Правила за пускане на обяви в раздела
Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.
|
Страница 2 от 2
|
стр < 1, 2 |
Автор |
Съобщение |
=Alex=
|
Zlobstur написа: Опааа сега видях, че май сте се заели с вноса на тези благинки Чак внос е силно казано, поръчвали сме няколко пъти, а Краси гледа да ги поддържа заради изключителните резултати, които дават тези расови химии...
|
|
|
Сря Окт 16, 2013 8:24 pm |
|
|
Zlobstur
Регистриран на: Сря Май 08, 2013 7:07 pm Постове: 433 Местоположение: В.Търново
Skype: zlobstur
Автомобил: Outback H6 B13, Forester SG 2.5XT
Телефон: 0894414176
Рейтинг: 162
|
Здравейте и да Ви е честита новата година !!! Да са ви пълни резервоарите и за сервизи да не се сещате. Извинявам се за дългата пауза, но ми дойдоха в повечко ангажиментите, а и исках да понавъртя някой и друг километър. След консултация с Alex, на когото МНОГО благодаря за съдействието, реших да сложа добавка на LubeGuard kъм старото си масло, за да изкарам без драми до следващата смяна, която вече наближава. Драми НЯМА !!! След като сложих добавката и покарах около 1000км. студеният старт се подобри. По лесно се развърта мотора и каточели стана по-тих, не че е бил много шумен и преди, но усещам разлика в положителна насока. Общо взето съм доста приятно изненадан от добавката на LubeGuard За съжаление обаче, както и каза Alex, разхода на масло се запази непроменен (ГОЛЯМ) Другото което забелязах или по точно ми казаха е, че отначало не пуши на масло, но след около минута се появява духа от бутилката (син пушек) за което предварително се извинявам, че не съм забелязал подобно нещо преди Все си мислех че ще пуши от самото начало и не съм изчаквал толкова време та да го видя. Не вярвам да оказва влияние понижението на температурите, просто пустото му бързане все за някъде е довело до немърливата ми проба предният път. Добре че е ловът и съвестните колеги да го забележат и споделят. Та мисълта ми е при тази констатация, променя ли се по някакъв начин диагнозата и рецептата? PS: Отново се извинявам на Вещите Лица за подвеждането и дългото ми мълчание по темата.
_________________ Lesson for beginners: Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Speed is how fast you hit the wall.
|
|
|
Чет Яну 02, 2014 9:59 pm |
|
|
taipan
|
За много години на всички ! Колега, с този разход, а и всеки над 0.5 l / 1000 км, може спокойно да отложиш третиране с добавки и проби на различни марки масла до намиране и отстраняване на проблема. Проверете турбината в някой сервиз като най-лесно(най-честите симптоми, каквито бяха и при мен, са сивосинкав пушек при ниски и средни обороти, и по-малко или никакво пушене при високи) и ако не е това, се консултирай на място в някой от наложилите се сервизи. Чел съм, че на крак се диагностицират сегменти, като се махне капачката за маслото и гледат за пушеци и повишено налягане по време на работа на празен ход. Най-сигурно е тест компресия и leak-down, но някой запознат трябва да каже как и къде
_________________ https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bigdinch.mobile
|
|
|
Пет Яну 03, 2014 11:04 am |
|
|
Zlobstur
Регистриран на: Сря Май 08, 2013 7:07 pm Постове: 433 Местоположение: В.Търново
Skype: zlobstur
Автомобил: Outback H6 B13, Forester SG 2.5XT
Телефон: 0894414176
Рейтинг: 162
|
Благодаря за насоките. Че ще търся и други проблеми е ясно, но мисля и да послушам колегите поне за промивката на всмукателната система и мотора, че не се знае колко гняс е останала от предишната и употреба в ИТАЛИЯ !!! Надявам се и да ми се отвори път към София да посетя някой от всепризнатите сервизи тук във форума за точната диагноза. Поздрави .
_________________ Lesson for beginners: Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Speed is how fast you hit the wall.
|
|
|
Вто Яну 07, 2014 4:17 pm |
|
|
ico_tech
|
С най-добри пожелания за успешна и здрава 2014. Колега Taipan, явно си на път да повториш моята грешка с "грешни" ( ) предположения за разхода на масло. Alex и Агента ме нападнаха остро, че нямало такъв филм при Субару. Аз лично бях доволен да науча, че ако си купиш турбо Субару занемарено от някой съвестен макаронаджия, обгрижено "по италиански" с редки смени на масло и каране "на доливка', няма абсолютно никаква опасност да му се скапе турбината. Нааай-много да му замръзнат сегментите. Та долу-горе от тогава си търся турбинирано Субару. На колегата Zlobstur пожелавам скоро да отстрани проблема и да си кара на воля. Поздрави
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
6
|
|
Вто Яну 07, 2014 10:35 pm |
|
|
=Alex=
|
ico_tech написа: ...Alex и Агента ме нападнаха остро, че нямало такъв филм при Субару... Ице, извинявай, но би ли ми припомнил кога сме говорили с теб за това, че даже и остро сме те нападали... Питам, защото ушите са ми чувствителни към подобни изказвания Питам съвсем добронамерено, де.
|
|
|
Вто Яну 14, 2014 10:49 am |
|
|
petko 69
|
Следях темата с интерес,но последно време замря.В крайна сметка какво се случи с този Форко,решили се проблема,добавките помогнаха ли, или се отвори мотора за ремонт.
|
|
|
Пет Яну 31, 2014 6:52 pm |
|
|
Zlobstur
Регистриран на: Сря Май 08, 2013 7:07 pm Постове: 433 Местоположение: В.Търново
Skype: zlobstur
Автомобил: Outback H6 B13, Forester SG 2.5XT
Телефон: 0894414176
Рейтинг: 162
|
Ами мотора не е отварян все още. Добавката на лубгард която бях сложил подобри студеният старт и двигателят поутихна, но както и Alex каза, не решава подобни проблеми. Наложи ми се да сменя маслото, понеже направих близо 6 000км. Понеже в момента няма лекарствата по изписаната ми рецепта сега съм на Ravenol VST 5W40, и направих промивка на мотора с Xenum M-flush, като го оставих да работи-45-50 мин. на място. Незнам колко е подходящо за кола на газ, но Не е Low saps( или съм се омотал тотално кое да гледам ) и е пълна синтетика.Докато го сменяхме забелязах, че са се появили леки течове от капаците на главите, но слаби (дори няма капнато на кората под мотора или омазано зад мотора по купето) След смяната имам изминати около 900км от които 500 са от вчера В.Търново-София, малко градско из столицата и обратно до Търново, като на отиване на Малиново застигнах една софииска Impreza Outback и с нея се водихме плътно до София (от което съм изключително доволен и се поздравихме като спряхме на ОМВ на ботевградско ) Като До "Магистралата" потдържахме 100-130 с изключение на населените места и острите завои до Български извор и точно преди "Магистралата" А по нея 130-150 с малки изключения по тунелите. На връщане до Ябланица 130-180, от там нататък с трафик, населени места, патрулни постове и Гоуф с шофьор дет се мисли за непобедим и безсмъртен , 60-180 + може би снимка за спомен от органите . Другите километри са смесено градско и извънградско +30 мин. Зимен фън на пълната газ . За тези километри и това каране от Маx масло, тази сутрин на -15 беше по средата между Min и Max, което според мен е около 300 грама. Та така. Взел съм си и 2 л. горница за доливане и чакам доставка на Engine flush, Power foam и хубаво масло до следващата смяна, за да пробвам и последен опит, а и на збирката на Дряново/Узана искам да сравня работата на мотора с друг подобен ако има, за да умувам как да постъмя напролет, а и някои по запознат може да ме посъветва нещо там, като види за какво иде реч, срещу почерпка естествено Надявам се и с теб да се запознаем на збирката ,макар че ще присъствам само за през единият ден
_________________ Lesson for beginners: Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Speed is how fast you hit the wall.
|
|
|
Пет Яну 31, 2014 11:07 pm |
|
|
petko 69
|
Ще бъда в Дряново на 15-16.При мен на по висока скорост 150-200 също лапа по малко.Сега чакам една руска добавка с която се кара 500км и се сменя маслото.Павлин ми я препоръча,той ми ремонтира колата и му имам вяра.Доколкото съм чел и на други колеги H6 пипа масло.Първото масло с което бях Мобил10-40 не беше подходящо и имам отлагане в мотора,затова ще слагам почистваща добавка.Моите гарнитури на капаците Павлин ги смени и почти спрях да доливам,вече доста рядко,само като съм я настъпвал.Сега съм с Мотул5-30 8100 и съм доволен.
|
|
|
Нед Фев 02, 2014 12:02 pm |
|
|
BobiBP
Регистриран на: Чет Авг 03, 2017 2:30 pm Постове: 1
Автомобил: Forester
Рейтинг: 0
|
Здравей колега, доста отдавна не е пипана тази тема, но ми се иска да попитам оправи ли се някак разхода на маслото и как, че и при мен си харчи по едни 5 литра на 10000км. Всичко започна след втората смяна на маслото и както всичко беше точно, дочух леко тракане отпред и за 2 седмици и едни бързи 1000км и се оказах само с литър в двигателя. Сега след 2 промивки и 2 смени на масло (за да проверим как ще се държи колата и ще има ли ядове или не) все още си харчи масло, иначе двигателя си работи перфектно (откъм звук). Та за това да попитам, дали със смяна на маслото ще има някакво подобрение или трябва да се отваря кутията на пандора и да се види вече нагледно какво се случва?
|
|
|
Сря Дек 12, 2018 1:20 pm |
|
|
Vmax
|
Темата е на 4 години...
Вървиш към ремонт на двг.
|
|
|
Сря Дек 12, 2018 2:15 pm |
|
|
ico_tech
|
Колега, не си писал какъв е Форестър-а, но предполагам турбиниран. Мога да изкажа едно предположение за горенето, което хич няма да ти хареса. При поява на същия разход и след дефектация на мотора (EJ255) причината се оказа счупено бутало. Счупването е стандартно за фабричните бутала при турбомоторите - между първи и втори сегмент, около 1/5 от обиколката на буталото. От това събитие настъпват и други аномалии, но хайде да не заприличам на Кашпировски.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Сря Дек 12, 2018 4:01 pm |
|
|
Zlobstur
Регистриран на: Сря Май 08, 2013 7:07 pm Постове: 433 Местоположение: В.Търново
Skype: zlobstur
Автомобил: Outback H6 B13, Forester SG 2.5XT
Телефон: 0894414176
Рейтинг: 162
|
BobiBP написа: Здравей колега, доста отдавна не е пипана тази тема, но ми се иска да попитам оправи ли се някак разхода на маслото и как, че и при мен си харчи по едни 5 литра на 10000км. Всичко започна след втората смяна на маслото и както всичко беше точно, дочух леко тракане отпред и за 2 седмици и едни бързи 1000км и се оказах само с литър в двигателя. Сега след 2 промивки и 2 смени на масло (за да проверим как ще се държи колата и ще има ли ядове или не) все още си харчи масло, иначе двигателя си работи перфектно (откъм звук). Та за това да попитам, дали със смяна на маслото ще има някакво подобрение или трябва да се отваря кутията на пандора и да се види вече нагледно какво се случва? Оправия няма! Продадох статият масларник и си взех същият...... ама тоя поне не е толкова лаком и пушека не върви 2 мин след мен при дълго спускане на ниска предавка
_________________ Lesson for beginners: Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Speed is how fast you hit the wall.
|
|
|
Сря Дек 12, 2018 7:56 pm |
|
|
|
Страница 2 от 2
|
стр < 1, 2 |
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 104 госта |
|