Като гледам на началната си страница са сложили реклама на Vialle DirectBlue точно, така че би трябвало да могат да ти дадат информация (освен ако не си говорил с тях вече). Аз при тях си монтирах Vialle LPi и вече 2 години нямам проблеми свързани с газта, колата си върви добре и си харчи според предписанията на производителя (+10-20% спрямо това, което показва бордовия компютър).
Чет Апр 25, 2019 11:32 pm
btv
Регистриран на: Пет Май 09, 2014 8:57 pm Мнения: 59 Местоположение: София
Автомобил: японски
Телефон: 089808188
Рейтинг: 0
Не знам кой ти е казал, че филтър при течна фаза се сменя заедно с маслото. Аз имам монтиран филтър след пълначката и ми беше казано че се сменя само като се запуши, ако се запуши въобще някога. И вече 80 хил. км. освен да зареждам газ нямам други грижи.
Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
Колегата е абсолютно прав, при течната фаза не се сменят филтри. Аз имам навъртяни 125 000км само на газ - Vialle LPi за срок от 3год. и досега филтър не съм сменял. Настройки се правят само при монтажа на уредбата, след това забравяш за чекове и тем подобни. За тези километри смених само един инжектор който е около 200лв. Павлин ти е дал много правилен съвет за течната фаза, но от финансова гледна точка си заслужава при навъртяни много километри. Избиваш я за около 26-28000км. В твоя случай е по-удачно да си монтираш ГИ при свестен майстор който да разбира от монтаж и най-вече от настройки на ГИ. Успех!
А това пише ли го някъде за филтрите или просто майстора така "каза" ? Какви са тези "вълшебни" филтри които не се сменят никога, все трябва да се сменят някога ?
Сря Май 01, 2019 11:30 pm
btv
Регистриран на: Пет Май 09, 2014 8:57 pm Мнения: 59 Местоположение: София
Автомобил: японски
Телефон: 089808188
Рейтинг: 0
Още една малка, но very useful разлика LPi <-> LiquidSi - първата е затворена за "пипане", докато втората вече позволява някакви корекции без въвличането на Vialle и се води "отворен" тип.
и още една разлика съществена. това което говорят за 7% повишение на мощността се отнася единствено за LPi. Аз сложих LiquidSi на моя форестер и естествено тръгнах за море и ми светнаха грешките. (това че няма грешки е пълна лъжа) Добре че бяха хората от субару Варна да изчистят боклуците които забърка Vialle LiquidSi монтирано от Нито аутогаз пловдив. Резултата от диагностиката беше "НЕПРАВИЛНА РАБОТА НА КАТАЛИЗАТОРА В СЛЕДСТВИЕ БЕДНИ СМЕСИ И ПРЕВИШЕНО ПОДАВАНЕ НА БЕНЗИН ЗА КОМПЕНСАЦИЯ" Коментара на това от НИТОГАЗ беше, че тяхната уредба е прекрасна и сигурно колата ми е скапана:). Сега си карам на бензин и си визя умрялата газова като багаж зе екзотика.
Колега как се развиват нешата с твоята Liquid Si Vialle - не ти ли оправиха настройките и да караш на газ ?
Здравейте, да съживим малко темата.....Писах мейл до Vialle относно Vialle LPI. Отговориха ми, че тази система е спряна от производство и в момента може да се вземе само Liquid SI, която е подобрна версия на старата такава и наследник на LPI.
Сря Фев 17, 2021 3:34 pm
plaskom
Регистриран на: Пон Фев 22, 2010 4:06 pm Мнения: 2763 Местоположение: София
Автомобил: ForesterS'02,Baja'03,Nissan EV
Рейтинг: 510
LiquidSi-то има няколко разлики в сравнение с LPi, като една от тях си струва да се проучи в детайли, а именно помпата. При LiquidSi едни руснаци твърдяха, че е 1:1 с бензинова такава и всъщност за това се чува една идея повече в сравнение с LPi, но ако това е истина, то цената на помпата може да накара човек да преглътне няколко децибела в повече Горното + възможността за корекции и настройки без да се налага да тичаш за това при официален представител, който да праща в Холандия неща и да чака онези да правят промени ме кара да обмислям сериозно идеята за "миграция" към LiquidSi, когато дойде време да сменям бутилката на LPi. Btw с LPi вече почти 7 години и 100к км. без проблем (като изключим факта, че е настроена by default да работи ултра богато...).
EDIT: намерих клипчето с руснаците
EDIT2: малко по-сериозно ровене в детайлите на тази система
_________________ For every action there is an equal opposite malfunction!
Питай и колегата kvark Аз, мога да ти го потвърдя индиректно: Познат има RX8 течна фаза, моята е с газова фаза от Тони. При настъпване EGT на моята минава 800 градуса и генерацията ми почти побелява при колекторите, неговата не и EGT задържа около 600. Общото загряване на двигателите също е различно, трайността на свещите също и т.н.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert