Привет отново, Аутбека е от днес е регистриран (до сега беше транзитен) а от вчера и газифициран. Нито в Пловдив се проявиха и течната фаза е на лице. Кофти работа с доста намалелия багажник, че резервата е вече там, но няма пълно щастие. Ако че е патерица доста място си заема. А най интересно е че колата почва да плаче ако резервата не е в багажника. Рано е да кажа как е с разхода, но с вървенето не усещам разлика. Ще се спира по често по бензиностанциите, но..... Ще споделя като се понатрупат впечатления.
При мене патерицата си я имаше, но пичовете от Нито ми казаха, че колата реве ако гумата не е в багажника. Явно някак си комуникират помежду си. За първи път виждам такова нещо. Но ще видя как ще е и може и да остане в къщи в някакъв момент.
Съб Авг 04, 2018 8:40 am
Alxx
Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm Мнения: 3867 Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Комуникират си с tpms. Теоретично може да си обучиш друг датчик и да го метнеш в някоя ниша на багажника, ама тогава ще реве, че ти е спаднала
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
Питай в някой от "белите" сервизи дали могат да ти изключат петия TPMS-сензор. Американските са на различна честота в сравнение с европейките. В Мотоексперт-Вианор на Симеоновско шосе ги четат без проблем, питай и там дали могат да помогнат.
Не съм закачвал такава като твоята и не знам мога ли да манипулирам тпмс, ама бих се пробвал.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
Свещи на 101000 км от които около 3500км на бензин за разработване на двигателя, още към 1500км сумарно за двете години шофиране и останалите км на газ с Vialle LPi. Гаранцията отпадна рано рано, но инвестицията си заслужаваше.
Прикачени файлове:
sveshti.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Свещи на 101000 км от които около 3500км на бензин за разработване на двигателя, още към 1500км сумарно за двете години шофиране и останалите км на газ с Vialle LPi. Гаранцията отпадна рано рано, но инвестицията си заслужаваше.
Прикачени файлове:
sveshti.jpg
Колега, ако може подробности за свещите: какъв модел са, подбирани ли са специално за работа "на газ"? Интересувам се, защото от 8 000 км съм с течна фаза монтирана от Нито Аутогаз - LiquidSi Viale.
Свещите са оригинални за 3.6R - NGK IR SILFR6C11. Никога не съм слагал някакви специални свещи за газ, просто няма смисъл. Проверявай си работата на двигателя на бензин редовно и няма да имаш проблеми на газ.
Тъй като порових доста за това да намеря вариант за течна фаза с по-нормална цена или направо тип "Направи си сам" с възможност за настройки, случайно попаднах на ето тези две клипчета от едни братушки, в които ако инфото е вярно, то не би трябвало да е кой знае колко трудно, при това ще е далеч по-евтино дори от бюджетния LiquidSI вариант да се направи комплект "течна фаза"...
_________________ For every action there is an equal opposite malfunction!
Според техните цени една уредба Vialle трябва да излезе 3100, но ...хм, есенцията от клипчетата беше всъщност разбивката на газаджията по цени на компоненти и най-важното - кой компонент какво реално представлява...
_________________ For every action there is an equal opposite malfunction!
Свещите са оригинални за 3.6R - NGK IR SILFR6C11. Никога не съм слагал някакви специални свещи за газ, просто няма смисъл. Проверявай си работата на двигателя на бензин редовно и няма да имаш проблеми на газ.
Аз съм с H6, но с LPi - не мисля, че ще има някаква коренна разлика в двете. Доколкото знам LiquidSi се настройва, докато LPi е по спецификации на Vialle и няма настройки. Разликата не е огромна между двете ценово - дали ще дадеш 3к или 4к - все са си доста пари аз предпочетох да се застраховам с LPi. Иначе забележки нямам никакви за момента, не се различава работата на колата, единствено леко се чуват отвън инжекторите като работи на газ, но не е проблем.
Сря Окт 10, 2018 3:53 pm
ohoboho
Регистриран на: Вто Юли 17, 2018 9:49 pm Мнения: 9 Местоположение: Sofia
Автомобил: Subaru Outback 3,6R 2014
Рейтинг: 0
Здравейте всички, Първа смяна на маслото, станаха вече почти 30к милите.... Виалето се представя добре, не усещам разлика на бензин и газ. Една история за газта из Европата.... Миналата седмица се прибирам от Германия и заредих два пъти до горе там, и двата пъти беше свършила газта и последните 30-40км бях карал на бензин. И двата пъти заредих по 42 литра и нещо, влязох в Унгария и заредих на първата бензиностанция МОЛ, като точно преди границата изпиука, че газта свършва. Заредих 47 литра..... На първата бензиностанция в Сърбия заредих отново, даже не беше се обадила резервата.... 46 литра и нещо. И на едно ЕКО преди Ниш същата работа. Та не знам дали ми се разшири бутилката някак или просто по на изток колонките са с по високо налягане. А може и да послъгват по на изток... Но поне е сигурно, че в Германия са настроени еднакво, независимо, че са на различните краища на Германия. А ако някой се интересува от цени на газта в Европа - Холандия от 70 до 88 цента, Франция - 99 цента, Белгия - 58 цента, Германия 64 цента, в Австрия е скарана работата с газта, има метан доста, но с LPG е зле работата. В Унгария и Сърбия не съм си играл да я смятам колко е точно, но е по-скъпа от германската.
Колеги имам един въпрос понеже ще слагам газ на легаси Н6 2005-та , та кое е по-добре самонастройващ се компютър към газ/бензин LPG tech или ръчни настройки от газаджията. Кои дюзи са най-качествени в момента на пазара, дайте мнение, колко време изкарват?
Здравейте колеги! Някой има ли информация относно новата система на Vialle DirectBlue? Иска ми се да сложа такава на автомобила си, но за момента не получавам информация от сервиза, който би трябвало да монтира въпросните уредби. Само ми казват, че се работи по въпроса, но това е от няколко месеца. Та мисълта ми е ако има някой по-запознат със ситуацията и желаещ да сподели информация. Иначе ситуацията е следната. Отскоро карам автомобил с директно впръскване на горивото, а именно VW Passat B6 2.0 FSI. Обръщам се към вас, тъй като във ВАГ форума се шири мнението, че на тези двигатели не се слага газ. Ясно ми е, че се слага, но просто е по-скъпо. Аз държа колата да работи на едно гориво или газ или бензин. Знам за варианти в които се редува работата, но по-скоро съм скептичен към подобен вид уредби, а и ми се струва, че по трудно ще се избие инвестицията. Ако някой има наблюдения и препоръки за друг вид газови уредби които работят на принципа на DirectBlue, може да сподели. Също така моля, за препоръки и за сервиз за поставяне на течна фаза. За предпочитане е да е в Пловдив, но и в София не е проблем.
Здравейте колеги! Някой има ли информация относно новата система на Vialle DirectBlue? Иска ми се да сложа такава на автомобила си, но за момента не получавам информация от сервиза, който би трябвало да монтира въпросните уредби. Само ми казват, че се работи по въпроса, но това е от няколко месеца. Та мисълта ми е ако има някой по-запознат със ситуацията и желаещ да сподели информация. Иначе ситуацията е следната. Отскоро карам автомобил с директно впръскване на горивото, а именно VW Passat B6 2.0 FSI. Обръщам се към вас, тъй като във ВАГ форума се шири мнението, че на тези двигатели не се слага газ. Ясно ми е, че се слага, но просто е по-скъпо. Аз държа колата да работи на едно гориво или газ или бензин. Знам за варианти в които се редува работата, но по-скоро съм скептичен към подобен вид уредби, а и ми се струва, че по трудно ще се избие инвестицията. Ако някой има наблюдения и препоръки за друг вид газови уредби които работят на принципа на DirectBlue, може да сподели. Също така моля, за препоръки и за сервиз за поставяне на течна фаза. За предпочитане е да е в Пловдив, но и в София не е проблем.