Правила за пускане на обяви в раздела
Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.
Каква е тайната на ниските цени на нов внос Subaru Outback?
Автор |
Съобщение |
quietriot
|
Всеки сам си е сайбия на задника и решава къде е как да си дава парите и къде го клатят. Българина е недоверчив и понеже сме проклета и лъжлива нация и не си вярваме , всеки подхожда с едно наум и си мисли, че сам може по-добре.
Няма тайна за евтин бек , щом е евтин значи му има нещо , щом не го виждаш значи е достатъчно добре скрито за да не го виждаш....но пък всеки мераклия е свободен да пробва дали той няма да е късметлията, който ем ще купи евтино ем нищо няма да пипне по колата.
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Сря Юни 29, 2016 6:45 am |
|
|
Koynov
Регистриран на: Сря Яну 07, 2009 11:25 am Мнения: 54 Местоположение: Sliven
Автомобил: Forester Diesel,STurbo,OUTBACKB14
Рейтинг: 4
|
Искам да споделя и моят скромен опит с евтин Аутбек дизел 2010г. Колата се продаваше повече от половин година в София, нов внос от Швейцария, най-базово swiss оборудване. Цена около 21000. В един зимен ден цената е намалена с 3000. На запитване във форума за този автомобил се изказват невероятно лоши прогнози. Уговарям среща в сервиз Митака. Тяхното заключение е "толкова запазен автомобил рядко е влизал тук". Понеже от 2008 имам Форестър дизел, зная какво да гледам в тия коли. Колата е като нова. Вече една година я карам без проблем и ремонти. Но съм я взел за каране до 10 000км на година предимно извънградско. Не зная реалните километри, не мога да планирам бъдещи разходи. Затова и не се насочих към автомат, понеже CVT-то е безумно скъпо за ремонт, а се налага след 180 000. Тайната на ниската цена на моят автомобил е, че е най-базова модификация, собственикът я е обслужвал лично в неоторизиран сервиз и търговецът я продаде вероятно без печалба, понеже пазарът е масово наплашен от тези дизели. Ако търся обаче автомобил за 15-20000 км. на година, със сигурност бих ползвал услугите на някой посредник и бих платил 10 000 отгоре. за да е сигурно. А форестъра, който е поддържан само в официални сервизи с оригинални части, е на 130 000км. навъртени от мен и е много по-амортизиран....
|
|
|
Чет Яну 19, 2017 12:37 pm |
|
|
Vmax
|
Koynov написа: Искам да споделя и моят скромен опит с евтин Аутбек дизел 2010г. Колата се продаваше повече от половин година в София, нов внос от Швейцария, най-базово swiss оборудване..................................................................... и търговецът я продаде вероятно без печалба От кой търговец взе колата ако не е тайна?
|
|
|
Чет Яну 19, 2017 3:42 pm |
|
|
Koynov
Регистриран на: Сря Яну 07, 2009 11:25 am Мнения: 54 Местоположение: Sliven
Автомобил: Forester Diesel,STurbo,OUTBACKB14
Рейтинг: 4
|
В Младост авд карс, за няколко дни разпродадоха 5 автомобила субару с голямо намаление. За мен са типични автотърговци, купуват и продават без да са особено наясно със състоянието на автомобилите си, нямат сервиз. Не мога да ги препоръчам, въпрос на избор и малко късмет...
|
|
|
Чет Яну 19, 2017 4:41 pm |
|
|
impreza_sh
Регистриран на: Чет Яну 02, 2014 4:13 pm Мнения: 164
Автомобил: Legacy 2.0R 2006 AT
Рейтинг: 0
|
Имам намерение да си вземам Легаси 2006-2008г бензин , за предпочитане ръчка.Външен вид,състояние на това и онова лесно може да се прецени, но вероятността за реални км на колата е малка , та въпроса ми е има ли начин със софтуер да се проверят реални ли са показанията на километража и дали това го правят в сервизите.
|
|
|
Съб Мар 04, 2017 9:51 pm |
|
|
Aion
Регистриран на: Вто Окт 20, 2015 9:07 pm Мнения: 52
Автомобил: Subaru Outback 3.6R 2010
Рейтинг: 26
|
Koynov написа: Искам да споделя и моят скромен опит с евтин Аутбек дизел 2010г. Колата се продаваше повече от половин година в София, нов внос от Швейцария, най-базово swiss оборудване. Цена около 21000. В един зимен ден цената е намалена с 3000. На запитване във форума за този автомобил се изказват невероятно лоши прогнози. Уговарям среща в сервиз Митака. Тяхното заключение е "толкова запазен автомобил рядко е влизал тук". Понеже от 2008 имам Форестър дизел, зная какво да гледам в тия коли. Колата е като нова. Вече една година я карам без проблем и ремонти. Но съм я взел за каране до 10 000км на година предимно извънградско. Не зная реалните километри, не мога да планирам бъдещи разходи. Затова и не се насочих към автомат, понеже CVT-то е безумно скъпо за ремонт, а се налага след 180 000. Тайната на ниската цена на моят автомобил е, че е най-базова модификация, собственикът я е обслужвал лично в неоторизиран сервиз и търговецът я продаде вероятно без печалба, понеже пазарът е масово наплашен от тези дизели. Ако търся обаче автомобил за 15-20000 км. на година, със сигурност бих ползвал услугите на някой посредник и бих платил 10 000 отгоре. за да е сигурно. А форестъра, който е поддържан само в официални сервизи с оригинални части, е на 130 000км. навъртени от мен и е много по-амортизиран.... Поздравления за добрия късмет. Не, тези търговци не продават без печалба, напротив! Просто печалбата е доста надута, и могат да си позволят да свалят "значително" и пак да са на солидна печалба. Те винаги връщат километража колкото могат, обичайно докъм последния запис в оригиналната книжка. В месеците, които изкарах в следене на Швйцария пазар, АВД вкараха не една бройка бек или легаси Б14 от там, на която бях записал линка на обявата преди швейцарците да я свалят, и във всичките случаи връщаха километража според зависи. Но имаха и положителни качества, оферираха колите с пълната комплектовка, с която я продаваха и швейцарците - 2ри комплект гуми с джанти и т.н., както и на първи поглед подбираха бройките да изглеждат на читави (по техните критерии поне) - лично минавах през Младост да пробвам едно легаси 2.5XT. Е, повозих се, но не дадоха да шофирам по някакви наивни причини, но и аз не се натисках.
|
21
|
|
Нед Мар 05, 2017 5:26 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 67 госта |
|