Правила за пускане на обяви в раздела


Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.



Отговори на тема стр <  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 30  >
 Новини за марката 
Автор Съобщение

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Постове: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Са съжаление Субару ще се купува все по-малко по нашите ширини.
Първо защото останалите производители са много по-еластични в предлагането (видове двигатели, избор на задвижване, N1 регистрация и прочие) и защото Субару ценово се позиционират почти в класа на луксозните автомобили (75-80к) без да предлагат съществени предимства. Подчертавам - на пръв поглед.
Остават само скромни групички от хардкор фенове, които едва ли ще извисят продажбите до нивото на тези на Хюндай и Кия например.
"Частни лица с възможности", които живеят в планински район едва ли ще се насочат към ново Субару.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Вто Ное 07, 2017 11:21 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 11, 2011 7:20 pm
Постове: 781
Местоположение: София
Рейтинг: 223
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Изчетох цялата статия... :) , като четеш, оставаш с впечатлението, че продават по 20-30 хил. бройки в България...месечно :D ROFL . Сега сериозно-толкова сериозно са глътнали въздух, че и те самите започнаха да го осъзнават, чак да не повярваш. Ясно е, че разчитат на пазара в Щатите (както много пъти е ставало на въпрос ), но тук в Европа и БГ. маркетинговата и ценовата им политика е безумна ( меко казано ), за това което предлагат. Много жалко, защото иначе са чудесни автомобили. Дано да не дойде времето в което ще сме свидетели на отлив на клиенти зад океана, защото тогава вече ще е ,, too late ,, .

Вто Ное 07, 2017 11:34 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Окт 11, 2006 11:47 pm
Постове: 2311
Местоположение: Sofia
Автомобил: EA839,MA1.20
Рейтинг: 506
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Проблемът на съвременните Субару модели е, че не блестят в нито една сфера. Не са премиум, но не са и позиционирани като масовка, не са много пипнати отвътре за цените си, не са евтини, не са бързи, не са икономични, не са особено спортни, не са и особено комфортни, нямат разнообразни варианти, нямат и отличителен дизайн...
Замислете се примерно защо ще си купите Форестър при положение, че има още 100 подобни Джипки на пазара, някои от които категорично по-добри и приятни във всяко отношение, на по-ниска цена. Сещам се само за едно различно нещо..повечето подобни джипки нямат 2.0 турбо мотор с 240 кс...да ама това масовият потребител на джипка въобще не го търси, затова и от Форестърите, тези с турбо бензин най-малко се продават.
Защо ще си купите Леворг...един средно добър мотор ( с вече лоша репутация в Европа, въпреките смехотворните продажби) и CVT кутия...нито е особено голямо и функционално , нито върви много, не харчи малко, ниско е и струва доста пари....освен да искаш да си различен , друго не се сещам...да но масовият човек не иска да е различен или явно не по този начин...
Защо ще си купите новата 15-ка, XV...само бензинов умрял мотор и CVT, нито е джипка, нито е особено голям хеч, не върви и харчи.. и като дизай не те възбужда особено, а и не струва малко.
Защо ще си купите STI - айде тук има достатъчно причини, но все пак на същата цена има и доста подобни машини вече на пазара, с по-модерна техника, по-икономични и съвсем не по-малко забавни и бързи.90К лв не са малко пари за кола , която не е дейли и малко хора принципно тръгват в такава посока. Ясно е, че СТИ е имиджов модел за марката и ако го няма тя съвсем ще стане символ на безличие.
БРЗ - няма много аналози, освен МХ-5, но той не е замислен за да бъде масовка и не е.Кола за конкретни фенове и конкретни случаи...
Защо ще си купите Аутбек - тук също намирам някакво оправдание, но пак има лимитиращи фактори - цената е висока, бензиновият мотор е мъртвец, остава ви смислена опция за един единствен дизел на 10 години и не особено голяма тяга, само че не всеки иска дизел и освен това той започна своето си съществуване с катастрофални повреди.Аутбека също е в една категория автомобили, които нито са баш коли, нито са джипове и това масовият човек не го разбира. На мен много ми допада концепцията за кросоувър, но както виждате дори при факта, че има доста подобни модели от други марки, често не ги срещаме по улиците.
Субарута нямат отличителни белези. Маркетинговото симетрикал 4х4 вече никой не го грее, а и то реално няма особени предимства в общия случай особено при последните версии на Субару 4х4. Боксер моторите също никой не вълнуват, защото нямат онзи характерен саунд от миналото, а и динамиката им е изключително остаряла. Дизайна на новите модели си е отвсякъде Киа/Хюндай, демек не е лош, ама е малко никакъв.
Няма обективни причини в Европа, още по-малко в БГ (при този сървиз) някой да се засили към Субару. Според мен си го купуват или заклети фенове, поради силно сантиментални и не дотам рационални подбуди или случайни минучи, които просто го избират. И двете групи клиенти са малки и е логично все повече да намаляват при това положение...
Още преди време си фантазирах варианти с които Субару да дръпне напред...нищо не се случи.Айде да опитам пак , хаха
- Да пуснат WRX в Европа
- Да пуснат WRX версия на Леворг , демек WRX комби и да има опция за ръчна кутия.
- Да сложат 2.0 DIT мотор на Аутбек, дори може и по-бюджетно с 1.6 DIT, пак ще е по-добре от 2.5 NA
- Да пуснат скоро нов STI с по-модерен и еластичен мотор, да има версия хеч, да има опция за дабъл клъч кутия и да не струва колкото А45, S3 & BMW 140i....само че да не прилича на самолет ала Тайп Р, та да си го купи и някой по-умерен човек.Добре е и да наблегнат на детайлите като по-добри седалки, по-ниска позиция вътре, по-забавно поведение...
- Да се опитат поне в една област на блеснат малко - примерно Мазда имат характерен дизай и приятно пипнат интериор за японска кола (доста по-стилен от масовката).Държат малко по-високи цени, но една идея изглеждат по-убедително именно заради това.Съвременните Тойоти са ми доста "гадни" като дизайн и концепция, но поне имат имиджа на здрави, предлагат голяма гаранция и са лидери в хибридните технологии. Нисан ми е една от най-отвратителните съвременни марки в Европа, обаче хитро направиха главно джипки за женици, ужасни за каране, но сравнително евтини и лесно смилаеми от хората, които не се вълнуват от коли, а те са повечето.Шкода избива рибата, защото предлага супер разнообразие, технолгия от VW & Audi на много по-ниска цена, освен това са по-функционални. Октавията примерно има 1000 варианта, по-евтина е от почти всички аналогични коли в този клас включително Хюндай I30, само че реално не е в този клас и предлага пространство и багажник на почти 2 класа отгоре. Форд не блести с нищо, но при масовката "прости" коли са един от най-приятните за каране - вземето един среден вариант на Фиеста или Фокус и ги сравнето с почти всички аналогични като цена и клас модели и ще се убедите. Честно има и марки , които не разбирам защо се продават, примерно масовите Френски, но то не е и особено логично, защо Субару масово се продават в Северна Америка...Явно не те са нещо като Реното и Пежото на Американеца...знам ли.
Субару натрупа имидж едно време заради модели , в които имаше някаква емоция и бяха наистина оригинални- XT turbo, SVX, Leone turbo, Legacy Turbo...после дойде златната за марката ера на WRC и заради хомологацията извадиха цяла плеяда от яки Импрези, а същевременно Легаси/Аутбек продължиха и с по-пърформанс модели.Какво остана от това...почти нищо. Айде Мицубиши тотално ритнаха кофата за мен, но все още имам надежди, че Субару ще се съвземат поне малко, докато колите все още са интересни средства за каране. Когато след време се превърнат в самодвижещи се електрокари, всичко ще е безмислено,а марките няма да имат стойност и особено значение.
 29

Вто Ное 07, 2017 1:31 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Постове: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
bubaru написа:
Проблемът на съвременните Субару модели е, че не блестят в нито една сфера. Не са премиум, но не са и позиционирани като масовка, не са много пипнати отвътре за цените си, не са евтини, не са бързи, не са икономични, не са особено спортни, не са и особено комфортни, нямат разнообразни варианти, нямат и отличителен дизайн...
Замислете се примерно защо ще си купите Форестър при положение, че има още 100 подобни Джипки на пазара, някои от които категорично по-добри и приятни във всяко отношение, на по-ниска цена. Сещам се само за едно различно нещо..повечето подобни джипки нямат 2.0 турбо мотор с 240 кс...да ама това масовият потребител на джипка въобще не го търси, затова и от Форестърите, тези с турбо бензин най-малко се продават.
Защо ще си купите Леворг...един средно добър мотор ( с вече лоша репутация в Европа, въпреките смехотворните продажби) и CVT кутия...нито е особено голямо и функционално , нито върви много, не харчи малко, ниско е и струва доста пари....освен да искаш да си различен , друго не се сещам...да но масовият човек не иска да е различен или явно не по този начин...
Защо ще си купите новата 15-ка, XV...само бензинов умрял мотор и CVT, нито е джипка, нито е особено голям хеч, не върви и харчи.. и като дизай не те възбужда особено, а и не струва малко.
Защо ще си купите STI - айде тук има достатъчно причини, но все пак на същата цена има и доста подобни машини вече на пазара, с по-модерна техника, по-икономични и съвсем не по-малко забавни и бързи.90К лв не са малко пари за кола , която не е дейли и малко хора принципно тръгват в такава посока. Ясно е, че СТИ е имиджов модел за марката и ако го няма тя съвсем ще стане символ на безличие.
БРЗ - няма много аналози, освен МХ-5, но той не е замислен за да бъде масовка и не е.Кола за конкретни фенове и конкретни случаи...
Защо ще си купите Аутбек - тук също намирам някакво оправдание, но пак има лимитиращи фактори - цената е висока, бензиновият мотор е мъртвец, остава ви смислена опция за един единствен дизел на 10 години и не особено голяма тяга, само че не всеки иска дизел и освен това той започна своето си съществуване с катастрофални повреди.Аутбека също е в една категория автомобили, които нито са баш коли, нито са джипове и това масовият човек не го разбира. На мен много ми допада концепцията за кросоувър, но както виждате дори при факта, че има доста подобни модели от други марки, често не ги срещаме по улиците.
Субарута нямат отличителни белези. Маркетинговото симетрикал 4х4 вече никой не го грее, а и то реално няма особени предимства в общия случай особено при последните версии на Субару 4х4. Боксер моторите също никой не вълнуват, защото нямат онзи характерен саунд от миналото, а и динамиката им е изключително остаряла. Дизайна на новите модели си е отвсякъде Киа/Хюндай, демек не е лош, ама е малко никакъв.
Няма обективни причини в Европа, още по-малко в БГ (при този сървиз) някой да се засили към Субару. Според мен си го купуват или заклети фенове, поради силно сантиментални и не дотам рационални подбуди или случайни минучи, които просто го избират. И двете групи клиенти са малки и е логично все повече да намаляват при това положение...
Още преди време си фантазирах варианти с които Субару да дръпне напред...нищо не се случи.Айде да опитам пак , хаха
- Да пуснат WRX в Европа
- Да пуснат WRX версия на Леворг , демек WRX комби и да има опция за ръчна кутия.
- Да сложат 2.0 DIT мотор на Аутбек, дори може и по-бюджетно с 1.6 DIT, пак ще е по-добре от 2.5 NA
- Да пуснат скоро нов STI с по-модерен и еластичен мотор, да има версия хеч, да има опция за дабъл клъч кутия и да не струва колкото А45, S3 & BMW 140i....само че да не прилича на самолет ала Тайп Р, та да си го купи и някой по-умерен човек.Добре е и да наблегнат на детайлите като по-добри седалки, по-ниска позиция вътре, по-забавно поведение...
- Да се опитат поне в една област на блеснат малко - примерно Мазда имат характерен дизай и приятно пипнат интериор за японска кола (доста по-стилен от масовката).Държат малко по-високи цени, но една идея изглеждат по-убедително именно заради това.Съвременните Тойоти са ми доста "гадни" като дизайн и концепция, но поне имат имиджа на здрави, предлагат голяма гаранция и са лидери в хибридните технологии. Нисан ми е една от най-отвратителните съвременни марки в Европа, обаче хитро направиха главно джипки за женици, ужасни за каране, но сравнително евтини и лесно смилаеми от хората, които не се вълнуват от коли, а те са повечето.Шкода избива рибата, защото предлага супер разнообразие, технолгия от VW & Audi на много по-ниска цена, освен това са по-функционални. Октавията примерно има 1000 варианта, по-евтина е от почти всички аналогични коли в този клас включително Хюндай I30, само че реално не е в този клас и предлага пространство и багажник на почти 2 класа отгоре. Форд не блести с нищо, но при масовката "прости" коли са един от най-приятните за каране - вземето един среден вариант на Фиеста или Фокус и ги сравнето с почти всички аналогични като цена и клас модели и ще се убедите. Честно има и марки , които не разбирам защо се продават, примерно масовите Френски, но то не е и особено логично, защо Субару масово се продават в Северна Америка...Явно не те са нещо като Реното и Пежото на Американеца...знам ли.
Субару натрупа имидж едно време заради модели , в които имаше някаква емоция и бяха наистина оригинални- XT turbo, SVX, Leone turbo, Legacy Turbo...после дойде златната за марката ера на WRC и заради хомологацията извадиха цяла плеяда от яки Импрези, а същевременно Легаси/Аутбек продължиха и с по-пърформанс модели.Какво остана от това...почти нищо. Айде Мицубиши тотално ритнаха кофата за мен, но все още имам надежди, че Субару ще се съвземат поне малко, докато колите все още са интересни средства за каране. Когато след време се превърнат в самодвижещи се електрокари, всичко ще е безмислено,а марките няма да имат стойност и особено значение.

