Автор |
Съобщение |
The_Bear
Регистриран на: Пон Яну 13, 2020 1:31 am Мнения: 12 Местоположение: Враца Рейтинг: 0
|
Здравейте! На дъното на резервоара на Импрезата (STI 2005), в "легенчето" под помпата намерих торбичка (метална мрежичка) с осем непълни метални полусфери. Някой знае ли какво е туй нещо и каква работа върши? Не е магнит, прилича на олово.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Вто Фев 18, 2020 12:20 am |
|
|
iion
|
Привет колега, Тук правя предположение, че може да е тежест в края на помпата, която се е откъснала или някакъв реагент/катализатор. Понеже споменаваш олово - предполагам е тежко и от там отново предположението за тежък метал или негово съединение. При всички положения: - мисля, че мястото му не е там - каъвто и да е състава ако включва тежки метали потенциално може да подобри октановото число, но със сигурност не е полезно за катализатора ти и за околната среда - каквито и глупости да съм наговорил до момента те съветвам да не го пипаш с ръце по възможност или ако го направиш - да ги измиеш много старателно. На снимката изглежда като да се е размазал блестящ слой от материала по пръстите - оловото го прави, но обикновенно много бързо потъмнява и пръстите изглеждат сиво-черни като го пипаш. Живи-здрави и господ бира да ви дава
_________________ Подозирам, че всичко е нарочно...
|
|
|
Вто Фев 18, 2020 9:05 am |
|
|
BAlexandrov
|
|
Вто Фев 18, 2020 9:58 am |
|
|
The_Bear
Регистриран на: Пон Яну 13, 2020 1:31 am Мнения: 12 Местоположение: Враца Рейтинг: 0
|
Евала, колега! Цяла нощ питам, търся и разпитвам и нищо конкретно. Ще го преместя отстрани да не се въргаля около смукателната цедка. По принцип го отворих, защото при ниско ниво на горивото по обратни завои ми прекъсва. Даже се случи да ми прекъсва и при 1/4 резервоар, и даже при 1/2, но при много разко излашкване/издрифтване на обратен завой. Заничах резервоара и не разбрах има ли връзка между двете половини... Като светне лампата пише, че трябва да има 8-9л. В момента е така, но в половината под помпата има не повече от 2л според мен...
|
|
|
Вто Фев 18, 2020 11:17 am |
|
|
The_Bear
Регистриран на: Пон Яну 13, 2020 1:31 am Мнения: 12 Местоположение: Враца Рейтинг: 0
|
iion написа: те съветвам да не го пипаш с ръце по възможност или ако го направиш - да ги измиеш много старателно. Не съобразих тогава, но занапред ще го имам предвид.
|
|
|
Вто Фев 18, 2020 11:32 am |
|
|
BAlexandrov
|
Може и от тези измишльотини да ти е бил проблема. Изхвърли ги, за какво ти е да ги оставяш?
|
|
|
Вто Фев 18, 2020 11:35 am |
|
|
The_Bear
Регистриран на: Пон Яну 13, 2020 1:31 am Мнения: 12 Местоположение: Враца Рейтинг: 0
|
|
Вто Фев 18, 2020 2:23 pm |
|
|
valqk
|
Има и още нещо, което за може да е служило. Този вид помпи - с цедките имат проблем, като поостареят цедките - като е малко бензина, цедката се вдига в единият край и стърчи над бензина. По този начин засмуква и въздух. Като имах съмнения за прецакан помпа на Хондата ми, ходих при един майстор на помпи и той върза прозрачно маркуче на връщащата линия. Гледайки умно, видях, че има въздух и бензин в тръбичката и го питах дали е нормално. Тогава, той каза, за този проблем и каза, че ги преработвал по някакъв начин, за да не гълта въздух... Та - не си оставяй бензина малко + тези топчета, освен олово/нещо друго/ може да са били завързани за краят на цедката срещу помпата - да тежи и да не гълта въздух... Само предположение, но има някаквъв смисъл в него...
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Вто Фев 18, 2020 4:10 pm |
|
|
BAlexandrov
|
А, намерих ги и точно същите https://broquet.nl/about/190 EUR!!! Боже какви хора има...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Вто Фев 18, 2020 4:44 pm |
|
|
Alxx
|
Заради този абзац бая дела може да се врътнат срещу тия, ама подозирам, че фирмите им съществуват месеци или година - две и са от типа на "гони Михаля"...
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Фев 18, 2020 6:41 pm |
|
|
Vmax
|
Това е сти бе Божо, 190 евро са един уикенд тур до София и обратно за гориво;)
По темата - беше писано отдавна за този проблем с прекъсването в резки завои, но не помня дали Трошко писа или колега с една черна блоб ай обръщана сти-ка. Та имаше решение и на този дерт.
|
|
|
Вто Фев 18, 2020 6:46 pm |
|
|
The_Bear
Регистриран на: Пон Яну 13, 2020 1:31 am Мнения: 12 Местоположение: Враца Рейтинг: 0
|
Vmax написа: По темата - беше писано отдавна за този проблем с прекъсването в резки завои, но не помня дали Трошко писа или колега с една черна блоб ай обръщана сти-ка. Та имаше решение и на този дерт. Напълних догоре и няма прекъсвания, няма "таа-онаа". Ще потърся това инфо, но май ще си правя някакъв допълнителен по-малък резервоар за тези особени нужди. Между другото намерих още едно пакетче от въпросните, беше пъхнато в междината между основната стена на резервоара и легенчето под помпата. Вързах и двете заедно и ги пъхнах и аз там. Да тежат... Иначе, разбрах, че двете половини на резервоара са с отделни поплавъци, и в другото дъно има също смукател с мрежест филтър на дъното, който посредством тръбичка и маркуче се свързва към една от тръбичките в другата половина. Само не разбрах как засмуква от него... Явно си работи добре, защото в тази половина без помпата нямаше никакво гориво, а в тази с помпата имаше около литър останал, а аз се чудех защо прекъсва дори на правите последния път. Откакто ми светна лампата съм минал 10ина км без да се раздавам, и очаквах, че ще има поне 5л.
|
|
|
Сря Фев 19, 2020 1:54 pm |
|
|
askeless
|
|
Сря Фев 19, 2020 10:27 pm |
|
|
The_Bear
Регистриран на: Пон Яну 13, 2020 1:31 am Мнения: 12 Местоположение: Враца Рейтинг: 0
|
|
Съб Фев 22, 2020 1:14 am |
|
|