Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 5:57 pm



Отговори на тема  [ 581 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 30  Следваща
 Новини за марката 
Автор Съобщение

Регистриран на: Сря Окт 11, 2006 11:47 pm
Мнения: 2311
Местоположение: Sofia
Автомобил: EA839,MA1.20
Рейтинг: 506
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
nikentce написа:
Началото на края:
https://www.investor.bg/novini/444/a/su ... la-267093/
Само не разбрах защо само в UK, нали WLTP се въвежда в цяла Европа от 1-ви Септември? Би трябвало във всички страни от ЕС, включително и у нас да е в сила от следващата седмица, след като моторът не покрива нормите.


За цяла Европа ще е така...Общо взето след тази мярка разнообразието откъм двигатели при Субару няма да е по-различно от Лада през СОЦ-а....Мисля си че до няколко години марката ще изчезне от този континент, поради смехотворно ниското търсене.

Вто Авг 28, 2018 10:09 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 11, 2015 6:05 am
Мнения: 44
Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Legacy 3.0R MY06
Рейтинг: 48
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
За дизела ситуацията е ясна. Малките производители нямат средствата за развитие, а и автомобилите им са ориентирани в такъв ценови клас, че прави подобна инвестиция нерантабилна.
Това, което не мога да разбера е политиката на Субару относно турбо моторите. Защо ограничиха предлаганите опции. Levorg 2.0 DIT така и не се появи в Европа. За Outback отдавна вече не се предлага турбо и опциите са никакви. За STI ясно. То оставаше и там да спрат турбото :) Реално погледнато Има един Forester с 2.0 турбо и дори и за него има слухове, че от 2019-та ще го спрат. В процес на търсене на автомобил съм и така като гледам, с огромно съжаление май ще се откажа от любимата марка. :(

_________________
Legacy H6 AT MY06

Сря Авг 29, 2018 12:53 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
redplane написа:
За дизела ситуацията е ясна. Малките производители нямат средствата за развитие, а и автомобилите им са ориентирани в такъв ценови клас, че прави подобна инвестиция нерантабилна.
Това, което не мога да разбера е политиката на Субару относно турбо моторите. Защо ограничиха предлаганите опции. Levorg 2.0 DIT така и не се появи в Европа. За Outback отдавна вече не се предлага турбо и опциите са никакви. За STI ясно. То оставаше и там да спрат турбото :) Реално погледнато Има един Forester с 2.0 турбо и дори и за него има слухове, че от 2019-та ще го спрат. В процес на търсене на автомобил съм и така като гледам, с огромно съжаление май ще се откажа от любимата марка. :(


Еми защо - в Европейската комисия работят едни "специалисти" които взимат баснословни пари да разработват проекти в "полза" на Европееца. Няма да коментирам мотивите им дали са с правилна подбуда или не, но често като краен резултат се получава голям кретенизъм. Примери от последните години:
1) ограничаване на максималния капацитет на тоалетно казанче на 6 л. Резултат: вместо едно пускане от 9 л., пускаш поне два или три пъти по 6 л.
2) ограничаване на моторите на прахосмукачките под 800W - вместо да почистиш замърсено място за време X, сега търкаш и повтаряш за време поне 2 пъти Х и то пак не може да се почисти качествено.
и т.н.
Та за Европа отпадат, понеже най-вероятно не могат да покрият ограниченията и изискванията, пък не са масов световен производител, та да се пънат с капризите на Европееца. Покрай служебната ми кола, понеже предстои скоро да ги сменяме и проучвам новите модификации, гледам какво се случва: филтри за твърди частици за бензиновите мотори, AdBlue системи за дизелите и още един куп еквилибристики, които затормозяват колата и като резултат - новите модификации идват "скопени" с по-слабо ускорение, с условно по-нисък разход на гориво, но пък сме яко GREEN отвсякъде :facepalm: .
Чудя се какво още ще се сетят да набутат по изпускателната система, за да си дадат време докато електричките станат икономически обосновани и достъпни и да им се изгради сериозна мрежа от зарядни станции, та да отпадне окончателно ДВГ-то.

Сря Авг 29, 2018 2:15 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 11, 2015 6:05 am
Мнения: 44
Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Legacy 3.0R MY06
Рейтинг: 48
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Не мисля, че липсата на турбо двигатели е в изискванията за екология. Турбото всъщност дава възможност да намалиш обема на двигателя и разхода
Пример 1,6 ДИТ срещу 2,5 атмосферка. Едва ли архаичния 2,5 двигател е по-екологичен и икономичен от 1,6ДИТ и 2.0ДИТ. Примери при други произведители колкото искаш. Просто тъпа политика от страна на Субару и тотален отказ от европейския пазар.

П.С. Не знам каква тоалетна и казанче ползваш ама аз разлика новата 6 литрова и старата 10 литрова не забелязвам. Същото важи и за прахосмукачките. Даже от теб чух за това ограничение. Явно всичко опира до качеството :)

_________________
Legacy H6 AT MY06

Сря Авг 29, 2018 2:28 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
redplane написа:
За дизела ситуацията е ясна. Малките производители нямат средствата за развитие, а и автомобилите им са ориентирани в такъв ценови клас, че прави подобна инвестиция нерантабилна.
Това, което не мога да разбера е политиката на Субару относно турбо моторите. Защо ограничиха предлаганите опции. Levorg 2.0 DIT така и не се появи в Европа. За Outback отдавна вече не се предлага турбо и опциите са никакви. За STI ясно. То оставаше и там да спрат турбото :) Реално погледнато Има един Forester с 2.0 турбо и дори и за него има слухове, че от 2019-та ще го спрат. В процес на търсене на автомобил съм и така като гледам, с огромно съжаление май ще се откажа от любимата марка. :(

Последното истинско готино Субару за мен е Legacy GT с 2,5 турбо и 265 к.с. Само, че е ниско и след Форестъра едва ли бих го взел, но много ми харесва.
nikentce написа:
Еми защо - в Европейската комисия работят едни "специалисти" които взимат баснословни пари да разработват проекти в "полза" на Европееца. Няма да коментирам мотивите им дали са с правилна подбуда или не, но често като краен резултат се получава голям кретенизъм. Примери от последните години:
1) ограничаване на максималния капацитет на тоалетно казанче на 6 л. Резултат: вместо едно пускане от 9 л., пускаш поне два или три пъти по 6 л.
2) ограничаване на моторите на прахосмукачките под 800W - вместо да почистиш замърсено място за време X, сега търкаш и повтаряш за време поне 2 пъти Х и то пак не може да се почисти качествено.
и т.н.
Та за Европа отпадат, понеже най-вероятно не могат да покрият ограниченията и изискванията, пък не са масов световен производител, та да се пънат с капризите на Европееца. Покрай служебната ми кола, понеже предстои скоро да ги сменяме и проучвам новите модификации, гледам какво се случва: филтри за твърди частици за бензиновите мотори, AdBlue системи за дизелите и още един куп еквилибристики, които затормозяват колата и като резултат - новите модификации идват "скопени" с по-слабо ускорение, с условно по-нисък разход на гориво, но пък сме яко GREEN отвсякъде :facepalm: .
Чудя се какво още ще се сетят да набутат по изпускателната система, за да си дадат време докато електричките станат икономически обосновани и достъпни и да им се изгради сериозна мрежа от зарядни станции, та да отпадне окончателно ДВГ-то.

ЕС се оказа най-безмозъчната и дебилна организация с пари. То не бяха прави краставици, то не бяха отменяния на смъртни наказания, то не бяха застъпвания за масови убийци и закоравели престъпници, то не бяха защита на цигани и бездомни кучета, то не беше налагане на електрички. Единствената полза за България е, че по-лесно взема кредити за да кретаме като държава. За жалост не хората или инженерите решават кое е правилно, а някакви хрантутници без един ден трудов стаж в никоя сфера.
 7

Сря Авг 29, 2018 2:40 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Окт 11, 2006 11:47 pm
Мнения: 2311
Местоположение: Sofia
Автомобил: EA839,MA1.20
Рейтинг: 506
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не съм много съгласен че налагането на електрически коли и махането на дизеловите е дело предимно на ЕС. Именно демагозите от Америка измислиха дизеловия скандал от което тръгна всичко надолу и те си лансират онзи психично нестабилен Мъск, който залъгва балъците с тъпата си Тесла.

Сря Авг 29, 2018 3:09 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
bubaru написа:
Не съм много съгласен че налагането на електрически коли и махането на дизеловите е дело предимно на ЕС. Именно демагозите от Америка измислиха дизеловия скандал от което тръгна всичко надолу и те си лансират онзи психично нестабилен Мъск, който залъгва балъците с тъпата си Тесла.

Дело именно на ЕС е, защото дизелите ги наложиха пак ЕС, уж с цел по-малко въглероден двуокис. Дизелът в САЩ и Япония никога не е бил харесван, а иначе нормите за отработените газове са далеч по-нормални от тъпите евро 6 и 7.
Пък Тесла беше кампания на Обама, за да смачкат икономиката на Русия, която основно се крепи на износа на петрол и газ. Изтеглянето от абсурдното Парижко споразумение на САЩ от Тръмп, показа че е един от малкото политици с топки и изпълнява всички предизборни обещания. Не го бъркайте с Обама и Мъск.

Сря Авг 29, 2018 3:17 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
redplane написа:
Не мисля, че липсата на турбо двигатели е в изискванията за екология. Турбото всъщност дава възможност да намалиш обема на двигателя и разхода
Пример 1,6 ДИТ срещу 2,5 атмосферка. Едва ли архаичния 2,5 двигател е по-екологичен и икономичен от 1,6ДИТ и 2.0ДИТ. Примери при други произведители колкото искаш. Просто тъпа политика от страна на Субару и тотален отказ от европейския пазар.

П.С. Не знам каква тоалетна и казанче ползваш ама аз разлика новата 6 литрова и старата 10 литрова не забелязвам. Същото важи и за прахосмукачките. Даже от теб чух за това ограничение. Явно всичко опира до качеството :)


Не си прав - и по-екологичен го дават и по-икономичен архаичният 2.5. Последните модификации:
2.0 DIT - Energy label: G; CO2: 197 g/km; combined consumption: 8,5 l/100 km (Данни от Forester)
2.5i - Energy label: D; CO2: 161 g/km; combined consumption: 7 l/100 km (Данни от Ootback - текуща версия)
1.6 DIT не го коментирам, защото не се споменава да отпада, иначе показателите му са малко под тези на 2.5.
На показатели архаичният 2,5 е по-екологичен от 2.0 DIT, но и това не е определящо на 100% - все пак на пазара има мощни мотори от други марки, които отговарят на изискванията. Не съм вещ в детайли как се тестват, но до колкото знам има ограничения и изисквания за различните класове. Ако по критерии тези два мотора попадат и се тестват в един клас, възможно е 2.0 DIT да не може да покрие норми, а 2.5 да ги покрива.
Европеецът гледа енергиен стикер, защото това му се натрапва в последните години във всяка една сфера.
За казанчетата и прахосмукачките съм отворен да ги дискутираме на лични, за да не задръстваме темата :). Споменах ги просто като аналогия.

Сря Авг 29, 2018 3:47 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 11, 2011 7:20 pm
Мнения: 781
Местоположение: София
Рейтинг: 223
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колеги, всичко това което казахте за Европейския съюз и за рестрикциите, екологията и т.н. под една или друга форма е вярно, но нека да гледаме реално на нещата.....рестрикциите освен за Субару са и за всички останали. Как пък само те не успяха да извадят нещо читаво и конкурентно? Всички останали ( почти всички ) производители...азиатски, европейски и т.н успяват да пуснат на пазара адекватни мотори. И стига с това, че не гледали към Европа, а основния пазар на марката е в Щатите...просто първо ще изядат дървото в Европа, а след някоя друга година и в Щатите, защото с тези темпове на развитие, след някоя друга година няма да успяват да покриват( най-вероятно ) и изискванията в Щатите или най-малкото няма да са конкурентноспособни.

Сря Авг 29, 2018 4:54 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 11, 2015 6:05 am
Мнения: 44
Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Legacy 3.0R MY06
Рейтинг: 48
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Всъщност аз имах предвид другия 2.0DIT, този който е на Леворг и като гледам даже няма да се появи и в европа. :) Ако до другата седмица стане чудо и обявят че до няколко месеца ще е наличен, веднага отивам и си запазвам един ама надали :) Не съм много сигурен, но някой ми беше казал, че за всеки грам над нормите се плаща такса. Субару явно не може да си го позволи. Все пак са внос от Япония и митата ги поставят в неизгодна позиция.

Сегашното положение на Субару аз го отдавам по-скоро на лош маркетинг. ОК ясно е че са малка компания и нямат много пари за развойна дейност.
Тогава да се концентрират само и единствемно върху няколко двигателя. Примерно 1.6DIT, 2.0DIT и новия 2.4DIT. Спираш да наливаш пари в собствена скоростна кутия и започваш да ползваш от външен доставчик. Както преди появата на СВТ. Парите спестени от разработка на скоростна кутия се прехвърлят към разработка на хибрид. Така ще имаш намален разход, увеличена мощност, а и "зелените" ще са много щастливи. И няма да е лошо да преразгледат позиционирането на моделите, че нещо много ги омешаха и се получиха дупки на места, а другаде има канибализъм.

_________________
Legacy H6 AT MY06

Сря Авг 29, 2018 9:14 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Сегашното положение на Субару - двуцифрен ръст на продажби в Канада и САЩ. Преминаване за първи път на бариерата от 1 млн. автомобила на годишна база. Явно маркетинга работи добре. Оперативната печалба е намаляла с 20 % и явно вече не печелят толкова, но за момента устрема е напред. Европа като пазар е около 39000 автомобила, което е около 3.5% от продажбите - трябва ли този пазар, в този обем, да определя производството на компанията?
Турбомотори - само ние си плакнем очите по тях. В действителност продажбите са нищожни, специално Forester XT в САЩ - логично е да се спрат. Не мисля, че много ХТ са продадени и в Европа. Общо от януару до юни 2018 са продадени 5897 Форестър-а, според вас колко от тях са XT?
Когато продажбите падат (с около 10% за Европа), но това не ти бърка в джоба, а си имаш доста други проблеми, най - често просто нищо не правиш. Това е в момента позицията за стария континент.

Цифрите говорят за доста по- прости и прозаични причини за естественото "избутване" на марката от европейския пазар. Ако нещо се сгъби на "дойната крава" (северна америка), може и да почнат промени, но за момента това е положението.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Чет Авг 30, 2018 10:02 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ами по тази логика никой производител не трябва да прави коли над 200 к. с. защото процентът им е нищожен спрямо по-слабите им двигатели. От Субару какво очакват, 30 години нищо да не променят ли?
С такава стратегия сами се обричат на гибел, независимо че сега продават много, просто в един момент това ще спре.

Чет Авг 30, 2018 10:28 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
[quote="ico_tech"....Ако нещо се сгъби на "дойната крава" (северна америка), може и да почнат промени, но за момента това е положението.[/quote]

Евентуално на дядо Тръмпи да му "избоде" очите увеличеното производство на японски автомобили на американска територия и намаленото на американски такива, и да реши да скръцне със зъби :D
Чисто от търговска гледна точка никога не е хубаво да разичташ само на един пазар; само на един клиент и т.н., пък било то и растящ. Както расте - така би могъл и много мощно да се сгромоляса, ама те си знаят.

Чет Авг 30, 2018 12:17 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 11, 2015 6:05 am
Мнения: 44
Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Legacy 3.0R MY06
Рейтинг: 48
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Ицо продажбите на турбомотори са нищожни ,защото просто не се прилагат.
Тъй като съм в търсене на нов автомобил, наскоро прегледах какво предлагат от Субару.
http://subarubg.bg/assets/files/priceli ... ch2018.pdf
Аз досега не съм виждал подобна глупост. На практика всеки модел от гамата (2018) си има собствени двигатели, които се предлагат само за този модел.
С едно малко изключение 2.0i, който се предлага и при Forester и при XV. Вярно имат малка разлика в показателите ама карай.
Другата голяма глупост, е че като изключим SUV сегмента, Субару предлага само Levorg и STI. За последния знаем, че е много специфична кола с определена клиентела. Тоест остава един Levorg, който е с един единствен двигател. Искаш Импреса-няма, искап седан-няма. Ако това не е тъп маркетинг здраве му кажи. Какви продажни да имат, като те не предлагат нищо.
Дали ако имаха подобен маркетинг в щатите щяха да имат рекордни продажби? Просто европа е тотално отебана и не мисля, че причината е само в еко изискванията.

_________________
Legacy H6 AT MY06

Чет Авг 30, 2018 10:05 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Окт 12, 2013 1:04 pm
Мнения: 380
Местоположение: Варна
Автомобил: STI
Рейтинг: 245
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
redplane написа:
Ицо продажбите на турбомотори са нищожни ,защото просто не се прилагат.
Тъй като съм в търсене на нов автомобил, наскоро прегледах какво предлагат от Субару.
http://subarubg.bg/assets/files/priceli ... ch2018.pdf
Аз досега не съм виждал подобна глупост. На практика всеки модел от гамата (2018) си има собствени двигатели, които се предлагат само за този модел.
С едно малко изключение 2.0i, който се предлага и при Forester и при XV. Вярно имат малка разлика в показателите ама карай.
Другата голяма глупост, е че като изключим SUV сегмента, Субару предлага само Levorg и STI. За последния знаем, че е много специфична кола с определена клиентела. Тоест остава един Levorg, който е с един единствен двигател. Искаш Импреса-няма, искап седан-няма. Ако това не е тъп маркетинг здраве му кажи. Какви продажни да имат, като те не предлагат нищо.
Дали ако имаха подобен маркетинг в щатите щяха да имат рекордни продажби? Просто европа е тотално отебана и не мисля, че причината е само в еко изискванията.


Така е, бях питал за един модел и ми казаха, че продажбите били преустановени и нито в БГ, нито в Италия имат. Е добре де..нали представителствата по целия свят са една маркетингова мрежа. Толкова ли не могат да изтеглят един модел от Германия (примерно). Затова на тукашните представителства не им върви с продажбите и затова винаги са комбинирани с други марки, било то Киа или Хонда..

Пет Авг 31, 2018 8:04 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
redplane написа:
Ицо продажбите на турбомотори са нищожни ,защото просто не се прилагат.
Тъй като съм в търсене на нов автомобил, наскоро прегледах какво предлагат от Субару.
http://subarubg.bg/assets/files/priceli ... ch2018.pdf
Аз досега не съм виждал подобна глупост. На практика всеки модел от гамата (2018) си има собствени двигатели, които се предлагат само за този модел.
С едно малко изключение 2.0i, който се предлага и при Forester и при XV. Вярно имат малка разлика в показателите ама карай.
Другата голяма глупост, е че като изключим SUV сегмента, Субару предлага само Levorg и STI. За последния знаем, че е много специфична кола с определена клиентела. Тоест остава един Levorg, който е с един единствен двигател. Искаш Импреса-няма, искап седан-няма. Ако това не е тъп маркетинг здраве му кажи. Какви продажни да имат, като те не предлагат нищо.
Дали ако имаха подобен маркетинг в щатите щяха да имат рекордни продажби? Просто европа е тотално отебана и не мисля, че причината е само в еко изискванията.


В Щатите пък плакнат очи по Леворг и се възмущават що го няма - това са си избори на Корпорацията. Двигателите са едни и същи, просто в момента се обновяват модели и съответно двигателите като поколения (минават на директно впръскване и при атмосферните). Импреза се продава в Европа, но няма да коментирам защо не се предлага от Субару Мотърс тук. С тях оправия няма. Ако някой ме пита откъде да си купи ново Субару, отговора е прост - Германия. Ако го вземеш с регистрация (Tageszulassung), няма причина да ти откажат гаранция тук.
Форестър ХТ се предлага, но е на такава цена в Германия, на която взимаш Ауди Q5 - еми няма толкова заклети фенове, хората са прагматици.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Съб Сеп 01, 2018 8:14 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Апр 24, 2014 3:39 pm
Мнения: 194
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2.5 manual
Рейтинг: 26
Приятел всеки ден
Отговори с цитат

Чет Сеп 13, 2018 2:51 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 07, 2017 1:33 pm
Мнения: 74
Автомобил: 2002 Outback sedan 3.0 H6
Телефон: 0884793503
Рейтинг: 83
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат

Пет Сеп 14, 2018 8:21 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Яну 06, 2013 11:11 pm
Мнения: 656
Местоположение: София
Автомобил: WRX 2001
Рейтинг: 454
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
...
Форестър ХТ се предлага, но е на такава цена в Германия, на която взимаш Ауди Q5 - еми няма толкова заклети фенове, хората са прагматици.



Ще си позволя да не се съглася с това твърдениe!?!

Най-скъпия нов Forester XT е 45,750 евро, а най-евтиния (нов) е 34,000 евро

Най-скъпия нов Q5 бензин е 88,000 евро, а най-евтиния (нов) е 43,000 евро

т.е най-ниското ниво на Q5 e колкото най-високото на Forester XT, т.е цените на Q5 започват от там, където свършват на Forester XT

Справка mobile.de

Вто Сеп 18, 2018 4:08 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
tst написа:
ico_tech написа:
...
Форестър ХТ се предлага, но е на такава цена в Германия, на която взимаш Ауди Q5 - еми няма толкова заклети фенове, хората са прагматици.



Ще си позволя да не се съглася с това твърдениe!?!

Най-скъпия нов Forester XT е 45,750 евро, а най-евтиния (нов) е 34,000 евро

Най-скъпия нов Q5 бензин е 88,000 евро, а най-евтиния (нов) е 43,000 евро

т.е най-ниското ниво на Q5 e колкото най-високото на Forester XT, т.е цените на Q5 започват от там, където свършват на Forester XT

Справка mobile.de

Може би колегата искаше да каже, че това, което предлага Форестър е съпоставимо с това, което предлага Q5 на същата цена.
Докато пък AUDI за 88 000 евро си е кола с почти 350 к.с., а там нещата са брутални и луксозни.

Вто Сеп 18, 2018 4:31 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 581 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 30  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 45 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор