Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 10:38 pm



Отговори на тема  [ 581 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 30  Следваща
 Новини за марката 
Автор Съобщение

Регистриран на: Нед Яну 06, 2013 11:11 pm
Мнения: 656
Местоположение: София
Автомобил: WRX 2001
Рейтинг: 454
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Vmax написа:
Според мен Субару спря своето развитие от момента, в който излезе от WRC през 2008.

Затова ли имаш Фоз ХТ 2.0 ДИТ и имаше БРЗ? :D



ROFL За10 години само един DIT двигател и една кола със задно, която дори е съвместна разработка. :D

Напълно съм съгласен с мнението на колегата iion. Само да допълня - имаме свръхпроизводство на автомобили с всякакви екстри и в същото време се слага спирачка на потреблението поради еконорми - тази безтегловност може и да продължи доста време докато с намери подходящото "лудо решение".

Лично аз смятам, че ел. автомобили не са решение на проблема.

Пет Ное 24, 2017 7:10 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ел. колите не са опция към момента, но пък плъг-ин хибридите са - с пробег от около 60 км на зареждане, за доста хора може да им върши работа на градско въобще да не ползват бензин.

Но цените на тип СУВ и 4х4 почват от около 70к...та както и да го гледам, не ми е изгодно:)

Пет Ное 24, 2017 9:53 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Юни 12, 2006 9:44 am
Мнения: 220
Местоположение: Sofia
Рейтинг: 78
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Цитат:
Subaru показа кросоувъра си със 7 места.
Моделът Acsent ще излезе на пазара догодина


http://automedia.investor.bg/a/0-nachal ... s-7-mesta/

_________________
Subaru Forester 2.5XT '05
Subaru Forester 2.0 '06 - продаден
Subaru Outback 2.5 '09
Honda CBF 1000 '06 - продава се
Triumph Tiger 800 XCX '19

Пет Ное 24, 2017 11:52 am
Върнете се в началото
Профил ICQ WWW

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ами ето - на ви 7 местен високотехнологичен CUV.
Има си всичко, изглежда добре, ще си го купите ли - най-вероятно не.
Аз малко се обърках. Някои колеги не са доволни, че моделите са маломощни. Някои не са доволни, че Субару технологично са изостанали и не бълват нови двигатели на 3 години. Някои са недоволни, че са скъпи. Но ТЕ винаги са били такива нали.
Погледнете на новата корпорация като на фирма, на която след дълъг застой бизнеса и тръгва с бясни темпове (20% годишен ръст си е отличен гейн). Ръководството сяда и разсъждава - някъде се справяме много добре, някъде много зле, но средно претеглено явно сме напипали жилка. Предлагане на специфични модели за всеки отделен пазар не е по силата на Субару. Имат си поляна за паша (Северна Амарика), а на другите поляни (пазари) просто се опитват да се позиционират нишово. Защото нищожните продажби в Европа свеждат тази компания до нишов играч. На големия си пазар са по-скоро евтин 4х4 масов продукт. Разглеждайки тази марка по екстри, външен вид, разнообразие на модели и двигатели става ясно, че това не е продукт за масов потребител. Не и европейски потребител - защото европейците са разглезени до крайност. Те могат във всеки един момент да си оставят колата и да ползват поне 5 други опции за бързо, лесно и евтино придвижване, както в града, така и в рамките на Шенген. Този клиент гледа други неща в една кола - вдига ли 250 за магистралата от Щутгарт до Хановер? Какво би казал съседа, ако отиде с нея на опера в центъра и я паркира между баварците и мерцовете? Колко гори - не иска повече от 6-7/100. Средният европеец би си купил Субару само ако е принуден - живее в подножието на Алпите или в области с 6 месечна зима на север. И то ако е в долния сегмент на средната класа (разбирай с ниски доходи). За хората с доход има достатъчно 4х4 алтернативи във високия клас. Всичко това претеглено през призмата на потребител, който не се влияе от неща като фенщина и привързаност към марка.
Да разгледаме и Сев. Америка - отново Субару прави продажби в щатите с тежък климат и Канада, и като местен производител продава на доста добра цена. Т.е. извън потребността от надеждно придвижване през зимата и спортните наклонности на STI няма рационална причина за средния американец да си купи Субару.
За да сме обективни - Субару вече не единствената маймуна с червен задник, която прави добро сцепление на клона (пътя) - корейците налитат като мухи на мед, като използват вече създадени пазари от други марки.
Обаче тук има и една друга картинка, която трудно се вижда от масовия клиент, правещ избора си базиран на екстри, интериор и екстериор.
Това, заради което аз харесвам тези автомобили е, че от технологична гледна точка Субару винаги се стреми нещата да са оптимално прости:
- двигателя е специфичен, има си проблеми с всеки модел, но принципа на обслужване и достъп до компонентите си остава уникален
- шасито предлага добра към отлична защита на пасажерите и просто закрепване на останалите компоненти на окачването
- ел. инсталацията е надеждна.
- разглобяването и сглобяването на възлите търпи развитие, но следва една и съща логика.
- Дори и в моделите от 2017 Субару използва класически решения, въпреки, че в някои случаи това оскъпява продукта.
Субару никога не залитнаха в крайности (поне аз не знам такива) по отношение на механиката и все още не са в групата на производителите (като BMW, MB, VAG), които на всеки 5 механични части слагат по едно компУтърче, ей тъй да има кво да се разваля.

В заключение:
Ако трябва да ходя в отдалечени области, планини, тундри и прочие пустинни местенца винаги бих избрал Субару пред Хюндай, Киа, Дачия, Сеат, VW и прочие нови високотехнологични SUV звезди, защото при произволна повреда, шанса да се оправиш сам (без телефон и интернет) е много по-голям, отколкото с изредените. Не, че ми се налага да ходя някъде всеки уикенд - ама обичам да играя на сигурно :D

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Съб Ное 25, 2017 4:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Мар 31, 2014 9:16 pm
Мнения: 353
Местоположение: София/Варна
Автомобил: Субару Легаси 2,2 1996; Аутбек 2,5
Рейтинг: 16
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Да, всеки гледа нещо специфично. Мен ако питаш, шовинизмът в някои страни играе сериозна роля за поддръжка на собствената индустрия.
Мен ме вълнуват разни дребни нещица, за които на друг не му дреме. Като чуя за голф примерно все се сещам за времето, когато карах курса и се мъчехме по 20 минути да затворим електрическите прозорци :D При тва на голф 4. Моят змей на 21 години вече не е имал такъв проблем. Честно казано, нямам доверие на повечето марки, особено на тия, дето ги гледам редовно закъсали по пътя. И нямам нищо против да карам чисто нов автомобил, който изглежда като през 1960 или 1980, или 1996 г. Даже отвътре старите повече ми харесват (и отвън също). Нямам и нищо против след това да си взема също такъв нов, едно към едно :pardon: . Измисля се нещо практично, после за да се пусне нещо ново на пазара то се разваля, но "има развитие", сякаш става дума за дамски ботуши. Такъв е случаят например със задното стъкло, което на повечето коли прилича на люк на танк и нищо не се вижда, таванът се снижава и скосява, та пътниците отзад си блъскат главите отгоре, отзад и отстрани. Веднъж се возих в едно рено криво такси, получих клаустрофобичен пристъп и щях да скоча в движение, вярно, че можеше да си направя безплатен масаж на главата в тавана, но можеше и да го огъна и да ми го пишат в сметката. И зад това стои инженерна мисъл... И дизайнерска...
Едно от малкото неща, които не ми харесват в Субару, е поизоставащата сигурност. Преди години едно възрастно семейство нейде из Франция катастрофира челно в тунел на магистрала, понеже отсреща влязъл някакъв идиот. Ударът е бил свиреп, но хората са оцелели. После са си купили същата кола със застраховката - Форд "Куга". За съжаление са малко съвременните коли, които могат да понесат подобно нещо и то даже не зависи и от цената.
Возил съм се в доста таксита и новите Киа Сеед друсат ужасно. Не бих си взел такава кола, защото ще ми изпадат пломбите по нашите пътища. Плюя им на новите технологии, екстри и уродлив модерен дизайн.

Съб Ное 25, 2017 5:21 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Окт 11, 2006 11:47 pm
Мнения: 2311
Местоположение: Sofia
Автомобил: EA839,MA1.20
Рейтинг: 506
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
https://www.autoevolution.com/news/suba ... 21907.html

Пон Ное 27, 2017 7:24 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Окт 11, 2006 11:47 pm
Мнения: 2311
Местоположение: Sofia
Автомобил: EA839,MA1.20
Рейтинг: 506
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
https://jalopnik.com/the-2018-subaru-as ... 1820823277

Сря Ное 29, 2017 10:47 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да ни е честита новата Трибека :beer:
С 260 кс/375 Нм това ще си е тромаво, но предполагам за Щатските разбирания е малолитражна "бигачка".
Не знам дали ще я видим скоро на живо по нашите ширини, но седалките в стил "capitan chair" на втория ред ми допадат. Интериора като цяло е доста по-добре от Трибека. Жалко, че няма да държи на тунинг.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Сря Ное 29, 2017 12:14 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Да ни е честита новата Трибека :beer:
С 260 кс/375 Нм това ще си е тромаво, но предполагам за Щатските разбирания е малолитражна "бигачка".
Не знам дали ще я видим скоро на живо по нашите ширини, но седалките в стил "capitan chair" на втория ред ми допадат. Интериора като цяло е доста по-добре от Трибека. Жалко, че няма да държи на тунинг.


Не се знае дали ще е тромава, зависи колко кг ще я докарат. Ако е под 1800кг ще си е по-добре от Q7 и Range Rover
По какво съдиш че няма да държи на тунинг?

Сря Ное 29, 2017 2:07 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тц, към 2 тона е. 4200 паунда

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Сря Ное 29, 2017 2:34 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 11, 2011 7:20 pm
Мнения: 781
Местоположение: София
Рейтинг: 223
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
С 260 кс/375 Нм
....
Този двигател да го сложат на Аутбека и ще е...,,бонбон,,

Сря Ное 29, 2017 2:52 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Яну 06, 2013 11:11 pm
Мнения: 656
Местоположение: София
Автомобил: WRX 2001
Рейтинг: 454
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Според мен концепцията на автомобила въобще не е да се тунингова и да бъде "бигачка". Търсят се таргет групи от рода на Q7, но на доста "по-добра" цена

Сря Ное 29, 2017 2:53 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Мар 14, 2014 10:46 am
Мнения: 158
Местоположение: София
Автомобил: Forester SH 2.5X Premium 2011, AT
Рейтинг: 109
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
На пръв поглед изглежда доооста добре, особено интериора.

_________________
https://promachines.bg/

https://www.facebook.com/Promachines.tools.bg/

Сря Ное 29, 2017 2:54 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Да ни е честита новата Трибека :beer:
С 260 кс/375 Нм това ще си е тромаво, но предполагам за Щатските разбирания е малолитражна "бигачка".
Не знам дали ще я видим скоро на живо по нашите ширини, но седалките в стил "capitan chair" на втория ред ми допадат. Интериора като цяло е доста по-добре от Трибека. Жалко, че няма да държи на тунинг.

Като гледам как първата Трибека, с по-слаби данни, прави до 100 км/ч за 7,5 секунди, едва ли тази ще е "мудна": https://bg.autodata24.com/subaru/tribec ... x4/details
Сигурен съм, че ще е турбо бензин и ще върви доста прилично, може би под 7 секунди до 100 км/ч.

Сря Ное 29, 2017 9:25 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Фев 07, 2013 10:54 pm
Мнения: 103
Автомобил: Outback 2.5, Suzuki S-Cross 1.4AT
Рейтинг: 81
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Харесва ми как изглежда. Концептуалният автомобил ми изглеждаше доста груб и прекалено голям.

Веднъж питах в Субару България и ми казаха, че в Европа нямало да се предлага. Някой има ли други версии?

Сря Ное 29, 2017 9:34 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Цитат:
Като гледам как първата Трибека, с по-слаби данни, прави до 100 км/ч за 7,5 секунди, едва ли тази ще е "мудна": https://bg.autodata24.com/subaru/tribec ... x4/details
Сигурен съм, че ще е турбо бензин и ще върви доста прилично, може би под 7 секунди до 100 км/ч.


Тя е турбо бензин - 2.4Dti, тази стойност дето я търсиш е 7.5s/(0-60), което обърнато в км ще даде около 8s. И каква информация носи това? Само собственик на бензиностанция ще се опитва да подобрява това време с 2+тонен камион дълъг 5+м.
Мен ме интересува въртящия момент и в какъв диапазон ще идва - това определя колко приятно ще се кара една кола в разнообразни пътни условия, а не само направо. Кола с 220-230 кс и 500 Нм (1600-4000 об) се чувства доста по-добре от 300кс/360Нм (3000-6500) - и като вървеж в градски условия и като шум в купето.
А теглото си е съществено - в Европа бухат алуминий и карбон, В Щатите са на класическа вълна - ламарина, шина и ABS.
Ясно е, че този автомобил ще гони цена, разчитайки на солидно ядро от средни американци с по-ниска от средното интелектуална обремененост. В Европа това чудо с 8 места просто няма шанс при цени над 100 000 лв. и цяла кошница дизелови SUV от европейски и корейски производители с по-леки купета, по-икономични двигатели и по-добри трансмисии. Гаранция, че CVT-to на това Субару е от дизеловата версия /Форестър ХТ. Малко още да се качат коне и торк и ще хвърли бялата кърпа, както навремето се случи с SVX.
Въпреки това аз съм оптимист, че в края на другата година ще се появят и в Европа през Латвийската входна точка. Ако този двигател го вградят в Outback, ще извършат ритуално самоубийство на новия си модел Ascent, на Levorg и на Forester - едва ли ще се случи. Знае ли човек, след панахидата за STi може да измислят нещо :)

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Чет Ное 30, 2017 11:05 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ico_tech написа:

Тя е турбо бензин - 2.4Dti, тази стойност дето я търсиш е 7.5s/(0-60), което обърнато в км ще даде около 8s. И каква информация носи това? Само собственик на бензиностанция ще се опитва да подобрява това време с 2+тонен камион дълъг 5+м.
Мен ме интересува въртящия момент и в какъв диапазон ще идва - това определя колко приятно ще се кара една кола в разнообразни пътни условия, а не само направо. Кола с 220-230 кс и 500 Нм (1600-4000 об) се чувства доста по-добре от 300кс/360Нм (3000-6500) - и като вървеж в градски условия и като шум в купето.
А теглото си е съществено - в Европа бухат алуминий и карбон, В Щатите са на класическа вълна - ламарина, шина и ABS.
Ясно е, че този автомобил ще гони цена, разчитайки на солидно ядро от средни американци с по-ниска от средното интелектуална обремененост. В Европа това чудо с 8 места просто няма шанс при цени над 100 000 лв. и цяла кошница дизелови SUV от европейски и корейски производители с по-леки купета, по-икономични двигатели и по-добри трансмисии. Гаранция, че CVT-to на това Субару е от дизеловата версия /Форестър ХТ. Малко още да се качат коне и торк и ще хвърли бялата кърпа, както навремето се случи с SVX.
Въпреки това аз съм оптимист, че в края на другата година ще се появят и в Европа през Латвийската входна точка. Ако този двигател го вградят в Outback, ще извършат ритуално самоубийство на новия си модел Ascent, на Levorg и на Forester - едва ли ще се случи. Знае ли човек, след панахидата за STi може да измислят нещо :)

Аз лично не знам за кола с 220 к.с. и 500 Nm от 2,5 мотор, освен ако не е битурбо или дизел. Моето мнение е, че ще е достатъчно пъргава с този мотор - 260 коня турбобензин не са толкова зле. Сега поставяме каруцата пред коня и гадаем, а колата още няма официални данни.

Чет Ное 30, 2017 6:51 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ицо визираше ВАГ дизела 3.0, който има 500нм.
По-важно е какви килограми ще е тази кола и как ще е настроена трансмисията.
ВАГ Дизел който влачи 2.2 тона с 500нм, ще е по-бавен от Субаруто ако е 1800кг.
Малко ми е странна тази ниска стойност на въртящият момент - дано да не са се изциганили и да са сложили кекава кутия и поради тази причина да е занижена тази стойност ( както намекна Ицо ).

Отделно че можеше да добавят и някакъв хибриден елемент, но може би това ще Фаза 2.

Купето ме кефи ( направо е прогрес сравнено с Трибеката ), четох някакво ревю, което спекулираше че цената ще е в ниските 30 х долара, което ще го направи бест селър в сегмента в САЩ. Ако се появи хибридна версия ще има потенциал и за Европа, не че при 30-35 х долара, няма да го внасят и у нас като стане на една година или претърпи застрахователно събитие.

Чет Ное 30, 2017 7:24 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Яну 06, 2013 11:11 pm
Мнения: 656
Местоположение: София
Автомобил: WRX 2001
Рейтинг: 454
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Малко повече информация:


Пет Дек 01, 2017 12:32 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 07, 2017 1:33 pm
Мнения: 74
Автомобил: 2002 Outback sedan 3.0 H6
Телефон: 0884793503
Рейтинг: 83
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
https://www.topgear.com/car-news/la-mot ... new-suv-us

Пет Дек 01, 2017 11:22 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 581 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 30  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 52 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор