Освен Oil Pickup-a провери и маслената помпа, това е другият проблем който се среща и причинява бавна смърт на мотора. Но за целата трябва да свалиш помпата и да видиш дали 5 винта на гърба и са завити, тъй като поради някаква причина започват да се отвиват един по един, и налягането постепенно спада.
Сменя се през картера - не се сваля двг. Не е нещо сложно. Сложи си магнитна пробка ( болт ) за маслото - така ще знаеш има ли драми с хобота. В повечето случаи се отчупва люспа от някоя от заварките преди да се спука и да почне да изпуска налягане.
Супер. Мдам, мисля да го направя.
Vmax написа:
Както писах и в другата тема за ремонт на 2.5ХТ двигател (viewtopic.php?f=31&t=22711), въпреки че купих нов хобот ОЕМ, той изкара много малко - добре че имах късмет и чрез магнитния болт видяхме отчупената люспа. Като го свалихме се видя че въпросната люспа е от една от заварките. на транспортната тръба към блока. Следващото щеше да е спукване и тотал шаден...
Идеята е, да не рискувам със баш стария дори 1км повече и да имам нов, макар и ОЕМски. Поне за седмица 2 или там колкото е нужно, да дойде другия. А пък и да не бавя цялостното сглобяване, че вече
Vmax написа:
А що се отнася до покупката от ЮК - пиши им не през ибей, а през сайта им, защото е много вероятно да не работят до 03 Януари и затова да не ти приема картата.
Мдам, ще им пиша. Аз пробвах преди празниците с няколко дена разлика. На два пъти. Накрая ще взема и да им звънна на тези в ЮК, че не търпи отлагане.
vizor написа:
Не си заслужава 20 пъти сваляне на тоя шибан картер. Поне според мене. Изчакай го или пиши на killerb да ти каже къде в Европа на друго място го има. Мисля, че имаха и в Гърция представител. Ще ти дойде за 2-3 дни от там
И ти си прав, ама така или иначе след сглабяне на мотора, ще има едни 1000км разработка и пок смяна на масло и подобни, та ако успея се класирам в този интервал с доставката, ще е добре
kronos написа:
Плашеща тема Само не разбрах, превантивно ли трябва да се сменя този хобот или караш и се кръстиш?
Ами ако искаш да си изпробваш късмета, се кръстиш и се ослушваш. Може да започнеш със смяната на магнитна пробка и да гледаш за сигнали на всяка смяна. Ама.... Дургия вариант е поръчка и смяна при първа възможност. Ако някой иска, след като се чудя с тези в ЮК или пък в Гърция и разбера какви са опциите, ще споедля и ако искате може да поръчаме няколко. Така да спестим малко пари от доставка ако е по голяма сумата. Или вместо да чакаме гъбко, да го пуснем с DHL.
IvoG написа:
Освен Oil Pickup-a провери и маслената помпа, това е другият проблем който се среща и причинява бавна смърт на мотора. Но за целата трябва да свалиш помпата и да видиш дали 5 винта на гърба и са завити, тъй като поради някаква причина започват да се отвиват един по един, и налягането постепенно спада.
Нея направо я сменям с нова.
_________________ A simple act of caring creates an endless ripple that comes back to you.
Второто. Светле ли ти лампата за маслото гаси и не пали повече.
Всяка една марка и модел автомобили си има техните си.. детски болести. Това е една много рядка (като дребна шарка) на Субару. За жалост се случва. Аз си поръчах от приятел да ми направи такава гад
Второто. Светле ли ти лампата за маслото гаси и не пали повече.
Всяка една марка и модел автомобили си има техните си.. детски болести. Това е една много рядка (като дребна шарка) на Субару. За жалост се случва. Аз си поръчах от приятел да ми направи такава гад
Не не ми свети, но си взех чисто нов шорт блок от EJ257 и не искам това да го съсипе, затова гледам да сменя подобни неща, които за едното нищо могат да го направят на дроб сърма. За съжаление, тези "дребни" нещица наоколо са доста неща дейва и сумата расте ....
_________________ A simple act of caring creates an endless ripple that comes back to you.
Не мога да си едитна мнението, но да допълня, че е хубао да се чете информацията на кои картери става Защото иска големия картер за да пасне.
За 2 литровите мотори иска картера да се смени с такъв от 2.5, както и на SG ot 2003-2005 преди фейса пак нещо требе се напасва.
Цитат:
Works with all Turbo EJ25 motors in the WRX/STI as well as some others cars with OEM oil pans as well as the Killer B Oil Pan. Turbo EJ20 cars will need to have a Turbo EJ25 oil pan installed to use this pickup. 2004-2005 Forester XT and 2005 Legacy GT / OXT will need to verify their oil pan before ordering. In late 2005 Subaru changed the sump on those cars to match the Impreza lineup.
Application: 2004-2011 Subaru Impreza WRX STi - Става и за Форко Note: 2.0L models require an EJ25 oil pan
_________________ A simple act of caring creates an endless ripple that comes back to you.
Казва, че е хубаво да се провери с кой картер си за да не се окаже, че не става, защото след 2005-та ги сменят. Хубаво презастраховане при отваряне на мотор е като цяло.
Това е правено в САЩ. Там нямат 2.0 и 2.5 от (2004-2005), с плиткия картер. Затова уточних на предната страница - не е драма, просто се взима и картер с пръчка втора ръка, който е мераклия.
Чет Дек 28, 2017 1:39 am
srg
Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am Мнения: 787 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Това затвърждава мнението, че този хобот е слабо място за тунингованите мотори с над 300 к.с. Аз за сега ще си карам с напълно стоково мотор, пък по-нататък ще му мисля. Ако някой ден го понапомпя малко, този хобот задължително ще го сменя.
След известни мъки успях да поръчам хобот от Френски доставчик - Stef Design. Цената му е 175 Евро и 17Евро доставка. Ще видим за колко време ще дойде до тук. Излиза може би малко по евтино от дилърите в UK заради курса на еврото и паунда. Ако някой реши да поръчва, пишете им по мейл, тъй като директно от магазина няма доставка до България и трябва да ви направят къстъм ордер, за да стигнете до плащането а и да знаят, че е до Бългрия, че го нямат в листата
Като дойде ще пиша за колко време е дошло, да имате ориентир.
_________________ A simple act of caring creates an endless ripple that comes back to you.
Добре де, това нещо не изглежда сложно за изработка, не може ли по модела на поръчаното някой да изработи същия компонент?
Може, но зависи на каква цена като цяло. Все пак е доста работа по чертане, мерене, правене на модел и тестване. В случая не взимаш експериментален модел, а нещо изпитано.
Бафъл плейта е хубав, но не е задължителен в случая. Както казва пича от killerb - стоковия е достатъчно добър. По-важен е картера като цяло с оточниците му. Там има два вида също. Трябва да се разровя за парт номерата на всичките компоненти за ъпгрейд на стоковата система.
П.С. който слага по-големия картер да не забрави и пръчката за маслото Че гледам често се случва.
Имам доста шумен студен старт на Легасито ми и показания на маслото 6 бара на студен двигател и 1.2 бара на топъл (празни обороти), но при ръчкане никога не стигат тези 6 бара. Ще наблюдавам показанията и при следваща смяна на масло мисля да отворя картера и ще ъпдейтна темата.
_________________ BMW e 'религия' като SUBARU, но докато едните са в небето, другите са при звездите.
Показанията ти са напълно нормални. Аз съм със същия двигател, но карам с 5/40 и стойностите са малко по големи Предполагам си с 5/30 и затова на загрял двг не виждаш 6бара а най вероятно си в диапазона 4.5-5.5
Ако разчиташ уреда да те ифнормира за проблем с хобота, ще е късно. Ако си късметлия с магнитна пробка може да хванеш начална фаза на проблема с накоя люспа от заварка, но пукне ли се следва внезапна смърт.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 50 госта
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл