Правила за пускане на обяви в раздела


Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.



Отговори на тема  [ 173 мнения ]  стр Предишна  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
 Субару Леворг 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Естествено , че Шкода е по-добрата кола. =D> Това е най - ЛоГиЧният избор ако:
- живееш в средно голям град с поне един мол
- ако искаш съседите да те виждат винаги в "нова и изпъната" кола, но със Шкода все пак няма да се объркат, че си ударил джакпот от местната лотария. Без излишна гъзария.
- ходиш редовно до Мол-а и се кефиш на паркинг асистента. Има място за много багажи, чанти от мола, колежки, колеги и деца.
- кефиш се как дядото от отсрещния вход те гледа със завист и си спомня за неговата Шкодичка от 1981. Тцъкането му се чува чак на твоя тротоар.
- ако си свикнал да си купуваш нова кола на 3-4 години и разчиташ, че като е Гоуф има сервизи най-вероятно и на твоята улица (официални разбира се).
- Купуваш си нова кола, обаче преди това си сметнал разходите по предната за 3 години назад и искаш новата да МАКсимално икономична и високотехнологична. Гледал си брошури до полуда и пак си смятал. 5 лв на месец са си пари.
- Миризма на бензин в купето те хвърля в паника и те кара да отскочиш до сервиза, щото не ти се иска съседите/колегите да те виждат как се кьориш в пластмасите под капака. Не е престижно.
- Мразиш шум в купето когато летиш с 200 по Тракия
- Обичаш да ти е меко на дупето - и в седалката и през дупките. Волана да е с подгрев, стелката да е с подгрев, жабката е хладилник и всичко в обратен порядък. Обичаш шукарийки от всички видове и по много. Телефона ти е вързан с мрежата нон-стоп.
- Не обичаш да излизаш извън асфалта, а ако все пак се наложи, караш по макадама с 12,5 км/час да не би да се разтрака нещо. Нова кола си е все пак. Риболов и лов не са ти във фокуса. На плаж ходиш само в Слънчака или в Лозенец. Праха и калта по боята те карат да получаваш киселини, докато не отстраниш несъответствието.
- купил си Суперб или Октавия 4х4, но чакаш да мине някой клетник със Субару да направи коловоз, щото твойта кола има много пластмаси отдолу и ако нещо се счупи...... айде пак у сервиза, където е голям кеф(вж по-долу)
- Обичаш да седиш в wi-fi кафето на сервиза и да си пазариш тениски в sportdirect докато механика 30 мин. маха пластмасите над и под колата - още по-добре за теб, повече време за кафе и фейсбук. Обслужването е почти без пари - не е като при Субару.
- Обичаш да играеш на сигурно - застраховаш всичко и всеки. Ако има платен паркинг насред нищото, по-добре колата да е там.
- Искаш като продаваш колата след 3-4 години да я продадеш за същите пари, айде 5 лв. по-малко. Се пак е Гоуф и дръжи цена.

.............. и т.н.

Общо взето май се получи описание на средностатистическия купувач от средната класа. :D
Всяка прилика с лица и събития е случайна :pardon:

Извода е - всяка нова кола е по-добра от Субару и като ново и като старо. Тия Субара не са за тая планета и тва си е. ](*,)

Абе и доста хора и от тоя форум обрисува с манията им за тънене и не ходене в сервиза щото що ми е да се набутам като във форума ще ми кажат как и с комшията поне он ги чува нещата ще сменя чарка пред блока .....Те затова вият , щото са си мислели, че купуват танк па то субаруто се чупи....и кар баро после денги надо ;)

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Сря Окт 26, 2016 3:07 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Все си мисля, че причината за това някой да избере да си купи Субару е да има различни от изложените очаквания.
Купувача на Субару, който целенасочено търси такава кола и повтаря избора си, е намерил своя мотив извън общоприетите стандарти. Той е открил за себе си нещо рачлично, нещо ценно и позитивно и се опитва да го повтори. Дали ще успее с по-новите модели - едва ли, но това е проблем с всички марки.
Субару като компания постепенно се насочва към масовия потребител, но с бавна скорост.
Естествено, че Субару Леворг няма да се купи от рибар или ловец просто защото колата е с друга насоченост. Но рибар или ловец карал с години Субару и изпитвал многократно възможностите му винаги ще хвърли едно око на Леворг с много повече интерес отколкото на Сеат и Шкода.
Да, Леворга със сигурност няма да се купува като Сеат и Шкода. По нашите ширини мерилото за кола се диктува от VAG, BMW и MB, а вече и от дъщерните им компанийки. Ако сравяваме колите обаче на база шаси и окачване разликите не са толкова фрапиращи. Вземете снимка на окачване и драйвтрейна на Шкодата и на Леворга и се абстрахирайте от ламарините отвън. Кое изглежда по-леко, по- просто, по - балансирано надлъжно и напречно? А кое си върши работата без излишни компУтри? За някои формата е по-важна, за други съдържанието си заслужава повече. И в това няма нищо лошо - и колите и хората са устроени различно.
Да, в днешно време, нуждата от AWD коли е малка и по - скоро насочена да вкара в пътя мощните версии на европейските производители, отколкото да те вади от кал и сняг. Субару със своята концепция (боксер и перманетно AWD) не могат да направят кола за магистрали и здраво юркане с разход 4,1/100. Двигателите вече са достигнали своя максимум, трансмисиите също. За електрички пари няма - освен ако пак не се сдуши с по-голяма компания. Всички се опитват да получат най-доброто от двата свята - колата да е 4х4, но да е икономична, да е високотехнологична, но надеждна, да вози комфортно, но да не залита като пияна. Е, Субару не може да осигури горните, често взаимно изключващи се параметри.
Та просто трябва да приемем, че Субару не е конкурентноспособно возило в ЕС, още по-малко в БГ. Чупи се, грозно е, шуми вътре, навигацията е зле, няма Car Play. Сал едно 4х4 и то без компютър (за МТ).
Все пак в случая на Леворг се забелязват усилията на FHI да влезе в тона на съвременното автомобилостроене - има разни електронни системки, волана е D shaped. Шевчета тук там. Няма вече остаряла ръчна трансмисия. Мотора е турбо бензин (т.е. има накъде да се подобрява). Няма дизел - ама те и без тва в Европа ще го забраняват. :D

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Чет Окт 27, 2016 11:02 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
За мен лично, основният проблем на Леворга е цената.
Тази кола би трябвало да е с 10 х.лв по-евтина, за да е конкурентна на алтернативите.

Чет Окт 27, 2016 11:32 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 22, 2009 12:36 am
Мнения: 2521
Местоположение: Варна
Автомобил: Forester Boxer Diesel Lineartronic
Рейтинг: 413
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Че в Германия има за по 23ооо€
За 18ооо € вземаш Дъстър и си пееш.

_________________
Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic

Чет Окт 27, 2016 2:50 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ами ако се правеше като Хонда и Тойота у ЕС сигурно щеше да е по-евтина. Ама качеството и то ще мръдне малко.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Чет Окт 27, 2016 3:27 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Окт 11, 2006 11:47 pm
Мнения: 2311
Местоположение: Sofia
Автомобил: EA839,MA1.20
Рейтинг: 506
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Vmax написа:
Не е смешен - практичен реалист е.
И в много отношения е прав. Защо правят според теб такива ръстове в САЩ? Нямат пари ли?


Стани, не само Субару правят ръстове, а доста марки. Хората се увеличават, парите също, респективно и продажбите. Всяка по-адекватна марка бележи ръст на един или друг пазар.
Относно сравнението с Мерцедес...няма смисъл такова сравнение. Нито е глупак този дето си купува Бенца, нито пък е големия умник и хитрец, този с Леворга. Обратното също. Един живот живеем, трябва да има разнообразие и нещичко за всеки. Затова не ходим с еднакви дрехи, не слушаме еднаква музика и не четем еднакви книги...разни хора, разни идеали...

Нед Окт 30, 2016 7:14 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Субару са марката с най-голям ръст в САЩ, защото американците не робуват на предразсъдъци, имидж и марки, и предпочитат да си харчат парите за експириънс и други неща.
Австралийските кенгурута не са по различни. Сравнението може да не е най-адекватното, но е различна гледна точка.
Иначе съм съгласен за разнообразието - даже го направих, ама като се видим;)

С нетърпение ще тествам тоя врх леворг ако дойде с ляв волан

Нед Окт 30, 2016 9:11 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Яну 20, 2016 3:41 pm
Мнения: 19
Автомобил: Subaru outback 2015
Рейтинг: 27
Приятел всеки ден
Отговори с цитат


Нека да е грозно... ;)

* уф не ми се получава с линка .... ](*,)

http://youtu.be/DA_tvEh1Ea8

Вто Ное 01, 2016 9:50 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 03, 2014 8:27 pm
Мнения: 108
Местоположение: Deutschland
Автомобил: Impreza МY08 2.0R Comfort LPG ex
Рейтинг: 148
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Прехвърлям въпроса тук, защото смятам, че мястото му не е в темата "Цени-части за Subaru по градове и мит ли е скъпата поддръжка":
madjosan написа:
Какви проблеми има двигателят на леврог?
Наскоро се чудих дали ще се повтори ситуацията с първите дизели, търсих, рових и не открих нищо негативно.

Проблемите в бензиновия 1.6DIT двигател на Леворг са в това, че попада бензин в картера. И то много бензин. Някои несмки и швейцарски потребители споделят за 15мм над макс измерени на щеката за маслото в петък вечер, след нормално шофиране до работа и назад. А след разходка през уикенда с магистрално каране - в неделя показанието е точно на макс отметката.
Много повече е писано в англоезичните (може да се търси с ключова фраза oil dilution) и немскоезичните форуми (ключова дума Ölverdünnung).
Субару Германия, след многото оплаквания на клиенти, е отнесъл въпроса до Япония. Според японците това е проблем само в Европа и предположението, е че е нещо в софтуера свързано с европейските ЕКО-норми. Най-често проблема се появява през студените месеци, когато поради ниските температури фазата за загряване на двигателя с много обогатена смес е сравнително дълга.
В процеса на търсене на проблема известна част от Субару-феновете са тествали своето масло (в лабораторията, която е описана и в темата за тест на масло) и е потвърдено повишено наличие на бензин в маслото за автомобили с 1.6DIT двигател. Открити са били от 5,5% до 7% бензин в маслото.
Другия интересен факт, е че този проблем отсъства почти напълно при автомобили с монтирани отоплители за паркиран автомобил (Webasto / Eberspächer) през зимата. Но този проблем се появява при прекратяване на използването (пролет и лято) или преди да започне (есен) използването на отоплителя. Това навежда на мисълта, че проблема се появява само при студен двигател, която се потвърждава и от Субару Германия.

Няколко потребители са получили нови двигатели, като тяхните са били изпратени за изследване в Япония. Носят се слухове, че са засегнати само двигатели произвдени в определен период от време, но не е ясен точно кой.
Други са успели да си върнат автомобилите и да си получат парите обратно. Съдебните дела на други още текат.
Трети са получили няколко софтуерни обновления, но отказ за подмяна на двигател. В писмата от Субару Германия е описано, че или е допусната грешка при пресмятане на термичното натоварване в блока или е имало проблем в процеса на отливане на алуминиевия блок на двигателите.

Факт е, че голяма част от потребителите закупили Леворг през 2015 и до средата на 2016 имат оплаквания от голям разход на гориво и наличие на гориво в маслото. Много от тях са недоволни от неадекватната реакция на Субару Герания и се обръщат с писма, мейли или директни телефонни обаждания към Япония.

Най-големите фенове на марката очакват да се появи възможност за газификация на 1.6, по подобие на 2.0, и по този начин да си "решат" проблема.

_________________
Ein Mercedes hat 1 Stern...
Gute Hotels haben 5...
EIN SUBARU HAT 6 STERNE!!!

Съб Окт 14, 2017 2:11 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря за инфото. Не съм се ровил скоро в subaru-community, но явно има проблеми. Със сигурност проблема е в комбинацията "работа при ниска температура" и директно впръскване. Може да са измислили някаква порция гориво да се впръсква за да почиства смукателните клапани при припокриване на фазите в края на такта. При ниска температура, въпреки голямата степен на сгъстяване, със сигурност остава бензин в течна фаза. Според мен 1.6dit има потенциал, но трябва да се "пипне", което ще стане може би най-рано през 2020, когато изтекат гаранционните периоди на първите. Интересно дали същите оплаквания се наблюдават при 2.0DIT.
Много ми се иска този мотор да кацне в едно XV :)
За газифицирането - газифицира се, но не от дилъра и малко германци ще рискуват. Там си обичат сигурността и си гонят гаранцията до дупка. Ако наистина са почнали да пишат директно към Япония (което е почти невъзможно), това е сериозен удар по реномето Субару Германия. Бих казал, вторият, след като централата на Subaru Corp. се премести в Италия.
Това, което се започна като дискусия в другата тема също е интересно - експериментите на Субару с типа, материала и натяга на сегментите в новите мотори след 2012.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Съб Окт 14, 2017 5:46 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Окт 11, 2006 11:47 pm
Мнения: 2311
Местоположение: Sofia
Автомобил: EA839,MA1.20
Рейтинг: 506
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Хм, добре поне че изкарват нов мотор на 10-на години

Нед Окт 15, 2017 11:23 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 02, 2013 10:57 pm
Мнения: 109
Местоположение: Варна
Автомобил: legacy 2.0R
Рейтинг: 37
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Баси драмата. Интересно как не се разглежда от автомобилните сайтове, които много обичат подобни проблеми.

Пон Окт 16, 2017 3:35 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Продажбите на Леворг са нищожни в Европа. Ако не започнат да гърмят по улиците никой няма да им обърне внимание.
Щом проблема е само при студен двигател, може би има шанс това да се оправи софтуерно с минимум средства.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пон Окт 16, 2017 5:36 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 173 мнения ]  стр Предишна  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 73 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор