Това май идва от окачването което е по-твърдо и отзад амортисьорите били адаптивни. (бях качил около 200 кг винтове отзад в багажника и колата "клекна" почти незабелижимо като окачването се настрои и нямаше промяна в стабилноста и возията)
Точно това всъщност промениха, че махнаха адаптивните амортисьори, и втвърдиха задницата ,и промениха няколко ъгъла ,за да стане по спортна като поведение. А и по- евтинко в дългосрочен план. На Форестъра обаче са адаптивни. Те всъщност се виждат и с просто око отзад отдолу са по дебели Адаптивните.
Не съм специалист но в сайта пише че има "селф левелайзинг" на задните амортисьори. Май по натам ще щракна една снимка отдолу та да кажете
Пон Фев 08, 2016 10:26 pm
tarambuka3500
Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 1:42 pm Постове: 842 Местоположение: София
Автомобил: Outback '14 / 2.0d CVT
Рейтинг: 353
Понеже явно няма много активни фенове с нови Субарута да пишат ще актуализирам малко информацията как се представя автомобила:
Нямах много време за пътуване но за за около 2 месеца и нещо го докарах до малко под 6000 км.
1.Първо да кажа че се отмятам от думите си че колата е малко за по-улегнали хора Определено има нещо вярно че се разработи и динамиката се подобри и според мен в момента е напълно адекватна за 2,0 дизел 150кс нищо че е с голям клиренс и 4х4. (аз я сравнявах с Пасат 2.0 140кс DSG и в момента динамиката и ускорението са идентични)
2. Разхода падна и тази седмица от София до Пловдив даде 6,7 литра/100 при скорост 145 км/час на автопилота Айсайт като на моменти съм вдигал и повече да изпреварвам. Този разход за тази кола ми се струва много добър при тази скорост. При спокойно каране извън градско с около 90км/ч дава в момента около 6.0 като може и да се гонят рекорди но трябва много галене и не е за мен тая работа В София само градско си гори доста - около 8,1 но трафика напоследък си беше ужасен а аз все бързам и натискам. (всичко това го споделям ако някой го интерисува дано не съм досадил )
3. За представянето при скоростно каране в завои мога само да кажа ...УАУ Не съм имал друго Субару да сравня но имах удоволствието с Аутбека да направя един преход рано сутринта в дефилето от София-Своге-Гара Лакатник-наляво до Вършец и като стигнах направо нямах думи от кеф. Колата Влиза и Излиза от завоите с 20-30 км/ч по висока скорост спрямо Пасата (само със задно беше той но също е стабилен) И при тази вискока скорост не усетих никакво напрежение или риск камо ли да поднесе или изсвири по завоите.
Обобщено за сега съм много доволен от избора и Субару явно си е Субару независимо от малките промени и по-модерната визия пък и аз лично съм доволен от повишения лукс вътре спрямо по-старите и по спартански легендарни модели
15
Вто Апр 05, 2016 8:32 pm
Alxx
Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm Постове: 3867 Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Здравейте отново, ...Пасата (само със задно беше той но също е стабилен)...
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
2. Разхода падна и тази седмица от София до Пловдив даде 6,7 литра/100 при скорост 145 км/час на автопилота Айсайт като на моменти съм вдигал и повече да изпреварвам. Този разход за тази кола ми се струва много добър при тази скорост. При спокойно каране извън градско с около 90км/ч дава в момента около 6.0 като може и да се гонят рекорди но трябва много галене и не е за мен тая работа В София само градско си гори доста - около 8,1 но трафика напоследък си беше ужасен а аз все бързам и натискам.
Разхода е направо супер - аз съм с предходния модел (2014та) и минималното което съм виждал на дълъг път е 7.0, а по магистралата е към 7.5
2. Разхода падна и тази седмица от София до Пловдив даде 6,7 литра/100 при скорост 145 км/час на автопилота Айсайт като на моменти съм вдигал и повече да изпреварвам. Този разход за тази кола ми се струва много добър при тази скорост. При спокойно каране извън градско с около 90км/ч дава в момента около 6.0 като може и да се гонят рекорди но трябва много галене и не е за мен тая работа В София само градско си гори доста - около 8,1 но трафика напоследък си беше ужасен а аз все бързам и натискам.
Разхода е направо супер - аз съм с предходния модел (2014та) и минималното което съм виждал на дълъг път е 7.0, а по магистралата е към 7.5
Хъм и на мен днес от Пловдив към София с 3 възрастни+2деца+багаж догоре ми даде 7.5 литра при автопилот 140км/ч . Явно от София към Пловдив нанадолнището помага а и бях празен и сам в колата затова е дало по малко.
Благодарности на Гената, че ми даде да покарам колата му и да добия по-пълна представа от Аутбек дизел 2015 с CVT. Затвърждавам си мнението, че това е най-добрата семейна кола на Субару от последните 7-8 години. Много прилично е обезшумена, окачването е супер според мен- стегнато без да дразни, но дава спокойствие по-кофти настилки. Кутията и двигателят работят в супер хармония, ако не знаеш, че е CVT и не си особено наблюдателен, спокойно минава за добър автомат. Управлява се почти като кола, а има качествата на сериозен СУВ. Дизелчето ръмжи доста по-приятно от масовите 4-циндрови редови на пазара. Малка забележка имам към прекалено равните седалки, но за кола от такъв тип стават. Другите плюсове като простор вътре , видимост, проходимост и прочие си ги знаете. Откъм динамика нещата са ок....за 150 кс , тежък кросовър с 4х4, няма какво повече да се очаква. Има само леко замисляне при доускорение от 90-100 нагоре, но е кратко и после колата си издърпва.Общо взето доста препоръчителна кола.
Шкода е много общо понятие. Близък модел до Аутбека сега е само Октавия Скаут, която е една идея по-малка, макар че предлага подобен вътрешен простор. Сюпърб 2015 няма засега Скаут версия. Октавия Скаут съм карал 184 кс дизел DSG- добра кола е , върви повече, нямам забележки сериозни, по-евтина е....Не знам, една идея Аутбека ще е по-ексклузивен и затова може би ми е малко по-интересен. Същото се отнася и за Пасат Олтрак. Карах цял ден един би-турбо дизел 240 кс. Върви, стои и спира брутално и като цяло е жестока кола, по-добра е от Аутбека във всичко (без може би теоретичните офф-роуд предимства на Бека, които са маловажни за мен). Струва обаче 85-90 К, дори повече с екстри и не знам дали за толкова пари ме кефи Пасат. За мен и 80К за натоварен Бек са престъпение, така че малко зависи от гледната точка. В моето съзнание Бека е 60-65К кола, не повече. Учудващо (или не) в този клас най-много се изкефих на Волво 60 Крос Кънтри. То е по-тесничко отзад и с по-малък багажник, но имаше едно усещане за солидност във всичко и ми стори доста убедителна кола. Ценово обаче е малко притеснителна....Октавия Скаут си остава доста рационално решение...Пасата също, но в по-ненатоварена версия и с по-слаб мотор -190 кс. Волвото и Субаруто са по-куул.
Според мен най-прекият конкурент на Аутбека си е Пасат Олтрек. Почти същия размер и пространство, почти същата цена за сходни модели/оборудване (около 34К евро за базов модел дизел 150 к.с. в Германия). Волво XC-70 и Ауди Олроуд са подобна концепция но премиум марки и доста по-скъпи, Шкода Октавия Скаут пък е по-малка.
Здравейте, Много интересни мнения за новият Аутбек 2.0Д и Пассат Олтрек 240хп. Аз лично не съм карал нито един от моделите, но съдейки по клипчета в тубата, ускорението на двата автомобила ми се вижда еднакво мудно, дори и този битурбо Пассат ... ?
Имайки предвид че Пассатора е 500 Nm ... ! За сметка на това мога да споделя впечетление от Porsche Macan Turbo 3.6 V6 (400 Hp), която имах удоволсвието да карам наскоро: Отвратително-плашещо бърза кола. Ускорението от 0 - 100 и 100 - 200 е еднакво! И това е бензинов агрегат.
Много интересни мнения за новият Аутбек 2.0Д и Пассат Олтрек 240хп. Аз лично не съм карал нито един от моделите, но съдейки по клипчета в тубата, ускорението на двата автомобила ми се вижда еднакво мудно, дори и този битурбо Пассат ... ?
Като гледам клипчето Пасатора от 0-100км/ч ускорява някъде за около 6 секунди, което хич не е мудно, за такъв клас автомобил. Виж за бека съм съгласен - близо 10 секунди.
Струва ми се, че се майтапиш с нас Автомобил, от така наречените СУВ с ускорение 6 сек от 0 до 100 км/ч било мудно !?!?!? Пасат е първо служебен бизнес автомобил, после идва пасат комби който е семейно комби и накрая пасат олтрак който е за рибари. И ти си недоволен!?!?!? И това от от 2л дизелов мотор!?!?!? Колко други такива си виждал на авто пазара? Ти явно само поршета караш. За сравнение сток Импреза ВРХ е с време 5 сек. Не съм фен на пасат ама това им предложение кърти мивки. Моето мнение е спам, но на колегата е двоен.
pnikolaev написа:
Здравейте, Много интересни мнения за новият Аутбек 2.0Д и Пассат Олтрек 240хп. Аз лично не съм карал нито един от моделите, но съдейки по клипчета в тубата, ускорението на двата автомобила ми се вижда еднакво мудно, дори и този битурбо Пассат ...
Имайки предвид че Пассатора е 500 Nm ... ! За сметка на това мога да споделя впечетление от Porsche Macan Turbo 3.6 V6 (400 Hp), която имах удоволсвието да карам наскоро: Отвратително-плашещо бърза кола. Ускорението от 0 - 100 и 100 - 200 е еднакво! И това е бензинов агрегат.
[quote="tricky"]Струва ми се, че се майтапиш с нас Автомобил, от така наречените СУВ с ускорение 6 сек от 0 до 100 км/ч било мудно !?!?!? Пасат е първо служебен бизнес автомобил, после идва пасат комби който е семейно комби и накрая пасат олтрак който е за рибари. И ти си недоволен!?!?!? И това от от 2л дизелов мотор!?!?!? Колко други такива си виждал на авто пазара? Ти явно само поршета караш. За сравнение сток Импреза ВРХ е с време 5 сек. Не съм фен на пасат ама това им предложение кърти мивки. Моето мнение е спам, но на колегата е двоен.
Само да вметна че STI-ките са по 5.2 а WRX-четата са над 6 сек. в стоковите си варианти! Пасата с неговите 6.3 сек. е направо грозно бърз за 2.0 нафта! Муден е последното определение, което бих използвал. Лудо е тва 7DSG
_________________ If things seem under control, you're just not going fast enough!!!
Дано ,поне някой от пишещите в темата е вдигал от 0-100 за 5сек.Когато го е правил е лесно да разбере че с комби -печка това е само реклама изпълнима от тест пилот в идеални условия.Когато натоварим семейното комби нещата се променят и може да се окаже че по-бавния на старт автомобил е по добър в екстремни условия.Иначе Вагените ни превъзхождат в модели ,моторна гама и т.н. , но Субару има тръпката която те се мъчат да открият.Субару ни отличава от масата и ни дава индивидуалност в която е магията.