Правила за пускане на обяви в раздела
Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.
LED габарити, DRL и друго LED осветление
Автор |
Съобщение |
=Alex=
|
Да, точно такива са тези по бутоните, със зелен кондом отгоре. Въпросът е в приборното табло какви са? Този селектор на Осрам го знам, но не е верен. Отделно - за интериорното осветление дава само двете крушки на тавана - купе и багажник. Благодарение на селектора сега имам Осрам диодни C5W за продаване, защото от плафона на багажника се показа коренно различна лампа - такава, като за предните габарити
|
|
|
Сря Апр 09, 2014 3:18 pm |
|
|
Jores
Регистриран на: Съб Окт 20, 2012 12:19 am Постове: 256
Автомобил: Subaru Forester 2.0 Diesel MY2009
Рейтинг: 120
|
=Alex= написа: При каране "на фарове" свети всичко - предни/задни габарити, къси светлини, интериорно осветление. Всичко това е абсолютно излишно, да не говорим, че едни хубави, оригинални ксенонови крушки (не ментаците на известните брандове) са 400 лв комплект. Изгори ли една - сменяш комплект, за да няма и разлика в цвета. LED дневни светлини ще харчат ток приблизително колкото една габаритна крушка с нажежаема жичка. Не, че някой кара с електромер в колата си, просто поне на мен не ми се занимава с честа смяна на най-различни крушки и крушчички.
Да, не се бях замислял, че всичко свети всъщност... Можеш ли да препоръчаш къде слагат грамотно дневни и какви да сложа? (Не като твоите, че не ми се дават пе'стин кинта)
|
|
|
Сря Апр 09, 2014 10:58 pm |
|
|
=Alex=
|
Жорка, човек ще ти дам лесно, има такъв, който работи много хубаво с окабелявания и интериорни сглобки/разглобки. Но според мен е почти невъзможно да се намери място на Форестъра, където да се сложат от "нормалните" DRL-и, (които са всъщност права линия). Иначе на въпроса какви - аз не бих сложил нищо различно от Philips или Osram. Ментаците са по-евтини, но вечно нещо не работи или ще изгори бързо... Чисто стилистично на мен ми допадат тези, които излъчват хомогенна светлина и са просто като светеща линия, а не да се виждат отделните диоди, но това е въпрос на лични предпочитания. Примерно този Philips или този Osram.
|
|
|
Сря Апр 09, 2014 11:21 pm |
|
|
adddt
Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm Постове: 1249 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
|
Алекс а къде видя за какви модели е съвместим този модел? как да видим дали може да стане нещо такова на легаси ?
|
|
|
Чет Апр 10, 2014 10:04 am |
|
|
=Alex=
|
Кой модел, че се обърках? Fog light-a, или тези, хомогенните, светещи в права линия? На Осрам си има Application List на страницата на всеки продукт - на Филипс - не знам, не съм търсил. Ето Application List за LEDriving Fog. Но предполагам, че в този списък са само Plug & Play сетъпите. При мен стана с изработване на планки, които даже се получиха много по-добре от ОЕМското кекаво 3-точково закрепване на фаровете за мъгла. Понеже имах някакви въпроси за програмиране на логиката, водя диалог с тех. екип на Осрам за LEDriving fog light-a, и се оказва, че има доста интересни функции, които може да се "отключат". Примерно DIM, вместо OFF на DRL контура при паркинг, или при включване на къси, което ще стои още брутално красиво. По "дифолт" са програмирани така, че DRL се изключва напълно при включване на габарити. Друго - може да се настроят така, че като се включи мигач И работи DRL (но не работят габарити/къси), съответният DRL (ляв или десен, в зависимост от това кой мигач е пуснат) да започва да мига заедно с него. Могат да се вържат и към датчик на волана за ъгъл на завиване, за по-интелигентно управление на "Cornering light". По подразбиране е вързан към мигача и пуска светлините в завои само ако са включени фаровете (предполага се, че тогава е тъмно). Абе, приятна джаджа...
|
|
|
Чет Апр 10, 2014 2:13 pm |
|
|
Jores
Регистриран на: Съб Окт 20, 2012 12:19 am Постове: 256
Автомобил: Subaru Forester 2.0 Diesel MY2009
Рейтинг: 120
|
=Alex= написа: Жорка, човек ще ти дам лесно, има такъв, който работи много хубаво с окабелявания и интериорни сглобки/разглобки. Но според мен е почти невъзможно да се намери място на Форестъра, където да се сложат от "нормалните" DRL-и, (които са всъщност права линия). Иначе на въпроса какви - аз не бих сложил нищо различно от Philips или Osram. Ментаците са по-евтини, но вечно нещо не работи или ще изгори бързо... Чисто стилистично на мен ми допадат тези, които излъчват хомогенна светлина и са просто като светеща линия, а не да се виждат отделните диоди, но това е въпрос на лични предпочитания. Примерно този Philips или този Osram. Meрси Алекс, аз ходих до Авител да видя какво има там, там ми предложиха това http://www.avitel-bg.com/led-drl-module-osram-m3И аз предпочитам да сложа нещо с хомогенна светлина, че с тия диоди изглежда като коледна елха. Май и те имат този Осрам, който предложи,направо ще го сложа, само да проверя дали им е добра цената http://www.avitel-bg.com/led-drl-lights-osram-m1Ей тука май ще са най-добре. А на това как му се сменя лампата, като изгори?
|
|
|
Чет Апр 10, 2014 10:40 pm |
|
|
=Alex=
|
Жорка, такава инсталация може и да не мине за DRL, ако решат да се заяждат я по време на прегледи, я полИсмените. Виж изискванията на ECE-R48, директивата, я която се упоменават изискванията към дневните светлини. Идеята е да имаш мин. 600мм разстояние между двете тела, измерено от вътрешния им край, мин. 250мм височина, ако ще има габарити и 350мм - ако те ще са "габарити". Виж, тук е описано: http://www.osram.com/media/resource/hires/334051/installation-guide-drl-lightday.pdfКоя лампа да се сменя? Това са LED-ове. Теоритично би трябвало да имат някакви милиони часове живот, но на практика със сигурност ще са им хванали цаката да ги сменяме като лампи с волфрамова жичка
|
|
|
Пет Апр 11, 2014 4:23 am |
|
|
adddt
Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm Постове: 1249 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
|
Ама за какво да сменяш лампичките като има други неща за смяна и то по скъпи както се казва надали са забравили за планираното остаряване
|
|
|
Пет Апр 11, 2014 10:22 am |
|
|
=Alex=
|
С помощта и подсказките на тех съпорта на Осрам, днес пуснахме "DIM"-ването и сега вместо да гаси DRL-a при включване на фаровете, го дим-ва много приятно и остава на около 30%... получава се много готина муцуна на Форко, ще видим как е на тъмно
|
|
|
Пет Апр 11, 2014 3:06 pm |
|
|
alex5428
Регистриран на: Съб Ное 14, 2009 12:24 am Постове: 1414 Местоположение: смолян
Автомобил: STI (GVB)
Рейтинг: 225
|
Да сериозно се замислям да сложа да моята сърна осрамчета ,незнам само дали размера ще пасне
_________________"ladies and gentlemen the wing is back "
|
|
|
Вто Апр 29, 2014 7:35 pm |
|
|
=Alex=
|
Те са стандартен размер на фар за мъгла. Мисля, че беше 90мм външен диаметър. С тези на Форестър нямат и милиметър разлика. Много приятна екстра, особено светлината в завой.
|
|
|
Вто Апр 29, 2014 10:23 pm |
|
|
adddt
Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm Постове: 1249 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
|
Алекс кое ще остане от твоя първоначален форестър накрая ? РЕгистрационната табела май А защо не смениш таблото направо с СТИ табло или е повече играчка
|
|
|
Сря Апр 30, 2014 1:38 pm |
|
|
=Alex=
|
хаха, имам друга идея - да взема Форестър СТи от Жапан и просто моята дирекция + мотор и екстрите да влязат в него Ще ни бият за офтопика.
|
|
|
Сря Апр 30, 2014 2:05 pm |
|
|
alex5428
Регистриран на: Съб Ное 14, 2009 12:24 am Постове: 1414 Местоположение: смолян
Автомобил: STI (GVB)
Рейтинг: 225
|
Адаш има ли драма с монтажа? Пускат ли се кебелаци към купето или се ползва стоковото окабеляване с доработки
_________________"ladies and gentlemen the wing is back "
|
|
|
Сря Апр 30, 2014 6:21 pm |
|
|
charger
Регистриран на: Съб Окт 05, 2013 8:23 pm Постове: 23 Местоположение: София
Skype: char-ger
Автомобил: Forester
Рейтинг: 18
|
Каква е цената на монтажа и изработката на допълнителните планки?За колко време става всичко?
|
|
|
Сря Апр 30, 2014 8:38 pm |
|
|
adddt
Регистриран на: Вто Сеп 11, 2012 3:33 pm Постове: 1249 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2005 3.0 R Spec B
Рейтинг: 152
|
ако е така аз съм навит за 402 от япония.
а иначе труден ли е монтажа на целият кит ? ти къде го прави ?
|
|
|
Чет Май 01, 2014 10:29 pm |
|
|
=Alex=
|
@Alex5428 - монтажът е абсолютно безпроблемен и добре описан. Не бих казал, че е сложен, а по-скоро си иска няколко часа време, защото трябва да се вържеш на доста места - габарити, мигачи, фарове за мъгла. Кабели към купето няма никакъв смисъл да пускаш, по-скоро си ги хващаш някъде по трасето на удобно място в коша. @adddt - не е труден в електрическата си част. Останалото - зависи кой го прави Аз предпочетох да си направя изцяло нови алуминиеви планки, след като видях колко афифно е ОЕМското решение за закрепване на фаровете за мъгла на Форестър. Сега гаранция съм ги направил много по-добре Планките ми направи Дидо. Една тънкост, когато ги монтирате е да внимавате за перфектното подравняване, защото въпреки, че имат болт за реглаж, движението им чрез него не е безкрайно
|
|
|
Пет Май 02, 2014 5:25 pm |
|
|
alex5428
Регистриран на: Съб Ное 14, 2009 12:24 am Постове: 1414 Местоположение: смолян
Автомобил: STI (GVB)
Рейтинг: 225
|
След дву месечно отлежаване се намери кой да ги постави И аз вече съм с осрамки добре стана но се стъмни и не знам през деня как ще светят сега се вижда така
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________"ladies and gentlemen the wing is back "
|
15
|
|
Съб Ное 15, 2014 6:13 pm |
|
|
=Alex=
|
Брутално красиво, браво! Съдейки по снимката, сте ги подравнили перфектно. А през деня ще те кефят още повече на DRL. Красива работа. Пусни и няколко кадъра през деня, ще седи уникално на това коле Другите колеги, които си накупиха да не се притесняват, а да пускат и те кадри
|
|
|
Съб Ное 15, 2014 6:34 pm |
|
|
Radomit
Регистриран на: Пон Юни 12, 2006 9:44 am Постове: 220 Местоположение: Sofia Рейтинг: 78
|
|
Вто Ное 25, 2014 12:02 pm |
|
|
|