Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 2:47 pm



Отговори на тема  [ 173 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
 Субару Леворг 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Естествено , че Шкода е по-добрата кола. =D> Това е най - ЛоГиЧният избор ако:
- живееш в средно голям град с поне един мол
- ако искаш съседите да те виждат винаги в "нова и изпъната" кола, но със Шкода все пак няма да се объркат, че си ударил джакпот от местната лотария. Без излишна гъзария.
- ходиш редовно до Мол-а и се кефиш на паркинг асистента. Има място за много багажи, чанти от мола, колежки, колеги и деца.
- кефиш се как дядото от отсрещния вход те гледа със завист и си спомня за неговата Шкодичка от 1981. Тцъкането му се чува чак на твоя тротоар.
- ако си свикнал да си купуваш нова кола на 3-4 години и разчиташ, че като е Гоуф има сервизи най-вероятно и на твоята улица (официални разбира се).
- Купуваш си нова кола, обаче преди това си сметнал разходите по предната за 3 години назад и искаш новата да МАКсимално икономична и високотехнологична. Гледал си брошури до полуда и пак си смятал. 5 лв на месец са си пари.
- Миризма на бензин в купето те хвърля в паника и те кара да отскочиш до сервиза, щото не ти се иска съседите/колегите да те виждат как се кьориш в пластмасите под капака. Не е престижно.
- Мразиш шум в купето когато летиш с 200 по Тракия
- Обичаш да ти е меко на дупето - и в седалката и през дупките. Волана да е с подгрев, стелката да е с подгрев, жабката е хладилник и всичко в обратен порядък. Обичаш шукарийки от всички видове и по много. Телефона ти е вързан с мрежата нон-стоп.
- Не обичаш да излизаш извън асфалта, а ако все пак се наложи, караш по макадама с 12,5 км/час да не би да се разтрака нещо. Нова кола си е все пак. Риболов и лов не са ти във фокуса. На плаж ходиш само в Слънчака или в Лозенец. Праха и калта по боята те карат да получаваш киселини, докато не отстраниш несъответствието.
- купил си Суперб или Октавия 4х4, но чакаш да мине някой клетник със Субару да направи коловоз, щото твойта кола има много пластмаси отдолу и ако нещо се счупи...... айде пак у сервиза, където е голям кеф(вж по-долу)
- Обичаш да седиш в wi-fi кафето на сервиза и да си пазариш тениски в sportdirect докато механика 30 мин. маха пластмасите над и под колата - още по-добре за теб, повече време за кафе и фейсбук. Обслужването е почти без пари - не е като при Субару.
- Обичаш да играеш на сигурно - застраховаш всичко и всеки. Ако има платен паркинг насред нищото, по-добре колата да е там.
- Искаш като продаваш колата след 3-4 години да я продадеш за същите пари, айде 5 лв. по-малко. Се пак е Гоуф и дръжи цена.

.............. и т.н.

Общо взето май се получи описание на средностатистическия купувач от средната класа. :D
Всяка прилика с лица и събития е случайна :pardon:

Извода е - всяка нова кола е по-добра от Субару и като ново и като старо. Тия Субара не са за тая планета и тва си е. ](*,)

Абе и доста хора и от тоя форум обрисува с манията им за тънене и не ходене в сервиза щото що ми е да се набутам като във форума ще ми кажат как и с комшията поне он ги чува нещата ще сменя чарка пред блока .....Те затова вият , щото са си мислели, че купуват танк па то субаруто се чупи....и кар баро после денги надо ;)

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Сря Окт 26, 2016 3:07 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Все си мисля, че причината за това някой да избере да си купи Субару е да има различни от изложените очаквания.
Купувача на Субару, който целенасочено търси такава кола и повтаря избора си, е намерил своя мотив извън общоприетите стандарти. Той е открил за себе си нещо рачлично, нещо ценно и позитивно и се опитва да го повтори. Дали ще успее с по-новите модели - едва ли, но това е проблем с всички марки.
Субару като компания постепенно се насочва към масовия потребител, но с бавна скорост.
Естествено, че Субару Леворг няма да се купи от рибар или ловец просто защото колата е с друга насоченост. Но рибар или ловец карал с години Субару и изпитвал многократно възможностите му винаги ще хвърли едно око на Леворг с много повече интерес отколкото на Сеат и Шкода.
Да, Леворга със сигурност няма да се купува като Сеат и Шкода. По нашите ширини мерилото за кола се диктува от VAG, BMW и MB, а вече и от дъщерните им компанийки. Ако сравяваме колите обаче на база шаси и окачване разликите не са толкова фрапиращи. Вземете снимка на окачване и драйвтрейна на Шкодата и на Леворга и се абстрахирайте от ламарините отвън. Кое изглежда по-леко, по- просто, по - балансирано надлъжно и напречно? А кое си върши работата без излишни компУтри? За някои формата е по-важна, за други съдържанието си заслужава повече. И в това няма нищо лошо - и колите и хората са устроени различно.
Да, в днешно време, нуждата от AWD коли е малка и по - скоро насочена да вкара в пътя мощните версии на европейските производители, отколкото да те вади от кал и сняг. Субару със своята концепция (боксер и перманетно AWD) не могат да направят кола за магистрали и здраво юркане с разход 4,1/100. Двигателите вече са достигнали своя максимум, трансмисиите също. За електрички пари няма - освен ако пак не се сдуши с по-голяма компания. Всички се опитват да получат най-доброто от двата свята - колата да е 4х4, но да е икономична, да е високотехнологична, но надеждна, да вози комфортно, но да не залита като пияна. Е, Субару не може да осигури горните, често взаимно изключващи се параметри.
Та просто трябва да приемем, че Субару не е конкурентноспособно возило в ЕС, още по-малко в БГ. Чупи се, грозно е, шуми вътре, навигацията е зле, няма Car Play. Сал едно 4х4 и то без компютър (за МТ).
Все пак в случая на Леворг се забелязват усилията на FHI да влезе в тона на съвременното автомобилостроене - има разни електронни системки, волана е D shaped. Шевчета тук там. Няма вече остаряла ръчна трансмисия. Мотора е турбо бензин (т.е. има накъде да се подобрява). Няма дизел - ама те и без тва в Европа ще го забраняват. :D

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Чет Окт 27, 2016 11:02 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
За мен лично, основният проблем на Леворга е цената.
Тази кола би трябвало да е с 10 х.лв по-евтина, за да е конкурентна на алтернативите.

Чет Окт 27, 2016 11:32 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 22, 2009 12:36 am
Мнения: 2521
Местоположение: Варна
Автомобил: Forester Boxer Diesel Lineartronic
Рейтинг: 413
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Че в Германия има за по 23ооо€
За 18ооо € вземаш Дъстър и си пееш.

_________________
Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic

Чет Окт 27, 2016 2:50 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ами ако се правеше като Хонда и Тойота у ЕС сигурно щеше да е по-евтина. Ама качеството и то ще мръдне малко.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Чет Окт 27, 2016 3:27 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Окт 11, 2006 11:47 pm
Мнения: 2311
Местоположение: Sofia
Автомобил: EA839,MA1.20
Рейтинг: 506
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Vmax написа:
Не е смешен - практичен реалист е.
И в много отношения е прав. Защо правят според теб такива ръстове в САЩ? Нямат пари ли?


Стани, не само Субару правят ръстове, а доста марки. Хората се увеличават, парите също, респективно и продажбите. Всяка по-адекватна марка бележи ръст на един или друг пазар.
Относно сравнението с Мерцедес...няма смисъл такова сравнение. Нито е глупак този дето си купува Бенца, нито пък е големия умник и хитрец, този с Леворга. Обратното също. Един живот живеем, трябва да има разнообразие и нещичко за всеки. Затова не ходим с еднакви дрехи, не слушаме еднаква музика и не четем еднакви книги...разни хора, разни идеали...

Нед Окт 30, 2016 7:14 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Субару са марката с най-голям ръст в САЩ, защото американците не робуват на предразсъдъци, имидж и марки, и предпочитат да си харчат парите за експириънс и други неща.
Австралийските кенгурута не са по различни. Сравнението може да не е най-адекватното, но е различна гледна точка.
Иначе съм съгласен за разнообразието - даже го направих, ама като се видим;)

С нетърпение ще тествам тоя врх леворг ако дойде с ляв волан

Нед Окт 30, 2016 9:11 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Яну 20, 2016 3:41 pm
Мнения: 19
Автомобил: Subaru outback 2015
Рейтинг: 27
Приятел всеки ден
Отговори с цитат


Нека да е грозно... ;)

* уф не ми се получава с линка .... ](*,)

http://youtu.be/DA_tvEh1Ea8

Вто Ное 01, 2016 9:50 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 03, 2014 8:27 pm
Мнения: 108
Местоположение: Deutschland
Автомобил: Impreza МY08 2.0R Comfort LPG ex
Рейтинг: 148
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Прехвърлям въпроса тук, защото смятам, че мястото му не е в темата "Цени-части за Subaru по градове и мит ли е скъпата поддръжка":
madjosan написа:
Какви проблеми има двигателят на леврог?
Наскоро се чудих дали ще се повтори ситуацията с първите дизели, търсих, рових и не открих нищо негативно.

Проблемите в бензиновия 1.6DIT двигател на Леворг са в това, че попада бензин в картера. И то много бензин. Някои несмки и швейцарски потребители споделят за 15мм над макс измерени на щеката за маслото в петък вечер, след нормално шофиране до работа и назад. А след разходка през уикенда с магистрално каране - в неделя показанието е точно на макс отметката.
Много повече е писано в англоезичните (може да се търси с ключова фраза oil dilution) и немскоезичните форуми (ключова дума Ölverdünnung).
Субару Германия, след многото оплаквания на клиенти, е отнесъл въпроса до Япония. Според японците това е проблем само в Европа и предположението, е че е нещо в софтуера свързано с европейските ЕКО-норми. Най-често проблема се появява през студените месеци, когато поради ниските температури фазата за загряване на двигателя с много обогатена смес е сравнително дълга.
В процеса на търсене на проблема известна част от Субару-феновете са тествали своето масло (в лабораторията, която е описана и в темата за тест на масло) и е потвърдено повишено наличие на бензин в маслото за автомобили с 1.6DIT двигател. Открити са били от 5,5% до 7% бензин в маслото.
Другия интересен факт, е че този проблем отсъства почти напълно при автомобили с монтирани отоплители за паркиран автомобил (Webasto / Eberspächer) през зимата. Но този проблем се появява при прекратяване на използването (пролет и лято) или преди да започне (есен) използването на отоплителя. Това навежда на мисълта, че проблема се появява само при студен двигател, която се потвърждава и от Субару Германия.

Няколко потребители са получили нови двигатели, като тяхните са били изпратени за изследване в Япония. Носят се слухове, че са засегнати само двигатели произвдени в определен период от време, но не е ясен точно кой.
Други са успели да си върнат автомобилите и да си получат парите обратно. Съдебните дела на други още текат.
Трети са получили няколко софтуерни обновления, но отказ за подмяна на двигател. В писмата от Субару Германия е описано, че или е допусната грешка при пресмятане на термичното натоварване в блока или е имало проблем в процеса на отливане на алуминиевия блок на двигателите.

Факт е, че голяма част от потребителите закупили Леворг през 2015 и до средата на 2016 имат оплаквания от голям разход на гориво и наличие на гориво в маслото. Много от тях са недоволни от неадекватната реакция на Субару Герания и се обръщат с писма, мейли или директни телефонни обаждания към Япония.

Най-големите фенове на марката очакват да се появи възможност за газификация на 1.6, по подобие на 2.0, и по този начин да си "решат" проблема.

_________________
Ein Mercedes hat 1 Stern...
Gute Hotels haben 5...
EIN SUBARU HAT 6 STERNE!!!

Съб Окт 14, 2017 2:11 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря за инфото. Не съм се ровил скоро в subaru-community, но явно има проблеми. Със сигурност проблема е в комбинацията "работа при ниска температура" и директно впръскване. Може да са измислили някаква порция гориво да се впръсква за да почиства смукателните клапани при припокриване на фазите в края на такта. При ниска температура, въпреки голямата степен на сгъстяване, със сигурност остава бензин в течна фаза. Според мен 1.6dit има потенциал, но трябва да се "пипне", което ще стане може би най-рано през 2020, когато изтекат гаранционните периоди на първите. Интересно дали същите оплаквания се наблюдават при 2.0DIT.
Много ми се иска този мотор да кацне в едно XV :)
За газифицирането - газифицира се, но не от дилъра и малко германци ще рискуват. Там си обичат сигурността и си гонят гаранцията до дупка. Ако наистина са почнали да пишат директно към Япония (което е почти невъзможно), това е сериозен удар по реномето Субару Германия. Бих казал, вторият, след като централата на Subaru Corp. се премести в Италия.
Това, което се започна като дискусия в другата тема също е интересно - експериментите на Субару с типа, материала и натяга на сегментите в новите мотори след 2012.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Съб Окт 14, 2017 5:46 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Окт 11, 2006 11:47 pm
Мнения: 2311
Местоположение: Sofia
Автомобил: EA839,MA1.20
Рейтинг: 506
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Хм, добре поне че изкарват нов мотор на 10-на години

Нед Окт 15, 2017 11:23 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 02, 2013 10:57 pm
Мнения: 109
Местоположение: Варна
Автомобил: legacy 2.0R
Рейтинг: 37
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Баси драмата. Интересно как не се разглежда от автомобилните сайтове, които много обичат подобни проблеми.

Пон Окт 16, 2017 3:35 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Продажбите на Леворг са нищожни в Европа. Ако не започнат да гърмят по улиците никой няма да им обърне внимание.
Щом проблема е само при студен двигател, може би има шанс това да се оправи софтуерно с минимум средства.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пон Окт 16, 2017 5:36 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 173 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 57 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор