Като гледам на началната си страница са сложили реклама на Vialle DirectBlue точно, така че би трябвало да могат да ти дадат информация (освен ако не си говорил с тях вече). Аз при тях си монтирах Vialle LPi и вече 2 години нямам проблеми свързани с газта, колата си върви добре и си харчи според предписанията на производителя (+10-20% спрямо това, което показва бордовия компютър).
Чет Апр 25, 2019 11:32 pm
btv
Регистриран на: Пет Май 09, 2014 8:57 pm Мнения: 59 Местоположение: София
Автомобил: японски
Телефон: 089808188
Рейтинг: 0
Не знам кой ти е казал, че филтър при течна фаза се сменя заедно с маслото. Аз имам монтиран филтър след пълначката и ми беше казано че се сменя само като се запуши, ако се запуши въобще някога. И вече 80 хил. км. освен да зареждам газ нямам други грижи.
Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
Колегата е абсолютно прав, при течната фаза не се сменят филтри. Аз имам навъртяни 125 000км само на газ - Vialle LPi за срок от 3год. и досега филтър не съм сменял. Настройки се правят само при монтажа на уредбата, след това забравяш за чекове и тем подобни. За тези километри смених само един инжектор който е около 200лв. Павлин ти е дал много правилен съвет за течната фаза, но от финансова гледна точка си заслужава при навъртяни много километри. Избиваш я за около 26-28000км. В твоя случай е по-удачно да си монтираш ГИ при свестен майстор който да разбира от монтаж и най-вече от настройки на ГИ. Успех!
А това пише ли го някъде за филтрите или просто майстора така "каза" ? Какви са тези "вълшебни" филтри които не се сменят никога, все трябва да се сменят някога ?
Сря Май 01, 2019 11:30 pm
btv
Регистриран на: Пет Май 09, 2014 8:57 pm Мнения: 59 Местоположение: София
Автомобил: японски
Телефон: 089808188
Рейтинг: 0
Още една малка, но very useful разлика LPi <-> LiquidSi - първата е затворена за "пипане", докато втората вече позволява някакви корекции без въвличането на Vialle и се води "отворен" тип.
и още една разлика съществена. това което говорят за 7% повишение на мощността се отнася единствено за LPi. Аз сложих LiquidSi на моя форестер и естествено тръгнах за море и ми светнаха грешките. (това че няма грешки е пълна лъжа) Добре че бяха хората от субару Варна да изчистят боклуците които забърка Vialle LiquidSi монтирано от Нито аутогаз пловдив. Резултата от диагностиката беше "НЕПРАВИЛНА РАБОТА НА КАТАЛИЗАТОРА В СЛЕДСТВИЕ БЕДНИ СМЕСИ И ПРЕВИШЕНО ПОДАВАНЕ НА БЕНЗИН ЗА КОМПЕНСАЦИЯ" Коментара на това от НИТОГАЗ беше, че тяхната уредба е прекрасна и сигурно колата ми е скапана:). Сега си карам на бензин и си визя умрялата газова като багаж зе екзотика.
Колега как се развиват нешата с твоята Liquid Si Vialle - не ти ли оправиха настройките и да караш на газ ?
Здравейте, да съживим малко темата.....Писах мейл до Vialle относно Vialle LPI. Отговориха ми, че тази система е спряна от производство и в момента може да се вземе само Liquid SI, която е подобрна версия на старата такава и наследник на LPI.
Сря Фев 17, 2021 3:34 pm
plaskom
Регистриран на: Пон Фев 22, 2010 4:06 pm Мнения: 2763 Местоположение: София
Автомобил: ForesterS'02,Baja'03,Nissan EV
Рейтинг: 510
LiquidSi-то има няколко разлики в сравнение с LPi, като една от тях си струва да се проучи в детайли, а именно помпата. При LiquidSi едни руснаци твърдяха, че е 1:1 с бензинова такава и всъщност за това се чува една идея повече в сравнение с LPi, но ако това е истина, то цената на помпата може да накара човек да преглътне няколко децибела в повече Горното + възможността за корекции и настройки без да се налага да тичаш за това при официален представител, който да праща в Холандия неща и да чака онези да правят промени ме кара да обмислям сериозно идеята за "миграция" към LiquidSi, когато дойде време да сменям бутилката на LPi. Btw с LPi вече почти 7 години и 100к км. без проблем (като изключим факта, че е настроена by default да работи ултра богато...).
EDIT: намерих клипчето с руснаците
EDIT2: малко по-сериозно ровене в детайлите на тази система
_________________ For every action there is an equal opposite malfunction!
Питай и колегата kvark Аз, мога да ти го потвърдя индиректно: Познат има RX8 течна фаза, моята е с газова фаза от Тони. При настъпване EGT на моята минава 800 градуса и генерацията ми почти побелява при колекторите, неговата не и EGT задържа около 600. Общото загряване на двигателите също е различно, трайността на свещите също и т.н.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 45 госта
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл