Определено не ми допада, но знае ли се какво ще излезе накрая.
То хубаво Субару няма и това е чара на марката, важното е под капака какво ще пъхнат. Нещо ми намирисва на прохождане в хибридната ера - 1.6 турбо двг, ако поднат и 100кв батерийка ще стане страшно за швабите
- 2.0-liter Horizontally-Opposed direct injection turbo "DIT" Engine - •A high output of 221kW (300PS)*1 and a torque that reaches 400N・m (40.8kgf・m)*1 with 2000 rpm are impressive performances suiting a high grade sports tourer. However, Levorg also achieved a superb environmental value of 13.2 km/liter (JC08 mode).
Сря Ное 20, 2013 3:13 pm
pradabg
Напуснал форума
Регистриран на: Пет Фев 12, 2010 6:46 pm Мнения: 1100 Местоположение: София
Skype: xxx
Автомобил: Legacy 2,0 AT
Телефон: 0889808309
Рейтинг: 308
- 2.0-liter Horizontally-Opposed direct injection turbo "DIT" Engine - •A high output of 221kW (300PS)*1 and a torque that reaches 400N・m (40.8kgf・m)*1 with 2000 rpm are impressive performances suiting a high grade sports tourer. However, Levorg also achieved a superb environmental value of 13.2 km/liter (JC08 mode).
7,6/100 - не е зле за 300ps , да вземат да го качат на Ипреза, със Спорт-линеатроник,ще стане много забавно автомобилче
След средата на клипа има момент в който на таблото мярнах показание като на хибридите, което показва зарежда ли се батерията в момента или помага на бензиновия мотор.
Интересно какъв ли ще му е звука на този турбо DI боксер. Показателите му са чудни, поне на хартия.
Интересно какъв ли ще му е звука на този турбо DI боксер. Показателите му са чудни, поне на хартия.
Безличен сравнено с боксер и различни хедъри. Палих форестъра турбо с този мотор, няма нищо общо с класиката. Ама те вече всички минаха на варианта с изкуствен звук вътре в купето, което поне за возещите донякъде оправя нещата. Само да не се развали колонката и да почне да пращи
Сря Ное 20, 2013 7:29 pm
tst
Регистриран на: Нед Яну 06, 2013 11:11 pm Мнения: 660 Местоположение: София
Автомобил: Type R, Mustang GT.
Рейтинг: 454
Ама те вече всички минаха на варианта с изкуствен звук вътре в купето, което поне за возещите донякъде оправя нещата. Само да не се развали колонката и да почне да пращи
Ами в BRZ няма електрически пищялки (както в BMV). "Тръбата" (Звука) от двигателя "влиза" директно в купето и усещането е