Правила за пускане на обяви в раздела
Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.
Автор |
Съобщение |
Miro1972
Регистриран на: Сря Сеп 01, 2010 7:34 pm Мнения: 857 Местоположение: Варна
Skype: miro461
Автомобил: Subaru Forester 2.0D 2H(Мечо)
Рейтинг: 236
|
И защо са ни нужни 350 кончета от SQ5 ? Винаги съм се чудел на Американците защо са им 5-7л мотори , при условие че по магистрала си “джиткат “ с 60мили/час ? С един познат набримчихме в Небраска по един пуст път един Форд 5.7л с 160 !! , преди 10 години и ни спипаха !?! Хайде карай.
Sent from my iPhone using Tapatalk
_________________ Отначало момченцата се интересуват от коли , а момиченцата от кукли. По-късно ролите се разменят! It's all we'll drive- Subaru
|
|
|
Вто Сеп 18, 2018 9:58 pm |
|
|
ico_tech
|
Цените в мобилето са стартови при договаряне. Обзалагам се, че дилърите на Ауди, са доста по-гъвкави от тези на Субару (те падат с 10 % поне). 350 кончета..... в Германия можеш да ги ползваш по предназначение, в щатите са престиж спрямо 5-7 литровите американски возила. Вниманието към детайла в немските премиум класове още няма много аналози в САЩ. То само с кожа от тексаски бичета не става В БГ 350 кончета се ползват по "задължение', как иначе ще се отличиш от плебеите. Поне докато не те издуха някоя грозна кола като Субару
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Вто Сеп 18, 2018 11:32 pm |
|
|
kronos
|
Miro1972 написа: И защо са ни нужни 350 кончета от SQ5 ? Винаги съм се чудел на Американците защо са им 5-7л мотори , при условие че по магистрала си “джиткат “ с 60мили/час ? С един познат набримчихме в Небраска по един пуст път един Форд 5.7л с 160 !! , преди 10 години и ни спипаха !?! Хайде карай.
Sent from my iPhone using Tapatalk Защо непременно ако имаш кола с 350 к.с. трябва да караш с 250 км/ч? Аз свързвам мощността с ускорение, не с максимална скорост. Когато ми се наложи да изпреваря и съм натоварен, тези 350 к.с. на 2 тона кола, дават възможност за бързо и безопасно изпреварване.
|
|
|
Сря Сеп 19, 2018 7:02 am |
|
|
nikentce
|
kronos написа: Защо непременно ако имаш кола с 350 к.с. трябва да караш с 250 км/ч? Аз свързвам мощността с ускорение, не с максимална скорост. Когато ми се наложи да изпреваря и съм натоварен, тези 350 к.с. на 2 тона кола, дават възможност за бързо и безопасно изпреварване. Напълно подкрепям. Миро - важното е колко бързо ги стигаш тия 60 мили в час, иначе имаш право. Повечето съвременни по-мощни втомобили за пътя са електронно ограничени на 250 км/ч. И кола 350 к.с. може да ги вдигне, и кола 600 к.с. също, ама усещането......
|
|
|
Сря Сеп 19, 2018 7:51 am |
|
|
tst
|
nikentce написа: kronos написа: Защо непременно ако имаш кола с 350 к.с. трябва да караш с 250 км/ч? Аз свързвам мощността с ускорение, не с максимална скорост. Когато ми се наложи да изпреваря и съм натоварен, тези 350 к.с. на 2 тона кола, дават възможност за бързо и безопасно изпреварване. Напълно подкрепям. Миро - важното е колко бързо ги стигаш тия 60 мили в час, иначе имаш право. Повечето съвременни по-мощни втомобили за пътя са електронно ограничени на 250 км/ч. И кола 350 к.с. може да ги вдигне, и кола 600 к.с. също, ама усещането...... Мощността не е пропорционалността на удоволствието от шофирането. За да продължа темата - ако ще се прави сравнение, то нека да сравняваме "круши с круши" - в случая би следвало да се сравнява Forester XT с Audi Q5 quattro (benzin). Q5 - цата (quattro) е единствено и само с двигател 252 к.с. - т.е толкова колкото и Forester-a.
|
|
|
Сря Сеп 19, 2018 9:13 pm |
|
|
Vmax
|
Колеги,
Моля не спамете темата повече. Ако желаете отворете нова за Ауди срещу Субару
|
|
|
Сря Сеп 19, 2018 9:37 pm |
|
|
kronos
|
|
Нед Сеп 30, 2018 10:39 am |
|
|
nikentce
|
kronos написа: https://fakti.bg/avto/332494-sluhove-za-subaru-sas-sreden-dvigatel Пак се появяват слухове за средно разположен 2,4 ТУРБО двигател. Най-интересно обаче е това, че се работи и по нови поколения на WRX STI и BRZ Супер, но дали ще покрие евро нормите, та да се търкаля и по нашите пътища? 2.0 DIT заедно с дизела вече получи звездички по ценовите листи, та кой купил-купил. Forester-а вече остана само атмосферен 2-литров бензин
|
|
|
Вто Окт 02, 2018 4:46 pm |
|
|
kronos
|
nikentce написа: kronos написа: https://fakti.bg/avto/332494-sluhove-za-subaru-sas-sreden-dvigatel Пак се появяват слухове за средно разположен 2,4 ТУРБО двигател. Най-интересно обаче е това, че се работи и по нови поколения на WRX STI и BRZ Супер, но дали ще покрие евро нормите, та да се търкаля и по нашите пътища? 2.0 DIT заедно с дизела вече получи звездички по ценовите листи, та кой купил-купил. Forester-а вече остана само атмосферен 2-литров бензин Тя Европа сама си е виновна с тези простотии за евро 7, която ще се покрива само от миксери. Всъщност напъните на всички марки за производство на електрички не е заради ЕС, а заради Китай. Ние вече сме под диктатура, която обаче няма топки да спре истинските виновници за замърсяването - барутниците бълващи сажди и горящи масло!
|
|
|
Вто Окт 02, 2018 6:45 pm |
|
|
kronos
|
https://fakti.bg/technozone/339938-suba ... m-v-motoraЦитат: Повече от 400 000 автомобила Subaru по цял свят ще трябва да посетят сервизите на компанията за смяна на слаби пружини на клапаните, съобщава The Wall Street Journal. Евентуалното им счупване може да доведе до сериозни поражения в мотора. Кампанията засяга моделите Forester, Impreza и BRZ, произведени между януари 2012 и септември 2013 г.. Със същия двигател се оборудват също Toyota 86 и Scion FR-S, които също ще бъдат отзовани..
|
|
|
Чет Ное 01, 2018 6:12 pm |
|
|
ico_tech
|
Е сега ако съм механик в дилърската мрежа или напускам още днес или си прерязвам вените - мисълта да изкарам 400 000 мотора от коша си е за сепуко Иначе тия от Факти са сбъркали снимката - това не е глава от двигателите, които подлежат на подмяна. Говорим за FA 20 (BRZ) и FB20 (Forester, Impreza) И там нарочно слагаха "по-слаби" пружини, за да се намалят загубите. И без това клапанния механизъм е безумно усложнен, поне подложките за реглаж (шимовете) паднаха тройно като цена, в сравнение с EJ моторите. За успокоение - май са намерили колая да сменят пружините без да махат главите.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пет Ное 02, 2018 8:08 am |
|
|
Vmax
|
|
Пет Ное 02, 2018 8:43 am |
|
|
ico_tech
|
Айде иди и ги разбери - XV е точно с този мотор FB20. Сега пък е много надежден. Преди го разглеждах бегло и останах с впечатление, че са минали на хидравлични повдигачи в другия край на кобилиците. Както на повечето сегашни дизели. Обаче не - просто са сложили опорна точка за кобилицата и са осигурили смазване за ролката. А реглажа става с "паричките" над клапаните. Страшен пиниз
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пет Ное 02, 2018 10:26 am |
|
|
nikentce
|
На мен най-странно в тази класация ми е 29-тото място на Volvo - на дъното, далеч зад много по-доказани боклуци
|
|
|
Пет Ное 02, 2018 2:30 pm |
|
|
Vmax
|
nikentce написа: На мен най-странно в тази класация ми е 29-тото място на Volvo - на дъното, далеч зад много по-доказани боклуци С Китайски собственици си е баш на заслуженото място.
|
|
|
Пет Ное 02, 2018 2:54 pm |
|
|
bubaru
|
Още ли им вярвате на тези класации...според мен са пълна глупост, още повече както е в случая правени в Америка...
|
20
|
|
Пет Ное 02, 2018 5:33 pm |
|
|
Alxx
|
Vmax написа: С Китайски собственици си е баш на заслуженото място.
Да ти кажа честно, тънеш в много голяма заблуда. Волво никога не са били толкова силни, колкото към днешна дата. Китайците са инвестирали изключително прозорливо.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Ное 02, 2018 9:45 pm |
|
|
Vmax
|
Класациите се правят в големи пазари - както е САЩ, Китай и тн. Не се правят в БГ, Гърция или Румъния, та това дали на нас ни харесва няма нищо общо с класацията, защото въпросните участници в САЩ са 99% закупили колите си нови, а не както тук 3-4-та ръка с последващи ремонти и кърпежи. Друга тема е доколко САЩ консуматорите са критерий.
Относно Волво - темата е за качество и consumer satisfaction. Дали са инвестирали умно ... сигурно, ще я правят глобална марка с евтини материали, на премиум цени и фенси дизайн за джендъри с пари. Честно казано дреме ми на ...:, оставам си в заблудата да си карам Субару 11 години вече.
|
|
|
Пет Ное 02, 2018 10:02 pm |
|
|
Alxx
|
Аз ще постъпя като теб, но имах удоволствието да покарам два нови техни модела. Ами, струват си. И нямам усещането за евтинджос(каквото го има във ВАГ, напр.). Запазил съм си кръгче и на сняг(като завали) - ако те интересува мога да звънна.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Ное 02, 2018 10:10 pm |
|
|
kronos
|
|
Вто Ное 06, 2018 2:44 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 72 госта |
|