Автор |
Съобщение |
srg
|
off по отношение на залитането по Порше - ако за потребителя на Субару е присъщо да е свикнал с нестандартни операции по ДВГ на 100к. км. като реглаж клапани, то за притежател на Порше с боксер са в реда на нещата доста по-груби ДВГ операции при подобен интервал от време и за едни съвсем различни пари. От друга страна обаче Порше без боксер не е Порше
_________________ For every action there is an equal opposite malfunction!
|
|
|
Пет Ное 10, 2017 7:10 pm |
|
|
kronos
|
srg написа: off по отношение на залитането по Порше - ако за потребителя на Субару е присъщо да е свикнал с нестандартни операции по ДВГ на 100к. км. като реглаж клапани, то за притежател на Порше с боксер са в реда на нещата доста по-груби ДВГ операции при подобен интервал от време и за едни съвсем различни пари. От друга страна обаче Порше без боксер не е Порше Реглаж на клапаните е по-належащ за Хонда Пък ако си на газ и имаш Нисан, нещата може да се окажат и фатални за клапаните Относно развитието на Субару, пикът на продажби в САЩ може би ще е за последно, защото ако не измислят нови агрегати, ще изпаднат в криза и Тойота наистина ще купи изцяло Субару. Тук не е въпрос на електрички, а на нов дизайн, нов интериор и нов екстериор. Това с електричките го казах по-горе, че е преекспонирано и важи само за смотаната Европа с нейните криворазбрани еконорми! Същото беше с дизелите - налагаха го изкуствено със субсидии и после гръмна Дизелгейт. Сега се налагат електричките, докато не гръмне някой батеригейт или радиейшънгейт. Изобщо Европа се превръща в някакво опитно поле, докато в Япония и САЩ нито залитнаха по дизелите, нито по електричките.
|
|
|
Пет Ное 10, 2017 8:02 pm |
|
|
tst
|
kronos написа: ... Това с електричките го казах по-горе, че е преекспонирано и важи само за смотаната Европа с нейните криворазбрани еконорми! Същото беше с дизелите - налагаха го изкуствено със субсидии и после гръмна Дизелгейт. Сега се налагат електричките, докато не гръмне някой батеригейт или радиейшънгейт. Изобщо Европа се превръща в някакво опитно поле, докато в Япония и САЩ нито залитнаха по дизелите, нито по електричките. Малко не съм съгласен с това - в Япония въпроса с еко нормите е решем още през 80 те на миналия век. Да караш дизел в Япония не е евтино откъм данъци - чак напоследък се отпуска малко "фъндък" за дизелите на VW. Да не говорим, че техните т.н. KeyCar (до 660 кубика) са масово явление по градовете (защото данъците са им почти нулеви)
|
|
|
Пет Ное 10, 2017 9:11 pm |
|
|
kronos
|
tst написа: kronos написа: ... Това с електричките го казах по-горе, че е преекспонирано и важи само за смотаната Европа с нейните криворазбрани еконорми! Същото беше с дизелите - налагаха го изкуствено със субсидии и после гръмна Дизелгейт. Сега се налагат електричките, докато не гръмне някой батеригейт или радиейшънгейт. Изобщо Европа се превръща в някакво опитно поле, докато в Япония и САЩ нито залитнаха по дизелите, нито по електричките. Малко не съм съгласен с това - в Япония въпроса с еко нормите е решем още през 80 те на миналия век. Да караш дизел в Япония не е евтино откъм данъци - чак напоследък се отпуска малко "фъндък" за дизелите на VW. Да не говорим, че техните т.н. KeyCar (до 660 кубика) са масово явление по градовете (защото данъците са им почти нулеви) Може би не се изразих правилно. В Европа субсидираха дизелите като уж по-екологични от бензините, докато в същото време в САЩ и Япония нямаше такива експерименти. ЕС постоянно се люшка от едната крайност в другата.
|
|
|
Пет Ное 10, 2017 9:31 pm |
|
|
mitashki35
Регистриран на: Съб Яну 22, 2011 11:46 pm Мнения: 514 Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Outback H6 '01
Рейтинг: 66
|
kronos написа: srg написа: off по отношение на залитането по Порше - ако за потребителя на Субару е присъщо да е свикнал с нестандартни операции по ДВГ на 100к. км. като реглаж клапани, то за притежател на Порше с боксер са в реда на нещата доста по-груби ДВГ операции при подобен интервал от време и за едни съвсем различни пари. От друга страна обаче Порше без боксер не е Порше Реглаж на клапаните е по-належащ за Хонда Пък ако си на газ и имаш Нисан, нещата може да се окажат и фатални за клапаните Относно развитието на Субару, пикът на продажби в САЩ може би ще е за последно, защото ако не измислят нови агрегати, ще изпаднат в криза и Тойота наистина ще купи изцяло Субару. Тук не е въпрос на електрички, а на нов дизайн, нов интериор и нов екстериор. Това с електричките го казах по-горе, че е преекспонирано и важи само за смотаната Европа с нейните криворазбрани еконорми! Същото беше с дизелите - налагаха го изкуствено със субсидии и после гръмна Дизелгейт. Сега се налагат електричките, докато не гръмне някой батеригейт или радиейшънгейт. Изобщо Европа се превръща в някакво опитно поле, докато в Япония и САЩ нито залитнаха по дизелите, нито по електричките. Тук не намесвай нисана! Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk
|
|
|
Пет Ное 10, 2017 10:50 pm |
|
|
Harka
|
Няма много какво да се допълни към коментарите на bubaru и ico_tech, затова реших да вкарам малко обективност в цифри. Понеже в темата на няколко пъти се спомена значението на Европа (или по-скоро липсата му) за Субару, започвам с една любопитна графика от началните страници на актуалния отчетен доклад на Subaru Corporation (както ico_tech правилно отбеляза, FHI не съществува вече като име и това не е случайно, както ще видим по-долу): На някого да му прави впечатление нещо? По-надолу в доклада все пак се появява името на Европа: Толкова за значението в цифри. И една графика за колегата dimitrov2000, пак от същия доклад: Автомобилният бизнес Е основния за Subaru Corporation.
|
|
|
Съб Ное 11, 2017 11:23 am |
|
|
dimitrov2000
|
Правото си е право и със цифрите не може да се спори, така че признавам изявлението си по-скоро за емоционално, отколкото обективно за настоящата реалност...Това разбира се не отменя мнението ми за масовката /все пак съотношението Субару - Тойота, Фолксваген и т.н/ е и сега 1:10, та на мен не ми се иска никак Субару да стане като тях, защото ще си отиде един символ, а те не останаха много...
|
|
|
Съб Ное 11, 2017 3:38 pm |
|
|
speshi
Регистриран на: Съб Яну 09, 2016 12:07 am Мнения: 40
Автомобил: OUTBACK 2.0D Unlimited CVT 2015
Рейтинг: 21
|
Искам да споделя нещо, което ме накара да си купя Subaru Autback 2015 нов, а не нещо много по напредничево за същата цена. Subaru като автомобил не е интересен за автоджамбазите. Много рядко се търсят части за него втора употреба, особено ако е нов модел. И ето го примера. В подземния гараж, където държа ДЗВЕРА, има едно BMV и няколко VW, които са по нови. Миналата година, 2016, по коледа дойде бригадата и свали всички колела на BMV-то и 3 VW. На оня с BMV-то колелото на бройка му излезна 1500 лв. и чакаше да дойде от Германия месец и половина, защото беше нещо специално. Моето Subaru беше там но не са проявили интерес към него, слава БОГУ, макар че е с 18" гуми и т.н. След този случай сложихме СОТ и видеонаблюдение. Тази година, 2017, през ноември отново дойде бригадата и намери две BMV-та добри модели, сигурно са наблюдавали, и направиха добър удър. Просто ми се приплака като видях на съседите BMV-тата. Не са ги отключвали. Просто са изкъртили нежно предните брони и со взели фаровете и борд компютрите, които сигурно отново ги няма на пазара и струват повече от 10 000 лв. Моето Subaru пак беше там, но не им е било интересно, защото каквото и до свалят от него не могат да го продадат лесно. Ето това е основната причина да си купя нов автомобил марка Subaru - рядък за БГ и не толкова интересен за автоджамбазите. Друг е въпроса, че съм фен на марката. Имах Subaru Justy 1000 от 1995 до 2005 г. Автомобила беше произведен 1985г и беше каран 10 години в Швейцария. Много здрав и след като направи 20 години го продадох. Освен нормалните смяна на масла и филтри се налагаше единствено да сменям на две години карета на кардана. Нищо не съм пипнал по двигател или окачване. Изключително здрав автомобил.
|
6
|
|
Нед Ное 19, 2017 8:29 pm |
|
|
petko 69
|
Някой гледа ли последното врх Австралия.. Там Субару се състезаваше за шампион на Австралия с месния конкурент Ево 9 , това извън класирането на група Н . За ЕДИН етап Ево9 , в конкуренция със заводски коли ,изоставане 32 сек. на етап от Хюндай и Ситроен , хубаво , че Субаруто на Австалийския шампион се повреди в предишния етап за да не гледаме резила като на Ево 9. Лежим на стари лаври ,другите отбори работят и са много добри.
|
|
|
Пон Ное 20, 2017 9:53 pm |
|
|
bubaru
|
Логично е, че ще изостават...сравняваш ябълки с круши....марките в случая нямат значение, а кой в какъв клас рали коли инвестира и там вече е борбата. Субару и Мицубиши не правят WRC коли от много години.
|
|
|
Вто Ное 21, 2017 9:16 am |
|
|
izhelev
Регистриран на: Пон Апр 30, 2012 6:32 am Мнения: 117 Местоположение: София
Skype: drizhelev
Автомобил: Toyota Verso 1.8 CVT
Телефон: +359897873851
Рейтинг: -12
|
_________________ BORN TO RUN
|
|
|
Сря Ное 22, 2017 2:12 pm |
|
|
DDD
Регистриран на: Нед Дек 11, 2011 7:20 pm Мнения: 781 Местоположение: София Рейтинг: 223
|
Абсолютно потвърждение на изписаното по темата по-назад, абсолютно неконкурентни, с поостаряла технология ( изключвам айсайт и екс моуд ) и скъпи за това което предлагат ( за съжаление). И това , че сме фенове и си харесваме колите не променя този факт. Мисля, че в общи линии всички ( или поне по-голямата част ), сме наясно на къде отиват нещата, но до последно ще се заблуждаваме, че не е така. Не изкарат ли нещо адекватно за нуждите на пазара и съобразено с конкуренцията, в техническо, ценово и качествено отношение ( а това няма как да стане ), ще ,,глътнат въздух,,. Абе посоката е ясна....за съжаление и дори и пазара в Щатите няма да може да ги измъкне от там на където са се запътили.
|
|
|
Сря Ное 22, 2017 2:57 pm |
|
|
kronos
|
DDD написа: Абсолютно потвърждение на изписаното по темата по-назад, абсолютно неконкурентни, с поостаряла технология ( изключвам айсайт и екс моуд ) и скъпи за това което предлагат ( за съжаление). И това , че сме фенове и си харесваме колите не променя този факт. Мисля, че в общи линии всички ( или поне по-голямата част ), сме наясно на къде отиват нещата, но до последно ще се заблуждаваме, че не е така. Не изкарат ли нещо адекватно за нуждите на пазара и съобразено с конкуренцията, в техническо, ценово и качествено отношение ( а това няма как да стане ), ще ,,глътнат въздух,,. Абе посоката е ясна....за съжаление и дори и пазара в Щатите няма да може да ги измъкне от там на където са се запътили. Не съм съгласен напълно с теб. Факт е, че повечето японски компании са доста мудни в подмяната на поколенията на моделите си. Няколко пъти писах, че STI не е мръднал и с конска сила за 15 години. GTR пък е вече на 10 години и пак не се вижда достоен негов наследник. Дори SL, CL, S 65 AMG за 15 години не е мръднал много от 612-те си к.с. Обаче вижте какво правят другите немски концерни BMW и AUDI - за тези 15 години те не спират да бълват все по-мощни, по-автономни, по-луксозни и с повече екстри автомобили. Да, може и да се чупят, но това е след като им изтече гаранцията и за такива като нас, каращи само втора употреба, няма място в тези автомобили. За корейците пък да не коментираме - колите им са вече напълно конкуретноспособни с немските и по мощности по комфорт, дори ги задминават по здравина. Тук обаче идва много тънкия момент с преекспонираната екология. Това ми е доста любопитна тема и за това съм изчел толкова много факти, гледни точки и мнения, но моята гледна точка се разминава с пропагандираното налагане на миксери. Скандалът с Дизелгейт показва, че просто японците не можаха да излъжат и да реализират големи печалби Да не забравяме, че дизелът беше субсидиран по същия начин като сега електричките, заради същите лъжи за измислената борба с Глобалното затопляне. Обаче нито в САЩ, нито в Япония екологичните изисквания са толкова безумно и антилогично завишени. За сега няма да обяснявам за лъжите за Глобално затопляне причинени от човека, защото темата ще се разводни. За жалост геополитическата намеса прозира и много се зарадвах когато зелените екофашисти в Германия не успяха да съставят кабинет с предателката Меркел. Извинявам се за политическата нотка, но за жалост всичко е взаимосвързано и марката Субару ще стане жертва на екотериризма и собствената си мудност. Дано се оказа лош пророк, но засега САЩ ще им осигурява финансовото спокойствие, а Европа спокойно могат да я зачеркнат докато не дойде Електрогейт и нещата си дойдат място.
|
11
|
|
Сря Ное 22, 2017 8:16 pm |
|
|
Vmax
|
@DDD
За съжаление или не точно пазара в САЩ движи и ще движи продажбите на FHI. Вярно е че повечето японски производители са доста далеч от изискванията на европейските потребители, но поради една или друга причина на FHI не им дреме за този пазар.
|
|
|
Сря Ное 22, 2017 8:18 pm |
|
|
DDD
Регистриран на: Нед Дек 11, 2011 7:20 pm Мнения: 781 Местоположение: София Рейтинг: 223
|
Ами дано да греша, защото и на мен не ми харесва на къде отиват нещата, но това е реалността...поне за сега. А иначе САЩ са си САЩ, но така както навремето се наложиха японските производители, сега така навлизат корейските....е ще мине време, но основната идея ми е, че не се ли развиваш, няма ли нововъведения, иновации и т.н., без значение на кой пазар рано или късно ( в Щатите явно по-късно ), ноооо нещата няма да са розови. Не знам, защо, как и какво не им достига-пари, акъл, идеи и т.н( или от всичко)., за да изкарат нещо по-адекватно. А иначе ние си разсъждаваме от нашата камбанария от гледна точка на закупуването им втора (трета, петта и т.н.) ръка. От тази гледна точка за нашата си БГ действителност и нашите ограничени възможности, субаруто си е супер, но замислете се ако разполагате с повече възможност и сте решили да дадете 80 хил. за автомобил, колко човека биха си купили ново Субару? За това става въпрос, защото вече като се дават такива пари, само фенщината няма да е достатъчна ( поне за мен ), или в общи линии хората които са отделили толкова пари за кола, никога няма да ги дадат за Субару, защото в този ценови диапазон се предлагат доста по-добри автомобили със адекватано ( къде повече,къде по-малко) гаранционно обслужване и т.н. Защото като се дават толкова пари и това е от значение. И да проходими са субарутата, но колко хора ще си купят за 80 бона кола и ще я вкарат в гората? А автомобилните производители продават нови коли и за тях са важни продажбите на нови автомобили, това че ние тука купуваме някаква кола от ,, Ханс ,, от Германия - ,,много запазена,,...тях въобще не ги топли. Както и нас не ни топли, че продавали изгодно нови Субарута в Щатите-ами да си ги карат ( те и си ги карат ). Това е реалността. Става въпрос за нови коли, нови модели, двигатели, скоростни кутии и т.н.
|
|
|
Чет Ное 23, 2017 7:45 am |
|
|
nikentce
|
DDD написа: ...От тази гледна точка за нашата си БГ действителност и нашите ограничени възможности, субаруто си е супер, но замислете се ако разполагате с повече възможност и сте решили да дадете 80 хил. за автомобил, колко човека биха си купили ново Субару? За това става въпрос, защото вече като се дават такива пари, само фенщината няма да е достатъчна ( поне за мен ), или в общи линии хората които са отделили толкова пари за кола, никога няма да ги дадат за Субару, защото в този ценови диапазон се предлагат доста по-добри автомобили със адекватно ( къде повече,къде по-малко) гаранционно обслужване и т.н. Защото като се дават толкова пари и това е от значение. И да проходими са субарутата, но колко хора ще си купят за 80 бона кола и ще я вкарат в гората?... Коментарът ти е много обективен и реален, особено за изхарчването на 80 бона за кола. Опитът от предните поколения на Субару е сложил солидна основа за фенщината, но конкуренцията не спи, а и вече никой производител, включително и Субару, нямат сметка и стимул да правят безкомпромисно здрави автомобили като преди години, защото това стимулира пазара втора ръка, който им бърка продажбите на нови автомобили. Бъдещето е на новите технологии, а не на здравината. Субару вече и в задвижването не стърчат толкова напред, както преди години. Системи на конкуренцията: X-drive на BMW, Mazda и др. вече изключително много се доближават до представянето му. Честно казано новата Mazda CX-5 на съседа ми се представя доста впечатляващо в сняг и кал, а салонът и дизайнът й са космически, в сравнение с Forester. За мен лично Субару все още е най-добрият избор за втора ръка AWD кола(5+ години), заради цялостната комбинация от мотор, задвижване, здравина, цена и др., но да видим до кога ще е така.
|
|
|
Чет Ное 23, 2017 12:01 pm |
|
|
tst
|
Според мен Субару спря своето развитие от момента, в който излезе от WRC през 2008.
|
|
|
Чет Ное 23, 2017 10:01 pm |
|
|
Vmax
|
tst написа: Според мен Субару спря своето развитие от момента, в който излезе от WRC през 2008. Затова ли имаш Фоз ХТ 2.0 ДИТ и имаше БРЗ?
|
|
|
Чет Ное 23, 2017 11:19 pm |
|
|
Vmax
|
nikentce написа: Субару вече и в задвижването не стърчат толкова напред, както преди години. Системи на конкуренцията: X-drive на BMW, Mazda и др. вече изключително много се доближават до представянето му. Честно казано новата Mazda CX-5 на съседа ми се представя доста впечатляващо в сняг и кал, а салонът и дизайнът й са космически, в сравнение с Forester.
Тази въпросна Мазда не е нищо повече от едно добре сглобено Лего на колела, и то толкова кашкавалено че няма накъде повече. На дизайн са много близки за съжаление. Ако трябва да се сравнява Фоз 2010+ с Мазда ЦХ5, то разликата е много в полза на Фози. БМВ въобще няма нищо общо тук, най-малкото заради ценовата разлика. Субару играе в нисък до среден ценови сегмент където 4х4 конкуренцията е много хилава и затова са успешни в САЩ. Това че цената тук е неадекватна на пазара, не е проблем на Субару, а на дилърската система и доходите ни.
|
|
|
Чет Ное 23, 2017 11:27 pm |
|
|
iion
|
Колеги, положението върви към "Saab" май. Въпреки, че съм съгласен с много от казаните неща, не мисля че финансите и гаранцията ще са единственото, което ще диктува избора ми ако трябва да купувам кола сега както беше писан по-горе за 80к например. В смисъл, че не ми харесва откровенно нищо освен донякъде някои от малкото хибриди направени с някаква доза инжинерна мисъл.
Продължавайки с мрънкането си - цялата автомобилна индустрия предъвква дъвка на много години и иновациите, които стигат до пазара са твърде малко. Трябва лудост и силна конкуренция (война, състезания, глобална катастрофа), а не корпоративни споразумения за да излезе нещо дето да има смисъл на пазара, не само от Субару. В този ред на мисли - ако на нашите хора не им се подпали дупето и в същото време да си намерят топките положението отива на "Saab". Обаче същото се отнася и за останалите, защото автомобилната индустрия много прилича на застаряваща империя дето чака варварите да я опоскат.
_________________ Подозирам, че всичко е нарочно...
|
|
|
Пет Ное 24, 2017 6:47 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 58 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|