Правила за пускане на обяви в раздела


Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.



Отговори на тема  [ 581 мнения ]  стр Предишна  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 30  Следваща
 Новини за марката 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Като гледам снимката от линка, това ми прилича на напудрена Тойота корола.
Ако това ще е дизайна, леле майко...

Вто Сеп 01, 2020 9:51 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Дизайнът на каросерията - как да е, ама дизайнът на задвижването е ключов. Малко ме топли фактът, че шефът на WRC отбора на Койота е Томи Макинен и се надявам, че няма да сътвори BS. Томи е нечовек по принцип :)

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Вто Сеп 01, 2020 10:32 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Дек 19, 2019 8:55 am
Мнения: 153
Местоположение: София
Автомобил: '17 WRX
Рейтинг: 243
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Alxx написа:
Дизайнът на каросерията - как да е, ама дизайнът на задвижването е ключов. Малко ме топли фактът, че шефът на WRC отбора на Койота е Томи Макинен и се надявам, че няма да сътвори BS. Томи е нечовек по принцип :)


Томи е страхотен, но не е инженер. Той може да настрои окачването примерно, но не и да ръководи създаването му технически. Не че в Тойота не могат и нямат инженери - ако поискат могат - имат страшни животни, но колите им за масово производство са...и при условие, че едно от нещата, с които Субару е популярно е точно AWD-то, съперничещо си с quattro-то, и то във всяко едно Субару, не само в топ моделите - за мен да оставиш направата на тази част на подразделението на Тойота е меко казано странен маркетинг, дано е просто така брандирано-под шапката на Тойота, а по задвижването да си работят инженерите от FHI.
А Ярис ВРЦ, Поло, Ц3...голяма мъка, очаквам след няколко години още падение - Айго ВРЦ, Лупо, Ц1 и т.н. - мъка...

Сря Сеп 02, 2020 8:09 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Сеп 29, 2014 12:08 am
Мнения: 171
Рейтинг: 243
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мъка не мъка, производителите хомологират шасита, които стават за нещо като размер! Няма как да хомологираш шаси с размерите на 7-ца от недалечното минало. Затова и гледаш Ярис WRC, Polo и т.н., а не Голф, Корола, Импреза. И да, ако колите продължават да растат, следващите ще бъдат Лупо, Айго, С1.

Колкото до задвижването - въобще няма да се учудя ако е разработено от Тойота. Това е нещо много скъпо за конструиране и мисля никой не си прави илюзии, че новия STI ще има три механични диференциала с ограничено приплъзване, единият от които електронно управляем. Свърши това време. Който иска такова задвижване, да си купи актуалното поколение STI, докато още го има.

А постът на Biankonero само показва, че масовия потребител не е особено наясно, че QUATTRO, Symmetrical AWD, 4Matic и т.н. са просто общите търговски наименования на производителите, зад които могат да стоят коренно различни системи.

Пон Сеп 07, 2020 3:32 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Много точно мнение, за жалост. S209 е с електромагнитен съединител също, вместо централен диф(за статистиката). Това не прави колата лоша или бавна, но не е предсказуема като чистата механика. Като обичаш сурово сушено говеждо или чирози, няма как да те накарат да ядеш макдоналдс и панирано сурими.
Една субективна съпоставка:
Когато качиш дъртак(като мен) на съвременна бърза кола, казва: става, пъргавка е, ама...има недоизказано.
Като качих хлапе на дърта резачка(GC8 например), казва: уау! истинско и плашещо желязо. Стават фенове до гроб.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Сеп 07, 2020 5:29 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Дек 19, 2019 8:55 am
Мнения: 153
Местоположение: София
Автомобил: '17 WRX
Рейтинг: 243
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Harka написа:
Мъка не мъка, производителите хомологират шасита, които стават за нещо като размер! Няма как да хомологираш шаси с размерите на 7-ца от недалечното минало. Затова и гледаш Ярис WRC, Polo и т.н., а не Голф, Корола, Импреза. И да, ако колите продължават да растат, следващите ще бъдат Лупо, Айго, С1.


Не гледам някъде от първите титли на Льоб, както и милиони други почитатели на рали спорта. Защото ралито не е състезание на жужащи дамски калинки и нещата, за които ти говориш - хомологации и тем подобни. Ако теб подобни, макар и уж разумни причини са те оставили по отсечките и пред ТВ - мен ме изгубиха отдавна. Запалих се по ралито още от малък - 86-та година, като видях на живо и в действие на рали Златни едно Ауди и една Манта - група Б. Впоследствие видях на живо какви ли не зверове. Някъде до титлите на Томи Макинен скопяването беше поносимо, след това "ралито" явно е за почитатели, имащи обяснение за всичко. Няма лошо, но от мен - приятно гледане на калинките :)

Сря Сеп 09, 2020 9:42 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Biankonero написа:
....... Ако теб подобни, макар и уж разумни причини са те оставили по отсечките и пред ТВ - мен ме изгубиха отдавна......


Преди години редовно гледах F1 и WRC. И аз по същите прични( "модернизации" ) спрях да гледам и двете - вече повече от 15 години. Просто вече не е същото, особено F1.

Сря Сеп 09, 2020 10:27 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Сеп 29, 2014 12:08 am
Мнения: 171
Рейтинг: 243
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Цитат:
Не гледам някъде от първите титли на Льоб, както и милиони други почитатели на рали спорта. Защото ралито не е състезание на жужащи дамски калинки и нещата, за които ти говориш - хомологации и тем подобни. Ако теб подобни, макар и уж разумни причини са те оставили по отсечките и пред ТВ - мен ме изгубиха отдавна. Запалих се по ралито още от малък - 86-та година, като видях на живо и в действие на рали Златни едно Ауди и една Манта - група Б. Впоследствие видях на живо какви ли не зверове. Някъде до титлите на Томи Макинен скопяването беше поносимо, след това "ралито" явно е за почитатели, имащи обяснение за всичко. Няма лошо, но от мен - приятно гледане на калинките :)

Ъъ, нещо си в голяма заблуда. Хомологациите си ги е имало винаги в съвременното (т.е. още от 50-те години) рали, включително за Група Б!
И не знам за какво скопяване говориш, но Томи Макинен печели титлите си с Лансър Ево Група А, който е бил с минимално тегло 1230 кг и мощност около 300к.с. Само за сравнение съвременните "жужащи дамски калинки" са с минимално тегло 1190 кг и мощност около 380к.с. И размерите им са съвсем нормални за рали кола.
Дали ралито е интересно за гледане или не е един съвсем съвсем отделен въпрос, нямащ нищо общо с бързината и мощността на колите.

Сря Сеп 09, 2020 5:21 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Дек 19, 2019 8:55 am
Мнения: 153
Местоположение: София
Автомобил: '17 WRX
Рейтинг: 243
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега, явно не разбираш какво искам да кажа. А да си мислиш, че само ти знаеш какво е хомологация, как работи AWD-то или quattro-то и ТТ-данните на колите от WRC е малко нарцистично. Както казах, ако на теб ти харесва - уважавам това и ти желая приятно гледане. Аз ще си остана в заблудата и със записите на стари ралита :cool:

Чет Сеп 10, 2020 10:04 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Явно новия 2,4 турбомотор ще го има в ЕС, но няма да се казва Ascent, а ще носи името Evontis:
https://automedia.investor.bg/a/2-novin ... alen-model

Нед Сеп 27, 2020 5:48 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kronos написа:
Явно новия 2,4 турбомотор ще го има в ЕС, но няма да се казва Ascent, а ще носи името Evontis:
https://automedia.investor.bg/a/2-novin ... alen-model


Предвид запазеното име, съдържащо в себе си "volt", със сигурност няма да го видим в текущия му вариант на мотор. Или ще трябва да изчакаме някой по-сериозен хибриден вариант(демек да преобладава електромотора в общата мощност), или го подготвят за изцяло електрически, като ако остане последното - към 2030-та може и да му се радваме в Европа. Вчера видях един Ascent на живо. Какво да кажа - иделният Forester за 4 или 5-членно семейство с преобладаващо женска доминация :)

Пон Сеп 28, 2020 6:24 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
nikentce написа:
kronos написа:
Явно новия 2,4 турбомотор ще го има в ЕС, но няма да се казва Ascent, а ще носи името Evontis:
https://automedia.investor.bg/a/2-novin ... alen-model


Предвид запазеното име, съдържащо в себе си "volt", със сигурност няма да го видим в текущия му вариант на мотор. Или ще трябва да изчакаме някой по-сериозен хибриден вариант(демек да преобладава електромотора в общата мощност), или го подготвят за изцяло електрически, като ако остане последното - към 2030-та може и да му се радваме в Европа. Вчера видях един Ascent на живо. Какво да кажа - иделният Forester за 4 или 5-членно семейство с преобладаващо женска доминация :)

Не, че нещо, но къде видя да се съдържа думата volt?
Пък и в статията ясно пише, че двигателят ще е 2,4 турбобензин с 260 к.с.
Друг е въпроса дали наистина ще покрие абсурдното евро 7.

Пон Сеп 28, 2020 8:00 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am
Мнения: 217
Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Прикачени файлове:
evoltis.jpg


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Outback Touring XT 2020
Outback 3.6R 2017 LPi
Forester XT 2.0DIT 2017
Outback 3.6 2010 LPi

Пон Сеп 28, 2020 8:08 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Странно, защо тогава в статията са го писали Evontis???
Да не вярваш на български журналисти :D
Извинявам се :pardon:

Пон Сеп 28, 2020 8:23 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kronos написа:
Не, че нещо, но къде видя да се съдържа думата volt?
Пък и в статията ясно пише, че двигателят ще е 2,4 турбобензин с 260 к.с.
Друг е въпроса дали наистина ще покрие абсурдното евро 7.


Просто правописна грешка в статията. Иначе новината я четох онзи ден - Тенчо я беше публикувал във фейс-а си и оттам научих за модела.
Прав си, че е обявен така моторът, но за стартирането му на пазари извън ЕС. За Европа за сега само е запазено името, нищо повече. За съжаление Subaru нямат електромобили и бензинови малолитражки и/или хибриди с които да прави микс в продажбите и да покрива нормите на ЕС, а да плащат глоби със сигурност нямат ресурс.
Но да се върна на името - това е най-обнадеждаващото, че все пак Subaru мислят сериозно за нашия пазар, защото за Южна Америка и Азия не им е трябвало да се пънат толкова :D
Другото обнадеждаващо е новината пак от онзи ден, че в Европа вече половината от продажбите на нови автомобили са SUV, и автопроизводителите са ужасени от тази нагласа на потребителя и новите цели на ЕС за вредни емисии. Предвид, че Subaru основно играе в този сегмент - само им трябва едно читаво хибридно и чисто електрическо задвижване с по-дълъг пробег, и европеецът ще стане субарист :D

Пон Сеп 28, 2020 8:31 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Силно се съмнявам. Далеч по-големи производители с огромни ресурси, изпитват големи затруднения да пуснат евтини електрички, заради скъпите батерии. Дори Ауди няколко пъти отлагаха техния електромобил, заради поскъпване на батериите произвеждани в Корея.
Всъщност не знам за света, но определено ЕС ще си вкара такъв автогол със забраните и тази криворабрана екология и емисии, че скоро ще е под угрозата 80% от новите коли да са само Тесла. Просто при електричките Тесла водят много и си правят батериите сами. Няма Тойота, няма Фолксваген, няма Субару - пуснат ли евтиния си модел Y, мачът свършва за повечето фирми в ЕС.
Дори Даймлер сега плаща над милиард евро глоба, защото не е успяла да произведе заложения брой електрички.
Темата е доста сложна и за жалост никой не ни пита какво харесваме.

Пон Сеп 28, 2020 9:08 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Забравяш само едно: Тесла е субсидиран балон и ако не започне да носи релни дивиденти, ще пукне. При това като фойерверк.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Сеп 28, 2020 6:15 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Alxx написа:
Забравяш само едно: Тесла е субсидиран балон и ако не започне да носи релни дивиденти, ще пукне. При това като фойерверк.

Точно това е генезисът на проблема - ако няма забрани и субсидии, електричките няма как да се наложат.
Пак опираме до онази тема, в която веднага ще бъда оплют като немодерен :D
Но ако задължително трябва да си купиш електричка, защо ще е Субару, след като няма как да е с боксеров двигател, нито ще се различава с уникално 4х4, защото всички такива ще са с по 4 електродвигателя за всяко колело.
Добре, че вече съм в средна възраст и ми остават масимум 40 години, та да не видя накъде отива този оксиморон - либерастката диктатура :beer:
 1

Пон Сеп 28, 2020 6:30 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Вече наистина офтопик:
Либерастията вече е налице. Ослушай се какво става навън.

Онтопик: не съм чак фен на Койота, ама бъдещето ми се привижда в автомобили като Mirai, Hydrogen 7 BMW и подобни. Според мен, Субару няма да закъснеят с подобна кола, предвид постоянния флирт с Койота.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Сеп 28, 2020 9:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 02, 2010 6:57 am
Мнения: 593
Местоположение: София
Автомобил: 2011 Subaru Outback 2.5i CVT Ltd.
Рейтинг: 178
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Новини за колиците и още...
https://subarudrive.com/articles/subaru-sti-s209

Пет Окт 16, 2020 6:05 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 581 мнения ]  стр Предишна  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 30  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 71 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор