Автор |
Съобщение |
kvark
Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am Мнения: 217 Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
|
Miro1972 написа: FA 2.4 е много нервен двигател. Не дава да го пипнеш. Дано има и спортни ржими със смяна на картите като на моя FA 2.0 , че тогава става лудница. Хубава ще е колицата! Продавам ХТ-то в края на годината да знаете.
Sent from my iPhone using Tapatalk За съжаление няма Si-Drive, спестили са я сигурно заради намаляване на разходите. Не е като при старите кучета XT от /2007-2009/г., но дори и в този вариант няма място за оплаквания. FA 2.4 не е нервен двигател, според мен е много удачна комбинация между турбо мотор и CVT, просто си пасват като ръка в ръкавица по размер. 3.6R работи нормално със CVT-то, но има какво да се желае. FA 2.0DIT се обгрижва добре от CVT-то, но баланса май е уцелен при FA2.4.
_________________ Outback Touring XT 2020 Outback 3.6R 2017 LPi Forester XT 2.0DIT 2017 Outback 3.6 2010 LPi
|
|
|
Нед Фев 07, 2021 9:35 pm |
|
|
tst
|
|
Сря Фев 10, 2021 5:10 pm |
|
|
Alxx
|
Смесени чувства, ако е това: хем е яка кола, хем не е баш Субару...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Фев 10, 2021 8:02 pm |
|
|
nikentce
|
Алекс, не гледай, че прилича на Ярис. Има ли задвижването и боксера на Subaru, значи става
|
|
|
Сря Фев 10, 2021 11:34 pm |
|
|
Alxx
|
То, Ярис-ът GR много става. Пак казвам - смесени чувства...
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Фев 11, 2021 7:10 am |
|
|
Harka
|
Ако Субару направят хот-хеч на базата на Ярис GR с 4-цилиндров турбо боксер, това ще е направо сбъдната мечта. Със сигурност най-доброто, което са изкарвали след Hawkeye STI-ката. Чак ми се струва твърде хубаво, за да е истина.
|
|
|
Чет Фев 11, 2021 9:54 am |
|
|
Alxx
|
Ярис ГР няма как да се превърне в Субару. Звучи яко - малък и повратлив хеч, но за да поберат FA24DIT ще трябва толкова основна модификация на шасито, че така или иначе ще е съвсем друга кола. Искрено се надявам да е силна. Дали Тойота е седмата, невидима звезда в Муцурабоши(Плеяди) предстои да разберем
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Фев 11, 2021 7:09 pm |
|
|
Alxx
|
Леко офтопик: очевидно е по-продуктивно да си партия с Тойота, която инвестира в рали спорта, отколкото да попаднеш в лапите на Рено(визирам починалата легенда Мицубиши)...
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Фев 11, 2021 8:54 pm |
|
|
kronos
|
|
Пон Фев 15, 2021 12:00 pm |
|
|
nikentce
|
Егати, какво ли возят в багажника, та така е клекнала тестовата кола? Иначе супер, ама май ще си е едишън само за Щатите, Канада и Австралия, където основно е такава клиентелата.
|
|
|
Пон Фев 15, 2021 12:43 pm |
|
|
Alxx
|
Off: Според мен не е клекнала, а е с педала до метала.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Фев 15, 2021 7:39 pm |
|
|
nikentce
|
Alxx написа: Off: Според мен не е клекнала, а е с педала до метала. Еее, чак пък на всички снимки да е хваната в режим "мръсна газ" не вярвам. По-скоро някой тежък директор-развитие се вози отзад
|
|
|
Пон Фев 15, 2021 8:57 pm |
|
|
kronos
|
Ето поредната новина за нов кросоувър, но пак само за САЩ: https://www.torquenews.com/1084/all-new ... ll-get-oneДонякъде ме радва, че японците са мъжкари и не клякат пред еврогейските шантажи за тъпите емисии. Показаха среден пръст на ЕС. Така се прави. Не може до вчера да разрешаваш ДВГ, а от утре да го забраняваш. Жалко, че ние плащаме сметката. То по улиците не може да се диша от сажди, те СО2 тръгнали да мерят. Субару пуска за САЩ и турбо Бека. Супер готина комбинация.
|
|
|
Сря Фев 17, 2021 9:04 am |
|
|
Logus
Регистриран на: Чет Фев 07, 2013 10:54 pm Мнения: 103
Автомобил: Outback 2.5, Suzuki S-Cross 1.4AT
Рейтинг: 81
|
|
Пет Мар 05, 2021 11:12 am |
|
|
radikyokushin
Регистриран на: Съб Авг 09, 2014 11:39 am Мнения: 91 Местоположение: Монтана
Автомобил: Outback B15-3.6R 2020г.
Телефон: 0885284389
Рейтинг: 123
|
_________________ Никога не забравяй, че истинността на казаното, няма отношение към компетентността на говорещия!
|
|
|
Сря Мар 31, 2021 12:46 am |
|
|
nikentce
|
Чуват се слухове, че ще има и Европейски аналог "Field edition", което ще е супер, aма с какво ще го задвижат - с астматик ли ?
|
|
|
Сря Мар 31, 2021 8:45 am |
|
|
radikyokushin
Регистриран на: Съб Авг 09, 2014 11:39 am Мнения: 91 Местоположение: Монтана
Автомобил: Outback B15-3.6R 2020г.
Телефон: 0885284389
Рейтинг: 123
|
_________________ Никога не забравяй, че истинността на казаното, няма отношение към компетентността на говорещия!
|
|
|
Сря Мар 31, 2021 12:27 pm |
|
|
nikentce
|
С риск да намеся две теми в една: добре де, ако се вземе в предвид дъвканото инфо по другите теми за CVT и каране офроуд и газене в дълбок сняг, и как това не й понася добре, въпреки по-ниските предавателни числа при този таргет на експлоатация кутията би трябвало да става на мармалад. Дано и кутията да е достатъчно модифицирана, за да издържа натоварването. Ще се разбере по отзивите някъде към 2024-2025-та
|
|
|
Сря Мар 31, 2021 1:40 pm |
|
|
ico_tech
|
За мен е неразбираемо защо в това представяне не се казва какво е направило възможна появата на този лифтнат екземпляр. А именно новата промяна в купето на Аутбек, позволяваща 350 кг товар на покрива, и доста по-голямата издържливост на големи усуквания и диагонални натоварвания. https://youtu.be/cy_o4fXkAKQНики, CVT кутията я пробват различни фирми за тунинг. Засега само през ЕКУ за съжаление. ТCU-то за съжаление още май не е дисасемблирано. Но се търсят начини за увеличаване налягането на ролките. Това в съчетание с друга верига от Luk според мен може да вдигне торка на 500нм, а толкова е торка на новия LC150. При положение, че Суби е доста по-леко от джиповете, в чиято територия иска да навлезе, не виждам пречки с тоя турбо двигател и новият 4.44 диф на Аутбек.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Сря Мар 31, 2021 5:25 pm |
|
|
nikentce
|
ico_tech написа: ............При положение, че Суби е доста по-леко от джиповете, в чиято територия иска да навлезе, не виждам пречки с тоя турбо двигател и новият 4.44 диф на Аутбек. Дано както винаги да си прав Тази концепция на мен ми е идеалът за автомобил, та дано са я направили читава. За добро или лошо - очертава се следващото ми Суби да е внос от Канада.
|
|
|
Чет Апр 01, 2021 2:38 pm |
|
|