Правила за пускане на обяви в раздела
Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.
Автор |
Съобщение |
Alxx
|
Прогресът върви бавно, но славно. Сега да се върнат и във WRC и да натрият нечии носове, викам аз.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Фев 25, 2020 7:47 pm |
|
|
kronos
|
Alxx написа: Прогресът върви бавно, но славно. Сега да се върнат и във WRC и да натрият нечии носове, викам аз. Напълно те подкрепям Ще стискам палци да сложат този двигател и във Форестър, но ме съмнява да го пуснат в изтрещяла Европа
|
|
|
Вто Фев 25, 2020 10:45 pm |
|
|
nikentce
|
kronos написа: Напълно те подкрепям Ще стискам палци да сложат този двигател и във Форестър, но ме съмнява да го пуснат в изтрещяла Европа Ако това животно покрие Евро стандартите - Субаристите трябва да вдигнем извънреден банкет Реалистично погледнато - не мисля,.че има шанс да го караме в Европа. Тук изтрещяваме на тема електрички.
|
|
|
Сря Фев 26, 2020 9:38 am |
|
|
kronos
|
nikentce написа: kronos написа: Напълно те подкрепям Ще стискам палци да сложат този двигател и във Форестър, но ме съмнява да го пуснат в изтрещяла Европа Ако това животно покрие Евро стандартите - Субаристите трябва да вдигнем извънреден банкет Реалистично погледнато - не мисля,.че има шанс да го караме в Европа. Тук изтрещяваме на тема електрички. 2,4 литра вече го имаме за животно, заради безумните рестрикции. То не ЕС, а тумберграстите на власт със своите абсурдни забрани са големия причинител на тази истерия за електрички. Всъщност темата е много сложна и рискуваме пак навлизане в излишни спорове, но забраните реално ще ни лишат от удоволствието да караме Субару с такъв двигател.
|
|
|
Сря Фев 26, 2020 10:01 am |
|
|
Greg4o
|
Alxx написа: Прогресът върви бавно, но славно. Сега да се върнат и във WRC и да натрият нечии носове, викам аз. С кой модел точно да се впишат между Ярис,i20, C3, Fiesta, Fabia??? Особено след като Тойота бележи и успехи. А дано, ама.......
_________________ Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic
|
|
|
Сря Фев 26, 2020 11:30 am |
|
|
jafaar
Регистриран на: Пет Ное 06, 2009 9:53 pm Постове: 1162 Местоположение: СОФ
Skype: ubergruber
Автомобил: Impreza 2.0GRR!
Рейтинг: 71
|
Greg4o написа: С кой модел точно да се впишат между Ярис,i20, C3, Fiesta, Fabia??? Justy WRX
|
|
|
Сря Фев 26, 2020 11:40 am |
|
|
Miro1972
Регистриран на: Сря Сеп 01, 2010 7:34 pm Постове: 858 Местоположение: Варна
Skype: miro461
Автомобил: Subaru Forester 2.0D 2H(Мечо)
Рейтинг: 236
|
Скачам в новото Фори ако е 400к
Sent from my iPhone using Tapatalk
_________________ Отначало момченцата се интересуват от коли , а момиченцата от кукли. По-късно ролите се разменят! It's all we'll drive- Subaru
|
|
|
Сря Фев 26, 2020 1:34 pm |
|
|
kronos
|
Miro1972 написа: Скачам в новото Фори ако е 400к
Sent from my iPhone using Tapatalk Заплювам си един тестдрайв като минавам през Варна
|
|
|
Сря Фев 26, 2020 5:43 pm |
|
|
Alxx
|
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Съб Мар 21, 2020 7:34 pm |
|
|
rosenaleks
Регистриран на: Съб Юни 02, 2018 4:41 pm Постове: 56 Местоположение: Варна
Автомобил: Оpel Vectrolet, Outback 2,5 '10
Рейтинг: 90
|
|
Нед Май 17, 2020 12:35 pm |
|
|
kronos
|
|
Пон Юли 20, 2020 8:27 am |
|
|
nikentce
|
Само да покриват евро нормите ще е достойно за гранде национален Subaru купон . В статията обаче никъде не става въпрос за евро нормите изрично. "meet strict emissions and fuel economy targets" ми звучи прекалено общо маркетинг твърдение и продължавам да съм скептично настроен, че ще ги видим в Европа. Ще се моля да греша
|
|
|
Пон Юли 20, 2020 10:50 am |
|
|
kronos
|
nikentce написа: Само да покриват евро нормите ще е достойно за гранде национален Subaru купон . В статията обаче никъде не става въпрос за евро нормите изрично. "meet strict emissions and fuel economy targets" ми звучи прекалено общо маркетинг твърдение и продължавам да съм скептично настроен, че ще ги видим в Европа. Ще се моля да греша Имаш право. Зарадвах се преди да се сетя, че живеем в ЕС, където от догодина влиза евро 7 с 94 гр СО2 на километър - колкото отделя при дишане всеки от нас за 4 часа. Та няма как кола 300-400 к.с. да отделя толкова малко СО2, освен ако не гори водород Но ние и без това ще разчитаме на втора употреба, така че ще търсим нов внос от държави извън еврогейския съюз
|
|
|
Пон Юли 20, 2020 12:06 pm |
|
|
ico_tech
|
Не Ники, не грешиш. Турбомоторизацията е крайно невероятна за Европа. На хоризонта е Euro 7, а Субару не покрива Euro 6d temp (rev2). Естествено винаги има вариант да вземат да вдигнат "хибридната" част малко, че с 13 кв моторче не знам... Сега ако се загледаш в предложенията за еко компактни СУВ с 4х4 (Кона, Неро, C-HR и прочие) или са хибриди или са с малки турбо бензини. Комай сал Субару предлага атмосферни мотори . А германците вече разбраха, че това с турбобензина и директното впръскване е субоптимално след 100000 км. Като почне чистенето на главите.... та няма край. Субару обаче държи първенство в друго - разгледай снимки на повечето сувчета (вкл. Дачия ) - окачване и драйвтрейн. Ей тия снимки - с това, което е под купето и движи колата, виж кой как разбира задвижването. Даже и с просто око се вижда колко просто е устроено задвижването на Субару, даже и хибрида, и как се "пънат" конкурентите. Направо ми става смешно, как компания с технология от 80-те успява все още да седи на повърхността, даже и да расте на определени пазари. Да съвременните СУВ са доста по-вървежни, супер технологични и правят каквото прави и Субару, обаче на каква цена и с какви механизми. Онзи ден на плажа - от десет коли по черните пътища 3 са Субару. Явно има кой да ги купува, даже и без турбо
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пон Юли 20, 2020 12:13 pm |
|
|
nikentce
|
kronos написа: ........ Но ние и без това ще разчитаме на втора употреба, така че ще търсим нов внос от държави извън еврогейския съюз Ще разчитаме на внос от извън ЕС докато някой евро*§7№$ не му хрумне да го забрани със закон, защитавайки многомилиардните инвестиции в електрички на големите автопроизводители в Европа. В момента на дръвника е дизела, а утре глава ще положат и мощните бензини Иначе защо толкова интензивно ни облъчват на ежедневна база със статийки от рода: https://www.actualno.com/cars/pritejani ... 82470.htmlДано поне туй 1,5 DIТ, с малко помощ от електромотор както казава Ицо, да успее да покрие Евро 7. Ама и този електромотор да се включва и подпомага при рязко натискане на газта, а не само да служи за паркиране и потегляне.
|
|
|
Пон Юли 20, 2020 2:17 pm |
|
|
kronos
|
nikentce написа: kronos написа: ........ Но ние и без това ще разчитаме на втора употреба, така че ще търсим нов внос от държави извън еврогейския съюз Ще разчитаме на внос от извън ЕС докато някой евро*§7№$ не му хрумне да го забрани със закон, защитавайки многомилиардните инвестиции в електрички на големите автопроизводители в Европа. В момента на дръвника е дизела, а утре глава ще положат и мощните бензини Иначе защо толкова интензивно ни облъчват на ежедневна база със статийки от рода: https://www.actualno.com/cars/pritejani ... 82470.htmlДано поне туй 1,5 DIТ, с малко помощ от електромотор както казава Ицо, да успее да покрие Евро 7. Ама и този електромотор да се включва и подпомага при рязко натискане на газта, а не само да служи за паркиране и потегляне. Моето мнение за електричните съм го казвал много пъти, но за жалост все ме трият Не съм против тях, а съм против диктатурата и лобизма, с който ни ги налагат, без да се споменават и техните минуси. Дори съм се замислил сериозно след 1-2 години да си направя фотоволтаична система у нас, но както и да го смятам, трябват 10 години да се избие инвестицията. А за батерията на една електричка на старо, изобщо да не говорим. Дано успеем някой ден да покараме стоково боксерно Субару с 400 к.с.
|
|
|
Пон Юли 20, 2020 2:35 pm |
|
|
Vmax
|
@Kronos, Две уточнения: 1. Не те трият, а аз те трия, защото като набереш скорост си като тунинговано турбо Субару със стокови спирачки - ще оспамиш целия форум - да ме прощаваш 2. Както е тръгнало ЕС няма да го има като дойде време за приемане на БГ във ЕРМ2, дай боже и по-рано да им узреят главите че си правят харакири. @ico_tech: KISS = keep it simple and stupid. Евала на джапанките че не залитат по фън шуй изпърдяни маркетингови шмекерии:)
|
15
|
|
Пон Юли 20, 2020 10:58 pm |
|
|
kronos
|
Vmax написа: @Kronos, Две уточнения: 1. Не те трият, а аз те трия, защото като набереш скорост си като тунинговано турбо Субару със стокови спирачки - ще оспамиш целия форум - да ме прощаваш 2. Както е тръгнало ЕС няма да го има като дойде време за приемане на БГ във ЕРМ2, дай боже и по-рано да им узреят главите че си правят харакири. @ico_tech: KISS = keep it simple and stupid. Евала на джапанките че не залитат по фън шуй изпърдяни маркетингови шмекерии:) Е чак целия форум, та аз съм писал в 5-6 теми, защото не съм специалист по всичко, но претендирам, че поназнайвам нещо в тази област А и темата се казваше "За и против електричките", а не от сорта "Споделен опит" и не мисля, че всички трябва да мислим, че те са пътят и истината и животът, както и че са по-полезни от залесяването Нещата излязоха от добрия тон и за това спрях да пиша там. Все пак ти си модератор и се съобразявам Та ето още една новина за лоялността към марката: https://auto.dir.bg/news.php?id=27584695И аз ставам техен лоялен клиент заради смелостта им да не отказват от ДВГ заради забрани и субсидии.
|
|
|
Вто Юли 21, 2020 10:13 am |
|
|
kronos
|
|
Вто Сеп 01, 2020 3:21 pm |
|
|
nikentce
|
".......седанът ще използва и система за задвижване на четирите колела, създадена с използване на технологии от рали-версията Yaris WRC." И какво стана сега - култовата бегачка на Subaru ще използва AWD на Тoyota? Или аз нещо не разбирам написаното?
|
|
|
Вто Сеп 01, 2020 3:49 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 80 госта |
|