Правила за пускане на обяви в раздела
Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.
Автор |
Съобщение |
bubaru
|
Да видим каква цена ще тропнат от Субару за този голям Сув...Трибеката удряше 100К лв, дори май повече нова, което за изпълнението си беше изхвърляне. Цените на вторичния пазар го доказаха. При внимателно избиране на двигатели и екстри цените на подобни Сув-та като Волво, Ланд Ровър, дори БМВ не са много повече....В по-ниския клас Шкода бтв вече също имат 7-местен Сув - Кодиак, верно с по-измислени 3-ти ред седалки, но пък на втория ред е мега просторно, повече от Х5, GLE , дори от новото огромно Дискавъри,а цената му е около 70К лв доста натоварено и като цяло е много сполучлива семейна джипка.
|
|
|
Съб Апр 15, 2017 2:33 pm |
|
|
Be happy 1
Регистриран на: Сря Юни 01, 2016 3:34 pm Постове: 268 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Impreza 2.0
Телефон: 0898831186
Рейтинг: 180
|
Без да претендирам, че разбирам на мен ми напомня малко на Линкълн Континентал. Ако е малко по-малък от него и с има малко повече място за багаж при вдигнат трети ред ,това по мое мнение е перфектаната семейна кола. Предвидят ли и да е хибрид определено ще се търси. Честно казано на мен ми харесва въпреки, че не си падам по такива мастодонти.
|
|
|
Съб Апр 15, 2017 3:37 pm |
|
|
redplane
Регистриран на: Чет Юни 11, 2015 6:05 am Постове: 44 Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Legacy 3.0R MY06
Рейтинг: 48
|
Предполагам искаш да кажеш Navigator, защото Континентал е седан. По размери ще е нещо средно между Навигатор и МКХ. Последния съм го карал известно време и е разкошен автомобил. Шкодата не се предлага в америка, а и е многооо по-малка. Цените на дискавърито започват от 50к и минават 70+. Там целевата група купувачи въобще няма да се замисли за Субару. X5 няма трети ред седалки, което автоматично го дисквалифицира, а и цената започва от почти 60к и май-граница няма. При Q7 цените започват от 50к и отново с много виско граница. GLE- няма трети ред и цените започват от 52К. GLS -има трети ред цени от 70К нагоре. Volvo XC90- старта е от 46К и хвърчи доста Това са тотално друг клас автомобили. Въобще не трябва да се сравняват. Новия Атлас на VW. Страхотен автомобил. Това е конкуренцията. Цените започват от 33К. Другите са Mazda CX9, Nissan Pathfinder, Ford Explorer, Honda Pilot, Hyundai Santa Fe i и т.н. Това означава цени започващи от 30к и стигащи до максимум 50К. Има много силна конкуренция, но и пазара е огромен. В Европа ,за съжаление, не мисля, че въобще съществува подобен пазар за момента. Май само Hyundai или поне аз за други не се сещам. По времето интервю мениджъра на Субару за щатите е заявил, че засега модела е само за северна америка, НО при интерес от други пазари били готови за реакция. Предполагам, че до 2-3 години ще се появи в Австралия. За Европа един господ знае. Друго интересно, с което се спекулира е че новия 2.4 турбо дит двигател ще е с 300+ кс и се говори за евентуален край на H6, което ще е жалко, но не и неочаквано.
_________________ Legacy H6 AT MY06
|
|
|
Съб Апр 15, 2017 4:05 pm |
|
|
bubaru
|
В Европа Х5 се предлага с 3-ти ред седалки...ХС90 , Q7 също, Санта Фе има, Мерцедес май само GLS е със 7 места, Ланд Крузер 150 си е със 7, новото Диско също, демек и тук има пазар. Повечето от тези Джипки се предлагат с 4 цилиндрови дизели, достатъчни за тях, така че и тук има конкуренция и то не е случайна.Това, че част от тези модели предлагат безумно много екстри, които вдигат цената, не означава, че всеки си ги поръчва...това е малко БГ черта. В Европа масово се разкарват хората с базови и голи като оборудване БМВ-та и Аудита, просто защото държат на марката, качеството , сервиза и тн., а не на копчета и сензорчета, които не използват постоянно. Освен това ако сравняваме цени в САЩ, там Европейските коли са винаги прецакани, а местните и Японските местни са евтини, тук не е точно така....
|
|
|
Нед Апр 16, 2017 8:14 am |
|
|
redplane
Регистриран на: Чет Юни 11, 2015 6:05 am Постове: 44 Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Legacy 3.0R MY06
Рейтинг: 48
|
За X5 не знаех, че се предлага с трети ред. Малко ми се струва малък де и за това и може би не са разпространени. За всички останали автомобили, които сте изброили съм наясно че са с трети ред, но само и единствено Санта Фе влиза в този класа, всичко останало е премиум клас Говорим за пазар за автомобили от с размер около 5 метра(+/- 10см), с трети ред седалки и на нормални цени.(30K-50$ или 60К-100К лева) Естествено няма толкова екстри и качеството евентуално е по-ниско, но цените им свършват там където започват цените на премиум моделите. Цените , които бях написал в предишния ми пост са за базови модели. Само волвото стартово беше под 50К, а това е много. Мисля че в Европа само Санта фе(поправете ме ако греша) е в тази категория и това не е пазар. Просто тук ако искаш що горе нормален трети ред седалки те пращат директно в премиум групата. Q7 e 120 000лв , Volvo XC90 e 102 000лв, Х5- 110 000 лева. И това са базови цени, в които може и да не влиза трети ред седалки. Другите изброени от теб не мисе търсят ама и те са над 100 000 Сега като се замисля е нормално да ми изброявате тези модели, просто защото то други тук няма, но от другата страна на океана изборът е огромен( най-вече японски и американси производители и сега Атлас на VW се очаква да бъде огормен хит) и пазарът много по-голям от колкото на премиум класата.
_________________ Legacy H6 AT MY06
|
|
|
Нед Апр 16, 2017 9:57 am |
|
|
tst
|
100%, че този SUV е предназначен за Америка се потвърждава от следното съобщение - Сблъсък на мастодонтите в Ню Йорк В Щатите такъв вид "джипки" са от доста време на мода и Subaru добре са се ориентирали
|
|
|
Пет Апр 21, 2017 6:12 am |
|
|
ico_tech
|
Досега само обща информация дават, на кола концепт. Със сигурност много неща ще се променят в серийно производство. Интериора са го натруфили доста, ама в този сегмент в щатите колите вече не приличат на автомобили, а на подвижни холови гарнитури. На мен ми е интересно как смятат с този нов двигател FA24DIT да борят V6/V8 с турбини при конкуренцията. Субару пак се цели в суперикономичен (USA standard) SUV, който ще може да се движи без да създава усещане за мощ и на "невероятна цена". Забравете за всякакви хибриди и електрички - няма вътък за такива разработки, даже и след преструктуриране на бизнеса и смяна на името. Сал един хибрид имаха и него спряха. Сигурно ще се появи и тук това животно - навремето като излезе Трибека пръв Бат Бойко я подкара. Тя пък се падна от щракащите и затова не и потръгна
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пет Апр 21, 2017 7:52 am |
|
|
Vmax
|
ico_tech написа: Досега само обща информация дават, на кола концепт. Със сигурност много неща ще се променят в серийно производство. Интериора са го натруфили доста, ама в този сегмент в щатите колите вече не приличат на автомобили, а на подвижни холови гарнитури. На мен ми е интересно как смятат с този нов двигател FA24DIT да борят V6/V8 с турбини при конкуренцията. Субару пак се цели в суперикономичен (USA standard) SUV, който ще може да се движи без да създава усещане за мощ и на "невероятна цена". Забравете за всякакви хибриди и електрички - няма вътък за такива разработки, даже и след преструктуриране на бизнеса и смяна на името. Сал един хибрид имаха и него спряха. Сигурно ще се появи и тук това животно - навремето като излезе Трибека пръв Бат Бойко я подкара. Тя пък се падна от щракащите и затова не и потръгна https://vesti.bg/tehnologii/avtomobili/ ... es-6067574Не е много ясно, но ако държат на пазара в САЩ ( а те от там вадят най-много пари ), ще трябва да има хибрид. 2.0ДИТ вади 280кс, 2.4 ДИТ ще извади спокойно 300коня и 500нм, което съчетано с едно леко купе ( 1.7 - 2.0т ) ще дава добра динамика. Американските жп вагони ( Линкълн, Буик, Форд ) са поне по 2.3-2.5 тона.
|
|
|
Пет Апр 21, 2017 9:27 am |
|
|
tech_noir
Регистриран на: Чет Апр 24, 2014 3:39 pm Постове: 194 Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2.5 manual
Рейтинг: 26
|
|
Пет Апр 21, 2017 10:24 am |
|
|
vel
Регистриран на: Съб Яну 14, 2017 7:06 pm Постове: 18 Рейтинг: 0
|
Марката яко набляга на американския пазар(но не се и учудвам яко продават там за разлика от Европа) щом четох преди няколко дни че вече са обявили цените на модел 2018 в Америка. 2018 Subaru WRX priced from $27,855, WRX STI from $36,995
|
|
|
Пон Апр 24, 2017 5:04 pm |
|
|
ico_tech
|
300 коня ОК, ама 500 Nm ...... мммм, не става. Нямат CVT за такова животно. Ще трябва много развойна дейност да се наместиш в такъв сегмент. Погледнете какви бяха критиките срещу старата Трибека - лакома, мудна, евтина отвътре, нискотехнологична (USB free), тясна, нефункционална. Междувременно Субару мръдна малко с техниката напред - Eyesight, X-mode и ATV, обаче с механиката нещата спряха през 2012 с FA20 и FB25 и CVT Gen2. Сега вкарват директно впръскване за XV 2018, но за хибрид от ново поколение (от типа на Лексус) нямат сили според мен. Трябва да сме реалисти - за една нощ (година) хубост не става. Следващите 2-3 години ще покажат дали марката има сили и за други пазари или ще се капсулира само в САЩ, където пиниза с ниския център на тежестта и симетрията все по-трудно ще минава. Трябва да се има предвид и ценовото ниво - Субару сега се е наместила в ниша, която е много динамична. Всяко вдигане на цената ще води до отлив на клиенти - и нещата загрубяват. Ако AScent стане 50к+ $ не знам кой ще се върже на въдицата. В Европа този CUV няма шанс - нито моторизацията е адекватна нито изпълнението (което ще е американско). Остава ни само да мечтаем за FA30DIT 400PS/700Nm (ez36 няма шанс)
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пон Апр 24, 2017 5:31 pm |
|
|
redplane
Регистриран на: Чет Юни 11, 2015 6:05 am Постове: 44 Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Legacy 3.0R MY06
Рейтинг: 48
|
Трибеката беше точно това, което я описваш. Европейски дизайн/размер с американски разход на гориво Субару отдавна няма сили на друг пазар, освен за американския и там на никой не му пука за ниския център на тежеста и симетрията. Просто двигателите им стават и са подходящи. Бумът в щатите идва след 2008(187 699 продажби) заради високите цени на бензина и липсата на адекватни двигатели от страна на конкурентите им. Европа винаги е била слаб пазар, но след 2008(50 904 продажби) има драстичен спад на продажбите на субару, защото нямат подходящи двигатели за този пазар. Една малка статискика за 2016 субару продават в Европа 37189 автомобила, за същия период в щатите подават 615 132 автомобила. Сравнете ги с цифрите за 2008 и сами си направете изводите. Интересното е, че продажбите им в Европа се крепят основно на SUV сегмента. Няма как да очакваме при такива цифри да обърнат каквото и да е внимание на европейския пазар. Защо да гонят дивото, след като без усилия могат да имат успех другаде. За новия им модел от Субару заявиха, че за първата година гонят 60 000 продажби, което си абсолютно постижимо. Заявиха също, че са наясно, че ще има известен канибализъм и очакват лек временен спад на продажбите на Outback и Forester. Цената 30-50К си абсолютно нормална за този клас и това е и цената на пряката им конкуренция. Колкото до двигателя. Не са нужни 500нм. Вижте Волво XC90. Танк с огромно тегло, но двигателя е бензин 2.0 320 коня 400нм. И отзивите са добри. Ето сайта със статистиката на продажбите. Ако на някой му е интересно може да разгледа продажбите и по модели и по сегменти. Аз лично бях много изненадан колко зле се продава Импресата в Европа. САЩ http://carsalesbase.com/us-car-sales-data/subaru/ЕВРОПА http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/Subaru/Забележете лекото покачване на продажбите в Европа през 2015 и 2016 и го сравнете със спада на цената на горивата през този период. Така че накрая всичко опира до разход на гориво.
_________________ Legacy H6 AT MY06
|
7
|
|
Вто Апр 25, 2017 9:50 am |
|
|
izhelev
Регистриран на: Пон Апр 30, 2012 6:32 am Постове: 117 Местоположение: София
Skype: drizhelev
Автомобил: Toyota Verso 1.8 CVT
Телефон: +359897873851
Рейтинг: -12
|
Subaru обяви рекордни инвестиции в „зелени” автомобили Японците ще вложат 1,2 млрд долара в развитието на хибриди и електромобили
Subaru стана поредният производител, който обяви намеренията си да направи сериозни инвестиции в областта на електромобилите. Пред агенция Bloomberg шефът на японската корпорация Ясуюки Есинага разкри, че за целта ще бъдат отделени около 1,2 млрд. долара. Сумата е по-малка от тази, която инвестират големите японски марки Toyota и Honda, но е с 20% по-голяма от тази, която Subaru похарчи през 2016 за развитието на подобни технологии. За сравнение, през 2014 г. отделените пари за „зелени” модели от марката са наполовина - около 600 млн. долара. Босът разкри още, че за разлика от някои компании, които създават отделни брандове за електрически и хибридни автомобили, Subaru ще поеме по друг път, като ще оборудва с електрически силови агрегати съществуващите вече свои модели. Това ще позволи на марката да развива технологиите сама, без да се налага да си сътрудничи с други производители. Следващият хибрид на Subaru ще излезе на пазара през 2018 г., а три години по-късно компанията ще представи и напълно електрически автомобил. Силовите агрегати на машините ще бъдат изцяло самостоятелна разработка, но за направата на акумулаторите ще се разчита на Panasonic или Samsung Electronics.
Е дано успея около 2028 да си купя едно такова, с 4Х4 и автомат и напълно електрическо. Дотогава Легасито ще е на 29 г, олтаймер отвсякъде, дано не ме предаде и да има доктори да го потдържат.
_________________ BORN TO RUN
|
|
|
Чет Май 25, 2017 11:56 am |
|
|
Impreza94
Confidence in Motion
Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm Постове: 6482 Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Рейтинг: 204
|
Между 20 и 30 годишните са йънгтаймери
_________________ All-Wheel-Drive
|
|
|
Чет Юни 01, 2017 12:50 am |
|
|
vaker
Регистриран на: Съб Юни 21, 2014 6:53 pm Постове: 28 Местоположение: София
Skype: koliu_
Автомобил: Forester 2.0 MY99
Рейтинг: 0
|
|
Пет Юни 02, 2017 10:10 am |
|
|
tst
|
|
Съб Юни 17, 2017 8:15 am |
|
|
Vmax
|
|
Пон Юни 26, 2017 7:15 am |
|
|
Vmax
|
|
Сря Авг 16, 2017 8:36 am |
|
|
bubaru
|
Vmax написа: http://www.autoguide.com/manufacturer/subaru/2018-subaru-crosstrek-review-video
Много дразнят тия от САЩ - как няма да са марката с най-голям ръст при такива цени - 23 000 долара или 39 000лв... То на всяка кола в САЩ ако и обърнеш цената в левове и ще се дразниш...пропорцията обаче не е много по-различна спрямо тази в Европа, просто там са по-евтини.....на другата крайност е примерно Норвегия, където пък само Тесла е изгодна спрямо цените по другите страни....В БГ реално имаме съвсем не лоши цени за нови коли и може би само някои Японски и Корейски излизат по-скъпо пропорционално спрямо цените в САЩ. САЩ обаче са много по-голям пазар за тези марки, огромна част си се произвеждат там и сравнение не може да има. Тойота, Хонда, Субару и прочие сглобяват и дори проектират там почти всичко , което е за US пазара, така че логично са изгодни.
|
|
|
Сря Авг 16, 2017 11:17 am |
|
|
Vmax
|
Това е ясно - дразни че финансовата достъпност на всички коли в САЩ е много по-добра от тази за Европа. Най вероятно разходите за производство са равни ( примерно на Субару Индиана и на Шкода Чехия ). Надценката обаче за Европа е доста по голяма
|
|
|
Сря Авг 16, 2017 11:33 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 92 госта |
|