Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 11:25 pm



Отговори на тема  [ 33 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
 Хидравлика 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 26, 2015 10:17 am
Мнения: 807
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback B14 3.6
Рейтинг: 492
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
От магазина на Мимо. Не помня точната цена, че поръчах куп неща, но беше около и под 50-тина лв. Важно е обаче да си сигурен в номера на клапанчето, защото за MY04 примерно го дават друго.

Вто Фев 23, 2016 10:11 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Ное 05, 2015 10:33 am
Мнения: 1
Автомобил: Subaru Impreza
Телефон: 0898728266
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте, тези проблемни симптоми (виене) ги имам и аз на Импрезата 2007 2,0R. Понякога дори има насичане при навиването на волана, но на място. Дали и при мен би имало резултат ако сменя описаните от вас части?!

Чет Мар 24, 2016 12:12 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юни 05, 2012 5:27 pm
Мнения: 83
Местоположение: Монтана
Автомобил: Оutback 2013 2.5 CVT
Рейтинг: 29
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
И аз имах виене от помпата и постоянно бълбукане на мехурчета в казанчето с хидравлично масло.
При мен проблема се оправи като освем О-пръстена смених и скобите на маркуча между казанчето и помпата.
Маркуча се втвърдява с годините и оригиналните пружинни скоби немогат да го притиснат добре, за сметка на това обикновенни скоби с винт от 25ст. вършат чудна работа :)

Вто Май 03, 2016 10:35 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 26, 2015 10:17 am
Мнения: 807
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback B14 3.6
Рейтинг: 492
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Докато не стане съвсем пластмасов и не се спука точно там, където е здраво стегнат с червячните скоби. Затова истинското решение е нов оригинален маркуч и за предпочитане нови пружинни скоби, въпреки че и старите са си съвсем ок. Вярно, чувствително по-скъпо от 50-те стотинки за червячните скоби, но гарантира още 10-тина години безпроблемна работа.

Вто Май 03, 2016 11:48 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юни 05, 2012 5:27 pm
Мнения: 83
Местоположение: Монтана
Автомобил: Оutback 2013 2.5 CVT
Рейтинг: 29
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Няма спор ,че новият маркуч е най-доброто решение.
Старият за сега изглежда добре , няма и следа от напуквания - според мен ще изкара години преди да се спука.

Вто Май 03, 2016 1:27 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 26, 2015 10:17 am
Мнения: 807
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback B14 3.6
Рейтинг: 492
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kerekovski написа:
Поръчал съм вече байпасното клапанче 34441AG040 и като пристигне, го мятам и него, а заедно с него ще сменя и маслото в хидравликата.

Вчера най-накрая намерих време да довърша работата по хидравликата - смених байпас клапанчето и маслото - поне колкото успях да източа от старото с въртене на място ляво-дясно на вдигната предница и угасен мотор. Според документацията трябваше да сваля хидравличната помпа, да я хвана в челюстите на менгемето и така да сменя клапанчето. Тъй като обаче всичко това беше съчетано с подмяната на аксесоарния ремък, обтегача му и паразитната ролка, реших да се изхитря и с развиването на 2 болта отстраних алтернатора (без да му откачам кабелите) и го преместих настрани. Така се отвори достатъчно прстранство да сменя байпас клапанчето на място, без да свалям помпата и да освинвам всичко с масло. После обезвъздушаването беше трудно, тъй като самата помпа беше почти суха, но се получи в крайна сметка. Сега всичко съвсем утихна и вече го няма щракащият звук в крайните положения на волана.

Нед Май 15, 2016 8:42 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 27, 2011 4:29 pm
Мнения: 311
Местоположение: Ботевград
Автомобил: Forester SG 2.0 MT 1.6 inch lift
Телефон: нула886495045
Рейтинг: 546
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте, имам подобен проблем със моята помпа само, че по-силно изразен. Накратко, когато въртя волана на място се усеща едно сериозно насичане във волана, без значение в кое положение са колелата. Освен това тези тласъци се чуват и в помпата като се предават и в казанчето. А и самата помпа е доста шумна. Рейката също има теч, но без сериозни загуби на течност. Възможно ли е проблемът да е в клапанът и О-пръстенът, които колегата е сменил. Да кажа, че колата е Форесър 2,0X 2003 но предполагам, че проблемът е същият.

_________________
Ремонт на ръчни скоростни кутии.
Петър Иванов-нула886495045

Чет Дек 01, 2016 12:15 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Апр 21, 2018 5:22 pm
Мнения: 114
Автомобил: Subaru legacy 2.0r
Рейтинг: 103
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
изчетох за смяната на Опръстена и маркуча на хидравликата и тъй като имаше лек теч от моя маркуч при влезането му в помпата, реших и аз да подменя тези проблемни - маркуч и опръстен. Та ка днес взех мотул ATF и смених опръстена и маркуча, като долях малко масло, но сега при мен се появи тресене и шум от хидравличната помпа при въртене на волана на ляво и дясно. Та се чудя възможно лие още да не се е обезвъздушила системата или съм прецакал добронамерено нещо ROFL .

Нед Ное 04, 2018 5:34 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Възможни са и двата варианта :) Аз на един бек 3.0 му държах половин час казанчето над помпата(откачено от гнездото) докато изкара въздуха.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Нед Ное 04, 2018 10:33 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Апр 21, 2018 5:22 pm
Мнения: 114
Автомобил: Subaru legacy 2.0r
Рейтинг: 103
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Има малка надежда днес вече и волана е по лек и няма свистене от към помпата, явно трябва врма да излезе въздуха който съм вкарал при смяната. Въпреки това според мен напрваих една две бели които може би допринесоха за вкарването на по-голямо количество въздух в системата. Първо след като навързах маркуча не пробвах със стискане на маркуча да вкарам малко масло в него, второ не бях вдигнал колата за да мога да повъртя малко в крайно ляво и дясно за да вкарам още масло и така за другия път по-добре.

Пон Ное 05, 2018 6:19 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юли 30, 2017 10:31 am
Мнения: 1
Автомобил: Subaru Legacy
Телефон: 0988811800
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги. От къде да закупя маркуча,О пръстена и този клапан ? За София става въпрос.Предварително благодаря.

Чет Ное 08, 2018 4:35 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2419
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Виж в темите 'автосервизи', има си добре познати колеги - мимо13 е до бизнес парка, примерно.

_________________
http://www.hostit.bg/

Чет Ное 08, 2018 10:44 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Съб Апр 21, 2018 5:22 pm
Мнения: 114
Автомобил: Subaru legacy 2.0r
Рейтинг: 103
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Продължава мъката с хидравликата. ще се ходи на майстор. След 2-3 седмици каране и връщана на стария о пръстен нещата се по укротиха от към шум, но има леко сълзене на масло при болта, който притиска съединенито към помпата, някакви идей защо може да е така и с нов и стар о пръстен, дали да не зашкуря малко двете повърхности за да прилепват по-добре.

Нед Ное 18, 2018 8:24 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 33 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 51 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор