Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 2:12 pm



Отговори на тема  [ 130 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Следваща
 Течна фаза vs Газова фаза 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пет Юли 31, 2015 12:09 am
Мнения: 24
Местоположение: София/Ямбол
Автомобил: SUBARU OUTBACK III 2005 2,5 4EAT
Телефон: 0894959991
Рейтинг: 14
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте на всички!

Както при повечето от вас, така и при мен разходът на гориво вече много сериозно тежи върху семейния бюджет и едно нещо е ясно със сигурност – колата ще се кара на газ!
Имало е доста теми преди тази, но, тъй като скоро духчето не е излизало от бутилката, предлагам да съберем малко актуални мнения и впечатления. Всичките теми, които се отнасят за това във форума съм ги изчел, но не можах да преценя...
И така... От около 2 месеца съм горд собственик на Субару Аутбек III 2.5 165 4EAT – прекрасен семеен автомобил, идеален както за града така и за всички места извън него. До тук съм изминал 3400 км и аритметиката показва среден разход на гориво 11 л/100 смесен цикъл – преценено на базата на всичките 3400 км изминати до момента и касовите бележки от зарежданията. Т.е. до момента съм спомогнал със 700 лева картела на горивата хахах 
Дилемата е следната – Течна фаза vs Газова фаза
Ако е течна фаза – това значи Vialle liquidSI система за 2 300 лева.
Ако е газова фаза – това значи монтаж при един от признатите във форума „газификатори” (нека да не правим реклама, но всички знаем, че Дяволът носи...), която е с точно 1000 лева надолу.
Аргументи за и против единия и другия вариант(не веднъж са изброявани, но все пак...):

За течна фаза:
- Повече мощност (не е ясно колко и дали, но колкото – толкова)
- Системата идва с параметри специално разработени за този автомобил/двигател и няма нужда от последващи настройки
- Горивото влиза в течно състояние и процеса на изгаряне щади повече мотора
- Разходът на бензин е минимален, защото почти веднага (след като вдигне налягане помпата) преминава на газ
- Разходът (като литри) се запазва същия или съвсем минимално се повишава (макс +1 литър)
- Реглаж обикновено се прави по-рядко
- По твърдения на фирмата, която ги предлага, няма нужда от последващо обслужване
- Гаранция от 100 000 км или 3 години

Против течна фаза:
- 1000 лева по-скъпо, които трябва да се платят веднага
- Монтажът ще трябва да се извърши в Пловдив(Нито), а аз живея в София
- Съществува потенциален проблем с помпата (която се намира в бутилката) – най-вероятно ще се прояви в следгаранционния период. Консуматив е, но е скъп (не съм наясно колко точно, но ще е минимум няколко стотака)
- Не съм сигурен дали газта(с оглед на нейното качество в БГ) в течна фаза няма да навреди на помпата и други компоненти (подпушвания, наличие на повече бутан, отколкото пропан и др.)

За газова фаза:
- 1000 лева по евтина
- Монтажът ще се извърши в София

Против газова фаза:
- По-нещадяща мотора
- Загуба на мощност спрямо бензин
- Необходимост от изчакване, докато загрее изпарителят
- Допълнителни маркучи за вода до изпарителят
- За градски условия (при мен около 40% от разстоянието) ще отива поне към 1 литър бензин на всеки 100 км – докато загрее изпарителят
- Разходът на газ ще бъде като на бензин + 2 литра, т.е. поне около 13 л + 1 бензин
- Над 3500 оборота и при кик-даун ще работи само на бензин, за да се предпази моторът максимално – от една страна добре, от друга – потенциално допълнителен разход на бензин, ако карам по-юнашката
- Градският разход на газ зимата го виждам не по-малко от 16-7 газ + литра бензин (моля за инфо от ползвателите на газова фаза със същия или сходен двигател)

Сега малко за финансовата част на нещата:
При течна фаза: 2300 лева първоначална инвестиция. Ако разходът се увеличи с 1 литър/100 км (поправете, ако греша), това означава, че ще употребявам 12 литра газ сравнено с 11 литра бензин преди. Т.е. ще спестявам около 10 лв./100 км (тук броим и минимално количество бензин) => инвестицията ще се „избие” след 23 000 км.
При газова фаза: 1300 лева първоначално. Ако разходът бъде като на бензин +2 литра газ + 1 литър бензин, спестяването ще бъде по 7 лева/100 км => инвестицията ще се „избие след 18-19 000 км.
Изчислено така излиза, че разликата от по-голямата инвестиция ще се покрие само след макс. 5 000 км допълнителен пробег. Все пак недостатъкът, че ще трябва да се изсипят едни 1000 лева повече първоначално, си остава.

Тъй като възнамерявам още дълго да се радвам на колата (поне още 5 години), искам да избера най-доброто решение в дългосрочен план. Към момента съм „на две” и наистина се затруднявам в преценката си. Все пак нещата зависят изключително много и от финансовата част – т.е. няма как да убедя жената да дадем сега 1000 лева повече, ако изчисленията и допусканията ми са грешни (много моля да ме коригирате, ако някъде бъркам).
С оглед на гореизложеното моля за съвет и мнение. Най-много би помогнало мнението на хора, които ползват същия автомобил с газова/течна фаза.

Моля, ако се сещате нещо, което аз изпускам – добавете и ме поправете.

МНОГО БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ, които ще споделят мнение – за мен то е важно, защото все пак ВИЕ сте хората, благодарение на които аз станах фен на марката и сега щастливо си бръмча по улиците 

П.П. Разчитам на вашия интерес към темата, защото не мисля да отлагам повече това решение.
П.П. 2 Надявам се, че не съм ви отегчил с дългия си пост.

Желая ви приятен и емоционален уикенд!
 14

Съб Мар 26, 2016 2:36 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Яну 16, 2016 11:54 pm
Мнения: 44
Автомобил: Субару Аутбак 2005 H6
Рейтинг: 22
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Поздравления за темата, колега :)
Точна , конкретна информация и съвсем ясно зададени въпроси.
Ще следя с интерес, понеже съм изправен пред същата дилема.
Аз също не можах да взема решение на базата на прочетената и малко
разхвърляна информация тук.Определено ще ни бъде полезно всяко едно мнение на хора, които имат реални
впечатления от едната или другата система.
Весел Уикенд на всички!

Съб Мар 26, 2016 3:49 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 18, 2008 12:53 pm
Мнения: 23
Местоположение: София
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Ако наистина течната фаза е само 2300 лв. и имаш гаранция от 100 000 км.: не виждам какво има да се чудиш.
Карам с течна фаза ICOM вече около 190 000 км. Купих я за 4000лв. и никога не съм съжалявал.
Колата върви като на бензин, разхода ми е с около 2 литра отгоре, няма настройки, няма никакви проблеми с охладителна уредба!, подръжката на колата е все едно, че нямаш газ...
На жената само и кажи, че с течната фаза никога няма да и замирише на газ в купето.
Успех.

Съб Мар 26, 2016 7:24 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Юли 31, 2015 12:09 am
Мнения: 24
Местоположение: София/Ямбол
Автомобил: SUBARU OUTBACK III 2005 2,5 4EAT
Телефон: 0894959991
Рейтинг: 14
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
tiho написа:
.
На жената само и кажи, че с течната фаза никога няма да и замирише на газ в купето.


Стабилен аргумент :)

tiho написа:
Колата върви като на бензин, разхода ми е с около 2 литра отгоре, няма настройки, няма никакви проблеми с охладителна уредба!, подръжката на колата е все едно, че нямаш газ...


Твоята система е от 2009 предполагам (от това, което си споделил във форума преди години) и се надявам сега да дават завишение на разхода от +10% - т.е. около литър нагоре при нормално каране. Иначе сметките ще излязат криви. :giggle:

А относно помпата - нямал си никакви премеждия? Това е чудесно! :beer: Мисля, че, ако не се изпразва бутилката до край, а се оставят винаги вътре едни 8-10 литра, няма да има драми с помпата... Но знае ли човек... Обикновено винаги се случва да направят "проблем" след като изтече гаранцията :) Лощото е, че при бюджетният вариант на Виале, помапта е вътре в бутилката и смяната сигурно няма да е лесна и не знам дали има филтри, които да я предпазят от "хубавата БГ газ".

Надявам се да се включат и колеги, които реално ползват liquidSI (По възможност на четирицилиндрови двидатели).

Съб Мар 26, 2016 10:07 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега,

Много тънки сметки си правиш, а с тази марка трябва да си готов за изненади.
1л повече или по-малко газ...все тая.

ГИ няма нужда да минава на бензин след 3500 оборота на тази кола.

Съб Мар 26, 2016 11:30 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Юли 02, 2008 11:41 pm
Мнения: 1800
Местоположение: Sofia
Автомобил: '97 Impreza GF AT, 2.0, 115, SOHC
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здрвей колега и честито.
Имай предвид че Субару е много капризна и неикономична кола. Особено автоматика :cool:
На газ трябва да се кара с естерно и мид сапс масло.
Колега моля дай пълните спецификации на двете уредби, инжектори и тн .
Течната е много добра виале по принцип
Много е важно също преди монтажа на коя и да е да се свали всмукателния колектор и да се разпробие . сменят се и гарнитурите с нови. Не със силикон !!!!
За газова има и други варианти с комп мега 1-2, хубави дюзи и изпарител
Ако искаш звънни да се чуем ако имаш въпроси

_________________
METHANE LIMITED EDITION (CNG)

Съб Мар 26, 2016 12:59 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Юли 02, 2008 11:41 pm
Мнения: 1800
Местоположение: Sofia
Автомобил: '97 Impreza GF AT, 2.0, 115, SOHC
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И течната фаза на колко градуса минава на газ

_________________
METHANE LIMITED EDITION (CNG)

Съб Мар 26, 2016 1:06 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Фев 06, 2011 6:21 pm
Мнения: 438
Местоположение: +818
Автомобил: The power of dreams ....
Рейтинг: 90
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здрасти, колега . Добре си се насочил към газ, почти не познавам човек който кара Subaru на бензин ! Както ти казва колегата @Vmax недей да си правиш тънки сметки, че ще се разочароваш от продукт/кола и всичко по веригата . Колата си иска своето и не прощава, после удря в джоба и тогава правиш или продаваш . Наложи ми се за около 6 месеца да карам BMW 330XI с течна фаза на Icom . Харесваше ми, че наистиан не иска настройка, и поне при мен - колкото на бензин, толкова и на газ даваше ! 90% съм я карал извънградско маршрура София-Белград-Тирана . Направи ми впечатление, че си претенционзна на газ . В БГ най-добре вървеше и гореше от газта на Petrol . Сипвал съм на доста вериги и там я усещах най-добре . Два пъти смених помпата, като вторият си беше гаранционно (дефектна помпа) . Аз го направих при Иво Ленков - Каравел газ . И той ми обясни, че масово се слагат китайски помпи по 150-200лв (зависи къде я правиш) и изкарват до 20-30К . И оригинална да сложиш, пак толкова г/д но цената е тройна . С две думи : яка уредба, но ако караш по западна Европа и наистина се знае какво се сипва там . За справка, когато ми изгърмя помпата, като я сменя видя че е оригиналната а колата била газифицирана преди 60К някъде ! Слагай добър газов инжекцион, с правилните майстори/компоненти/настройки само ще караш и ще се радваш ! Плюс това няма да я караш вечно тая кола, слагай и карай смело и мъжката :cool:

Съб Мар 26, 2016 4:59 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 11, 2012 2:18 pm
Мнения: 292
Местоположение: София
Skype: stoycho.danailov
Автомобил: B12 Outback H6 2003
Рейтинг: 211
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте колеги
Аз мисля да се възползвам от същата оферта, за която е писал автора на темата. ГИ фобос1 , без ОБД, инжектори баракуда, над 3500 оборота колата минава на бензин, изпарителя забравих какъв беше.
Според мен колата няма нужда да минава на бензин над 3500 оборота, но предполагам че инжекторите или изпарителя са по слабички и затова такава ще е конфигурацията. Предполагам, че е по лесно да се настрои ГИ работеща от 500 до 3500 оборота отколкото такава работеща до 6500 оборота.
Такава конфигурация предлага един от хвалените майстори в форума(Радо). Както беше писал някой, много важно е не само каква е газовата, но и кой и как ще я монтира и настрои. Затова хората като мен, които не разбират много, се ориентират по писанията в форума и ще разчитаме на доброто име на майстора.
Аз от скоро имам subaru, но като гледам над 3500 оборота рядко вдигам, така че ще се примиря с минаването на бензин над 3500 оборота.
Някой има ли отзиви за тези инжектори баракуда?
Поздрави на всички.

Съб Мар 26, 2016 9:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 05, 2014 4:23 pm
Мнения: 263
Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.0 2006
Рейтинг: 238
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
баракуда са от най-хубавите инжектори, но това със прехвърлянето на бензин ми се струва доста недодялан вариант. Правилно ли разбирам, че газаджиите са ти го предложили? Според мен дай още там 200лв за хубав изпарител и си настрой колата както трябва, а не да се чудиш докато надминаваш ще прехвърли ли няма ли.

Съб Мар 26, 2016 9:58 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Юли 31, 2015 12:09 am
Мнения: 24
Местоположение: София/Ямбол
Автомобил: SUBARU OUTBACK III 2005 2,5 4EAT
Телефон: 0894959991
Рейтинг: 14
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Тъй като не си правя тънки сметки, а въобще не пестя средства от поддръжка и консумативи - карам с мид сапс естерно масло(база група V) - колата пее. 350 км след смяната на маслото има осезаема разлика в работата на мотора и зука му, но тук вече влизаме в една друга тема :) . Не мисля да си правя тънки сметки и с газовата уредба - просто искам да избера най-доброто съотношение value for money. Сигурен съм, че с газовия инжекцион няма да имам никакви проблеми, но от друга страна, ако течната фаза е по-добре за автомобила (и мощността ще се запази), не бих спестил 1000 лева повече първоначална инвестиция. По принцип мниенията/впечатленията за тази течна фаза са дефицитни и ми се искаше да посъберем малко инфо от първа ръка - може да е полезно за всички, на които им предстои подобен избор.

Наздраве за съботата :beer:

Съб Мар 26, 2016 10:15 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Юли 31, 2015 12:09 am
Мнения: 24
Местоположение: София/Ямбол
Автомобил: SUBARU OUTBACK III 2005 2,5 4EAT
Телефон: 0894959991
Рейтинг: 14
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Изпарителят в горецитираната конфигурация е Романо. Не знам дали е въпрос на толкова на изпарител - по-скоро заради по-бавното горене на газта и температурата, която ще се отдели. Ако на бензин нормално се достигат към 800 градуса в горивната камера, то при газ май отиваме на 50-60 градуса повече. И при по-бавното горене - аз си го представям, че, едва ли не, направо пламъци излизат през изпускателните клапани. А това вече не би било здравословно за мотора при такива обороти.

Но може и да греша - моля, не приемайте твърдението ми за последна инстанция. Нека специалистите да кажат (или ползвателите).

Съб Мар 26, 2016 10:29 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 787
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да добавя един хипотетичен, но доста ...хм, практичен негатив за LPi - ако си от София и се наложи да намесиш под каквато и да е форма поддръжката от Пловдив или холандците, ще се наложи да пътуваш всеки път. Практиката показва, че примерно ако поради някаква причина се случва нещо по ДВГ и имаш някакъв труден за хващане от автомонтьорите проблем, който засяга само работата на газ, то последните в 99% от случаите първо задължително ще те накарат да дадеш благословията си да използват метода "проба-грешка", който е възможно да ти бръкне дълбоко в джоба. а ако не се съгласиш ще счетат за напълно нормално да те отебат и да те пратят да ходиш да "ти гледат газта" и се вкарваш в едно приключение, включващо излишно разкарване, разследване, медиация между всички и т.н.
Ще добавя още едно неудобство - само и единствено холандците могат да "пипат" настройките на LPi, съответно ако някой реши да поставя системата на модифициран двигател или на някакъв с пипано ECU ще се наложи първоначално да изостави автомобила си в Пловдив, за да се пишат логове, по които холандците да правят промени, след това тестове и т.н.,

Иначе по отношение на описаните плюсове и минуси в началото на темата ще драсна само за нещата, по които имам да добавя или не съм съгласен с твърдението:
- течната фаза се влияе толкова от качеството на газта, колкото и газовата фаза
- LPi е настроен да добавя бензин в момента, в който усети, че Engine Load или друг подобен параметър достигне предварително зададена стойност, така че който има тежък крак ще има по-голям разход на бензин

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!

Съб Мар 26, 2016 10:55 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Юли 31, 2015 12:09 am
Мнения: 24
Местоположение: София/Ямбол
Автомобил: SUBARU OUTBACK III 2005 2,5 4EAT
Телефон: 0894959991
Рейтинг: 14
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
srg написа:
Да добавя един хипотетичен, но доста ...хм, практичен негатив за LPi ...


srg, мнението ти важи ли и за liquidSI, тъй като това е вариантът, който обмислям?

Съб Мар 26, 2016 11:20 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 787
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да, защото LiquidSI всъщност е бюджетния LPi, като се води кит за монтаж, одобрен от Vialle, докато при LPi системата задължително се монтират изрично посочени от Vialle компоненти, от дюзите и компа до бутилката. LiquidSi кит-а включва повечето компоненти на LPi, но повече подробности със сигурност може да ти обясни Ники от Нитоаутогаз.

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!

Съб Мар 26, 2016 11:31 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз съм с ГИ Романо (колата е 2005, Н6), който ми излезе 1900 лева с голям изпарител (уж за 300 или 350 коня) и система за мазане на клапаните. Не минава на бенз над определени обороти и на газ върви като на бензин...

обаче, това беше първата година:) От предната зима има някви дертове - не кой знае какви, но както srg е споменал по проба грешка правих някви неща, дето не е ясно дали е било нужно - приех, че са консумативи и така и така ще трябва да се сменят...

В момента, при кикдаун почва да пищи все едно няма газ...като се случва точно при смяна на предавката, при плавно ускоряване го няма този проблем.

Онази вечер стоя разкачена цяла нощ от акумулатора и сега ще карам 100км на бензин само и товам при Радо да вдидим дали ще има някакъв напредък...

Та, аз като сагах, офертата от виале беше 4000 лева...и ми се сториха много за вложение в кола, която след още 3-4-5 години ще струва под 10-8к лева...

Сега съм раздвоен, но по-скоро бих играл с течната фаза...Това, че няма настройки постоянни много ми харесва като идея, а една помпма едва ли се сменя толкова трудно - ако е 200 лева с работата на 30 000 км ми се струва ок. На ГИ-то имаш други неща, които могат да се прецакат и са за подмяна - инжектори и т.н.

Та при твоята оферта, само 1к отгоре, бих избрал течната фаза.

Нед Мар 27, 2016 10:20 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 18, 2008 12:53 pm
Мнения: 23
Местоположение: София
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Помпа не би трябвало да се сменя на 30 000км., освен ако не е китайска(без гаранция). Минах през такава, но след като китайчето сдаде багажа на 25 000, послушах Иво Ленков, постави ми новата(подобрена), оригинална помпа(с 1 или 2г. гаранция(не помня), и вече поне 80 хил. км. не е мръднала.
Винаги съм си мислел, че Виале би трябвало да са дори по-добри уредби от Иком. Поне гаранцията им е доста повече.

Нед Мар 27, 2016 11:32 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
@tiho - каква е цената на icom и доволен ли си от поведението на колата? Иначе и аз съм чувал за помпа оригинална, че на 100к някъде се сменя, което е супер - дори и 500 лева да е, си заслужава!

Нед Мар 27, 2016 1:54 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Апр 13, 2014 4:35 pm
Мнения: 225
Местоположение: София
Skype: expert.motors
Автомобил: Forester SH 2.5XS, AT
Рейтинг: 63
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
@ jonjorov, поздравления за нервите и времето да напишеш толкова въпроси/и отговори/ :bow: ROFL ROFL ROFL

Ще ти споделя моя опит с Vialle LPI, пък ти и колегите си правете изводи:
Колата е Форестър SH 2010, 2.5 4AT. Купих си я с течната фаза и съм много доволен, аз си избрах колата и си я докарах от Чехия - първи собственик. Газта е слагана в дилъра, при закупуването. Сега е на 89 000км. Като я докарах я тествах при Митака! Той има Оригинален диагностичен софтуер на Vialle! Не знам, защо всички си мислят , че за всяко нещо по Виалето трябва да се ходи в Пловдив ?!? Митака ми провери налягане на помпата и др - всичко е наред. След около 8 000 кам кеф, колата почна да прекъсва леко на газ, разочаровах се и реших, че кефа ми е свършил. Закачихме я пак с Митака обаче и какво се оказа? - Свещи! Смених ги и колата сега пее! Поне за около 10000км с нашата газ помпата пак показа нормално налягане - 10 Атмосфери. Все пак може би пълначката с филтър може и да спира нещо...
Няколко неща, които съм забелязал за около 10 000км каране вече:
- разлика във вървене газ-бензин ИМА. Особено от различни газо/бензиностанции. Никой не може да ме убеди, че в БГ колата на газ ще върви както на бензин! В Европа може, но с нашата газ - не. В Гърция стария Форестър вървеше на пушка с тяхната газ. Този още не я е пробвал! :-P
- разход на газ/бензин - никога няма как да ти е еднакъв, сори! Виж горните причини. При мен е първа кола с Течна фаза, но не помня вече колко съм сменил с изпарител и т.н. Разхода ми е добър, минал съм състезателните години, карам леко, на газ сегашната ми дава 15-16 град и 11-13 извън, като на борд.комп. стойностите са с 2-3л по-ниски.
- за подаване на бензин във високите обороти не съм сигурен, забелязал съм, че на магистрала със скорост 140км/ч стрелката не бензина ми пада с едно-две деления, чак светва резервата /това като карам на газ/ , но след като спра и мине малко време пак си е на мястото стрелката. Разисквано е в груги теми, няма да влизам в подробности. Все пак при такава скорост колата е на 3000 оборота, това ако е много, че да подава и бензин... ](*,) не мисля!
- като цяло, аз лично съм много доволен, че не ми е бърникано по маркучите, както е при Газообразната, това е голямо предимство. Превключването при LPI става и на време и на температура, както си прецени компа. При студено палене работи МНОГО ПО-МАЛКО на бензин - прави си изводи.
- недостатък е , че системата няма СМЕНЯЕМ филтър, това също е разисквано в други теми. Затова се продават пълначки с филтър, магнити на бутилката отвън и други "заклинания" против нашата долна газчица...
Има още много предимства, за които отново бих избрал течната фаза ама стана голям роман поста ми.
Единствения проблем на всички системи е, Че ги караме с българска газ!!!

_________________
www.expertmotors.bg

Нед Мар 27, 2016 2:22 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Юли 31, 2015 12:09 am
Мнения: 24
Местоположение: София/Ямбол
Автомобил: SUBARU OUTBACK III 2005 2,5 4EAT
Телефон: 0894959991
Рейтинг: 14
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Johnny Bravo написа:
@ jonjorov, поздравления за нервите и времето да напишеш толкова въпроси/и отговори/ :bow: ROFL ROFL ROFL

Ще ти споделя моя опит с Vialle LPI...
- недостатък е , че системата няма СМЕНЯЕМ филтър, това също е разисквано в други теми. Затова се продават пълначки с филтър, магнити на бутилката отвън и други "заклинания" против нашата долна газчица...


Благодаря за това, че сподели с нас, @ Johnny Bravo :good:

А относно пълначките с филтър и другите "заклинания" - може ли малко инфо от къде можем да се образоваме? Евентуално сайт, където предлагат?

Мерси!

Нед Мар 27, 2016 7:47 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 130 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 49 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор