Автор |
Съобщение |
nikentce
|
ico_tech написа: Айде да ни е честит новия "мъртвец" - Е-BOXER https://www.torquenews.com/1084/subaru-reveals-japan-spec-forester-e-boxer-hybrid-detailsСубару продължават по тънката лайсна - малко ДВГ с малко моторче. Интересно, че "ново разработения мотор 2.0" дава по-нисък въртящ момент (188Nm) от същия двигател моделна година 2008 (196Nm), както и по-ниска мощност (143 кс). ОБАЧЕ с невероятният 10кВ/65Нм ел двигател колата се чувствала по-жива от 2.5. Поне в Япония и Китай (вероятно) ще предлагат и 2.5 DOHC двигател с 184кс/239 Нм. Обзалагам се, че за Европа модел 2019 ще дойде само в първия вариант с опция без E-то. Заявките почват на 19 Юли. При нас - 2019г. Дано да е "мъртвец" само откъм динамика, а не откъм чупене....
|
|
|
Пон Юли 02, 2018 4:51 pm |
|
|
kronos
|
До нищо добро няма до доведе това налагане на въглеродни квоти. Тези зелени престъпници съсипаха всичко инженерно и се опитват да ни върнат век назад, когато първо е имало електрички преди ДВГ. Има много по-важни неща за планетата ни като животинската свръх раждаемост на неуки и необразовани търтеи, както и обезлесяането. Жалко е, че единствено искат от белия работещ човек да плаща за безхаберието на наглите държавници. Както и да е, темата отива в различна посока от тази на форума. Лошото е, че това ново Субару е жертва на тази криворазбрана екология и ще е пълно посмешище като динамика!
|
|
|
Пон Юли 02, 2018 8:49 pm |
|
|
bubaru
|
Субару нямаха ли хибрид на базата на първото XV още преди време в САЩ...сега явно пак някаква измислица мъчат за да покрият поредната регулация.
|
|
|
Вто Юли 03, 2018 9:22 pm |
|
|
ico_tech
|
Доколкото се вижда от оскъдната информация, би трябвало да е същия или леко модифициран вариант - двигателя е с директно впръскване, батерията вече е литиева, но замисъла като цяло е същия - асистиращи фукции при ускорение и придвижване само на ток при изчакване в колона. Абе все е нещо - за Крострек (XV) отзивите в щатите бяха по-скоро добри, но спада в разхода на гориво беше несъществен и не можа да "отключи" голямо търсене. Това задвижване за Крострек-а е добро и бих казал адекватно, но за тези нови размери на Форестър и неговото тегло тепърва ще се види. Като гледам какъв разход му дават на E-boxer-а - 7.2 /100 комбиниран, то ще е чудо ако даже слезе под 10.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Сря Юли 04, 2018 7:29 am |
|
|
bubaru
|
ico_tech написа: Като гледам какъв разход му дават на E-boxer-а - 7.2 /100 комбиниран, то ще е чудо ако даже слезе под 10. Като знам 300-360 кс бензинови мотори на ВАГ какъв разход дават и то на сериозни коли с 4х4 и с динамика за каквато Субару не са чували, направо ми става жал.....Боксер 2.0 умреляк харчи повече.
|
|
|
Сря Юли 04, 2018 12:36 pm |
|
|
Vmax
|
bubaru написа: Като знам 300-360 кс бензинови мотори на ВАГ какъв разход дават и то на сериозни коли с 4х4 и с динамика за каквато Субару не са чували, направо ми става жал.....Боксер 2.0 умреляк харчи повече.
Стига си спамил в сектата и си оправи МПС-то в подписа да е ясно, от къде идва инфото ти В САЩ, където е основният пазар на марката, а и не само там, типичният потребител/купувач не се интерсува от турбо Субару и рали история, а по-скоро от сигурност, надежност и екологичност...
|
|
|
Сря Юли 04, 2018 1:02 pm |
|
|
ico_tech
|
bubaru написа: ico_tech написа: Като гледам какъв разход му дават на E-boxer-а - 7.2 /100 комбиниран, то ще е чудо ако даже слезе под 10. Като знам 300-360 кс бензинови мотори на ВАГ какъв разход дават и то на сериозни коли с 4х4 и с динамика за каквато Субару не са чували, направо ми става жал.....Боксер 2.0 умреляк харчи повече. Хората са казали - винаги има по-голяма риба в морето. Субару не могат да се мерят с VW - с 20 млрд. са назад в инвестициите и с 20 млрд. назад в глобите Могат да се мерят по определени показатели, които за теб не биха били интересни. Разхода на всички съвременни 4х4 автомобили е по-нисък от на Субару, защото ползват в повечето случаи само единия мост. Мен лично ми е интересно като ги вкараш в пясък или кал с постоянно буксуващи колела какъв ще бъде разхода
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Сря Юли 04, 2018 2:18 pm |
|
|
nikentce
|
ico_tech написа: Хората са казали - винаги има по-голяма риба в морето. Субару не могат да се мерят с VW - с 20 млрд. са назад в инвестициите и с 20 млрд. назад в глобите Могат да се мерят по определени показатели, които за теб не биха били интересни. Разхода на всички съвременни 4х4 автомобили е по-нисък от на Субару, защото ползват в повечето случаи само единия мост. Мен лично ми е интересно като ги вкараш в пясък или кал с постоянно буксуващи колела какъв ще бъде разхода Лошото е, че няма как да се засече на асфалта при нормално движение с по-висока средна скорост, защото повечето съвременни SUV-ове изключват принудителния блокаж автоматично, ако въобще разполагат с такъв, обикновено на около 40-50 км/ч Иначе мога да дам отзив от старото ми Justy, което беше със спечена муфа - 40% по-висок разход, но това все пак беше много стара кола с малко моторче. Сигурно би имало поне 20% разлика при съизмерим калибър.
|
|
|
Сря Юли 04, 2018 2:59 pm |
|
|
bubaru
|
ico_tech написа: Могат да се мерят по определени показатели, които за теб не биха били интересни..................... Разхода на всички съвременни 4х4 автомобили е по-нисък от на Субару, защото ползват в повечето случаи само единия мост. Мен лично ми е интересно като ги вкараш в пясък или кал с постоянно буксуващи колела какъв ще бъде разхода Интересно ми е ... по кои показатели ? Субару 4х4 след VTD далеч не е по-различно от Халдекс или подобни системи. Имал съм Субарута с Active Torque Split и не виждам предимства спрямо Халдекс 4/5 или прим. Х-драйв при 99% от възможните ситуации на път, а и като логика работят по сходен начин. Виж VTD + rear LSD беше далеч по истинска система, но вече май се използва само при WRX с CVT и то с отворени дифове...демек не и в Европа и то само в един конкретен модел и трансмисия...btw относно разход визирах и кола с централен диф...
|
|
|
Чет Юли 05, 2018 2:50 am |
|
|
ico_tech
|
Показател като примерно - DIY friendly. Надявам се, че няма да бъда разбран погрешно. Субару все още е предвидим за обслужване автомобил, за хората, които го купуват след като му е минала заводската гаранция. Казвам го с пълното съзнание, че не всеки рови по колата си пред блока. За мен примерно е важно, за теб съм по-скоро сигурен, че не е интересно.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Нед Юли 08, 2018 1:42 pm |
|
|
bubaru
|
За по-френдли DIY показател съм напълно съгласен и разбирам напълно , че това е нещо на което много хора се кефят. Аз наистина нямам физическа възможност да се занимавам с такива неща, нито условия, инструменти и прочие. Като малък си мечтаех да отворя сервиз, но после нещата отидоха в друга посока. Имам една идея за след някоя и друга година с която ще мога да наваксам пропуснатото през годините
|
|
|
Нед Юли 08, 2018 9:38 pm |
|
|
subarurocks
Регистриран на: Съб Юни 27, 2009 6:06 pm Мнения: 12 Рейтинг: 0
|
|
Чет Юли 19, 2018 3:42 pm |
|
|
boriss13
Регистриран на: Нед Сеп 10, 2017 10:39 am Мнения: 50 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG 2.0XT
Рейтинг: 8
|
|
Пет Юли 20, 2018 10:55 am |
|
|
bubaru
|
boriss13 написа: Искам такова за коледа... Както винаги само за Япония....
|
|
|
Пет Юли 20, 2018 11:01 am |
|
|
tst
|
|
Пон Авг 20, 2018 1:28 pm |
|
|
bubaru
|
Демек нищо интересно....още 7 години застой и скука....
|
|
|
Пон Авг 20, 2018 1:45 pm |
|
|
kronos
|
bubaru написа: Демек нищо интересно....още 7 години застой и скука.... Ааа, как застой? От 300 к.с. мотори слизат на 150-170 А, и залагат вече само на вариатори, защото били много надеждни, но на асфалт Изджендърясаха яко.
|
|
|
Пон Авг 20, 2018 3:17 pm |
|
|
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Мнения: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
|
Остава и двигателите да ги направят редови
|
|
|
Вто Авг 21, 2018 8:43 am |
|
|
nikentce
|
DJANO написа: Остава и двигателите да ги направят редови До колкото знам това все още се върти като сериозна мисъл в главите на самураите от Subaru Нали имаше тяхно изявление, че клиентите на Subaru ги привлича основно задвижването, а не толкова боксерът. И може би са прави - в световен мащаб сигурно е така, та ако се изправят пред следващ cost saving или предизвикателство да нагодят боксера към по-нисък разход на гориво и по-голяма екология, може и да спрем да му се радваме извън STI моделите.
|
|
|
Вто Авг 21, 2018 11:33 am |
|
|
nikentce
|
Началото на края: https://www.investor.bg/novini/444/a/su ... la-267093/Само не разбрах защо само в UK, нали WLTP се въвежда в цяла Европа от 1-ви Септември? Би трябвало във всички страни от ЕС, включително и у нас да е в сила от следващата седмица, след като моторът не покрива нормите.
|
|
|
Вто Авг 28, 2018 10:00 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 56 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|