Правила за пускане на обяви в раздела
Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.
Автор |
Съобщение |
Vmax
|
Като гледам снимката от линка, това ми прилича на напудрена Тойота корола. Ако това ще е дизайна, леле майко...
|
|
|
Вто Сеп 01, 2020 9:51 pm |
|
|
Alxx
|
Дизайнът на каросерията - как да е, ама дизайнът на задвижването е ключов. Малко ме топли фактът, че шефът на WRC отбора на Койота е Томи Макинен и се надявам, че няма да сътвори BS. Томи е нечовек по принцип
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Сеп 01, 2020 10:32 pm |
|
|
Biankonero
Регистриран на: Чет Дек 19, 2019 8:55 am Мнения: 153 Местоположение: София
Автомобил: '17 WRX
Рейтинг: 243
|
Alxx написа: Дизайнът на каросерията - как да е, ама дизайнът на задвижването е ключов. Малко ме топли фактът, че шефът на WRC отбора на Койота е Томи Макинен и се надявам, че няма да сътвори BS. Томи е нечовек по принцип Томи е страхотен, но не е инженер. Той може да настрои окачването примерно, но не и да ръководи създаването му технически. Не че в Тойота не могат и нямат инженери - ако поискат могат - имат страшни животни, но колите им за масово производство са...и при условие, че едно от нещата, с които Субару е популярно е точно AWD-то, съперничещо си с quattro-то, и то във всяко едно Субару, не само в топ моделите - за мен да оставиш направата на тази част на подразделението на Тойота е меко казано странен маркетинг, дано е просто така брандирано-под шапката на Тойота, а по задвижването да си работят инженерите от FHI. А Ярис ВРЦ, Поло, Ц3...голяма мъка, очаквам след няколко години още падение - Айго ВРЦ, Лупо, Ц1 и т.н. - мъка...
|
|
|
Сря Сеп 02, 2020 8:09 am |
|
|
Harka
|
Мъка не мъка, производителите хомологират шасита, които стават за нещо като размер! Няма как да хомологираш шаси с размерите на 7-ца от недалечното минало. Затова и гледаш Ярис WRC, Polo и т.н., а не Голф, Корола, Импреза. И да, ако колите продължават да растат, следващите ще бъдат Лупо, Айго, С1.
Колкото до задвижването - въобще няма да се учудя ако е разработено от Тойота. Това е нещо много скъпо за конструиране и мисля никой не си прави илюзии, че новия STI ще има три механични диференциала с ограничено приплъзване, единият от които електронно управляем. Свърши това време. Който иска такова задвижване, да си купи актуалното поколение STI, докато още го има.
А постът на Biankonero само показва, че масовия потребител не е особено наясно, че QUATTRO, Symmetrical AWD, 4Matic и т.н. са просто общите търговски наименования на производителите, зад които могат да стоят коренно различни системи.
|
|
|
Пон Сеп 07, 2020 3:32 pm |
|
|
Alxx
|
Много точно мнение, за жалост. S209 е с електромагнитен съединител също, вместо централен диф(за статистиката). Това не прави колата лоша или бавна, но не е предсказуема като чистата механика. Като обичаш сурово сушено говеждо или чирози, няма как да те накарат да ядеш макдоналдс и панирано сурими. Една субективна съпоставка: Когато качиш дъртак(като мен) на съвременна бърза кола, казва: става, пъргавка е, ама...има недоизказано. Като качих хлапе на дърта резачка(GC8 например), казва: уау! истинско и плашещо желязо. Стават фенове до гроб.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Сеп 07, 2020 5:29 pm |
|
|
Biankonero
Регистриран на: Чет Дек 19, 2019 8:55 am Мнения: 153 Местоположение: София
Автомобил: '17 WRX
Рейтинг: 243
|
Harka написа: Мъка не мъка, производителите хомологират шасита, които стават за нещо като размер! Няма как да хомологираш шаси с размерите на 7-ца от недалечното минало. Затова и гледаш Ярис WRC, Polo и т.н., а не Голф, Корола, Импреза. И да, ако колите продължават да растат, следващите ще бъдат Лупо, Айго, С1.
Не гледам някъде от първите титли на Льоб, както и милиони други почитатели на рали спорта. Защото ралито не е състезание на жужащи дамски калинки и нещата, за които ти говориш - хомологации и тем подобни. Ако теб подобни, макар и уж разумни причини са те оставили по отсечките и пред ТВ - мен ме изгубиха отдавна. Запалих се по ралито още от малък - 86-та година, като видях на живо и в действие на рали Златни едно Ауди и една Манта - група Б. Впоследствие видях на живо какви ли не зверове. Някъде до титлите на Томи Макинен скопяването беше поносимо, след това "ралито" явно е за почитатели, имащи обяснение за всичко. Няма лошо, но от мен - приятно гледане на калинките
|
|
|
Сря Сеп 09, 2020 9:42 am |
|
|
nikentce
|
Biankonero написа: ....... Ако теб подобни, макар и уж разумни причини са те оставили по отсечките и пред ТВ - мен ме изгубиха отдавна...... Преди години редовно гледах F1 и WRC. И аз по същите прични( "модернизации" ) спрях да гледам и двете - вече повече от 15 години. Просто вече не е същото, особено F1.
|
|
|
Сря Сеп 09, 2020 10:27 am |
|
|
Harka
|
Цитат: Не гледам някъде от първите титли на Льоб, както и милиони други почитатели на рали спорта. Защото ралито не е състезание на жужащи дамски калинки и нещата, за които ти говориш - хомологации и тем подобни. Ако теб подобни, макар и уж разумни причини са те оставили по отсечките и пред ТВ - мен ме изгубиха отдавна. Запалих се по ралито още от малък - 86-та година, като видях на живо и в действие на рали Златни едно Ауди и една Манта - група Б. Впоследствие видях на живо какви ли не зверове. Някъде до титлите на Томи Макинен скопяването беше поносимо, след това "ралито" явно е за почитатели, имащи обяснение за всичко. Няма лошо, но от мен - приятно гледане на калинките Ъъ, нещо си в голяма заблуда. Хомологациите си ги е имало винаги в съвременното (т.е. още от 50-те години) рали, включително за Група Б! И не знам за какво скопяване говориш, но Томи Макинен печели титлите си с Лансър Ево Група А, който е бил с минимално тегло 1230 кг и мощност около 300к.с. Само за сравнение съвременните "жужащи дамски калинки" са с минимално тегло 1190 кг и мощност около 380к.с. И размерите им са съвсем нормални за рали кола. Дали ралито е интересно за гледане или не е един съвсем съвсем отделен въпрос, нямащ нищо общо с бързината и мощността на колите.
|
|
|
Сря Сеп 09, 2020 5:21 pm |
|
|
Biankonero
Регистриран на: Чет Дек 19, 2019 8:55 am Мнения: 153 Местоположение: София
Автомобил: '17 WRX
Рейтинг: 243
|
Колега, явно не разбираш какво искам да кажа. А да си мислиш, че само ти знаеш какво е хомологация, как работи AWD-то или quattro-то и ТТ-данните на колите от WRC е малко нарцистично. Както казах, ако на теб ти харесва - уважавам това и ти желая приятно гледане. Аз ще си остана в заблудата и със записите на стари ралита
|
|
|
Чет Сеп 10, 2020 10:04 am |
|
|
kronos
|
|
Нед Сеп 27, 2020 5:48 pm |
|
|
nikentce
|
Предвид запазеното име, съдържащо в себе си "volt", със сигурност няма да го видим в текущия му вариант на мотор. Или ще трябва да изчакаме някой по-сериозен хибриден вариант(демек да преобладава електромотора в общата мощност), или го подготвят за изцяло електрически, като ако остане последното - към 2030-та може и да му се радваме в Европа. Вчера видях един Ascent на живо. Какво да кажа - иделният Forester за 4 или 5-членно семейство с преобладаващо женска доминация
|
|
|
Пон Сеп 28, 2020 6:24 am |
|
|
kronos
|
nikentce написа: Предвид запазеното име, съдържащо в себе си "volt", със сигурност няма да го видим в текущия му вариант на мотор. Или ще трябва да изчакаме някой по-сериозен хибриден вариант(демек да преобладава електромотора в общата мощност), или го подготвят за изцяло електрически, като ако остане последното - към 2030-та може и да му се радваме в Европа. Вчера видях един Ascent на живо. Какво да кажа - иделният Forester за 4 или 5-членно семейство с преобладаващо женска доминация Не, че нещо, но къде видя да се съдържа думата volt? Пък и в статията ясно пише, че двигателят ще е 2,4 турбобензин с 260 к.с. Друг е въпроса дали наистина ще покрие абсурдното евро 7.
|
|
|
Пон Сеп 28, 2020 8:00 am |
|
|
kvark
Регистриран на: Вто Сеп 03, 2013 12:23 am Мнения: 217 Местоположение: Стамболийски
Skype: kvark1971
Автомобил: Outback Touring XT 2020
Телефон: 0893556828
Рейтинг: 313
|
Прикачени файлове: evoltis.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ Outback Touring XT 2020 Outback 3.6R 2017 LPi Forester XT 2.0DIT 2017 Outback 3.6 2010 LPi
|
|
|
Пон Сеп 28, 2020 8:08 am |
|
|
kronos
|
Странно, защо тогава в статията са го писали Evontis??? Да не вярваш на български журналисти Извинявам се
|
|
|
Пон Сеп 28, 2020 8:23 am |
|
|
nikentce
|
kronos написа: Не, че нещо, но къде видя да се съдържа думата volt? Пък и в статията ясно пише, че двигателят ще е 2,4 турбобензин с 260 к.с. Друг е въпроса дали наистина ще покрие абсурдното евро 7. Просто правописна грешка в статията. Иначе новината я четох онзи ден - Тенчо я беше публикувал във фейс-а си и оттам научих за модела. Прав си, че е обявен така моторът, но за стартирането му на пазари извън ЕС. За Европа за сега само е запазено името, нищо повече. За съжаление Subaru нямат електромобили и бензинови малолитражки и/или хибриди с които да прави микс в продажбите и да покрива нормите на ЕС, а да плащат глоби със сигурност нямат ресурс. Но да се върна на името - това е най-обнадеждаващото, че все пак Subaru мислят сериозно за нашия пазар, защото за Южна Америка и Азия не им е трябвало да се пънат толкова Другото обнадеждаващо е новината пак от онзи ден, че в Европа вече половината от продажбите на нови автомобили са SUV, и автопроизводителите са ужасени от тази нагласа на потребителя и новите цели на ЕС за вредни емисии. Предвид, че Subaru основно играе в този сегмент - само им трябва едно читаво хибридно и чисто електрическо задвижване с по-дълъг пробег, и европеецът ще стане субарист
|
|
|
Пон Сеп 28, 2020 8:31 am |
|
|
kronos
|
Силно се съмнявам. Далеч по-големи производители с огромни ресурси, изпитват големи затруднения да пуснат евтини електрички, заради скъпите батерии. Дори Ауди няколко пъти отлагаха техния електромобил, заради поскъпване на батериите произвеждани в Корея. Всъщност не знам за света, но определено ЕС ще си вкара такъв автогол със забраните и тази криворабрана екология и емисии, че скоро ще е под угрозата 80% от новите коли да са само Тесла. Просто при електричките Тесла водят много и си правят батериите сами. Няма Тойота, няма Фолксваген, няма Субару - пуснат ли евтиния си модел Y, мачът свършва за повечето фирми в ЕС. Дори Даймлер сега плаща над милиард евро глоба, защото не е успяла да произведе заложения брой електрички. Темата е доста сложна и за жалост никой не ни пита какво харесваме.
|
|
|
Пон Сеп 28, 2020 9:08 am |
|
|
Alxx
|
Забравяш само едно: Тесла е субсидиран балон и ако не започне да носи релни дивиденти, ще пукне. При това като фойерверк.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Сеп 28, 2020 6:15 pm |
|
|
kronos
|
Alxx написа: Забравяш само едно: Тесла е субсидиран балон и ако не започне да носи релни дивиденти, ще пукне. При това като фойерверк. Точно това е генезисът на проблема - ако няма забрани и субсидии, електричките няма как да се наложат. Пак опираме до онази тема, в която веднага ще бъда оплют като немодерен Но ако задължително трябва да си купиш електричка, защо ще е Субару, след като няма как да е с боксеров двигател, нито ще се различава с уникално 4х4, защото всички такива ще са с по 4 електродвигателя за всяко колело. Добре, че вече съм в средна възраст и ми остават масимум 40 години, та да не видя накъде отива този оксиморон - либерастката диктатура
|
1
|
|
Пон Сеп 28, 2020 6:30 pm |
|
|
Alxx
|
Вече наистина офтопик: Либерастията вече е налице. Ослушай се какво става навън.
Онтопик: не съм чак фен на Койота, ама бъдещето ми се привижда в автомобили като Mirai, Hydrogen 7 BMW и подобни. Според мен, Субару няма да закъснеят с подобна кола, предвид постоянния флирт с Койота.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Сеп 28, 2020 9:13 pm |
|
|
PitM
Регистриран на: Вто Ное 02, 2010 6:57 am Мнения: 593 Местоположение: София
Автомобил: 2011 Subaru Outback 2.5i CVT Ltd.
Рейтинг: 178
|
|
Пет Окт 16, 2020 6:05 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 71 госта |
|