Правила за пускане на обяви в раздела
Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.
Автор |
Съобщение |
nikentce
|
kronos написа: https://fakti.bg/avto/341240-nai-barzoto-subaru-wrx-sti?mobile_full_version=1 Най-накрая нещо адекватно с 380 к. с. макар и в ограничен тираж. То все едно го няма. 50 бр. само за цяла Япония - няма да стигне даже за най-върлите фенове дето веднага си купуват новия модел като излезе. С тоя тираж почват да гонят едни доста по-скъпи машинки Да е спортна машина за 2-3 милиона - да я пуснеш в 50 бр. лимитирана серия, ама за 38 000 долара ще има харакири изпълнения пред шоурумите, който не е успял да се докопа
|
|
|
Вто Ное 06, 2018 3:20 pm |
|
|
tst
|
nikentce написа: .. Да е спортна машина за 2-3 милиона - да я пуснеш в 50 бр. лимитирана серия, ама за 38 000 долара ще има харакири изпълнения пред шоурумите, който не е успял да се докопа Мисля, че цената е 38к ЕВРО., иначе ако е долари веднага се качвам на самолета и си купувам !
|
|
|
Вто Ное 06, 2018 9:19 pm |
|
|
nikentce
|
tst написа: nikentce написа: .. Да е спортна машина за 2-3 милиона - да я пуснеш в 50 бр. лимитирана серия, ама за 38 000 долара ще има харакири изпълнения пред шоурумите, който не е успял да се докопа Мисля, че цената е 38к ЕВРО., иначе ако е долари веднага се качвам на самолета и си купувам ! Извинявам се - моя грешка от бързане. То едни 8000 лв. разлика. Ако до толкова си допрял, та да не хванеш самолета - нямаш оправдание да не се похвалиш тук със снимки
|
|
|
Вто Ное 06, 2018 9:29 pm |
|
|
nikentce
|
https://profit.bg/avto-moto/savremennit ... at-razhda/XV-то много слаби резултати показва откъм защита от корозия . Дано да не е така и с другите модели. Като се има в предвид, че Subaru се купува и кара основно по места с много сняг и лед - би трябвало да обръщат по-сериозно внимание на този аспект така, както обръщат на пасивната сигурност. Айде - за високите оценки на немските концерни разбирам, все пак autobild традиционно си хвалят немското, ама странното е, че XV е класиран по-назад от автомобили, които дори не са кросоувъри на марки като Peuogeot, Citroen, Ranault, Hyundai и др.
|
|
|
Сря Дек 05, 2018 12:21 pm |
|
|
Alxx
|
Ники, "прогнозирането на поява на корозия" е дебел процент от теста и е точно бла-бла. Стъкмистика да си вдигнат рейтинга. Едно от XV-тата, които поддържам е на МО и се кара дивашки като всяка държавна кола. 2014-та е, на 180к км и отдолу е слънце.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Дек 05, 2018 8:05 pm |
|
|
nikentce
|
Alxx написа: Ники, "прогнозирането на поява на корозия" е дебел процент от теста и е точно бла-бла. Стъкмистика да си вдигнат рейтинга. Едно от XV-тата, които поддържам е на МО и се кара дивашки като всяка държавна кола. 2014-та е, на 180к км и отдолу е слънце. Алекс, и 3-годишният ми служебен Duster е слънце отдолу, макар че доста кал и сняг вижда през годината, но въпросът е към 8-та - 10-та година какво ще е положението. 3-4 години и Лада ще издържи без поява на корозия Прав си, че всичко, което се прогнозира е стъкмистика, но все пак има неща на които стъпват - обработка на прагове, под, подкалници и т.н. Subaru никога не са се славели с добра корозионна защита, та те едва през 2013-та на 4-то поколение Forester се сетиха да сложат пластмасова защита на веждите. Та в тоя ред на мисли не съм съвсем съгласен, че всичко им е бла бла. На немските марки(групи) със сигурност са позавишили оценките, но дори на Renault са поставили по-висока оценка от родното им. offtopic - кой за Бога им разреши на МО да си купуват Subaru
|
|
|
Чет Дек 06, 2018 10:00 am |
|
|
Alxx
|
Нямам идея, ама са най-доволни от XV-тата и от Тойотите. Само дребни ремонти и обслужване. П.С. На швабите са силно завишени оценките, не леко. Пропищели сме от ВАГ на 8-10 години. Корозия, загниващи в главините болтове, които едва се развиват или късат резбата в главината, изгнили тампони на амове в 5-6 годишни Фабии и Поло...зле са. А неуДачията се представя отлично, особенно предвид цената в магазина.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Дек 06, 2018 9:24 pm |
|
|
tst
|
Ще бъде интересно това начинание. Вече са го правили. http://topgear.bg/index.php?n_id=14061Дано да има мотор с подобаваща мощност. В статията се носи слух, че BRZ ще е с новия 2.4 мотор, което вече ще е супер, ама да видим...
|
|
|
Чет Дек 13, 2018 10:30 am |
|
|
GeorgiIv
Регистриран на: Чет Окт 19, 2017 3:03 pm Мнения: 244 Местоположение: гр.София
Автомобил: Forester SG 2.0X 2005 AT
Рейтинг: 232
|
_________________ Forester 2.0X, 2005, АТ
Пътуване без граници FB/travelpagebg IG:@travelpagebg
|
|
|
Чет Дек 13, 2018 11:18 am |
|
|
Mitaka FU
Регистриран на: Вто Авг 12, 2014 11:52 am Мнения: 346 Местоположение: Germany
Автомобил: Legacy 2,0R Activ, 2006
Рейтинг: 171
|
|
Чет Дек 27, 2018 8:19 pm |
|
|
Alxx
|
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Дек 27, 2018 9:12 pm |
|
|
nikentce
|
Тази статия поне се въздържа от коментари за моторите. Снощи попаднах на БГ вариант, където не знам откъде са преписвали, или са си правили свободни съчинения, но звучи повече от смешно: https://www.dnes.bg/cars/2018/12/27/sub ... DZBITj2AmYТака, както е написано, камо ли не "гореща"-та Импреза ще идва с 2-литров 156 коньов мотор Иначе ще бъде супер отново да изкарат Forester STI след толкова година суша и да спестят мъките по гаражите и сервизите на желаещите да си напомпат Forester-a. Дано не си остане само на визуална концепция, а ако го пуснат - дано да не е в ограничен тираж от 50-на бр. за Япония само
|
|
|
Пет Дек 28, 2018 10:43 am |
|
|
ivosaxo
Регистриран на: Нед Май 09, 2010 10:54 am Мнения: 193
Автомобил: Subaru Forester 2.5XT 2006
Рейтинг: 109
|
Простете за очевидния офф,но ми е трудно да не коментирам,че "мъките по гаражите" за някои хора са огромно забавление,радост и удоволствие.
_________________ Forester 2.5 XT MY06
|
|
|
Пет Дек 28, 2018 11:03 am |
|
|
Stani0
Регистриран на: Чет Май 17, 2012 7:14 pm Мнения: 220 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy IV B13_
Рейтинг: 17
|
Все още не могат да си върнат характерния облик който имаха до 2009-та година и така като гледам последните модели много си сътрудничат с дизайна на Мазда. Лично мнение разбира се, но определно нямам фаворит с който да избера за следващата ми кола от марката
_________________ Пазете природа чиста с www.naPalatka.bg и намерете своето кътче чрез www.SpotBulgaria.net въздушна фотография www.Quadvert.com
|
|
|
Пет Дек 28, 2018 12:21 pm |
|
|
tst
|
И разбира се не само добри неща за Subaru: Най-калпавите двигатели в историятаВ интерес на истината Форестера, които имах (2011 бензин) си похапваше доста масълце (1-1.5) литра на 10к
|
|
|
Съб Дек 29, 2018 9:18 am |
|
|
Vmax
|
tst написа: И разбира се не само добри неща за Subaru: Най-калпавите двигатели в историятаВ интерес на истината Форестера, които имах (2011 бензин) си похапваше доста масълце (1-1.5) литра на 10к Подобни статии са крайно несериозни - можеше поне малко технически обяснения да дадат. Може 1.8Т да страда от разход на масло заради калпаво масло, ама Субару си горяло - ми ще гори като му слагат минерално и ще спича сегменти... Тони, разход от 1-1.5 на 10к км е нищо, при други марки е 1л/1000км. Не виждам в статията недоразумения на двигателостроенето като 1.4ТСИ или 2.0ТДИ от първото поколение, които пукаха глави за добър ден ( сигурно щото в САЩ не карат подобни мотори, а си мислят че са за косачки ), или пък 2.5ТДИ...
|
|
|
Съб Дек 29, 2018 10:44 am |
|
|
pojara
Регистриран на: Съб Апр 21, 2018 5:22 pm Мнения: 114
Автомобил: Subaru legacy 2.0r
Рейтинг: 103
|
имам колега с бензинов фиат питам го какаво масло му слага при обслужване. той ми казва че не го сменява питам го защо, а той ми вика че аз на 500км му доливам литър, защо да го сменявам. И като се сетя че Легасито направи вече 8000 и не го е барнало направо се чудя кой им е платил на тия за подобна статия. Имам един въпрос. вчера чета за най калпавите коли според TUV и в класациите им от 10 години насам няма нито едно субару защо ли е това.
|
|
|
Съб Дек 29, 2018 12:35 pm |
|
|
tst
|
Vmax написа: tst написа: И разбира се не само добри неща за Subaru: Най-калпавите двигатели в историятаВ интерес на истината Форестера, които имах (2011 бензин) си похапваше доста масълце (1-1.5) литра на 10к Подобни статии са крайно несериозни - можеше поне малко технически обяснения да дадат. Може 1.8Т да страда от разход на масло заради калпаво масло, ама Субару си горяло - ми ще гори като му слагат минерално и ще спича сегменти... Тони, разход от 1-1.5 на 10к км е нищо, при други марки е 1л/1000км. Не виждам в статията недоразумения на двигателостроенето като 1.4ТСИ или 2.0ТДИ от първото поколение, които пукаха глави за добър ден ( сигурно щото в САЩ не карат подобни мотори, а си мислят че са за косачки ), или пък 2.5ТДИ... Стани напълно поддържам, че статията написана така е несериозна Ако трябваше да бъда коректен то трябваше да публикувам и една друга статия, но за съжаление е на английски. И така ето я въпросната статия Subaru Takes a Crude Stance on Oil ConsumptionЯвно проблема е само за американските двигатели. От статията е видно, че разхода е 1 кварта (~0.95литра) на 1000 мили и че за 5к мили на смяна, имаме приблизително 5 литра. И ако на това му викаш нормален разход, то за мен не е. Фактите са си факти, но друг е въпроса как са представени.
|
|
|
Нед Дек 30, 2018 8:13 am |
|
|
Vmax
|
Разход от 1л / 1000км и за мен не е нормален, но това е нещо което почти всеки производител записва в книжките си - въпроса е защо... В жълтата таблица от линка горе се вижда че Субару не прави изключение от останалите марки и хората са доливали масло преди следваща смяна, но не дава статистика или поне не казва че данните са за гора с разход от един литър на 1000км. Така че нека правим разлика между няколко оплаквания и статистически данни. Отделно че и този източник изглежда а ла уикипедия ( имаше 3 правописни грешки ).
Според мен Субару и останалите се презастраховат с подобни простотии че 1л масло на 1000км е ок, по следните причини:
1. Новите коли са наистина нови - не са разработвани в завода и съответно не са слепнали сегментите както трябва 2. Дилърствата имат свобода с какво масло да работят и не са задължение то да е синтетика 100% -ва. Типичен пример е Субару БГ които слагаха Арал, Мерцедес слагат Мобил 1. Явно се разсъждава че щом покрива дадения стандарт е ок, ама се оказва че не е ( или поне е ок до времето на гаранцията ). 3. Не знам за САЩ как е практиката, но ако линка е достоверен няма да се учудя че работят и с минерално - щом 9 долара за кварта синтетика им е скъпа за нов автомобил ( тук плащаме 15-20-30лв за литър ) и то за коли втора ръка 4. Интервали за смяна - в Европа масово сервизите сменят маслото на Субару на 15000км, после що всяка нов внос гори масло. 5. И последно, но не и по значение - няма как един производител да знае как потребителя ползва колата - ще се съгласите че не е нормално да врътнеш ключа на студена кола и праз пълната газ. И сега преди някой да контрира с “навремето москвича и ладата не горяха...”, не забравяйте че днес кола от 150 коня се приема за скопен кон и е масовка. Турбо колите стават все по често срещани....
Не оправдам Субару, но нека четем фактите както трябва.
|
|
|
Нед Дек 30, 2018 9:40 am |
|
|
pojara
Регистриран на: Съб Апр 21, 2018 5:22 pm Мнения: 114
Автомобил: Subaru legacy 2.0r
Рейтинг: 103
|
тя и тая статия не е от най коректните. 1. на едно от местата се казва че трябва да добавяш 1 quart на 1000 1200 мили, 2 реда по надолу пише, че компанията заявява, че добавянето на 1-2 quart на смяна е нормално за което лирическия герой не е съгласен .Пет реда след това пише отгново, че пак според спецификациите т.е според Субару трябва 4 пъти да доливаш до смяна, но не пише колко. То може и 200 пъти да доливаш, ако си искаш по 2 грама. 2. Няма никаква статистика в подкрепа на статията. 3. Накрая са публикували таблица от проучване от 2015, където на първите 10 места по оплаквания от клиенти за харчене на масло са немци. Първото субару е на 13 позиция като има след него 6 автомобила в таблица от 30, за които или няма точни данни или не са се праоизвеждали през годината, която се разглежда. Та и таблицата им е "та-ак", защото ако ги премахнем тези автомобили след 13 място ще видим, че първата половина от таблицата ще се запълни с немци т.е. най-много оплаквания, а втората със субару Забравих да спомена, че никъде не видях във таблицата поне една гордост на хамериканското автомобило сторене. ПС 1quart =950 gram 1000 miles = 1600 km
|
|
|
Нед Дек 30, 2018 10:00 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 80 госта |
|