Смислени ъпгрейди. И спирачките, и седалките имаха нужда от промяна. Интересно ще е препрограмирането на DCCD-то дали ще включва и нов "мозък"/сензори... Само 19-ките ми идват малко в повече.
Мисля, че като за фейслифт са променили нетипично много неща. Някои за добро, други по-скоро не, трети все още не се знае за какво.
Започвам с добрите:
- Спирачките! Най-после нещо адекватно, отговарящо на годината и теглото на колата. Приветствам с две ръце. Някои негодуват от продупчените дискове, но това са бели кахъри според мен. Със сигурност малко след премиерата ще се появят всякакви афтърмаркет решения.
- Седалките. Сегашните седалки със сигурност не са най-удобните, нито най-спортните на света. За 2018-та ще ги сменят с Рекаро, което е стъпка в правилната посока, но за жалост половинчата. Долната им част изглежда същата като на сегашните, а горната отива по-скоро на туринг модел. Надявам се все пак да са по-удобни от сегашните.
- Фаровете. Не че сегашните са лоши, но винаги ми се е струвала малко странна комбинацията от LED къси и халогенни дълги. С новите "завиващи" + LED дълги всичко си идва на мястото.
- Дупки за напречни греди! Разгеле! Коя умна глава е решила, че е добра идея седан с двойно задвижване да няма тази елементарна екстра?? Слава Богу някой си е изпил хапчетата все пак.
- Интериор. Като цяло си остава същия, но с някои дребни подобрения, които го правят по-качествено изглеждащ.
Промените, които категорично не харесвам са само две:
- 19-цоловите джанти. Тази кола няма нужда от такива. Още по-малко пък при запазване на същата широчина (245). Безсмислен "ъпгрейд".
- Електрически седалки. Тук правя уточнението, че е възможно за не всички пазари да са такива. Но електрически седалки без памет имат само недостатъци - хем са много по-тежки, хем са по-неудобни за ползване от двама човека, защото са по-бавни.
Нещата, които още е рано да определя дали спадат към плюсовете или минусите, или към които съм неутрално настроен:
- Най-голямата въпросителна определено е DCCD-то. Субару дават малко двусмислена информация по въпроса: "The DCCD system, which previously used a combination of mechanical and electronic center limited slip differential control, now uses electronic control for quicker and smoother response." На мен поне не ми става ясно как да го разбирам това. Надявам се да не е даунгрейд, представен като ъпгрейд.
- По-добро обезшумяване на интериора. Със стоковия ауспух по-скоро недостатък, с афтърмаркет, по-скоро предимство.
- Промяна на настройката на окачването. Пак - може да е за добре, може и да не е.
- Нова предна броня и премахване на фаровете за мъгла. Надявам се поне на мястото им да има дупки за охлаждане на спирачките. От снимките не става ясно.
- По-голям спомагателен дисплей (този над централната конзола). Аз лично нямам нужда.
Това е, за което се сещам. Сигурно изпускам нещо.
Сря Фев 01, 2017 11:34 pm
tst
Регистриран на: Нед Яну 06, 2013 11:11 pm Мнения: 660 Местоположение: София
Автомобил: Type R, Mustang GT.
Рейтинг: 454
Subaru стана поредният голям автопроизводител, който получава разрешение да тества автономни коли по обществените пътища на щата Калифорния.
Разрешението е на името на компанията-майка Fuji Heavy Industries, която между другото ще промени официално името си на Subaru Corporation през април тази година.
С това броят на компаниите, които имат право да използват шосетата на щата за самоуправляващи се коли вече е 22. Сред тях са имена като Waymo, Delphi, Nvidia, Ford, Cruise Automation на GM и Mercedes. Очевидно е, че все повече производители, както традиционни, така и нови, гледат с повишено внимание към този сектор и правят планове за сериозно участие в неговото развитие.
Subaru вече обяви, че всички коли от следващото поколение автомобили – независимо дали са седани, джипове, бензинови или електрически – ще ползват една и съща дизайнерска платформа. Целта е да се намалят производствените и инженерните разходи, както и нивата на шум и вибрация, а също и да се увеличи сигурността и комфорта на возилата. Всичко това пък ще помогне колите да имат ниво на поведение и стабилност, което е необходимо за това да се превърнат в самоуправляващи се превозни средства.
Е то като не ни предлагат как да си купим? Да си призная честно аз съм супер капризен и няма как лесно да ми се угоди, но все пак може да вкарат един хибрид в Европа да опипат пазара поне. Ако вземат да направят и малък 4х4 автомобил ще е супер, защото търсенето сега е огромно а реално няма много алтернативи. На хората им се налага да карат фиат панда Преди май имаше сузуки swift 4x4 но сега вече май не се предлага
А в Европа още не продават хибрид. За нищо ни нямат
Те и в САЩ го продават само за цвят...има го в гамата, но почти никой не го купува. Принципно освен Тойота/Лексъс , все още почти никой не профитира от тези хибриди.
Като се оглеждах за моята, се колебаех дали да взема чисто нова или 2ра ръка. Точно тогава се загледах в хибридите и пуснах едно запитване "дали и кога" до субару.де. Отговора им пристигна след около месец и гласеше, че "понеже в германия нямало интерес, в близкообозримо бъдеще не се очаква да ги предлагат на пазара"...
Като се има предвид, че говорим за страна, в която сигурно половината таксита са приуси (че дори съм виждал две ТеслИ из центъра на Мюнхен), подобен отговор звучи леко несериозно... но това е положението.
Пон Фев 13, 2017 3:31 pm
redplane
Регистриран на: Чет Юни 11, 2015 6:05 am Мнения: 44 Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Legacy 3.0R MY06
Рейтинг: 48