Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 3:29 pm



Отговори на тема  [ 49 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
 Процедура за по-добра работа и празен ход след ECU reset 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пон Мар 21, 2011 3:28 pm
Мнения: 465
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0'99 & 2.5XT'06
Рейтинг: 347
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Преди всичко ако имаш съмнение, че нещо по управлението на двигателя не работи нормално (датчик, механизъм) ги прегледай и ако трябва - ремонт или замяна. За газовите е писано по-горе - първо само на бензин, хубаво е по-дълго време да е така (100-200 км), въпреки че и с кратката процедура има подобрение. След това - и на газ, без рестарт на ECU-то в случай че газовата не чете директно от бензиновото ECU.

_________________
Подозирам, че всичко е нарочно...

Сря Ное 11, 2015 6:35 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
След като се направи процедурата, трябва ли да се кара известно количество километри само на бензин и колко трябва да е?

Ситуацията при мен е следната.

Имах едни леки колебания на празен ход на газ, при спряла кола на D и натисната спирачка - смесите тогава бяха по-бедни и имаше по-голямо компенсиране. При движение това го нямаше и всичко заспиваше като се движеха в интеравала +- 5-7%, което доколкото знам е супер добре.

За да оправя този проблем изчистих ЕГР клапана, смених всички видове уплътнтния на дюзи, смукателен колектор, с нови ламбда сонди съм.

След като направи процедурата (карах около 20 км на бензин), на празен ход в същата ситуация, на газ, колебанията са доста по-големи и ми даде грешка: P0174: System too Lean (Bank 2). Доколкото разбирам, това е бедна смес.

Доколкото разбирам, трябва да направя същата процедура и на газ, но без зануляването на на компа с откачването на акумулатора.

Въпросът е дали да го направя сега или да покарам 200 км на бензин?

Вто Дек 22, 2015 2:00 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Ное 29, 2015 12:23 am
Мнения: 51
Местоположение: София
Skype: lz2nkm
Автомобил: Impreza 2.0R
Рейтинг: 213
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
melhaer написа:
След като направи процедурата (карах около 20 км на бензин), на празен ход в същата ситуация, на газ, колебанията са доста по-големи и ми даде грешка: P0174: System too Lean (Bank 2). Доколкото разбирам, това е бедна смес.


Ти имаш 4 сонди - 2 предни и 2 задни. Всичките ли ги смени? Първо и най-важно е да си провериш дали не ти смуче въздух отнякъде след дросела - тогава ще имаш големи положителни компенсации на тихи обороти. LSFT и STFT ако гледаш през OBD четец. Ти пишеш, че при високи обороти нещата са добре - компенсациите са дори отрицателни, което значи че тогава сместа си е ок. Иначе проблемът може и да е от много други места, но при големи положителни тримове на тихи обороти и нормални на високи много прилича на смучене на въздух - някой разкачен или скъсан вакуум и подобни. Погледни ако можеш и данните с OBD четец - там има сондите и тримовете. Най-простия начин е с Bluetooth ELM четец и апликация на телефона - може да запишеш лог, който после да се анализира на спокойствие.


Колкото до тази шаманска процедура за "обучение", смятам я за сравнително безполезна. След ресет на ЕКУ-то винаги трябва някакво време за създаване наново на learning таблиците, но единственото, което производителя казва е в т.нар. Driving cycles в сервизното, ето пример: http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Im ... 56e45.html

Там си пише при смяна на определени компоненти какво се прави. Процедурата след смяна на кислороден датчик е доста интересна и е свързана с определен начин на каране (или на ролери). Разбира се същият ефект ще се получи и ако просто се кара, но ще е по-бавно. Всичко останало, което циркулира в нета няма да навреди, но ефекта му е спорен - просто някой някак си го е измислил (или е процедура в някое сервизно, но може и за друг автомобил), така че не очаквайте чудеса. В определени случаи може да помогне, понеже така или иначе е нужно двигателят да работи някакво време за да може ECU-то да запише някакви стойности в learning таблиците.

_________________
Subaru Impreza 2.0R
Nissan Almera 2.0GTi
 19

Сря Дек 30, 2015 12:31 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
да, 4 са сондите, но ме посъветваха да сменя само предните 2. Иначе съм залепил тази черната кутия, която е на двигателя откъм шофьора, не знам как се казва, а и пукнатината и беше минимална, измит е ЕГР клапана, като са сменени всички гумички и уплътнения по него, както и по смукателния колектор и бензиновите дюзи. Както са чистени и моторчето за празен ход и т.н. неща...

Иначе нещата ги гледам през ОБД четец с ЕЛМ 327.

Малко ъпдейт от последният ми пост. Карах около 200 км на бензин само, но смесите на газ продължаха да са кофти на 2,4 и 6 цилиндър, дори ми даде грешка P0174, което доколкото видях е за бедна смес.

Тогава реших да продължа да карам на бензин, като забелязах, че има разлика между STFT1, където нещата се движеха около 0 и 1.8, а в LTFT1 бяха по спомен до към 7-8 (празен ход) и 2-3.8 при движение.

Само че, в STFT2 and LTFT2 нещата дори на бензин имаха по-сериозна разлика (преди бяха почти еднакви с STFT1 and LTFT1), а сега показва нещо от рода на: STFT2 - 7-8 and LTFT2 - пак 7-8 - т.е. сборът им отиваше около 15, при прехвърляне на газ и спряла кола често гасне, дава грешка P0174, а ако не изгасне STFT2 and LTFT2 скачат на по 17-18 - т.е. общо двете отиват към 40.

Последните дни си карам колата на бензин и мисля, че има леки промени и STFT2 and LTFТ2 почнаха да падат (спрямо по 7-8 както бяха в неделя) и да се доближават до показанията на STFT1 and LTFT1.

Ще я покарам още известно време на бензин само, за да видя дали ще има още промени и тогава ще отида при газаджия да си каже мнението.

Иначе обмислям и почистване на бензиновите дюзи да направя, както и скорошна смяна на свещите;) - абе, пари да се изсипват с една дума:) Иначе колата върви като пушка...

Сря Дек 30, 2015 5:57 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Ное 29, 2015 12:23 am
Мнения: 51
Местоположение: София
Skype: lz2nkm
Автомобил: Impreza 2.0R
Рейтинг: 213
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Short Term и Long Term тримовете доколкото ми е известно не се сумират. Просто едното е краткотрайната стойност а другата е в малко по-голям времеви интервал. Но голяма положителна компенсация на тихи обороти може да значи въздух отнякъде и оттам трябва да се почне. Провери внимателно и не се занимавай с глупости да сменяш половината кола преди да разбереш къде е проблема. Провери също дебитомера - ако е зацапан може да бърка здраво сместа.

Ето ти цитат от тунерски форум (изобщо тоя форум е пълен с безценна диагностична информация за Субару):
Цитат:
There is a table that governs the minimum and maximum values for the fuel trims. On my 2005 Legacy GT, these were -15% and +15%, but I've seen other values in other stock tunes. If you see one or more of your fuel trims equal to the minimum or maximum possible value, your MAF should be adjusted before you drive the car further than you're willing to walk. A trim of 15% on my car means that the MAF scaling is off by more than 15%, but there's no indication of how much further off it is. Maybe 16%, maybe 60%.

Values at the minimum or maximum indicate a serious problem that needs to be fixed. Perhaps you've changed your MAF sensor housing, and you need to revise your MAF scaling to accommodate it. Perhaps your O2 sensor is failing. Perhaps you've got a vacuum leak. Whatever the cause, it should be fixed ASAP.


Като гледам имаш нагласа да се оправиш сам, така че един Vagcom кабел и RomRaider, който да логва по-сериозни параметри, малко четене и ще си я диагностицираш сам. Останалото е ходене по сервизи и сменяне на ненужни и скъпи неща. Оправи я на бензин и после ще се оправи сама на газ.

_________________
Subaru Impreza 2.0R
Nissan Almera 2.0GTi
 8

Сря Дек 30, 2015 8:22 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мерси за насоките, ама едва ли ще се оправя сам, че така да се каже, енженерната част не ми е много силна:) В момента гледам с Торк Про нещата и днес напавих малко замервания:

В снимката скрийншотите са както следва горен ред ляво на дясно:

1. Почти веднага след запалване на двигателя, на позиция Р и ръчна спирачка;
2. Почти веднага след запалване на двигателя, на позиция Д и натисната спирачка;
3. При шофиране
4. Първо спиране преди да изгася двигателя, на позиция Р и ръчна спирачка;
5. Първо спиране преди да изгася двигателя, на позиция Д и натисната спирачка;
6. Второ палене и шофиране около 20 мин, на позиция Р и ръчна спирачка;
7. Второ палене и шофиране около 20 мин, на позиция Д и натисната спирачка;

Прикачени файлове:
31-dec-2015-ECU.jpg


Доколкото виждам, грешката Р0174, която ми излиза на газ, означава, точно:

Цитат:
So, for example, a P0171, P0172, P0174 or P0175 may be due to a vacuum leak, leaking fuel injector(s) or fuel pressure regulator, low fuel pressure or even an engine oil


Което предполагам може да е от зацапване на инжектор или повреда. Та...ще търся;)


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Чет Дек 31, 2015 1:13 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Ное 29, 2015 12:23 am
Мнения: 51
Местоположение: София
Skype: lz2nkm
Автомобил: Impreza 2.0R
Рейтинг: 213
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Трябвало е да направиш лог - от тия картинки не вижда много, освен, че AFR-то ти е леко завишено, т.е. бедничко. Трябва да се гледа и engine load (което така или иначе се смята от постъпващия въздух и оборотите).
Направи следното: настрой Torque да логва данните - първо се отиваше някъде по настройките и избираш кои параметри да логва - избери повечето, така или иначе през OBD са десетина общо - поне обороти, load, MAF, сондите, тримовете, AFR-а, позицията на газта, аванса, абе всичко което имаш като данни през ELM-а. После стартирай лог - като си на екрана с данните цъкваш бутончето долу вляво с настройки и избираш Start Logging (или нещо такова), провери че имаш валидни логове като си ги пратиш на мейла в CSV формат и ги отвори и виж, че има данни, за да не се окаже че логваш напразно. После отиваш и караш 10-20 мин и качи логовете тук. Аз имам програма с които мога да ги гледам и ще го мъдрим тогава... Ако намериш VagCom кабел (18 лв. в продавалник) може да логнеш доста по-дълбоко нещата и няма начин да не се види нещо (или поне някаква насока).

Eто ти една табличка от log на моята кола да се ориентираш за AFR-а на добре работещ автомобил. В общия случай при малко натоварване AFR-а може да е идея по-висок. При много ниско натоваране (дръпната газ) скача много достигайки макс. стойности 22, което е нормално предвид, че дюзите спират да пръскат. При подаване на пълна газ и голямо натоварване - около 1, сместа задължително се обогатява и пада под идеалните 14.7 за да може колата да върви. Ако при натоварване 1 т.е. подадена пълна газ на не много високи обороти и имаш AFR около 15.3 то при всички положения значи, че не стига гориво - или смуче въздух, или MAF-а подава грешна информация, или дюзите не пръскат достатъчно, или пък сондата нещо показва грешно.

Прикачени файлове:
2015-12-31_13-39-26.png


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Subaru Impreza 2.0R
Nissan Almera 2.0GTi

Чет Дек 31, 2015 1:34 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мерси за насоките:)

Ще се пробвам тия дни да го направя и направо ще ти пратя ЛС, да не спамим темата, ако изтрезнея, че вече съм на второто Пади:)

Наздраве на всички и весело изкарване довечера и следващите дни:)

Чет Дек 31, 2015 1:49 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Ное 04, 2016 10:25 am
Мнения: 74
Skype: tufaka
Автомобил: Subaru Lecacy
Рейтинг: 10
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте, ще има ли проблем ако тази процедура я направя в сегашното доста студено и снежно време? Има ли някаква зависимост при загряването на двигателя в мн студено време и обучението на компа, когато се кара в снега после? :-?

Пет Яну 06, 2017 10:47 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Юни 11, 2014 6:36 pm
Мнения: 953
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback, MT
Рейтинг: 443
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не очаквай дълготрайни магически резултати от тази процедура. Ако колата е ок, то дали чакаш да подгрее на място, както е описано или веднага тръгваш, си е все тая. От доста време след откачане и закачане на акумулатора (много мразя да го правя, но понякога се налага, поради сервизните ръководства), тръгвам веднага и след няколко светофара празния ход заспива. Виж ако имаш проблем, временно ще се оправи празния ход, но след това отново ще се влоши. Компютъра на колата постоянно събира данни и се обучава, така че...

Пет Яну 06, 2017 11:05 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Екуто се самообучава и ако си има драма тя пак се появява след някое време, така че за мен тази процедура е ............. :D

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Пет Яну 06, 2017 11:18 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
quietriot написа:
Записването на тримовете на бензин е необходимо след смяна на ламбда, но мисля че този менюал е предобрен и това с режимите не го разбирам , по тая логика , аз трябва да направя процедура на 3та щото съм автомат един път и един път на D, защото Екуто чете различни карти там, още един път на power , hold и на нормал защото навсякъде настройките на екуто са различни, да не говорим че над 100 няма каране по ламбда, а се кара по карта. Така че истината е някъде по средата , но няма лошо в процедурата , поне не вреди.


quietriot написа:
Екуто се самообучава и ако си има драма тя пак се появява след някое време, така че за мен тази процедура е ............. :D


Ей тва е. Просто това, което правихте с празния ход е да се научи по-бързо. Също не се споменава IAM-а, което също е важно. В случая прочетох и доста глупости за разни различни карти и какво ли още не. Най-добре разцъкайте електрониката си и ще разберете повечето логики как се гонят там. Единствения хубав ресет е на TCU-то. Там ги помни в една доста нерпиятна памет :D

Иначе другото, което мога да добавя като цяло е, че тримовете се променят за минутки. Възможно е да има големи корекции докато нагласи IAM и след като успее да застане на едно място и разбере къде е започва да оправя тримовете като хората.

Също така не препоръчвам откачане на акумулатора заради другите системи на колата. Също така трябва да знаете, че в момента, в който изтриете грешка - триете и повечето памети също.

И ДРУГОТО, което съм длъжен да кажа е, че е много по-удобно с един KKL кабел да изтриете само memory-то на ECU-то вместо да ресетвате и TCU-то със свалянето на акумулатора. Няма нужда и да се чака 30 минути. Откачаш клемата, натискаш 10-тина пъти спирачката и е готово.

Пет Яну 06, 2017 11:52 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Ное 04, 2016 10:25 am
Мнения: 74
Skype: tufaka
Автомобил: Subaru Lecacy
Рейтинг: 10
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Ако има проблем колата и след тази процедура дори и временно да се замаже пак ще се пяви то е ясно. Но аз искам да пробвам обратната логика, ако е имало проблем и аз съм го отстранил, обаче компа е още със старите настройки, искам да го обуча на ново, но искам да го направя както трябва и за това се чудя дали студът и снегът биха попречили с нещо?! :-?

Пет Яну 06, 2017 12:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тази процедура е хубава единствено ако газовия комп е омазал бензиновия , за да се занулят лайната на газовия и да се кара само на бензин докато читав газаджия настрои газовия , аз за друго не виждам смисъл от нея.

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Пет Яну 06, 2017 1:07 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 6:38 pm
Мнения: 2115
Местоположение: София
Автомобил: Subaru legacy 2,5 АТ 01GX limited
Рейтинг: 384
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Tufaka написа:
Ако има проблем колата и след тази процедура дори и временно да се замаже пак ще се пяви то е ясно. Но аз искам да пробвам обратната логика, ако е имало проблем и аз съм го отстранил, обаче компа е още със старите настройки, искам да го обуча на ново, но искам да го направя както трябва и за това се чудя дали студът и снегът биха попречили с нещо?! :-?

Не , не мисля че има накакво значение колко градиса е навън и дали има сняг.

_________________
SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited

Пет Яну 06, 2017 1:08 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Има значение за корекциите. За снега не, но за празния ход има. Аз обичам да го ресетвам при минимално ниска температура. Не забравяйте, че празния ход помни по МАААЛКО по-различен начин нещата в паметта и процедурата по зануляване си заслужава, защото той помни стъпки и тн. Трудно гони определени обороти. Ако беше лесно да гони оборотите тогава всичките щяхме да имаме стабилен празен ход.

Пет Яну 06, 2017 1:27 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Ное 04, 2016 10:25 am
Мнения: 74
Skype: tufaka
Автомобил: Subaru Lecacy
Рейтинг: 10
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
vizor написа:
Има значение за корекциите. За снега не, но за празния ход има. Аз обичам да го ресетвам при минимално ниска температура. Не забравяйте, че празния ход помни по МАААЛКО по-различен начин нещата в паметта и процедурата по зануляване си заслужава, защото той помни стъпки и тн. Трудно гони определени обороти. Ако беше лесно да гони оборотите тогава всичките щяхме да имаме стабилен празен ход.

Значи колкото е по студено толкова по добре, така ли? А след ресет, като започне да се кара, колата събира данни от шофирането и ги записва и ако аз тръгна да се пързалям по снега (веднъж зацепи, веднъж пребоксува)...няма ли да събере грешна информация?

Пет Яну 06, 2017 4:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Tufaka написа:
vizor написа:
Има значение за корекциите. За снега не, но за празния ход има. Аз обичам да го ресетвам при минимално ниска температура. Не забравяйте, че празния ход помни по МАААЛКО по-различен начин нещата в паметта и процедурата по зануляване си заслужава, защото той помни стъпки и тн. Трудно гони определени обороти. Ако беше лесно да гони оборотите тогава всичките щяхме да имаме стабилен празен ход.

Значи колкото е по студено толкова по добре, така ли? А след ресет, като започне да се кара, колата събира данни от шофирането и ги записва и ако аз тръгна да се пързалям по снега (веднъж зацепи, веднъж пребоксува)...няма ли да събере грешна информация?


За кутията ли говориш или за двигателя?

Ако си направиш ПРАЗНИЯ ХОД (за което говорех) на по-студено ще е по-добре, защото няма да прави интерпулация с клетките надолу от температурата, на която си, а ще може да си я измери праивлно и да си направи корекцията за нея. В случая при по-студено проблема е наличието на повече кислород. За това и колите ни вървят повече зимата :D Иначе много хора биха спорили за това, което казах за по-студеното, но просто това най-добре работи за субарата, които съм имал до сега (две де...). Иначе си се пързаляй както искаш ако говорим за горивните и аванса. То ще си ги оправи после до 10-15 минути нормално каране.

Пет Яну 06, 2017 5:09 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Дек 25, 2009 10:50 pm
Мнения: 77
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Субару Аутбек 2.0 дизел
Телефон: 0882831036
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
А, за дизел важи ли процедурата?

Нед Яну 08, 2017 12:29 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Дизела управлява празния ход по съвсем друг начин. Там нямаш вакуум, дросел и какво ли още не. Мразим дизели и никога не съм настройвал или правил такива. Не мога да кажа със сигурност, но поне можеш да кажеш какви проблеми имаш. Нищо не пречи да я оставиш след като откачиш акумулатора да поработи 10-тина минутки без никакви консуматори (лампички, натискане на педали, радио, фарове и така нататък). Със сигурност няма да му навредиш де..

Нед Яну 08, 2017 2:00 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 49 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 56 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор