Автор |
Съобщение |
Anton Yankov
Регистриран на: Чет Ное 10, 2011 12:21 pm Мнения: 457 Местоположение: Burgas/Smolian
Skype: Anton Dimov Yankov
Автомобил: XV 2018 1.6Comfort AT
Рейтинг: 164
|
Някой може ли да обясни това, как да разбера дали съм за реглаж на клапани на колко хил.км. се прави тази процедура сложна ли е колко струва и колко време отнема. Питам защото сутрин при студено палене се чува нещо като клапан за около 10-15 сек. докато се разкара маслото.Чува се само като се заслушаш хубаво даже до скоро въобще и не се заслушвах ама нали чета много форума а и скоро сложих газ,и така.Нямам никакви други симптоми всичко работи като часовник. Лека вечер на всички.
|
|
|
Пон Дек 02, 2013 9:54 pm |
|
|
didoya
Регистриран на: Сря Апр 25, 2012 7:40 am Мнения: 454 Местоположение: София
Автомобил: TDI
Рейтинг: 140
|
Карай и не му мисли толкова:)
Иначе един от признаците за това, че са за реглаж е неравномерна работа на мотора, затруднено палене при много ниски температури.
|
|
|
Вто Дек 03, 2013 8:42 am |
|
|
ivodanov
Регистриран на: Сря Дек 30, 2009 4:29 pm Мнения: 507 Местоположение: София
Skype: ivodanov
Автомобил: Outback 3.6R B14
Телефон: 0899907501
Рейтинг: 117
|
Може да го направиш като сменяш гарнитури на капаците. Скоро ги сменях и заедно с реглажа излезе 100 и няколко лева.
|
|
|
Вто Дек 03, 2013 8:56 am |
|
|
bat bubi
|
_________________ BORN TО RIDE … UNTIL I DIE
|
|
|
Вто Дек 03, 2013 9:37 am |
|
|
Vmax
|
Anton Yankov написа: Някой може ли да обясни това, как да разбера дали съм за реглаж на клапани на колко хил.км. се прави тази процедура сложна ли е колко струва и колко време отнема. Питам защото сутрин при студено палене се чува нещо като клапан за около 10-15 сек. докато се разкара маслото.Чува се само като се заслушаш хубаво даже до скоро въобще и не се заслушвах ама нали чета много форума а и скоро сложих газ,и така.Нямам никакви други симптоми всичко работи като часовник. Лека вечер на всички. Както ти е казал един от колегите по-горе, симптомите са по-труден старт на мотора когато е студен. При наличие на ГИ реглаж се прави на всеки 50 000км. Хубаво е да го направиш и сега, че всичко да ти е наред и да имаш спокойни 50 000км. Другото, което чуваш е в следствие на маслото - моят съвет е да го смениш с качествена пълна синтетика 5-40, за да имаш по-добро и бързо смазване в първите секунди на студеният старт. Не е лошо да се направи и енджин флъш с качествена добавка преди смяна към пълна синтетика. В една тема за масла от ххх страници има подробно инфо - не цитирам марки, за да не се счита като реклама.
|
|
|
Вто Дек 03, 2013 10:06 am |
|
|
dessito
Регистриран на: Чет Окт 14, 2010 7:00 pm Мнения: 866 Местоположение: София
Skype: dessito80
Автомобил: Impreza2.2Т ,Impreza H6,Subaru SVX
Рейтинг: 170
|
Колега, ако това е колата от аватара ,твоите клапани са с механични повдигачи.Старите са хидравлични и при тях е възможно да се чува такова почукване , за десетина секунди,докато напълни "чашката".Ако звука е с по - висока честота ,като чук чук е биелен лагер.Ако е с по ниска като туп туп е piston slap, което също продължава малко повече от десет секунди докато загреят буталата. Надявам се че съм помогнала с нещо
_________________ Subaru Workshop 1040
|
|
|
Вто Дек 03, 2013 10:07 am |
|
|
OFFROADER
|
При мен оборотите на празен ход постоянно играеха в малки граници и както и да се опитам да ги регулирам не се получаваше, докато не свалих капаците и не регулирах клапаните(изпускателните бяха почти без хлабина). След процедурата оборотите заспаха.
_________________ Ремонт на ръчни скоростни кутии. Петър Иванов-нула886495045
|
|
|
Сря Дек 04, 2013 9:21 pm |
|
|
Anton Yankov
Регистриран на: Чет Ное 10, 2011 12:21 pm Мнения: 457 Местоположение: Burgas/Smolian
Skype: Anton Dimov Yankov
Автомобил: XV 2018 1.6Comfort AT
Рейтинг: 164
|
Ще взема да ги направя ама напролет че сега не остана време зимата дойде. А иначе досега винаги съм наливал 5w40 дори последния път си поръчах редлайн от камскил ще видя дали ще го бута другите ги буташе малко, за 15 000 км по около 0.5 литра доливах. Мерси за съветите колеги.
|
|
|
Сря Дек 04, 2013 9:33 pm |
|
|
Vmax
|
Anton Yankov написа: Ще взема да ги направя ама напролет че сега не остана време зимата дойде. А иначе досега винаги съм наливал 5w40 дори последния път си поръчах редлайн от камскил ще видя дали ще го бута другите ги буташе малко, за 15 000 км по около 0.5 литра доливах. Мерси за съветите колеги. 15 000км са много за пробег с едно масло, освен ако не е премиум клас. От моят опит - макс 10 000км. Преди да сложиш РедЛайн е хубаво да си промиеш мотора с качествена добавка, и първите 1000-2000км да следиш нивото на маслото, защото има отлагания и ще трябва да долееш около 0.5л.
|
|
|
Чет Дек 05, 2013 9:55 am |
|
|
petko 69
|
Колега на един час път от Пампорово е Пловдив ,заповядай да се запознаем да пием по едно, ще те запозная с Павлин ,той ще даде отговор на всичките ти въпрос тел-0886119703
|
|
|
Нед Дек 08, 2013 6:26 pm |
|
|
ge_o
Регистриран на: Чет Ное 21, 2013 1:31 pm Мнения: 17 Местоположение: Карнобат
Автомобил: Subaru Legacy 2.0R
Телефон: 0887953524
Рейтинг: 15
|
Здравейте, някой колега може ли да ми препоръча добър сервиз в Бургас , тъй като двигателя е за реглаж на клапаните.
|
|
|
Нед Мар 09, 2014 8:07 pm |
|
|
Soflab
Регистриран на: Сря Авг 03, 2011 8:26 am Мнения: 599 Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.5 STi
Рейтинг: 285
|
за реглаж на клапаните може да използваш всеки един обд2 трансмитер като провериш вакуума на мотора. за атмосферен двг трябва да е към -70 до -75 kpa, a за турбо около -58 до -69 зависи колко е сгъстен.
_________________ www.soflab.eu www.torcousa.com www.redlinezone.eu
|
|
|
Нед Мар 09, 2014 8:56 pm |
|
|
iceman_t
Регистриран на: Чет Яну 26, 2017 10:32 am Мнения: 59 Рейтинг: 2
|
Здравейте, колеги. Изчетох с интерес темата, защото предполагам и аз трябва да правя реглаж. Особеното при мен е , че нямам проблем с паленето - нито зимата, нито лятото. Обаче има друг симптом- при ниски обороти между 1000-2000 об/мин, при плавно подаване на газта започва едно придърпване, понякога и направо прекъсване, мине ли 2-2500оборота нещата се нормализират. Прави го по-често на газ, но понякога съм, го забелязвал и на бензин. Не съм сменял свещи, нито кабели, откакто съм взел колата.Лулите на свещите са омаслени- предстои подмяна на гарнитурите на капаците на клапаните. Така или иначе ще се свалят тези капаци - дали прекъсването е симптом за реглаж на клапаните ? Колата е Легаси Б13 2.0 138 к.с. газ/бензин.
|
|
|
Съб Окт 06, 2018 12:33 pm |
|
|
Alxx
|
В твоя случай е очевидно да са свещи и кабели. Над 2500к нок контролът не е толкова чувствителен и затова тогава върви "нормално".
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Съб Окт 06, 2018 1:43 pm |
|
|
dzambok
Регистриран на: Нед Ное 23, 2014 8:13 pm Мнения: 116
Автомобил: Forester SG 2005
Рейтинг: 91
|
Soflab написа: за реглаж на клапаните може да използваш всеки един обд2 трансмитер като провериш вакуума на мотора. за атмосферен двг трябва да е към -70 до -75 kpa, a за турбо около -58 до -69 зависи колко е сгъстен. Намен торка ми показва вакуум от -6при газ до долу до-24 като пусна педала ма това в кило паскали някой има ли идея колко е. Атмосферен форестър 2.0 158 лс.Некой да сподели неговите позания.
|
|
|
Нед Окт 07, 2018 8:36 am |
|
|
Alxx
|
100kpa=1000mbar
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Окт 07, 2018 9:50 am |
|
|
dzambok
Регистриран на: Нед Ное 23, 2014 8:13 pm Мнения: 116
Автомобил: Forester SG 2005
Рейтинг: 91
|
Alxx написа: 100kpa=1000mbar Значи 24mm/hg(живачен стълб) е 81кило паскала при загрят мотор форсиран и върната газ което ми се струва добре. Даже подозрително дали не се отчита и атмосферното налягане в момента ма мерене. Трябва да видя в нормален режим на газта колко е по спомен е между 16-20
|
|
|
Нед Окт 07, 2018 6:14 pm |
|
|
dzambok
Регистриран на: Нед Ное 23, 2014 8:13 pm Мнения: 116
Автомобил: Forester SG 2005
Рейтинг: 91
|
dzambok написа: Alxx написа: 100kpa=1000mbar Значи 24mm/hg(живачен стълб) е 81кило паскала при загрят мотор форсиран и върната газ което ми се струва добре. Даже подозрително дали не се отчита и атмосферното налягане в момента ма мерене. Трябва да видя в нормален режим на газта колко е по спомен е между 16-20 На праз.ход е 19=64кпа на място и на скорост при 2000оборота е 22-23 което е 74,5-74,8 кпа. При газ дп долу пада до 1.9 ма това не би трябвало да е показател.
|
|
|
Пон Окт 08, 2018 7:51 am |
|
|