Правила за пускане на обяви в раздела
Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.
Автор |
Съобщение |
quietriot
|
ico_tech написа: Естествено , че Шкода е по-добрата кола. Това е най - ЛоГиЧният избор ако: - живееш в средно голям град с поне един мол - ако искаш съседите да те виждат винаги в "нова и изпъната" кола, но със Шкода все пак няма да се объркат, че си ударил джакпот от местната лотария. Без излишна гъзария. - ходиш редовно до Мол-а и се кефиш на паркинг асистента. Има място за много багажи, чанти от мола, колежки, колеги и деца. - кефиш се как дядото от отсрещния вход те гледа със завист и си спомня за неговата Шкодичка от 1981. Тцъкането му се чува чак на твоя тротоар. - ако си свикнал да си купуваш нова кола на 3-4 години и разчиташ, че като е Гоуф има сервизи най-вероятно и на твоята улица (официални разбира се). - Купуваш си нова кола, обаче преди това си сметнал разходите по предната за 3 години назад и искаш новата да МАКсимално икономична и високотехнологична. Гледал си брошури до полуда и пак си смятал. 5 лв на месец са си пари. - Миризма на бензин в купето те хвърля в паника и те кара да отскочиш до сервиза, щото не ти се иска съседите/колегите да те виждат как се кьориш в пластмасите под капака. Не е престижно. - Мразиш шум в купето когато летиш с 200 по Тракия - Обичаш да ти е меко на дупето - и в седалката и през дупките. Волана да е с подгрев, стелката да е с подгрев, жабката е хладилник и всичко в обратен порядък. Обичаш шукарийки от всички видове и по много. Телефона ти е вързан с мрежата нон-стоп. - Не обичаш да излизаш извън асфалта, а ако все пак се наложи, караш по макадама с 12,5 км/час да не би да се разтрака нещо. Нова кола си е все пак. Риболов и лов не са ти във фокуса. На плаж ходиш само в Слънчака или в Лозенец. Праха и калта по боята те карат да получаваш киселини, докато не отстраниш несъответствието. - купил си Суперб или Октавия 4х4, но чакаш да мине някой клетник със Субару да направи коловоз, щото твойта кола има много пластмаси отдолу и ако нещо се счупи...... айде пак у сервиза, където е голям кеф(вж по-долу) - Обичаш да седиш в wi-fi кафето на сервиза и да си пазариш тениски в sportdirect докато механика 30 мин. маха пластмасите над и под колата - още по-добре за теб, повече време за кафе и фейсбук. Обслужването е почти без пари - не е като при Субару. - Обичаш да играеш на сигурно - застраховаш всичко и всеки. Ако има платен паркинг насред нищото, по-добре колата да е там. - Искаш като продаваш колата след 3-4 години да я продадеш за същите пари, айде 5 лв. по-малко. Се пак е Гоуф и дръжи цена. .............. и т.н. Общо взето май се получи описание на средностатистическия купувач от средната класа. Всяка прилика с лица и събития е случайна Извода е - всяка нова кола е по-добра от Субару и като ново и като старо. Тия Субара не са за тая планета и тва си е. Абе и доста хора и от тоя форум обрисува с манията им за тънене и не ходене в сервиза щото що ми е да се набутам като във форума ще ми кажат как и с комшията поне он ги чува нещата ще сменя чарка пред блока .....Те затова вият , щото са си мислели, че купуват танк па то субаруто се чупи....и кар баро после денги надо
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Сря Окт 26, 2016 3:07 pm |
|
|
ico_tech
|
Все си мисля, че причината за това някой да избере да си купи Субару е да има различни от изложените очаквания. Купувача на Субару, който целенасочено търси такава кола и повтаря избора си, е намерил своя мотив извън общоприетите стандарти. Той е открил за себе си нещо рачлично, нещо ценно и позитивно и се опитва да го повтори. Дали ще успее с по-новите модели - едва ли, но това е проблем с всички марки. Субару като компания постепенно се насочва към масовия потребител, но с бавна скорост. Естествено, че Субару Леворг няма да се купи от рибар или ловец просто защото колата е с друга насоченост. Но рибар или ловец карал с години Субару и изпитвал многократно възможностите му винаги ще хвърли едно око на Леворг с много повече интерес отколкото на Сеат и Шкода. Да, Леворга със сигурност няма да се купува като Сеат и Шкода. По нашите ширини мерилото за кола се диктува от VAG, BMW и MB, а вече и от дъщерните им компанийки. Ако сравяваме колите обаче на база шаси и окачване разликите не са толкова фрапиращи. Вземете снимка на окачване и драйвтрейна на Шкодата и на Леворга и се абстрахирайте от ламарините отвън. Кое изглежда по-леко, по- просто, по - балансирано надлъжно и напречно? А кое си върши работата без излишни компУтри? За някои формата е по-важна, за други съдържанието си заслужава повече. И в това няма нищо лошо - и колите и хората са устроени различно. Да, в днешно време, нуждата от AWD коли е малка и по - скоро насочена да вкара в пътя мощните версии на европейските производители, отколкото да те вади от кал и сняг. Субару със своята концепция (боксер и перманетно AWD) не могат да направят кола за магистрали и здраво юркане с разход 4,1/100. Двигателите вече са достигнали своя максимум, трансмисиите също. За електрички пари няма - освен ако пак не се сдуши с по-голяма компания. Всички се опитват да получат най-доброто от двата свята - колата да е 4х4, но да е икономична, да е високотехнологична, но надеждна, да вози комфортно, но да не залита като пияна. Е, Субару не може да осигури горните, често взаимно изключващи се параметри. Та просто трябва да приемем, че Субару не е конкурентноспособно возило в ЕС, още по-малко в БГ. Чупи се, грозно е, шуми вътре, навигацията е зле, няма Car Play. Сал едно 4х4 и то без компютър (за МТ). Все пак в случая на Леворг се забелязват усилията на FHI да влезе в тона на съвременното автомобилостроене - има разни електронни системки, волана е D shaped. Шевчета тук там. Няма вече остаряла ръчна трансмисия. Мотора е турбо бензин (т.е. има накъде да се подобрява). Няма дизел - ама те и без тва в Европа ще го забраняват.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Чет Окт 27, 2016 11:02 am |
|
|
Vmax
|
За мен лично, основният проблем на Леворга е цената. Тази кола би трябвало да е с 10 х.лв по-евтина, за да е конкурентна на алтернативите.
|
|
|
Чет Окт 27, 2016 11:32 am |
|
|
Greg4o
|
Че в Германия има за по 23ооо€ За 18ооо € вземаш Дъстър и си пееш.
_________________ Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic
|
|
|
Чет Окт 27, 2016 2:50 pm |
|
|
ico_tech
|
Ами ако се правеше като Хонда и Тойота у ЕС сигурно щеше да е по-евтина. Ама качеството и то ще мръдне малко.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Чет Окт 27, 2016 3:27 pm |
|
|
bubaru
|
Vmax написа: Не е смешен - практичен реалист е. И в много отношения е прав. Защо правят според теб такива ръстове в САЩ? Нямат пари ли? Стани, не само Субару правят ръстове, а доста марки. Хората се увеличават, парите също, респективно и продажбите. Всяка по-адекватна марка бележи ръст на един или друг пазар. Относно сравнението с Мерцедес...няма смисъл такова сравнение. Нито е глупак този дето си купува Бенца, нито пък е големия умник и хитрец, този с Леворга. Обратното също. Един живот живеем, трябва да има разнообразие и нещичко за всеки. Затова не ходим с еднакви дрехи, не слушаме еднаква музика и не четем еднакви книги...разни хора, разни идеали...
|
|
|
Нед Окт 30, 2016 7:14 pm |
|
|
Vmax
|
Субару са марката с най-голям ръст в САЩ, защото американците не робуват на предразсъдъци, имидж и марки, и предпочитат да си харчат парите за експириънс и други неща. Австралийските кенгурута не са по различни. Сравнението може да не е най-адекватното, но е различна гледна точка. Иначе съм съгласен за разнообразието - даже го направих, ама като се видим;)
С нетърпение ще тествам тоя врх леворг ако дойде с ляв волан
|
|
|
Нед Окт 30, 2016 9:11 pm |
|
|
gggenata
Регистриран на: Сря Яну 20, 2016 3:41 pm Мнения: 19
Автомобил: Subaru outback 2015
Рейтинг: 27
|
|
Вто Ное 01, 2016 9:50 pm |
|
|
CE107
Регистриран на: Пет Окт 03, 2014 8:27 pm Мнения: 108 Местоположение: Deutschland
Автомобил: Impreza МY08 2.0R Comfort LPG ex
Рейтинг: 148
|
Прехвърлям въпроса тук, защото смятам, че мястото му не е в темата "Цени-части за Subaru по градове и мит ли е скъпата поддръжка": madjosan написа: Какви проблеми има двигателят на леврог? Наскоро се чудих дали ще се повтори ситуацията с първите дизели, търсих, рових и не открих нищо негативно. Проблемите в бензиновия 1.6DIT двигател на Леворг са в това, че попада бензин в картера. И то много бензин. Някои несмки и швейцарски потребители споделят за 15мм над макс измерени на щеката за маслото в петък вечер, след нормално шофиране до работа и назад. А след разходка през уикенда с магистрално каране - в неделя показанието е точно на макс отметката. Много повече е писано в англоезичните (може да се търси с ключова фраза oil dilution) и немскоезичните форуми (ключова дума Ölverdünnung). Субару Германия, след многото оплаквания на клиенти, е отнесъл въпроса до Япония. Според японците това е проблем само в Европа и предположението, е че е нещо в софтуера свързано с европейските ЕКО-норми. Най-често проблема се появява през студените месеци, когато поради ниските температури фазата за загряване на двигателя с много обогатена смес е сравнително дълга. В процеса на търсене на проблема известна част от Субару-феновете са тествали своето масло (в лабораторията, която е описана и в темата за тест на масло) и е потвърдено повишено наличие на бензин в маслото за автомобили с 1.6DIT двигател. Открити са били от 5,5% до 7% бензин в маслото. Другия интересен факт, е че този проблем отсъства почти напълно при автомобили с монтирани отоплители за паркиран автомобил (Webasto / Eberspächer) през зимата. Но този проблем се появява при прекратяване на използването (пролет и лято) или преди да започне (есен) използването на отоплителя. Това навежда на мисълта, че проблема се появява само при студен двигател, която се потвърждава и от Субару Германия. Няколко потребители са получили нови двигатели, като тяхните са били изпратени за изследване в Япония. Носят се слухове, че са засегнати само двигатели произвдени в определен период от време, но не е ясен точно кой. Други са успели да си върнат автомобилите и да си получат парите обратно. Съдебните дела на други още текат. Трети са получили няколко софтуерни обновления, но отказ за подмяна на двигател. В писмата от Субару Германия е описано, че или е допусната грешка при пресмятане на термичното натоварване в блока или е имало проблем в процеса на отливане на алуминиевия блок на двигателите. Факт е, че голяма част от потребителите закупили Леворг през 2015 и до средата на 2016 имат оплаквания от голям разход на гориво и наличие на гориво в маслото. Много от тях са недоволни от неадекватната реакция на Субару Герания и се обръщат с писма, мейли или директни телефонни обаждания към Япония. Най-големите фенове на марката очакват да се появи възможност за газификация на 1.6, по подобие на 2.0, и по този начин да си "решат" проблема.
_________________ Ein Mercedes hat 1 Stern... Gute Hotels haben 5... EIN SUBARU HAT 6 STERNE!!!
|
|
|
Съб Окт 14, 2017 2:11 pm |
|
|
ico_tech
|
Благодаря за инфото. Не съм се ровил скоро в subaru-community, но явно има проблеми. Със сигурност проблема е в комбинацията "работа при ниска температура" и директно впръскване. Може да са измислили някаква порция гориво да се впръсква за да почиства смукателните клапани при припокриване на фазите в края на такта. При ниска температура, въпреки голямата степен на сгъстяване, със сигурност остава бензин в течна фаза. Според мен 1.6dit има потенциал, но трябва да се "пипне", което ще стане може би най-рано през 2020, когато изтекат гаранционните периоди на първите. Интересно дали същите оплаквания се наблюдават при 2.0DIT. Много ми се иска този мотор да кацне в едно XV За газифицирането - газифицира се, но не от дилъра и малко германци ще рискуват. Там си обичат сигурността и си гонят гаранцията до дупка. Ако наистина са почнали да пишат директно към Япония (което е почти невъзможно), това е сериозен удар по реномето Субару Германия. Бих казал, вторият, след като централата на Subaru Corp. се премести в Италия. Това, което се започна като дискусия в другата тема също е интересно - експериментите на Субару с типа, материала и натяга на сегментите в новите мотори след 2012.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Съб Окт 14, 2017 5:46 pm |
|
|
bubaru
|
Хм, добре поне че изкарват нов мотор на 10-на години
|
|
|
Нед Окт 15, 2017 11:23 am |
|
|
madjosan
Регистриран на: Пон Дек 02, 2013 10:57 pm Мнения: 109 Местоположение: Варна
Автомобил: legacy 2.0R
Рейтинг: 37
|
Баси драмата. Интересно как не се разглежда от автомобилните сайтове, които много обичат подобни проблеми.
|
|
|
Пон Окт 16, 2017 3:35 pm |
|
|
ico_tech
|
Продажбите на Леворг са нищожни в Европа. Ако не започнат да гърмят по улиците никой няма да им обърне внимание. Щом проблема е само при студен двигател, може би има шанс това да се оправи софтуерно с минимум средства.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пон Окт 16, 2017 5:36 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 73 госта |
|