Това май идва от окачването което е по-твърдо и отзад амортисьорите били адаптивни. (бях качил около 200 кг винтове отзад в багажника и колата "клекна" почти незабелижимо като окачването се настрои и нямаше промяна в стабилноста и возията)
Точно това всъщност промениха, че махнаха адаптивните амортисьори, и втвърдиха задницата ,и промениха няколко ъгъла ,за да стане по спортна като поведение. А и по- евтинко в дългосрочен план. На Форестъра обаче са адаптивни. Те всъщност се виждат и с просто око отзад отдолу са по дебели Адаптивните.
Не съм специалист но в сайта пише че има "селф левелайзинг" на задните амортисьори. Май по натам ще щракна една снимка отдолу та да кажете
Пон Фев 08, 2016 10:26 pm
tarambuka3500
Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm Мнения: 842 Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Понеже явно няма много активни фенове с нови Субарута да пишат ще актуализирам малко информацията как се представя автомобила:
Нямах много време за пътуване но за за около 2 месеца и нещо го докарах до малко под 6000 км.
1.Първо да кажа че се отмятам от думите си че колата е малко за по-улегнали хора Определено има нещо вярно че се разработи и динамиката се подобри и според мен в момента е напълно адекватна за 2,0 дизел 150кс нищо че е с голям клиренс и 4х4. (аз я сравнявах с Пасат 2.0 140кс DSG и в момента динамиката и ускорението са идентични)
2. Разхода падна и тази седмица от София до Пловдив даде 6,7 литра/100 при скорост 145 км/час на автопилота Айсайт като на моменти съм вдигал и повече да изпреварвам. Този разход за тази кола ми се струва много добър при тази скорост. При спокойно каране извън градско с около 90км/ч дава в момента около 6.0 като може и да се гонят рекорди но трябва много галене и не е за мен тая работа В София само градско си гори доста - около 8,1 но трафика напоследък си беше ужасен а аз все бързам и натискам. (всичко това го споделям ако някой го интерисува дано не съм досадил )
3. За представянето при скоростно каране в завои мога само да кажа ...УАУ Не съм имал друго Субару да сравня но имах удоволствието с Аутбека да направя един преход рано сутринта в дефилето от София-Своге-Гара Лакатник-наляво до Вършец и като стигнах направо нямах думи от кеф. Колата Влиза и Излиза от завоите с 20-30 км/ч по висока скорост спрямо Пасата (само със задно беше той но също е стабилен) И при тази вискока скорост не усетих никакво напрежение или риск камо ли да поднесе или изсвири по завоите.
Обобщено за сега съм много доволен от избора и Субару явно си е Субару независимо от малките промени и по-модерната визия пък и аз лично съм доволен от повишения лукс вътре спрямо по-старите и по спартански легендарни модели
Здравейте отново, ...Пасата (само със задно беше той но също е стабилен)...
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
2. Разхода падна и тази седмица от София до Пловдив даде 6,7 литра/100 при скорост 145 км/час на автопилота Айсайт като на моменти съм вдигал и повече да изпреварвам. Този разход за тази кола ми се струва много добър при тази скорост. При спокойно каране извън градско с около 90км/ч дава в момента около 6.0 като може и да се гонят рекорди но трябва много галене и не е за мен тая работа В София само градско си гори доста - около 8,1 но трафика напоследък си беше ужасен а аз все бързам и натискам.
Разхода е направо супер - аз съм с предходния модел (2014та) и минималното което съм виждал на дълъг път е 7.0, а по магистралата е към 7.5
2. Разхода падна и тази седмица от София до Пловдив даде 6,7 литра/100 при скорост 145 км/час на автопилота Айсайт като на моменти съм вдигал и повече да изпреварвам. Този разход за тази кола ми се струва много добър при тази скорост. При спокойно каране извън градско с около 90км/ч дава в момента около 6.0 като може и да се гонят рекорди но трябва много галене и не е за мен тая работа В София само градско си гори доста - около 8,1 но трафика напоследък си беше ужасен а аз все бързам и натискам.
Разхода е направо супер - аз съм с предходния модел (2014та) и минималното което съм виждал на дълъг път е 7.0, а по магистралата е към 7.5
Хъм и на мен днес от Пловдив към София с 3 възрастни+2деца+багаж догоре ми даде 7.5 литра при автопилот 140км/ч . Явно от София към Пловдив нанадолнището помага а и бях празен и сам в колата затова е дало по малко.
Благодарности на Гената, че ми даде да покарам колата му и да добия по-пълна представа от Аутбек дизел 2015 с CVT. Затвърждавам си мнението, че това е най-добрата семейна кола на Субару от последните 7-8 години. Много прилично е обезшумена, окачването е супер според мен- стегнато без да дразни, но дава спокойствие по-кофти настилки. Кутията и двигателят работят в супер хармония, ако не знаеш, че е CVT и не си особено наблюдателен, спокойно минава за добър автомат. Управлява се почти като кола, а има качествата на сериозен СУВ. Дизелчето ръмжи доста по-приятно от масовите 4-циндрови редови на пазара. Малка забележка имам към прекалено равните седалки, но за кола от такъв тип стават. Другите плюсове като простор вътре , видимост, проходимост и прочие си ги знаете. Откъм динамика нещата са ок....за 150 кс , тежък кросовър с 4х4, няма какво повече да се очаква. Има само леко замисляне при доускорение от 90-100 нагоре, но е кратко и после колата си издърпва.Общо взето доста препоръчителна кола.
Шкода е много общо понятие. Близък модел до Аутбека сега е само Октавия Скаут, която е една идея по-малка, макар че предлага подобен вътрешен простор. Сюпърб 2015 няма засега Скаут версия. Октавия Скаут съм карал 184 кс дизел DSG- добра кола е , върви повече, нямам забележки сериозни, по-евтина е....Не знам, една идея Аутбека ще е по-ексклузивен и затова може би ми е малко по-интересен. Същото се отнася и за Пасат Олтрак. Карах цял ден един би-турбо дизел 240 кс. Върви, стои и спира брутално и като цяло е жестока кола, по-добра е от Аутбека във всичко (без може би теоретичните офф-роуд предимства на Бека, които са маловажни за мен). Струва обаче 85-90 К, дори повече с екстри и не знам дали за толкова пари ме кефи Пасат. За мен и 80К за натоварен Бек са престъпение, така че малко зависи от гледната точка. В моето съзнание Бека е 60-65К кола, не повече. Учудващо (или не) в този клас най-много се изкефих на Волво 60 Крос Кънтри. То е по-тесничко отзад и с по-малък багажник, но имаше едно усещане за солидност във всичко и ми стори доста убедителна кола. Ценово обаче е малко притеснителна....Октавия Скаут си остава доста рационално решение...Пасата също, но в по-ненатоварена версия и с по-слаб мотор -190 кс. Волвото и Субаруто са по-куул.
Според мен най-прекият конкурент на Аутбека си е Пасат Олтрек. Почти същия размер и пространство, почти същата цена за сходни модели/оборудване (около 34К евро за базов модел дизел 150 к.с. в Германия). Волво XC-70 и Ауди Олроуд са подобна концепция но премиум марки и доста по-скъпи, Шкода Октавия Скаут пък е по-малка.
Здравейте, Много интересни мнения за новият Аутбек 2.0Д и Пассат Олтрек 240хп. Аз лично не съм карал нито един от моделите, но съдейки по клипчета в тубата, ускорението на двата автомобила ми се вижда еднакво мудно, дори и този битурбо Пассат ... ?
Имайки предвид че Пассатора е 500 Nm ... ! За сметка на това мога да споделя впечетление от Porsche Macan Turbo 3.6 V6 (400 Hp), която имах удоволсвието да карам наскоро: Отвратително-плашещо бърза кола. Ускорението от 0 - 100 и 100 - 200 е еднакво! И това е бензинов агрегат.
Много интересни мнения за новият Аутбек 2.0Д и Пассат Олтрек 240хп. Аз лично не съм карал нито един от моделите, но съдейки по клипчета в тубата, ускорението на двата автомобила ми се вижда еднакво мудно, дори и този битурбо Пассат ... ?
Като гледам клипчето Пасатора от 0-100км/ч ускорява някъде за около 6 секунди, което хич не е мудно, за такъв клас автомобил. Виж за бека съм съгласен - близо 10 секунди.
Струва ми се, че се майтапиш с нас Автомобил, от така наречените СУВ с ускорение 6 сек от 0 до 100 км/ч било мудно !?!?!? Пасат е първо служебен бизнес автомобил, после идва пасат комби който е семейно комби и накрая пасат олтрак който е за рибари. И ти си недоволен!?!?!? И това от от 2л дизелов мотор!?!?!? Колко други такива си виждал на авто пазара? Ти явно само поршета караш. За сравнение сток Импреза ВРХ е с време 5 сек. Не съм фен на пасат ама това им предложение кърти мивки. Моето мнение е спам, но на колегата е двоен.
pnikolaev написа:
Здравейте, Много интересни мнения за новият Аутбек 2.0Д и Пассат Олтрек 240хп. Аз лично не съм карал нито един от моделите, но съдейки по клипчета в тубата, ускорението на двата автомобила ми се вижда еднакво мудно, дори и този битурбо Пассат ...
Имайки предвид че Пассатора е 500 Nm ... ! За сметка на това мога да споделя впечетление от Porsche Macan Turbo 3.6 V6 (400 Hp), която имах удоволсвието да карам наскоро: Отвратително-плашещо бърза кола. Ускорението от 0 - 100 и 100 - 200 е еднакво! И това е бензинов агрегат.
[quote="tricky"]Струва ми се, че се майтапиш с нас Автомобил, от така наречените СУВ с ускорение 6 сек от 0 до 100 км/ч било мудно !?!?!? Пасат е първо служебен бизнес автомобил, после идва пасат комби който е семейно комби и накрая пасат олтрак който е за рибари. И ти си недоволен!?!?!? И това от от 2л дизелов мотор!?!?!? Колко други такива си виждал на авто пазара? Ти явно само поршета караш. За сравнение сток Импреза ВРХ е с време 5 сек. Не съм фен на пасат ама това им предложение кърти мивки. Моето мнение е спам, но на колегата е двоен.
Само да вметна че STI-ките са по 5.2 а WRX-четата са над 6 сек. в стоковите си варианти! Пасата с неговите 6.3 сек. е направо грозно бърз за 2.0 нафта! Муден е последното определение, което бих използвал. Лудо е тва 7DSG
_________________ If things seem under control, you're just not going fast enough!!!
Дано ,поне някой от пишещите в темата е вдигал от 0-100 за 5сек.Когато го е правил е лесно да разбере че с комби -печка това е само реклама изпълнима от тест пилот в идеални условия.Когато натоварим семейното комби нещата се променят и може да се окаже че по-бавния на старт автомобил е по добър в екстремни условия.Иначе Вагените ни превъзхождат в модели ,моторна гама и т.н. , но Субару има тръпката която те се мъчат да открият.Субару ни отличава от масата и ни дава индивидуалност в която е магията.
Потребители разглеждащи този форум: iion и 65 госта
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл