Правила за пускане на обяви в раздела
Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.
Автор |
Съобщение |
Alxx
|
Седи гледай филма: бъдещата норма Евро 7 е планирана като окончателна и ще се въведе(евентуално по план) 2025-та. Всичко на ток
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Дек 08, 2020 6:55 pm |
|
|
kronos
|
|
Пон Дек 14, 2020 12:09 pm |
|
|
tst
|
|
Вто Дек 15, 2020 12:28 pm |
|
|
Vmax
|
Голямо мислене е паднало - това си е Рав4 с емблема Субару.
|
|
|
Вто Дек 15, 2020 12:57 pm |
|
|
nikentce
|
Остава все пак надеждата, че бутайки дизайна си насила от Toyota поне са се съгласили Subaru да разработи задвижването на общия модел. И преди е ставало на въпрос, че колкото повече вървим към чисти електрички - толкова повече ще се губи предимството на Subaru в АWD задвижването и ще се размива с останалите. За този конкретно нищо не казват за задвижването - с колко електромотора ще е, как и къде ще са разположени и т.н. Ако ще има електромотор във всяко колело на практика на Toyota не им са нужни Subaru, а читав програмист
|
|
|
Вто Дек 15, 2020 1:56 pm |
|
|
kronos
|
nikentce написа: Остава все пак надеждата, че бутайки дизайна си насила от Toyota поне са се съгласили Subaru да разработи задвижването на общия модел. И преди е ставало на въпрос, че колкото повече вървим към чисти електрички - толкова повече ще се губи предимството на Subaru в АWD задвижването и ще се размива с останалите. За този конкретно нищо не казват за задвижването - с колко електромотора ще е, как и къде ще са разположени и т.н. Ако ще има електромотор във всяко колело на практика на Toyota не им са нужни Subaru, а читав програмист Четох, че ще е с 2 мотора и около 400 к.с. Доколкото знам решението с електромотор във всяко колело е неудачно за окачването. Та до серийно производство има доста вода да изтече.
|
|
|
Вто Дек 15, 2020 3:57 pm |
|
|
nikentce
|
kronos написа: Четох, че ще е с 2 мотора ...... Значи все пак има смисъл Subaru да го правят - поне ще го направят Symetrical. Имаш право за електромоторите във всяко колело, може би не е приложимо решение за по-голяма обща мощност, защото там все пак мястото е ограничено, но идеята много блазни...
|
|
|
Вто Дек 15, 2020 6:06 pm |
|
|
Alxx
|
Понятието "симетрикал" се разми отдавна - вече навсякъде са на халдекси(или сходни конструкции), а хубавите механични централни дифове останаха в миналото като неизгодни за производство. Вече ще караме електронни игри.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Дек 15, 2020 8:47 pm |
|
|
nikentce
|
|
Чет Яну 14, 2021 10:21 am |
|
|
prizov
Регистриран на: Сря Апр 30, 2008 1:30 pm Мнения: 411 Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0i, '12 Lin.; 2 х SVX '93
Рейтинг: 253
|
Да, от този "пустиняк" и аз бих си взел при възможност. С турбото. Без камуфлажа.
|
|
|
Чет Яну 14, 2021 7:07 pm |
|
|
ico_tech
|
И какво пречи бе Ники, то и сега всяко Субару може да стане така за смешни пари. Вземаш един Аутбек 2010+, изхвърляш му окачването, слагаш нещо прилично, гуми и бягаш в гората. Да ти кажа понятието “лек до среден” офроуд аз не го разбирам Има офроуд от който се връщаш сам, има офроуд, на който се обаждаш на приятел/и с лопати и лебедка
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Чет Яну 14, 2021 11:20 pm |
|
|
valqk
|
Или си носиш лебедката И се обаждаш на приятели... и както наскоро в някаква реклама.. после обсъждаш ключа... за смяна на гуми в кал Прилично изглежда, то по-интересното ще е дали има мегдан за подложки това. Ако може да му се пляснат +50мм + гуми за още +30 и да се вдигне с +80 от това, което идва Иначе, аз не съм фен на FA-тата, заради директното впръскване.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Чет Яну 14, 2021 11:27 pm |
|
|
Alxx
|
Фен си щото не ти е дома и няма SMOG тест на гтп Аз не бих си го купил. Наречете ме ретрограден, но за мен Субару без железа(три дифа и пр.) не е Субару и всеки по-евтин казан със сходна технология е по-разумна покупка, поне на наша територия. За справка: не се имал за голям рацер, но тази вечер едно Инфинити с авд(ба ли кой модел) ми се пречка 2км на спускане от Златните мостове. Драснах го накрая(все пак имам само 116 обявени магарета) и в огледалото гледах, как бая се помъчи да ме настига. Подчертавам, че в момента ми е зле предницата - имам шарнир и задни тампони тотал щета, а гумите ми са за мъгла. Комфортно е в нова и тиха колица, ама за мен е скучно.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Яну 15, 2021 12:08 am |
|
|
Miro1972
Регистриран на: Сря Сеп 01, 2010 7:34 pm Мнения: 857 Местоположение: Варна
Skype: miro461
Автомобил: Subaru Forester 2.0D 2H(Мечо)
Рейтинг: 236
|
FA 2.4 е много нервен двигател. Не дава да го пипнеш. Дано има и спортни ржими със смяна на картите като на моя FA 2.0 , че тогава става лудница. Хубава ще е колицата! Продавам ХТ-то в края на годината да знаете.
Sent from my iPhone using Tapatalk
_________________ Отначало момченцата се интересуват от коли , а момиченцата от кукли. По-късно ролите се разменят! It's all we'll drive- Subaru
|
|
|
Пет Яну 15, 2021 6:48 am |
|
|
nikentce
|
ico_tech написа: И какво пречи бе Ники, то и сега всяко Субару може да стане така за смешни пари. Вземаш един Аутбек 2010+, изхвърляш му окачването, слагаш нещо прилично, гуми и бягаш в гората. Да ти кажа понятието “лек до среден” офроуд аз не го разбирам Две неща ми пречат - броните не са като на Fori, демек не си е баш за извън пътя, а в същото време не съм фен на нефабрични лифтвания, т.е. когато не всички компоненти под пода на колата са ппоектирани за съответния просвет. Лек до среден офроуд разбирам този, за който са ти достатъчни висок просвет и добро задвижване на 4-те колела. Там, където вече трябват голям въртящ момент в ниски обороти и "меча стъпка", па и лебедка, ми влиза в категория тежък
|
|
|
Пет Яну 15, 2021 6:57 am |
|
|
kronos
|
Все пак Субару няма да се изтегля от Европа: https://automedia.investor.bg/a/2-novin ... -prodazhbiНай-много ми хареса обаче хитринката, която ще използват, за да заобиколят екофашистката диктатура: "За да имате представа колко малък дял има японският производител в Европа, ще споделим, че той е определен като "нишов" производител и не трябва да отговаря на най-стриктните СО2 цели, поставени от Европейския съюз".
|
|
|
Вто Яну 26, 2021 9:13 am |
|
|
valqk
|
UK... EU? Нещо пак е писано, недописано Но щом в УК има толкова малко продажби, където си има фен база... смятайте на континента как е А, че Суби си е нишов автомобил - точно така си е.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Вто Яну 26, 2021 11:23 am |
|
|
Harka
|
kronos написа: Най-много ми хареса обаче хитринката, която ще използват, за да заобиколят екофашистката диктатура: "За да имате представа колко малък дял има японският производител в Европа, ще споделим, че той е определен като "нишов" производител и не трябва да отговаря на най-стриктните СО2 цели, поставени от Европейския съюз". "Хитринката", както ти я наричаш, е просто резултат от мизерните продажби на марката в Европа, които я поставят в правно отношение родом до марки като Лада, Лотус и т.н. Причините за тези мизерни продажби не се крият в "екофашистката диктатура" (колкото и да се опитват Субару да се оправдават с това), а се коренят от преди много години назад, когато Субару просто не си поставиха основите да бъдат успешна марка в Европа - твърде дългата липса и двърде закъснялото изкарване на дизелов мотор (при това проблемен). Субару не искаха, не можеха или нямаха капацитета да направят нещо по въпроса за това, че масовият европеец не е склонен да си купува среден клас кола със скромни динамични характеристики, която харчи 10/100 бензин. Слагането на газови уредби за италианския пазар не беше решение като се има предвид, че този вид гориво чисто културно, освен в Италия и в отделни държави в Източна Европа, просто не е популярен. Та така, Субару беше и остава нишов производител, който вероятно ще става все по-нишов и аз лично не съм супер голям оптимист за бъдещето на марката в дългосрочен план. Бъдещото е ясно и поне засега Субару с нищо не са показали, че са подготвени за него. Моята лична прогноза за марката е, че в един момент ще бъдат изцяло купени от Тойота и компанията-майка ще я запази (евентуално) като някакъв нишов под-бранд.
|
|
|
Вто Яну 26, 2021 4:12 pm |
|
|
nikentce
|
Harka написа: "Хитринката", както ти я наричаш, е просто резултат от мизерните продажби на марката в Европа, които я поставят в правно отношение родом до марки като Лада, Лотус и т.н...... Напълно съгласен с всичко, което си написал. Само да допълня - друга много основателна причина да не се наложи на пазар Европа е липса в инвестицият в завод на местна почва. Европейският пазар е много силен производител на автомобили и без завод на местна почва не става - чисто ценово не излиза сметката. Дори евтини "китайци" да мъкнеш отвъд океана - пак не става. Въпреки това, заради нарастващия пазар на кросоувъри и сувове в Европа, ако не бяха направили издънката с първия Diesel Boxer - през последните 10-12 години щяха да са доста по-популярни. Европеецът си сака дизел и това е. Ако не беше този казус колко от съфорумците тук щяха да минат на дизела заради комбинацията тяга/разход?
|
|
|
Вто Яну 26, 2021 5:07 pm |
|
|
kronos
|
Harka написа: kronos написа: Най-много ми хареса обаче хитринката, която ще използват, за да заобиколят екофашистката диктатура: "За да имате представа колко малък дял има японският производител в Европа, ще споделим, че той е определен като "нишов" производител и не трябва да отговаря на най-стриктните СО2 цели, поставени от Европейския съюз". "Хитринката", както ти я наричаш, е просто резултат от мизерните продажби на марката в Европа, които я поставят в правно отношение родом до марки като Лада, Лотус и т.н. Причините за тези мизерни продажби не се крият в "екофашистката диктатура" (колкото и да се опитват Субару да се оправдават с това), а се коренят от преди много години назад, когато Субару просто не си поставиха основите да бъдат успешна марка в Европа - твърде дългата липса и двърде закъснялото изкарване на дизелов мотор (при това проблемен). Субару не искаха, не можеха или нямаха капацитета да направят нещо по въпроса за това, че масовият европеец не е склонен да си купува среден клас кола със скромни динамични характеристики, която харчи 10/100 бензин. Слагането на газови уредби за италианския пазар не беше решение като се има предвид, че този вид гориво чисто културно, освен в Италия и в отделни държави в Източна Европа, просто не е популярен. Та така, Субару беше и остава нишов производител, който вероятно ще става все по-нишов и аз лично не съм супер голям оптимист за бъдещето на марката в дългосрочен план. Бъдещото е ясно и поне засега Субару с нищо не са показали, че са подготвени за него. Моята лична прогноза за марката е, че в един момент ще бъдат изцяло купени от Тойота и компанията-майка ще я запази (евентуално) като някакъв нишов под-бранд. Аз пък гледам на нещата далеч по-мащабно. Избирам колата си по това, което предлага, а не по надписът на капака. В този ред на мисли, харесвам точно това, че Субару е нишов автомобил и не е като Голф или Пасат, който се кара от всеки. А Субару си имат пазар и си продават почти по милион автомобила годишо там. За какъв @!@ им е да дават грешни пари за разбработки на двигатели за пазар, в който всичко се свежда само до СО2 (да не изпадам в подробности за безумието на ЕС)? Нито им трябва дизел, за да продадат още 20 000 нови коли в ЕС, нито за сега им трябват електрички, за да покриват каквито и да са изисквания. Всичко се свежда до концепция и управленски решения. На който не му харесва, има достатъчно други марки - такъв е животът Аз не възнамерявам да давам 100 бона за нова кола, така че моите разсъждения не са меродавни, но за сега съм намерил всичко което ми трябва в един автомобил в лицето на турбо Форко. Това, че е нишов, ме кара да го харесвам още повече
|
|
|
Вто Яну 26, 2021 7:41 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 77 госта |
|