Правила за пускане на обяви в раздела


Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.



Отговори на тема  [ 173 мнения ]  стр Предишна  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Следваща
 Субару Леворг 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 03, 2014 8:27 pm
Мнения: 108
Местоположение: Deutschland
Автомобил: Impreza МY08 2.0R Comfort LPG ex
Рейтинг: 148
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Офертата при моя Субару дилър без да сме сядали на масата за пазарлъци:


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Ein Mercedes hat 1 Stern...
Gute Hotels haben 5...
EIN SUBARU HAT 6 STERNE!!!

Съб Окт 24, 2015 11:30 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Яну 06, 2013 11:11 pm
Мнения: 660
Местоположение: София
Автомобил: Type R, Mustang GT.
Рейтинг: 454
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Доста по-скъпо от това, което гледам в mobile.de и ценовата листа на италианците.
Дори и за ниво Sport си е доста. Не знам какъв е този дилър, но е доста по-скъп и от нашенския.

Поздрави.

Съб Окт 24, 2015 3:14 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 03, 2014 8:27 pm
Мнения: 108
Местоположение: Deutschland
Автомобил: Impreza МY08 2.0R Comfort LPG ex
Рейтинг: 148
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Най-ниската цена на Levorg с пълно оборудване в немското мобиле е 29.590€. Към тази цена добавяш стойността на избрания цвят (560€)+ доставка и регистрация (650€) и се получава 30.800€. Както се вижда разликата става само 1300€.

Друг е въпроса, че ако седнем да се пазарим то тези 32к€, лесно стават 29-30к€.

Ако семейството ми се увеличи с още един член, то с удоволствие бих заменил Impreza-та с един Levorg.

Лек ден.

_________________
Ein Mercedes hat 1 Stern...
Gute Hotels haben 5...
EIN SUBARU HAT 6 STERNE!!!

Съб Окт 24, 2015 4:25 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Сеп 26, 2008 12:02 pm
Мнения: 570
Местоположение: София
Автомобил: ПIV'14; ТЛК200'14
Рейтинг: 64
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
хареса ми леворга, единствено ми се стори, че е доста тесничко на задната седалка и, че багажника не е голям.

Съб Окт 24, 2015 11:03 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Яну 06, 2013 11:11 pm
Мнения: 660
Местоположение: София
Автомобил: Type R, Mustang GT.
Рейтинг: 454
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ф-008 написа:
хареса ми леворга, единствено ми се стори, че е доста тесничко на задната седалка и, че багажника не е голям.



Колега, явно не сте гледали на живо Леворга - багажника е доста голям - освен това има и специална секция за покупки от супермаркет (нещо което доста харесвам).

За да не бъда голословен - багажникът е с обем 522 литра (1446 литра при сгъването на задните седалки).
(Това е почти колкото на Outback - 526 литра)

Поздрави

Нед Окт 25, 2015 8:35 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Вчера имах удоволствието :)
Та, накратко:
Колата изглежда отлично отвън, отвътре е достатъчно просторна за семейство(не е като Легаси чак, по-скоро голяма Импреса), но материалите в салона ми оставиха леко китайско впечатление(личи почеркът на Тойота :( ). Седалката ми беше изключително удобна, ергономията е много добра и всички прибори са с ясна четимост, а децата с мен оцениха останалата част от салона подобаващо. Багажникът ми идва леко плитък, предвид неголемия обем на скритите отделения за инструменти или багаж. Моторчето е тихо и рафинирано, само, че една врътка по паркинга няма как да остави реално впечатление за какво иде реч. Спирачките леко хапят и са малко неудобни за млади шофьори без стаж. Толкова от мен засега. Ахъм, цвт не е лоша идея, но не е моят тип кутия, а засега опция с ръчни за България липсва.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Окт 26, 2015 9:16 am
Върнете се в началото
Профил
Think. Feel. Drive.

Регистриран на: Сря Фев 18, 2009 11:36 pm
Мнения: 1845
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Outback H6
Рейтинг: 238
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте колеги,

Видях Леворга за 15 минути, изглежда потресаващо добре за Субару с този въздухозаборник отпред.
Шофьорската седалка е прекрасна и просто залепнах в нея,задната седалка е предостатъчна за два
бизона като мен - 185см/105кг,багажника без коментар - прекрасен.
Колегите по-горе не са доволни от "слабичкото" 1.6 моторче, но като гледам сухите характеристики
ще върви като 2.0турбо фори 1во поколение и ще засрамва доста други "автомобили"...
Очакваме го скоро и за тест-драйв. Определено ме плени и с удоволствие бих си го закупил след време.

Престанете с този дизайн и материали и оценяйте "малкото" което ни предлага любимата марка -
истински Aвтомобил с аwd + boxer, останалото е маркетингова конфекция.

Искрено се надявам скоро някой колега да се похвали с Леворг!

_________________
If in doubt, FLAT OUT!

Вто Окт 27, 2015 9:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да ве брат, и на мен ми хареса като дизайн, ама 63х. лв са много за това кюмбе, колкото и да е фешън.
Както и да го гледам това купе, си плаче за турбо агрегат с 300 коня, или поне дизел с 350нм...

Ама аз под 150 коня не ги броя задвижване :pardon:

ПС: Има светлина в тунела за джапанките :cool: :beer:

Вто Окт 27, 2015 10:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 10:44 am
Мнения: 2539
Местоположение: варна
Автомобил: Н6'08SUBARcharged RAPTOR
Рейтинг: 179
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
zevzek написа:
Здравейте колеги,

Видях Леворга за 15 минути, изглежда потресаващо добре за Субару с този въздухозаборник отпред.
Шофьорската седалка е прекрасна и просто залепнах в нея,задната седалка е предостатъчна за два
бизона като мен - 185см/105кг,багажника без коментар - прекрасен.
Колегите по-горе не са доволни от "слабичкото" 1.6 моторче, но като гледам сухите характеристики
ще върви като 2.0турбо фори 1во поколение и ще засрамва доста други "автомобили"...
Очакваме го скоро и за тест-драйв. Определено ме плени и с удоволствие бих си го закупил след време.

Престанете с този дизайн и материали и оценяйте "малкото" което ни предлага любимата марка -
истински Aвтомобил с аwd + boxer, останалото е маркетингова конфекция.

Искрено се надявам скоро някой колега да се похвали с Леворг!


1.6 двигателче за тези пари си е чист майтап.
дизайна е готин,но както казва Стъни си плаче за 300коня!!!

_________________
ако пътят пред нас свърши,нека го направим..

Вто Окт 27, 2015 11:33 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Пон Юли 25, 2011 11:13 am
Мнения: 63
Местоположение: София
Автомобил: Forester
Рейтинг: 34
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Levorg 2.0GT-S е доста по-пъргав, но казаха, че няма да го внасят.

http://www.youtube.com/watch?v=-30JeGmIXuk

Сря Окт 28, 2015 10:53 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Окт 11, 2006 11:47 pm
Мнения: 2311
Местоположение: Sofia
Автомобил: EA839,MA1.20
Рейтинг: 506
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
andrey написа:
Levorg 2.0GT-S е доста по-пъргав, но казаха, че няма да го внасят.

http://www.youtube.com/watch?v=-30JeGmIXuk


Този от клипа е само 130 коня и 150 Нм повече :) ...колкото има базова Мазда МХ-5 - 1.5

Сря Окт 28, 2015 12:42 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Окт 11, 2006 11:47 pm
Мнения: 2311
Местоположение: Sofia
Автомобил: EA839,MA1.20
Рейтинг: 506
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
http://www.carmagazine.co.uk/car-review ... 15-review/

" Is Subaru's car range the most confusing line-up currently on sale? I'd argue it is. "

:D

Чет Ное 05, 2015 3:01 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Окт 11, 2006 11:47 pm
Мнения: 2311
Местоположение: Sofia
Автомобил: EA839,MA1.20
Рейтинг: 506
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
https://www.youtube.com/watch?v=c4orHfTNOxA

Модерен немец :D тества Леворга

Сря Ное 25, 2015 11:16 pm
Върнете се в началото
Профил
Think. Feel. Drive.

Регистриран на: Сря Фев 18, 2009 11:36 pm
Мнения: 1845
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Outback H6
Рейтинг: 238
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Току-що чух по радиото за тест-драйв на Леворг и Аутбек, тази събота от 10ч до 19ч. в Субару моторс.

_________________
If in doubt, FLAT OUT!

Сря Дек 02, 2015 9:58 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 01, 2013 12:30 pm
Мнения: 69
Местоположение: Sofia
Автомобил: Legacy 3.0R spec B wagon
Рейтинг: 31
От звездите одобрен
Отговори с цитат
С този малък мотор, бил и с турбо и вариатор в уравнението звучи много зле цялата комбинация поне на хартия - явно ФХИ нямат европа за пазар:( 2.0 турбо е оптимално за подобно средноразмерно комби - ако имаше варианти с ръчна или обикновена автоматична кутия този леворг е много сериозна конкуренция на всички ЕУ авд автомобили... вече почвам да си мисля, че лобито в германия се опитва да мачка конкуренцията с измислените си стандарти... които видяхме че дори те прескачат и лъжат като... евро-роми ](*,)
Ако се разровите из чуждестранните форуми относно леворга има десетки теми как няма да има наточен вариант никъде освен в Япония на първо време, Нова зеландия и евентуално САЩ и Канада.. ама много евентуално... може и да са слухове, но локалните дилъри в щатите и не само там не могат да обещаят по голям мотор и различна скоростна кутия на този етап - а търсене има и то много сериозно... липсата на производствени мощности не е оправдание спореде мене - това, че Субару се опитва да си остане "нишов" автомобил може само да изиграе много лоша шега на ФХИ

_________________
Не так страшен руский танк - как его пиянlь екипаж...

Чет Дек 03, 2015 8:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Основният проблем на Леворга е в цената. 10 х.лв надолу и ще е ок.
Автомат. Ск .кутия според колега карал Аутбека е доста ок след последните настройки за 7 виртуални скорости, отделно че май ще се окаже доста по-здрава от дсг и др. Префърцулени автомати.
И аз бих искал да видя дизел в това купе, но явно това ще стане на втори етап - След като се разбере накъде ще задуха вятъра на дизел гейт.

Европа никога не е била приоритет на Японците и затова си има причини, колкото и да не ни се нрави - но в САЩ Субару направо разцепват пазара и очевидно стратегията им е правилна. Всички искат да станат глобални производители, да продават милиони, стотици коли и т.н. но малко оцеляват. Затова стратегията на Субару може да не ни харесва като консервативна, но явно е успешна и запазва силната идентичност на марката.

Дано се включи някой, който е и карал в БГ Леворга, да сподели впечатления първа ръка.

Чет Дек 03, 2015 10:19 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Окт 11, 2006 11:47 pm
Мнения: 2311
Местоположение: Sofia
Автомобил: EA839,MA1.20
Рейтинг: 506
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Днес видях да се разкарва Леворга...някой ходил ли е да покара ?
Изглежда доста добре на пътя....

Съб Дек 05, 2015 4:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Фев 07, 2013 10:54 pm
Мнения: 103
Автомобил: Outback 2.5, Suzuki S-Cross 1.4AT
Рейтинг: 81
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте, аз го карах днес и то май първи, защото колата все още не беше загряла. :)

Мога да кажа само добри неща откъм поведение на пътя - стабилност, маневри, цялостно усещане. Досега съм карал редовно моето Легаси 1999 2.0 и пак Легаси 2009 2.0 - в сравнение с тях ускорението е много добро. До 180км/ч скоростта почти не се усещаше. Минах и през изораната Обиколна улица в Дружба 2 - също стабилна возия. В режим "S" двигателят беше по-шумен, но това би трябвало да е нормално. Моментният разход се движеше около 8-9.

След като я покарах ми хареса много повече, отколкото по време на Експо. Семейството също потвърди комфорт при возенето.

Остава моментът, че все пак не е Аутбек. Срещу 5-6к лева отгоре получаваме по-добра проходимост, осезаемо по-просторно купе, повече мощност и вероятно по-нисък разход заради дизела и почти същите екстри.

Иначе автомобилът си има стил, спортно усещане и особен чар. :)

Съб Дек 05, 2015 7:07 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Окт 11, 2006 11:47 pm
Мнения: 2311
Местоположение: Sofia
Автомобил: EA839,MA1.20
Рейтинг: 506
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Покара ли Аутбека? Така най-добре ще прецениш кое е за теб.

Нед Дек 06, 2015 12:29 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Яну 06, 2013 11:11 pm
Мнения: 660
Местоположение: София
Автомобил: Type R, Mustang GT.
Рейтинг: 454
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Logus написа:
...
Остава моментът, че все пак не е Аутбек. Срещу 5-6к лева отгоре получаваме по-добра проходимост, осезаемо по-просторно купе, повече мощност и вероятно по-нисък разход заради дизела и почти същите екстри.



Колега, не знам къде видяхте разлика от 5-6к лева - според мен разликата е 10-13к лева ( а да не говорим за разлика с последното ниво на оборудване на Outback). Тази разлика никак не е малка ако говорим за сравними нива на оборудване. И за да не бъда голословен гледаме ценовата листа тук: http://subarubg.bg/assets/files/priceli ... er2015.pdf - Както е видно за ниво FREE разликата е 13к, а за ниво STYLE 10k

Карах го и аз. Ако трябва да кажа с две думи мнението си - идеалната кола за всекидневно каране (или т.н ервидейка).
Изключително добро впечатление ми направи окачването - возията е твърда и се чувства стабилност. Трудно ще преобърнеш тази кола. (карах по пътя за Бистрица). Доколкото разбрах окачването е 1:1 с WRX STI.
Тук японците са спазили правилото - по-добре да имаш по-малко 10 конски сили, но да имаш перфектно окачване.

Също така съм приятно изненадан от мощността на 1.6 турбо двигателя - в ниските обороти е доста добър, докато във високите леко издиша - все пак е 1.6. В интерес на истината бях предубеден, че колата ще е спъната, но мога да кажа, че е прилична. Предполагам, че с 2.0 мотора ще доста по-добра.

За мен нещата, които ми харесаха са :

- изключителна стабилност
- сравнително икономичен ( за Субару ) двигател - (има вече и Старт/Стоп система най-после)
- добро поведение в ниските обороти
- големия багажник.
- Levorg можа да се ползва еднакво добре за градско и междуградско каране


Нещата, които не ми харесаха:

- слабия двигател с който се предлага в Европа
- малкото пространство на задните седалки
- сравнително лошата видимост ( в сравнение с Форестера)


Както казах и по-горе този автомобил е идеален за всекидневно каране.

Поздрави


П.С. Преди месец карах и Outback дизел. Тъй като съм предубеден спрямо дизеловите автомобили, сравнението ми е предубедено. Все пак ако ще карам автомобила повече градско и ще излизам събота и неделя за мен избора е Levorg. Ако карането ще повече извънградско избора ще е Outback 2.0 D. И пак да кажа - разликата в цената не е малка.

Нед Дек 06, 2015 8:52 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 173 мнения ]  стр Предишна  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 81 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор