Правила за пускане на обяви в раздела
Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.
Автор |
Съобщение |
nikentce
|
ico_tech написа: Айде да ни е честит новия "мъртвец" - Е-BOXER https://www.torquenews.com/1084/subaru-reveals-japan-spec-forester-e-boxer-hybrid-detailsСубару продължават по тънката лайсна - малко ДВГ с малко моторче. Интересно, че "ново разработения мотор 2.0" дава по-нисък въртящ момент (188Nm) от същия двигател моделна година 2008 (196Nm), както и по-ниска мощност (143 кс). ОБАЧЕ с невероятният 10кВ/65Нм ел двигател колата се чувствала по-жива от 2.5. Поне в Япония и Китай (вероятно) ще предлагат и 2.5 DOHC двигател с 184кс/239 Нм. Обзалагам се, че за Европа модел 2019 ще дойде само в първия вариант с опция без E-то. Заявките почват на 19 Юли. При нас - 2019г. Дано да е "мъртвец" само откъм динамика, а не откъм чупене....
|
|
|
Пон Юли 02, 2018 4:51 pm |
|
|
kronos
|
До нищо добро няма до доведе това налагане на въглеродни квоти. Тези зелени престъпници съсипаха всичко инженерно и се опитват да ни върнат век назад, когато първо е имало електрички преди ДВГ. Има много по-важни неща за планетата ни като животинската свръх раждаемост на неуки и необразовани търтеи, както и обезлесяането. Жалко е, че единствено искат от белия работещ човек да плаща за безхаберието на наглите държавници. Както и да е, темата отива в различна посока от тази на форума. Лошото е, че това ново Субару е жертва на тази криворазбрана екология и ще е пълно посмешище като динамика!
|
|
|
Пон Юли 02, 2018 8:49 pm |
|
|
bubaru
|
Субару нямаха ли хибрид на базата на първото XV още преди време в САЩ...сега явно пак някаква измислица мъчат за да покрият поредната регулация.
|
|
|
Вто Юли 03, 2018 9:22 pm |
|
|
ico_tech
|
Доколкото се вижда от оскъдната информация, би трябвало да е същия или леко модифициран вариант - двигателя е с директно впръскване, батерията вече е литиева, но замисъла като цяло е същия - асистиращи фукции при ускорение и придвижване само на ток при изчакване в колона. Абе все е нещо - за Крострек (XV) отзивите в щатите бяха по-скоро добри, но спада в разхода на гориво беше несъществен и не можа да "отключи" голямо търсене. Това задвижване за Крострек-а е добро и бих казал адекватно, но за тези нови размери на Форестър и неговото тегло тепърва ще се види. Като гледам какъв разход му дават на E-boxer-а - 7.2 /100 комбиниран, то ще е чудо ако даже слезе под 10.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Сря Юли 04, 2018 7:29 am |
|
|
bubaru
|
ico_tech написа: Като гледам какъв разход му дават на E-boxer-а - 7.2 /100 комбиниран, то ще е чудо ако даже слезе под 10. Като знам 300-360 кс бензинови мотори на ВАГ какъв разход дават и то на сериозни коли с 4х4 и с динамика за каквато Субару не са чували, направо ми става жал.....Боксер 2.0 умреляк харчи повече.
|
|
|
Сря Юли 04, 2018 12:36 pm |
|
|
Vmax
|
bubaru написа: Като знам 300-360 кс бензинови мотори на ВАГ какъв разход дават и то на сериозни коли с 4х4 и с динамика за каквато Субару не са чували, направо ми става жал.....Боксер 2.0 умреляк харчи повече.
Стига си спамил в сектата и си оправи МПС-то в подписа да е ясно, от къде идва инфото ти В САЩ, където е основният пазар на марката, а и не само там, типичният потребител/купувач не се интерсува от турбо Субару и рали история, а по-скоро от сигурност, надежност и екологичност...
|
|
|
Сря Юли 04, 2018 1:02 pm |
|
|
ico_tech
|
bubaru написа: ico_tech написа: Като гледам какъв разход му дават на E-boxer-а - 7.2 /100 комбиниран, то ще е чудо ако даже слезе под 10. Като знам 300-360 кс бензинови мотори на ВАГ какъв разход дават и то на сериозни коли с 4х4 и с динамика за каквато Субару не са чували, направо ми става жал.....Боксер 2.0 умреляк харчи повече. Хората са казали - винаги има по-голяма риба в морето. Субару не могат да се мерят с VW - с 20 млрд. са назад в инвестициите и с 20 млрд. назад в глобите Могат да се мерят по определени показатели, които за теб не биха били интересни. Разхода на всички съвременни 4х4 автомобили е по-нисък от на Субару, защото ползват в повечето случаи само единия мост. Мен лично ми е интересно като ги вкараш в пясък или кал с постоянно буксуващи колела какъв ще бъде разхода
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Сря Юли 04, 2018 2:18 pm |
|
|
nikentce
|
ico_tech написа: Хората са казали - винаги има по-голяма риба в морето. Субару не могат да се мерят с VW - с 20 млрд. са назад в инвестициите и с 20 млрд. назад в глобите Могат да се мерят по определени показатели, които за теб не биха били интересни. Разхода на всички съвременни 4х4 автомобили е по-нисък от на Субару, защото ползват в повечето случаи само единия мост. Мен лично ми е интересно като ги вкараш в пясък или кал с постоянно буксуващи колела какъв ще бъде разхода Лошото е, че няма как да се засече на асфалта при нормално движение с по-висока средна скорост, защото повечето съвременни SUV-ове изключват принудителния блокаж автоматично, ако въобще разполагат с такъв, обикновено на около 40-50 км/ч Иначе мога да дам отзив от старото ми Justy, което беше със спечена муфа - 40% по-висок разход, но това все пак беше много стара кола с малко моторче. Сигурно би имало поне 20% разлика при съизмерим калибър.
|
|
|
Сря Юли 04, 2018 2:59 pm |
|
|
bubaru
|
ico_tech написа: Могат да се мерят по определени показатели, които за теб не биха били интересни..................... Разхода на всички съвременни 4х4 автомобили е по-нисък от на Субару, защото ползват в повечето случаи само единия мост. Мен лично ми е интересно като ги вкараш в пясък или кал с постоянно буксуващи колела какъв ще бъде разхода Интересно ми е ... по кои показатели ? Субару 4х4 след VTD далеч не е по-различно от Халдекс или подобни системи. Имал съм Субарута с Active Torque Split и не виждам предимства спрямо Халдекс 4/5 или прим. Х-драйв при 99% от възможните ситуации на път, а и като логика работят по сходен начин. Виж VTD + rear LSD беше далеч по истинска система, но вече май се използва само при WRX с CVT и то с отворени дифове...демек не и в Европа и то само в един конкретен модел и трансмисия...btw относно разход визирах и кола с централен диф...
|
|
|
Чет Юли 05, 2018 2:50 am |
|
|
ico_tech
|
Показател като примерно - DIY friendly. Надявам се, че няма да бъда разбран погрешно. Субару все още е предвидим за обслужване автомобил, за хората, които го купуват след като му е минала заводската гаранция. Казвам го с пълното съзнание, че не всеки рови по колата си пред блока. За мен примерно е важно, за теб съм по-скоро сигурен, че не е интересно.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Нед Юли 08, 2018 1:42 pm |
|
|
bubaru
|
За по-френдли DIY показател съм напълно съгласен и разбирам напълно , че това е нещо на което много хора се кефят. Аз наистина нямам физическа възможност да се занимавам с такива неща, нито условия, инструменти и прочие. Като малък си мечтаех да отворя сервиз, но после нещата отидоха в друга посока. Имам една идея за след някоя и друга година с която ще мога да наваксам пропуснатото през годините
|
|
|
Нед Юли 08, 2018 9:38 pm |
|
|
subarurocks
Регистриран на: Съб Юни 27, 2009 6:06 pm Постове: 12 Рейтинг: 0
|
|
Чет Юли 19, 2018 3:42 pm |
|
|
boriss13
Регистриран на: Нед Сеп 10, 2017 10:39 am Постове: 50 Местоположение: София
Автомобил: Forester SG 2.0XT
Рейтинг: 8
|
|
Пет Юли 20, 2018 10:55 am |
|
|
bubaru
|
boriss13 написа: Искам такова за коледа... Както винаги само за Япония....
|
|
|
Пет Юли 20, 2018 11:01 am |
|
|
tst
|
|
Пон Авг 20, 2018 1:28 pm |
|
|
bubaru
|
Демек нищо интересно....още 7 години застой и скука....
|
|
|
Пон Авг 20, 2018 1:45 pm |
|
|
kronos
|
bubaru написа: Демек нищо интересно....още 7 години застой и скука.... Ааа, как застой? От 300 к.с. мотори слизат на 150-170 А, и залагат вече само на вариатори, защото били много надеждни, но на асфалт Изджендърясаха яко.
|
|
|
Пон Авг 20, 2018 3:17 pm |
|
|
DJANO
Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am Постове: 424 Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
|
Остава и двигателите да ги направят редови
|
|
|
Вто Авг 21, 2018 8:43 am |
|
|
nikentce
|
DJANO написа: Остава и двигателите да ги направят редови До колкото знам това все още се върти като сериозна мисъл в главите на самураите от Subaru Нали имаше тяхно изявление, че клиентите на Subaru ги привлича основно задвижването, а не толкова боксерът. И може би са прави - в световен мащаб сигурно е така, та ако се изправят пред следващ cost saving или предизвикателство да нагодят боксера към по-нисък разход на гориво и по-голяма екология, може и да спрем да му се радваме извън STI моделите.
|
|
|
Вто Авг 21, 2018 11:33 am |
|
|
nikentce
|
Началото на края: https://www.investor.bg/novini/444/a/su ... la-267093/Само не разбрах защо само в UK, нали WLTP се въвежда в цяла Европа от 1-ви Септември? Би трябвало във всички страни от ЕС, включително и у нас да е в сила от следващата седмица, след като моторът не покрива нормите.
|
|
|
Вто Авг 28, 2018 10:00 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 64 госта |
|