Правила за пускане на обяви в раздела
Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.
Автор |
Съобщение |
render
Регистриран на: Пон Юни 16, 2014 8:18 pm Мнения: 89 Местоположение: sofia
Автомобил: impreza
Рейтинг: 0
|
Благодаря на всички доколкото разбирам, първо да намаля растоянието - 0.8- 0.9 , после да сменя кабелите
|
|
|
Пет Май 22, 2015 12:13 pm |
|
|
Valio
|
BAlexandrov написа: Тази грес е масло от стар теч, има едни о-рингове на свещите, които както и гарнитурата на капака на клапаните често пропускат и трябва да се сменят. Да но това е за DOHC , а аз съм SOHC ...свещите се навиват отгоре .. Иначе за стар теч от гарнитури е възможно..
|
|
|
Пет Май 22, 2015 2:27 pm |
|
|
Alxx
|
render написа: Благодаря на всички доколкото разбирам, първо да намаля растоянието - 0.8- 0.9 , после да сменя кабелите Кабели не барай ако спре да прекъсва, просто обмисли да пробваш със свещи от друг доставчик. Колко пари си платил сегашните и точен модел, ако може?
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Май 22, 2015 5:53 pm |
|
|
render
Регистриран на: Пон Юни 16, 2014 8:18 pm Мнения: 89 Местоположение: sofia
Автомобил: impreza
Рейтинг: 0
|
Свеща е NGK BKR6E11, погледанах старата дето съм смъкнал и те са същите, купих ги от един склад в Дружба 1 до кафланда в началото, това беше доставчик опоменат като Дистрибутор в региона ( повече не мога да кажа). Относно свеща днес ги извадих може да се каже че са като нови, особенно сравнвно със старите. Нправиха ми впечатление две неща 1. Свещите бяха бели като тебешир (странен горивен процес не знам на какво отговаря като смес особенно на газ), 2. и предния път и сега като извадя лулата излиза масло от горния край, не е много не знам може би гарнитурата на капака е за смяня, в канала при свещите няма , няма и потекло отвън по корпуса, просто е омасен горния краи на лулата. Чукнах нещо средно като разстояние между 0.9-0.8 . Като покарам ще кажа резулатата. Засега благодаря на всички за помоща и инфото....Опсс - пари не помня колко дадох но не бяха скъпи, тогава просто купувах и други аксесоари и не ми направи впечатление да са скъпи но не помня точно цената.
|
|
|
Съб Май 23, 2015 1:03 pm |
|
|
BAlexandrov
|
Ако са Made in France не стават
|
|
|
Съб Май 23, 2015 2:44 pm |
|
|
Alxx
|
Този модел не е никак евтин ако е японско производство. Аз ги плащах към 90лв с куриера от щатите(по памет, в щатско са само 6$ бройката, ама с доставката идват двойно и все пак по-евтино от Европа). Бял нагар=бедни смеси.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Съб Май 23, 2015 4:32 pm |
|
|
Vmax
|
BAlexandrov написа: Ако са Made in France не стават И не стават защото...?
|
|
|
Съб Май 23, 2015 9:22 pm |
|
|
render
Регистриран на: Пон Юни 16, 2014 8:18 pm Мнения: 89 Местоположение: sofia
Автомобил: impreza
Рейтинг: 0
|
France (SaS) Вярно са френски и на мен ми стана интересно какво им е на френските. С намеляването н арастоянието се пооправи но не напълно .
|
|
|
Нед Май 24, 2015 11:43 am |
|
|
Vmax
|
render написа: France (SaS) Вярно са френски и на мен ми стана интересно какво им е на френските. С намеляването н арастоянието се пооправи но не напълно . А кабелите смени ли? Не са цифра, ако има кой да ти ги вземе от Косер с отстъпка - имаха Тесла кабели за около 28лв...не са ОЕМ но за подобни пари може да ги сменяш на 50 000км
|
|
|
Нед Май 24, 2015 11:54 am |
|
|
BAlexandrov
|
Смени свещите С френските NGK подобни проблеми са чести. Просто не са качествени.
|
2
|
|
Нед Май 24, 2015 12:39 pm |
|
|
render
Регистриран на: Пон Юни 16, 2014 8:18 pm Мнения: 89 Местоположение: sofia
Автомобил: impreza
Рейтинг: 0
|
Ще се радвам някой да даде насока за фирма и модел свещи които смята за читави и от къде могат се намерят?
|
|
|
Нед Май 24, 2015 12:49 pm |
|
|
kerpi134
Регистриран на: Съб Дек 01, 2012 2:46 pm Мнения: 196 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Forester 2.5XT
Телефон: 0887297840
Рейтинг: 111
|
С по горе споменати те NGK колата започна да претриса и се почна,газаджии, нови кабели и накрая нови DENSO IRIDIUM POWER IK20 и нещата си дойдоха на място още с първото палене.
|
|
|
Нед Май 24, 2015 2:00 pm |
|
|
impreza_sh
Регистриран на: Чет Яну 02, 2014 4:13 pm Мнения: 164
Автомобил: Legacy 2.0R 2006 AT
Рейтинг: 0
|
Аз съм с тези свещи които са по долу на снимката. Имам същите проблеми като автора на темата , тресене на двигателя при ниски обороти , не добро форсиране , мудност на двигателя и трудно потегляне. Сложил съм ги около 5,6 хил км , нямам газ , кабелите на свещите са нови оригинални Субару.
Кажете , това ли са ми правилните свещи , ако има по добри , приемам предложения
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Нед Май 24, 2015 7:11 pm |
|
|
Alxx
|
Стават, само държавата на производство е сбъркана. Такова си им е качеството на френските - 5-6к км, реглаж на луфта и после още 3-4к км в най-добрия случай.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Май 25, 2015 12:03 am |
|
|
BAlexandrov
|
Ако ги причукате на 0.4 съвсем ще се върнем във времето на Ладите :-D
|
|
|
Пон Май 25, 2015 7:21 am |
|
|
Vmax
|
Alxx написа: Стават, само държавата на производство е сбъркана. Такова си им е качеството на френските - 5-6к км, реглаж на луфта и после още 3-4к км в най-добрия случай. Това е стар мит и легенда за въпросните свещи - имаше доста дълъг период в който качеството им беше наистина много зле. В събота извадих от Импреза 4 такива работили около 30 000км на газ без никакъв проблем - свещите си бяха с нормално износване на електрода, еднакви на цвят. Сложих 4 нови пак същите - френски. ПС: Не бях хич хепи като ми ги дадоха от сервиза, точно заради тази стара слава, но ме увериха, че няма вече проблем. Иначе съм фен на Денсото.
|
|
|
Пон Май 25, 2015 8:35 am |
|
|
BAlexandrov
|
Ходи го обясни на двамата колеги с проблемите по-горе...
|
|
|
Пон Май 25, 2015 8:58 am |
|
|
Vmax
|
BAlexandrov написа: Ходи го обясни на двамата колеги с проблемите по-горе... Като има прекъсване всеки се хваща за свещите, а по веригата има кабели, бобина/и, маса/и, ламбда и т.н. На бившата Импреза Аутбек минах точно по този път - ма свещите, пък я кабелите, докато накрая един газаджия! ( подчертавам ), предположи че бобината прави мизерии, пръсна я леко с вода от пулверизатор, стана по зле работата и се изясни кое е правило мизериите... Затова при подобни проблеми - в сервиз и диагностика на всички заподозрени ПС: Френските НЖК са две серии - жълтата ( снимката на колегата по-горе ), която е по-евтина серия и некачествена и черна серия с V-line електрод, която е ОК. Аз визирах втората серия в коментара си за 30 000км пробег в предния ми пост.
|
|
|
Пон Май 25, 2015 9:59 am |
|
|
BAlexandrov
|
Ама естествено, че в сервиз е най-безопасният път Добре е да имат стенд да премерят пробивно напрежение. Хващат се за свещите първо хората, защото това е най-честото място на проблеми - с обикновените свещи постоянно трябва да мислиш сменил ли си ги, кога дали не са за реглаж... към това, ако допълним ментетата, съмнителните марки свещи и драмата става пълна. Отгоре на всичкото лесно се прецакват каквито и да са и пак трябва да ги смениш - при проблем в кабели, бобини - нагарят необратимо /изключвам шаманите с пясъкоструйка, телена четка, различни видове киселини.../, прецакват се и от лоши смеси, детонации, каране на къси разстояния... При трудността, с която се сменят свещи на нашите двигатели е безмислено да се ползват обикновени. Даже повечето фабрични са платинени /включително и на онази Импреса Аутбек 2.5/ особено на по-съвременните модели. Вече се ползват от някой производители усилени иридеви, които са за 200 х км. даже. Двойно платинените и иридево-платинените са за минимум 100 х километра, като основното предимство всъщност е, че по-бавно се променя междината и така си запазват характеристиките, докато обикновените е добре да се регулират на 15 х да речем, за да не се увеличи много междината, защото с това се вдига пробивното им напрежение и товари кабелите и бобините, те пробиват от някъде където им е по-лесно и затова се получава така, че освен свещи ще сменяш и бобина. Обикновено цикълът е - лоши свещи и от там пробила бобина/кабели - сменяш свещите, караш и то си прекъсва, сменяш бобината ама свещите вече са нагоряли, заплюваш марката им, пак ги сменяш /евентуално и кабели/ и настъпва щастие Този случай най-често съм го виждал, защото при заплюването на старите свещи човек се замисля какви по-хубави да сложи и стига до мен /преди време/. За замяна на NGK BKR6E-11 е най-добре фабричните двойноплатинени NGK PFR6B-11 или NGK PFR6B /те са на 0.9 мм междина/, Denso PK20PR-11, друг вариант е BKR6EIX-11 или Denso IK20 които са иридиеви, но със стандартен заземяваш електрод или иридево-платинени NGK IFR6E-11, Denso VK20. ПП. Интересни тестове на руснаците http://bmwservice.livejournal.com/75814.htmlНякой стари, събрани от мен, статии и каталози http://jdmfsm.info/Auto/--General--/Art ... k%20plugs/
|
|
|
Пон Май 25, 2015 11:07 am |
|
|
Vmax
|
Божо,
Съгласен съм за платинените и иридиеви, но за коли които са на бензин. За газираните е съвсем друг подхода.
Какво значение има колко е трудно да се сменят свещите - сервиза го прави, или искаш ти да си го вършиш пред блока?
Дай едно сравнение колко струват платинените и колко ще струва ако се кара с обикновени и смяна на 30 000км, да видим кое е по- изгодно ( за коли на газ обаче )?
|
|
|
Пон Май 25, 2015 11:14 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 63 госта |
|