Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Вто Май 22, 2018 2:40 am



Отговори на тема  [ 26 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
 Каква е тайната на ниските цени на нов внос Subaru Outback? 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2048
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 349
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Всеки сам си е сайбия на задника и решава къде е как да си дава парите и къде го клатят.
Българина е недоверчив и понеже сме проклета и лъжлива нация и не си вярваме , всеки подхожда с едно наум и си мисли, че сам може по-добре.

Няма тайна за евтин бек , щом е евтин значи му има нещо , щом не го виждаш значи е достатъчно добре скрито за да не го виждаш....но пък всеки мераклия е свободен да пробва дали той няма да е късметлията, който ем ще купи евтино ем нищо няма да пипне по колата.

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Сря Юни 29, 2016 6:45 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Яну 07, 2009 11:25 am
Мнения: 54
Местоположение: Sliven
Автомобил: Forester Diesel,STurbo,OUTBACKB14
Рейтинг: 4
Нов фен
Отговори с цитат
Искам да споделя и моят скромен опит с евтин Аутбек дизел 2010г. Колата се продаваше повече от половин година в София, нов внос от Швейцария, най-базово swiss оборудване. Цена около 21000. В един зимен ден цената е намалена с 3000. На запитване във форума за този автомобил се изказват невероятно лоши прогнози. Уговарям среща в сервиз Митака. Тяхното заключение е "толкова запазен автомобил рядко е влизал тук". Понеже от 2008 имам Форестър дизел, зная какво да гледам в тия коли. Колата е като нова. Вече една година я карам без проблем и ремонти. Но съм я взел за каране до 10 000км на година предимно извънградско. Не зная реалните километри, не мога да планирам бъдещи разходи. Затова и не се насочих към автомат, понеже CVT-то е безумно скъпо за ремонт, а се налага след 180 000.
Тайната на ниската цена на моят автомобил е, че е най-базова модификация, собственикът я е обслужвал лично в неоторизиран сервиз и търговецът я продаде вероятно без печалба, понеже пазарът е масово наплашен от тези дизели. Ако търся обаче автомобил за 15-20000 км. на година, със сигурност бих ползвал услугите на някой посредник и бих платил 10 000 отгоре. за да е сигурно.
А форестъра, който е поддържан само в официални сервизи с оригинални части, е на 130 000км. навъртени от мен и е много по-амортизиран....

Чет Яну 19, 2017 12:37 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 3881
Местоположение: София
Рейтинг: 889
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Koynov написа:
Искам да споделя и моят скромен опит с евтин Аутбек дизел 2010г. Колата се продаваше повече от половин година в София, нов внос от Швейцария, най-базово swiss оборудване..................................................................... и търговецът я продаде вероятно без печалба


От кой търговец взе колата ако не е тайна?

Чет Яну 19, 2017 3:42 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Яну 07, 2009 11:25 am
Мнения: 54
Местоположение: Sliven
Автомобил: Forester Diesel,STurbo,OUTBACKB14
Рейтинг: 4
Нов фен
Отговори с цитат
В Младост авд карс, за няколко дни разпродадоха 5 автомобила субару с голямо намаление. За мен са типични автотърговци, купуват и продават без да са особено наясно със състоянието на автомобилите си, нямат сервиз. Не мога да ги препоръчам, въпрос на избор и малко късмет...

Чет Яну 19, 2017 4:41 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Яну 02, 2014 4:13 pm
Мнения: 141
Местоположение: Шумен
Автомобил: Legacy 2.0R 2006 AT
Телефон: 0898925207
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Имам намерение да си вземам Легаси 2006-2008г бензин , за предпочитане ръчка.Външен вид,състояние на това и онова лесно може да се прецени, но вероятността за реални км на колата е малка , та въпроса ми е има ли начин със софтуер да се проверят реални ли са показанията на километража и дали това го правят в сервизите.

Съб Мар 04, 2017 9:51 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Окт 20, 2015 9:07 pm
Мнения: 52
Автомобил: Subaru Outback 3.6R 2010
Рейтинг: 26
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Koynov написа:
Искам да споделя и моят скромен опит с евтин Аутбек дизел 2010г. Колата се продаваше повече от половин година в София, нов внос от Швейцария, най-базово swiss оборудване. Цена около 21000. В един зимен ден цената е намалена с 3000. На запитване във форума за този автомобил се изказват невероятно лоши прогнози. Уговарям среща в сервиз Митака. Тяхното заключение е "толкова запазен автомобил рядко е влизал тук". Понеже от 2008 имам Форестър дизел, зная какво да гледам в тия коли. Колата е като нова. Вече една година я карам без проблем и ремонти. Но съм я взел за каране до 10 000км на година предимно извънградско. Не зная реалните километри, не мога да планирам бъдещи разходи. Затова и не се насочих към автомат, понеже CVT-то е безумно скъпо за ремонт, а се налага след 180 000.
Тайната на ниската цена на моят автомобил е, че е най-базова модификация, собственикът я е обслужвал лично в неоторизиран сервиз и търговецът я продаде вероятно без печалба, понеже пазарът е масово наплашен от тези дизели. Ако търся обаче автомобил за 15-20000 км. на година, със сигурност бих ползвал услугите на някой посредник и бих платил 10 000 отгоре. за да е сигурно.
А форестъра, който е поддържан само в официални сервизи с оригинални части, е на 130 000км. навъртени от мен и е много по-амортизиран....

Поздравления за добрия късмет.

Не, тези търговци не продават без печалба, напротив! Просто печалбата е доста надута, и могат да си позволят да свалят "значително" и пак да са на солидна печалба. Те винаги връщат километража колкото могат, обичайно докъм последния запис в оригиналната книжка.

В месеците, които изкарах в следене на Швйцария пазар, АВД вкараха не една бройка бек или легаси Б14 от там, на която бях записал линка на обявата преди швейцарците да я свалят, и във всичките случаи връщаха километража според зависи. Но имаха и положителни качества, оферираха колите с пълната комплектовка, с която я продаваха и швейцарците - 2ри комплект гуми с джанти и т.н., както и на първи поглед подбираха бройките да изглеждат на читави (по техните критерии поне) - лично минавах през Младост да пробвам едно легаси 2.5XT. Е, повозих се, но не дадоха да шофирам по някакви наивни причини, но и аз не се натисках.
 21

Нед Мар 05, 2017 5:26 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 26 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор!

Криейтив Комънс договор