Субару Форум България
https://www.subaruclubbg.com/forum/

Хидравлика
https://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=20184
Страница 2 от 2

Автор:  kerekovski [ Вто Фев 23, 2016 10:11 pm ]
Заглавие:  Re: Хидравлика

От магазина на Мимо. Не помня точната цена, че поръчах куп неща, но беше около и под 50-тина лв. Важно е обаче да си сигурен в номера на клапанчето, защото за MY04 примерно го дават друго.

Автор:  Gomes [ Чет Мар 24, 2016 12:12 pm ]
Заглавие:  Re: Хидравлика

Здравейте, тези проблемни симптоми (виене) ги имам и аз на Импрезата 2007 2,0R. Понякога дори има насичане при навиването на волана, но на място. Дали и при мен би имало резултат ако сменя описаните от вас части?!

Автор:  GodDamn [ Вто Май 03, 2016 10:35 am ]
Заглавие:  Re: Хидравлика

И аз имах виене от помпата и постоянно бълбукане на мехурчета в казанчето с хидравлично масло.
При мен проблема се оправи като освем О-пръстена смених и скобите на маркуча между казанчето и помпата.
Маркуча се втвърдява с годините и оригиналните пружинни скоби немогат да го притиснат добре, за сметка на това обикновенни скоби с винт от 25ст. вършат чудна работа :)

Автор:  kerekovski [ Вто Май 03, 2016 11:48 am ]
Заглавие:  Re: Хидравлика

Докато не стане съвсем пластмасов и не се спука точно там, където е здраво стегнат с червячните скоби. Затова истинското решение е нов оригинален маркуч и за предпочитане нови пружинни скоби, въпреки че и старите са си съвсем ок. Вярно, чувствително по-скъпо от 50-те стотинки за червячните скоби, но гарантира още 10-тина години безпроблемна работа.

Автор:  GodDamn [ Вто Май 03, 2016 1:27 pm ]
Заглавие:  Re: Хидравлика

Няма спор ,че новият маркуч е най-доброто решение.
Старият за сега изглежда добре , няма и следа от напуквания - според мен ще изкара години преди да се спука.

Автор:  kerekovski [ Нед Май 15, 2016 8:42 pm ]
Заглавие:  Re: Хидравлика

kerekovski написа:
Поръчал съм вече байпасното клапанче 34441AG040 и като пристигне, го мятам и него, а заедно с него ще сменя и маслото в хидравликата.

Вчера най-накрая намерих време да довърша работата по хидравликата - смених байпас клапанчето и маслото - поне колкото успях да източа от старото с въртене на място ляво-дясно на вдигната предница и угасен мотор. Според документацията трябваше да сваля хидравличната помпа, да я хвана в челюстите на менгемето и така да сменя клапанчето. Тъй като обаче всичко това беше съчетано с подмяната на аксесоарния ремък, обтегача му и паразитната ролка, реших да се изхитря и с развиването на 2 болта отстраних алтернатора (без да му откачам кабелите) и го преместих настрани. Така се отвори достатъчно прстранство да сменя байпас клапанчето на място, без да свалям помпата и да освинвам всичко с масло. После обезвъздушаването беше трудно, тъй като самата помпа беше почти суха, но се получи в крайна сметка. Сега всичко съвсем утихна и вече го няма щракащият звук в крайните положения на волана.

Автор:  OFFROADER [ Чет Дек 01, 2016 12:15 am ]
Заглавие:  Re: Хидравлика

Здравейте, имам подобен проблем със моята помпа само, че по-силно изразен. Накратко, когато въртя волана на място се усеща едно сериозно насичане във волана, без значение в кое положение са колелата. Освен това тези тласъци се чуват и в помпата като се предават и в казанчето. А и самата помпа е доста шумна. Рейката също има теч, но без сериозни загуби на течност. Възможно ли е проблемът да е в клапанът и О-пръстенът, които колегата е сменил. Да кажа, че колата е Форесър 2,0X 2003 но предполагам, че проблемът е същият.

Автор:  pojara [ Нед Ное 04, 2018 5:34 pm ]
Заглавие:  Re: Хидравлика

изчетох за смяната на Опръстена и маркуча на хидравликата и тъй като имаше лек теч от моя маркуч при влезането му в помпата, реших и аз да подменя тези проблемни - маркуч и опръстен. Та ка днес взех мотул ATF и смених опръстена и маркуча, като долях малко масло, но сега при мен се появи тресене и шум от хидравличната помпа при въртене на волана на ляво и дясно. Та се чудя възможно лие още да не се е обезвъздушила системата или съм прецакал добронамерено нещо ROFL .

Автор:  Alxx [ Нед Ное 04, 2018 10:33 pm ]
Заглавие:  Re: Хидравлика

Възможни са и двата варианта :) Аз на един бек 3.0 му държах половин час казанчето над помпата(откачено от гнездото) докато изкара въздуха.

Автор:  pojara [ Пон Ное 05, 2018 6:19 pm ]
Заглавие:  Re: Хидравлика

Има малка надежда днес вече и волана е по лек и няма свистене от към помпата, явно трябва врма да излезе въздуха който съм вкарал при смяната. Въпреки това според мен напрваих една две бели които може би допринесоха за вкарването на по-голямо количество въздух в системата. Първо след като навързах маркуча не пробвах със стискане на маркуча да вкарам малко масло в него, второ не бях вдигнал колата за да мога да повъртя малко в крайно ляво и дясно за да вкарам още масло и така за другия път по-добре.

Автор:  danives [ Чет Ное 08, 2018 4:35 pm ]
Заглавие:  Re: Хидравлика

Здравейте колеги. От къде да закупя маркуча,О пръстена и този клапан ? За София става въпрос.Предварително благодаря.

Автор:  valqk [ Чет Ное 08, 2018 10:44 pm ]
Заглавие:  Re: Хидравлика

Виж в темите 'автосервизи', има си добре познати колеги - мимо13 е до бизнес парка, примерно.

Автор:  pojara [ Нед Ное 18, 2018 8:24 pm ]
Заглавие:  Re: Хидравлика

Продължава мъката с хидравликата. ще се ходи на майстор. След 2-3 седмици каране и връщана на стария о пръстен нещата се по укротиха от към шум, но има леко сълзене на масло при болта, който притиска съединенито към помпата, някакви идей защо може да е така и с нов и стар о пръстен, дали да не зашкуря малко двете повърхности за да прилепват по-добре.

Страница 2 от 2 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/