Отлично казано :good:
Искам да вметна обаче, че Субару (японските автомобили) са идеални за България, защото са много по-здрави от останалите ВТОРА УПОТРЕБА. Това е истината - българинът не може да си позволи нова кола, не защото не работи, а поради прозаичната причина, че не може да си ги позволи финансово.
А Субару нямат нито един електрически модел, което за мен им прави чест! Електромобилите имат за сега повече минуси, отколкото плюсове. Най-големите са, че батериите са силно запалими, а силното електромагнитно поле има пагубни последствия върху човешкото здраве.

Вто Ное 07, 2017 6:47 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Постове: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Всичко това е вярно, но само погледнато от европейската камбанария.
Масовия потребител гледа външен вид, спецификации на мотори, списъци с оборудване, размери на купета, безброй съкращения при системите за двойно предаване, сигурност и озвучаване. Това е потребител, който има някаква обща техническа култура и сравнява голи цифри и мекота на седалка. Такъв потребител няма изобщо да се загледа по Субару в днешно време. Това е потребителят, който ще вземе една кола базирано на гаранцията - кой има повече, а не която му харесва най-много. Това е потребител, който не вдига капака на колата и я сменя на 3-5-та година. Този тип клиент няма да е доволен от Субару.
Времената на вървящи и боботещи коли за съжаление отминаха. В момента нови коли се купуват с пакети за удобства и въпреки, че Субару направиха някои промени в положителна посока никога няма да стигнат перфекционизма на еропейските (германските) производители. От статията се вижда, че и те са се досетили, че масово коли в Европа няма да продават, а ще се опитат да станат (по-скоро да останат) нишов играч в класически за тях територии на континента - ШАГИ(Suiss, Germany, Austria, Italy), и Скандинавия.
Противно на Bubaru, аз мисля, че XV ще има по-розово бъдеще отколкото Леворг.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Вто Ное 07, 2017 7:57 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Постове: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Въпреки всичките екстри които предлагат другите производители , нека не забравяме , че всяка екстра е доп. платена , Субару търси една друга ниша клиенти . Това са хора които не обичат масовките , търсят нещо което се различават от Киа с 7год. гаранция (през целия период плащаш всички консумативи на яки цени ) Нека вземем за пример едно БМВ Х4 , казвам го защото комшиято го купи на жена му преди 1седмица , не че съм го карал , но като му гледам спирачните апарати ( двубутални предни) си личи икономията , но цената на колата :cry: . Нека не гледаме модели на AMJ и премиум Ауди S модели за сравнение . Когато влезем в продажби автомобили и видим , че кола която е струвала 200хил. нова за 10год. се продава за 15-16хил. лева трудно, а Субару Аутбек Н6 ,на 12год. и струвала нова 80хил. лв. върви 10хил. лв. Вярно е ,че технологиите вече са много напред и Субару изостава , но когато има търсене не спират да ни изненадат с дела. Само за пример , най-бърз седан и рекорд на НЮРБОРИНГ под 7мин. за обиколка , рекорд на остров Ман . Кой от тези безличници с ненужни екстри може да се похвали с това.

Вто Ное 07, 2017 10:46 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Постове: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
:love: Subaru Drivers.
They too were born different. :giggle:
Посланието е яко, ама сякаш вменява усещане, че на някой нещо не му е наред. Не че е лошо де.... ROFL

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Вто Ное 07, 2017 11:00 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Постове: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
petko 69 написа:
Въпреки всичките екстри които предлагат другите производители , нека не забравяме , че всяка екстра е доп. платена , Субару търси една друга ниша клиенти . Това са хора които не обичат масовките , търсят нещо което се различават от Киа с 7год. гаранция (през целия период плащаш всички консумативи на яки цени ) Нека вземем за пример едно БМВ Х4 , казвам го защото комшиято го купи на жена му преди 1седмица , не че съм го карал , но като му гледам спирачните апарати ( двубутални предни) си личи икономията , но цената на колата :cry: . Нека не гледаме модели на AMJ и премиум Ауди S модели за сравнение . Когато влезем в продажби автомобили и видим , че кола която е струвала 200хил. нова за 10год. се продава за 15-16хил. лева трудно, а Субару Аутбек Н6 ,на 12год. и струвала нова 80хил. лв. върви 10хил. лв. Вярно е ,че технологиите вече са много напред и Субару изостава , но когато има търсене не спират да ни изненадат с дела. Само за пример , най-бърз седан и рекорд на НЮРБОРИНГ под 7мин. за обиколка , рекорд на остров Ман . Кой от тези безличници с ненужни екстри може да се похвали с това.

Малко бъркаш нещата - рекордът е правен с кола, която няма нищо общо със заводската. А от към екстри изобщо не може да се говори, че ги има в Субару - най-модерната е електрическо отваряне на багажника. Това мултимедии, обдухване и масаж на седлаките, LED светлини, дистроник, автономно управление или паркиране, са все неща които са далеч от Субару. А уж са японци, да им се чуди човек.

Вто Ное 07, 2017 11:04 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Постове: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега , ами те и другите рекорди на Нюрборинг едва ли са със заводски коли . Мнението ми беше , че когато от Субару искат могат , но цената тук в Европа е определящия фактор . Нека не забравяме колко WW и Ауди крият еко норми за да са на Евро пазара.

Вто Ное 07, 2017 11:20 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Яну 06, 2013 11:11 pm
Постове: 660
Местоположение: София
Автомобил: Type R, Mustang GT.
Рейтинг: 454
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kronos написа:
Отлично казано :good:
Искам да вметна обаче, че Субару (японските автомобили) са идеални за България, защото са много по-здрави от останалите ВТОРА УПОТРЕБА. Това е истината - българинът не може да си позволи нова кола, не защото не работи, а поради прозаичната причина, че не може да си ги позволи финансово.
А Субару нямат нито един електрически модел, което за мен им прави чест! Електромобилите имат за сега повече минуси, отколкото плюсове. Най-големите са, че батериите са силно запалими, а силното електромагнитно поле има пагубни последствия върху човешкото здраве.



Ще правят "електрички" и още как Subaru ще прави електромобили с Toyota и Mazda

Да не забравяме,че в САЩ се продава XV Hybrid!

Вто Ное 07, 2017 11:39 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Постове: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
petko 69 написа:
Колега , ами те и другите рекорди на Нюрборинг едва ли са със заводски коли . Мнението ми беше , че когато от Субару искат могат , но цената тук в Европа е определящия фактор . Нека не забравяме колко WW и Ауди крият еко норми за да са на Евро пазара.

Ами баш със заводски са си повечето. А рекордът е толкова със Субару, колкото аз съм китаец - https://fakti.bg/avto/250180-subaru-wrx ... urburgring
Пък екологията тук е последното нещо, за което Субару може да вини технологичното си изоставане.
Това си е моето мнение - Субару е страхотен автомобил за втора употреба за българските пътища. За 90 бона, бих си взел новия Jaguar E-pace например - хем има повече екстри, хем има и по-мощни мотори, хем изглежда по-добре.
Но нямам 100 бона и ще си карам Субару на 12 години, което е по-здраво от 12 годишен Ягуар.

Вто Ное 07, 2017 11:39 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Постове: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
tst написа:
kronos написа:
Отлично казано :good:
Искам да вметна обаче, че Субару (японските автомобили) са идеални за България, защото са много по-здрави от останалите ВТОРА УПОТРЕБА. Това е истината - българинът не може да си позволи нова кола, не защото не работи, а поради прозаичната причина, че не може да си ги позволи финансово.
А Субару нямат нито един електрически модел, което за мен им прави чест! Електромобилите имат за сега повече минуси, отколкото плюсове. Най-големите са, че батериите са силно запалими, а силното електромагнитно поле има пагубни последствия върху човешкото здраве.



Ще правят "електрички" и още как Subaru ще прави електромобили с Toyota и Mazda

Да не забравяме,че в САЩ се продава XV Hybrid!

Ако това не е фейк новина, здраве му кажи! Субару щяла да участва с "умопомрачаващите" 85 000$ в проекта за разработване на електромобили ROFL
Цитат:
В момента 90% от новото предприятие е на Toyota, докато Mazda и Denso участват с по 5%.. Общата сума на инвестицията в проекта е 10 милиона йени (85 000 долара).

Вто Ное 07, 2017 11:44 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Яну 06, 2013 11:11 pm
Постове: 660
Местоположение: София
Автомобил: Type R, Mustang GT.
Рейтинг: 454
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kronos написа:
Ако това не е фейк новина, здраве му кажи! Субару щяла да участва с "умопомрачаващите" 85 000$ в проекта за разработване на електромобили ROFL
Цитат:
В момента 90% от новото предприятие е на Toyota, докато Mazda и Denso участват с по 5%.. Общата сума на инвестицията в проекта е 10 милиона йени (85 000 долара).



Забравих за емотиконата съжалявам. :giggle: :giggle:

А сега сериозно - не мисля, че ще се отцепят от течението и ще правят хибриди. На доста места се споменава, че новия viziv ще е хибрид - а няма и как иначе - с този голям разход няма как да се задържат на пазара имайки предвид тенденциите за екология и икономия на гориво


Ето го сериозния линк All-electric Subaru crossover utility vehicle coming in 2021: Japanese report

Сря Ное 08, 2017 12:04 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Юли 25, 2014 2:49 pm
Постове: 126
Местоположение: Бургас
Автомобил: Subaru Outback 3.6R 2010
Рейтинг: 16
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
А случайно да знаете, дали Субару БГ правят някакви намаления около Коледа, за закупуване на нов автомобил? Както сега Шкода ! :idea:

_________________
Forester 2.0 2004;
Forester 2.0 2007;
Forester 2.0 2008;
Outback 2010 3.6;
Outback 2015 3.6;
Outback 2017 3.6;
Outback 2005 2.5;
Outback 2006 3.0;
Outback 2010 2.5 ....

Чет Ное 09, 2017 10:54 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Мар 21, 2011 1:18 pm
Постове: 382
Местоположение: София
Автомобил: 2006 Outback H6
Рейтинг: 324
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Като игнорирам поста за намалението, реших да се включа и аз с кратък коментар...
Като гледам писанията на колегите по горе, не мога да не отбележа, че малко излизат от същината на марката.
Сравнения с Ауди, Фолксваген, Хюндай, Киа и т.н. са най-малко неуместни и сбъркани, да не кажа повърхностни...
Там може да търсите Тойота или Нисан. Субару никога не е било /и да се надяваме няма да стане/ в един кюп с тези коли,
нито като концепция, нито като философия. Фуджи правят сто работи и колите им са нещо като хоби и най-малкото -
не разчитат да изкарат заплатите си от продажбата на коли...В това бъдете сигурни. За тях автомобилите са въпрос на престиж,
а не на шир потреба. През годините сме били свидетели на експерименти, които рядко друг автомобилен производител си е позволявал.
Къде успешни, къде не толкова, но това не променя посоката на бранда. Те никога не са разчитали на масови продажби и дай боже никога
да не станат Опел /макар че около 2015 в дизайна имаше залитания и в тази посока, но слава богу, бързо се поправиха/.
Това е истината. Друг е въпроса, колко ще успеят да се задържат на повърхността с тази философия през 21 век, защото сега
ситуацията в бранша се различава от 70-те, 80-те пък и 90-те години на миналия век, когато тактиката им беше успешна.
Дано сме живи да видим. Едно не подлежи на съмнение: ако слагаш знак за равенство между Субару и просто автомобил,
с който да си вършиш работата, то тази марка не е за тебе...
 7

Чет Ное 09, 2017 11:28 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Постове: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Цитат:
Фуджи правят сто работи и колите им са нещо като хоби и най-малкото -
не разчитат да изкарат заплатите си от продажбата на коли...В това бъдете сигурни

Колега Димитров, а ти сигурен ли си?
Информацията, която имаш и представяш е от миналото хилядолетие. FHI вече не съществува - преуменува се на Subaru Corporation от 1.04.2017.
Защото в последното десетилетие "хобито" им стана (остана) най-печелившо и съставлява над 90% от приходите на компанията.
Уверявам те, че колкото и да не ни се иска, компанията вече разчита на масовите продажби в Америка и е реорганизирала целият си бизнес в тази посока. Съответно и облика им на нишов играч се разми и почти изчезна. А дизайна отиде в посока Mainstream (Кия, Хюндай), въпреки, че под капака все още са различни автомобили. (затова си ги обичаме)
Да, доставят и части за самолетостроенето, железопътния транспорт, двигателчета Robin за култиватори и генератори, но нетните приходи от тях са далеч по-малки. В ерата на кризата от 2008 Субару продажбите на зад океана дръпнаха компанията напред и тази година очакват да минат 1млн. продажби на автомобили (worldwide) - не знам дали това може да се квалифицира като "хоби, от което не разчитат да изкарват пари".

Ето и малко инфо по отношение на "качеството":
https://money.bg/companies/poreden-den-poredna-kriza-v-yaponiya-ood.html
Все пак трябва да им се признае, че са достатъчно смели сами да се изтъпанят и да смекчат последствията от тези скандали.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пет Ное 10, 2017 12:16 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Постове: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Както казах, Субару е идеалния автомобил втора ръка за България. На мен лично ми дава възможност да поддържам кросовър с отлични 4х4 възможности, който е достатъчно здрав и достатъчно мощен и бърз. На никой кросоувър със здрава ходова част и ускоряващ под 7 секунди до 100 км/ч, смяната на маслото, въздушния с масления филтър и този на купето, не му е 140 лева лева.
Ако съм с 4-5000 лева доход, щях да съм с 5 годишно Порше :D

Пет Ное 10, 2017 2:41 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Окт 11, 2006 11:47 pm
Постове: 2311
Местоположение: Sofia
Автомобил: EA839,MA1.20
Рейтинг: 506
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kronos написа:
Ако съм с 4-5000 лева доход, щях да съм с 5 годишно Порше :D


ROFL ROFL ROFL

Пет Ное 10, 2017 3:09 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Постове: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kronos написа:
Ако съм с 4-5000 лева доход, щях да съм с 5 годишно Порше :D



По-скоро 14-15 000 лева, 4-5к няма да ти стигнат.


По темата - не знам колко Субару нови коли се продават от дилъра у нас, но на FHI им дреме на шперца за БГ ( най-вероятно един Швейцарски дилър продава повече отколкото нашенците ). Въпреки това ще интересно как възнамеряват да раздвижат продажбите, защото единственото работещо нещо са по-големи отстъпки. В момента ценовите им нива наистина не са конкурентни и Бойчо е много прав, колкото да не ни харесва.

Още по-дразнещ е факта че в САЩ, цените са много по-ниски и достъпността е по-голяма с оглед доходите. Но това е положението - имат завод там, ниски цени, няма завод в Европа - сори Майкъл, духаме супата.

Пет Ное 10, 2017 4:17 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Постове: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Vmax написа:
kronos написа:
Ако съм с 4-5000 лева доход, щях да съм с 5 годишно Порше :D



По-скоро 14-15 000 лева, 4-5к няма да ти стигнат.


По темата - не знам колко Субару нови коли се продават от дилъра у нас, но на FHI им дреме на шперца за БГ ( най-вероятно един Швейцарски дилър продава повече отколкото нашенците ). Въпреки това ще интересно как възнамеряват да раздвижат продажбите, защото единственото работещо нещо са по-големи отстъпки. В момента ценовите им нива наистина не са конкурентни и Бойчо е много прав, колкото да не ни харесва.

Още по-дразнещ е факта че в САЩ, цените са много по-ниски и достъпността е по-голяма с оглед доходите. Но това е положението - имат завод там, ниски цени, няма завод в Европа - сори Майкъл, духаме супата.

Кайен 2010 г. например не е самолет, че да даваш по 10 бона на месец за него :pardon:
Иначе си прав - чисто нова Impreza WRX STI в САЩ е около 36 000$ или 60 000 лева. Тук е 90 000 лева или 50% повече - пълен абсурд!!!

Пет Ное 10, 2017 6:11 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема  стр <  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 30  >

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Alxx и 95 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор