Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 12:43 pm



Отговори на тема  [ 581 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 30  Следваща
 Новини за марката 
Автор Съобщение

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 787
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
off по отношение на залитането по Порше - ако за потребителя на Субару е присъщо да е свикнал с нестандартни операции по ДВГ на 100к. км. като реглаж клапани, то за притежател на Порше с боксер са в реда на нещата доста по-груби ДВГ операции при подобен интервал от време и за едни съвсем различни пари.
От друга страна обаче Порше без боксер не е Порше :D

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!

Пет Ное 10, 2017 7:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
srg написа:
off по отношение на залитането по Порше - ако за потребителя на Субару е присъщо да е свикнал с нестандартни операции по ДВГ на 100к. км. като реглаж клапани, то за притежател на Порше с боксер са в реда на нещата доста по-груби ДВГ операции при подобен интервал от време и за едни съвсем различни пари.
От друга страна обаче Порше без боксер не е Порше :D

Реглаж на клапаните е по-належащ за Хонда :D Пък ако си на газ и имаш Нисан, нещата може да се окажат и фатални за клапаните :cry:
Относно развитието на Субару, пикът на продажби в САЩ може би ще е за последно, защото ако не измислят нови агрегати, ще изпаднат в криза и Тойота наистина ще купи изцяло Субару.
Тук не е въпрос на електрички, а на нов дизайн, нов интериор и нов екстериор.
Това с електричките го казах по-горе, че е преекспонирано и важи само за смотаната Европа с нейните криворазбрани еконорми! Същото беше с дизелите - налагаха го изкуствено със субсидии и после гръмна Дизелгейт.
Сега се налагат електричките, докато не гръмне някой батеригейт или радиейшънгейт. Изобщо Европа се превръща в някакво опитно поле, докато в Япония и САЩ нито залитнаха по дизелите, нито по електричките.

Пет Ное 10, 2017 8:02 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Яну 06, 2013 11:11 pm
Мнения: 656
Местоположение: София
Автомобил: WRX 2001
Рейтинг: 454
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kronos написа:
...
Това с електричките го казах по-горе, че е преекспонирано и важи само за смотаната Европа с нейните криворазбрани еконорми! Същото беше с дизелите - налагаха го изкуствено със субсидии и после гръмна Дизелгейт.
Сега се налагат електричките, докато не гръмне някой батеригейт или радиейшънгейт. Изобщо Европа се превръща в някакво опитно поле, докато в Япония и САЩ нито залитнаха по дизелите, нито по електричките.



Малко не съм съгласен с това - в Япония въпроса с еко нормите е решем още през 80 те на миналия век.
Да караш дизел в Япония не е евтино откъм данъци - чак напоследък се отпуска малко "фъндък" за дизелите на VW.

Да не говорим, че техните т.н. KeyCar (до 660 кубика) са масово явление по градовете
(защото данъците са им почти нулеви)

Пет Ное 10, 2017 9:11 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
tst написа:
kronos написа:
...
Това с електричките го казах по-горе, че е преекспонирано и важи само за смотаната Европа с нейните криворазбрани еконорми! Същото беше с дизелите - налагаха го изкуствено със субсидии и после гръмна Дизелгейт.
Сега се налагат електричките, докато не гръмне някой батеригейт или радиейшънгейт. Изобщо Европа се превръща в някакво опитно поле, докато в Япония и САЩ нито залитнаха по дизелите, нито по електричките.



Малко не съм съгласен с това - в Япония въпроса с еко нормите е решем още през 80 те на миналия век.
Да караш дизел в Япония не е евтино откъм данъци - чак напоследък се отпуска малко "фъндък" за дизелите на VW.

Да не говорим, че техните т.н. KeyCar (до 660 кубика) са масово явление по градовете
(защото данъците са им почти нулеви)

Може би не се изразих правилно. В Европа субсидираха дизелите като уж по-екологични от бензините, докато в същото време в САЩ и Япония нямаше такива експерименти. ЕС постоянно се люшка от едната крайност в другата.

Пет Ное 10, 2017 9:31 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Яну 22, 2011 11:46 pm
Мнения: 514
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Outback H6 '01
Рейтинг: 66
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kronos написа:
srg написа:
off по отношение на залитането по Порше - ако за потребителя на Субару е присъщо да е свикнал с нестандартни операции по ДВГ на 100к. км. като реглаж клапани, то за притежател на Порше с боксер са в реда на нещата доста по-груби ДВГ операции при подобен интервал от време и за едни съвсем различни пари.
От друга страна обаче Порше без боксер не е Порше :D

Реглаж на клапаните е по-належащ за Хонда :D Пък ако си на газ и имаш Нисан, нещата може да се окажат и фатални за клапаните :cry:
Относно развитието на Субару, пикът на продажби в САЩ може би ще е за последно, защото ако не измислят нови агрегати, ще изпаднат в криза и Тойота наистина ще купи изцяло Субару.
Тук не е въпрос на електрички, а на нов дизайн, нов интериор и нов екстериор.
Това с електричките го казах по-горе, че е преекспонирано и важи само за смотаната Европа с нейните криворазбрани еконорми! Същото беше с дизелите - налагаха го изкуствено със субсидии и после гръмна Дизелгейт.
Сега се налагат електричките, докато не гръмне някой батеригейт или радиейшънгейт. Изобщо Европа се превръща в някакво опитно поле, докато в Япония и САЩ нито залитнаха по дизелите, нито по електричките.
Тук не намесвай нисана!


Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk

Пет Ное 10, 2017 10:50 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Сеп 29, 2014 12:08 am
Мнения: 171
Рейтинг: 243
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Няма много какво да се допълни към коментарите на bubaru и ico_tech, затова реших да вкарам малко обективност в цифри.

Понеже в темата на няколко пъти се спомена значението на Европа (или по-скоро липсата му) за Субару, започвам с една любопитна графика от началните страници на актуалния отчетен доклад на Subaru Corporation (както ico_tech правилно отбеляза, FHI не съществува вече като име и това не е случайно, както ще видим по-долу):

Изображение

На някого да му прави впечатление нещо?

По-надолу в доклада все пак се появява името на Европа:

Изображение

Толкова за значението в цифри.

И една графика за колегата dimitrov2000, пак от същия доклад:

Изображение

Автомобилният бизнес Е основния за Subaru Corporation.

Съб Ное 11, 2017 11:23 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Мар 21, 2011 1:18 pm
Мнения: 382
Местоположение: София
Автомобил: 2006 Outback H6
Рейтинг: 324
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Правото си е право и със цифрите не може да се спори, така че признавам изявлението си по-скоро за емоционално, отколкото обективно
за настоящата реалност...Това разбира се не отменя мнението ми за масовката /все пак съотношението Субару - Тойота, Фолксваген и т.н/
е и сега 1:10, та на мен не ми се иска никак Субару да стане като тях, защото ще си отиде един символ, а те не останаха много...

Съб Ное 11, 2017 3:38 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Яну 09, 2016 12:07 am
Мнения: 40
Автомобил: OUTBACK 2.0D Unlimited CVT 2015
Рейтинг: 21
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Искам да споделя нещо, което ме накара да си купя Subaru Autback 2015 нов, а не нещо много по напредничево за същата цена.
Subaru като автомобил не е интересен за автоджамбазите. Много рядко се търсят части за него втора употреба, особено ако е нов модел.
И ето го примера. В подземния гараж, където държа ДЗВЕРА, има едно BMV и няколко VW, които са по нови. Миналата година, 2016, по коледа дойде бригадата и свали всички колела на BMV-то и 3 VW. На оня с BMV-то колелото на бройка му излезна 1500 лв. и чакаше да дойде от Германия месец и половина, защото беше нещо специално. Моето Subaru беше там но не са проявили интерес към него, слава БОГУ, макар че е с 18" гуми и т.н.
След този случай сложихме СОТ и видеонаблюдение.
Тази година, 2017, през ноември отново дойде бригадата и намери две BMV-та добри модели, сигурно са наблюдавали, и направиха добър удър. Просто ми се приплака като видях на съседите BMV-тата. Не са ги отключвали. Просто са изкъртили нежно предните брони и со взели фаровете и борд компютрите, които сигурно отново ги няма на пазара и струват повече от 10 000 лв. Моето Subaru пак беше там, но не им е било интересно, защото каквото и до свалят от него не могат да го продадат лесно.
Ето това е основната причина да си купя нов автомобил марка Subaru - рядък за БГ и не толкова интересен за автоджамбазите.
Друг е въпроса, че съм фен на марката.
Имах Subaru Justy 1000 от 1995 до 2005 г. Автомобила беше произведен 1985г и беше каран 10 години в Швейцария.
Много здрав и след като направи 20 години го продадох. Освен нормалните смяна на масла и филтри се налагаше единствено да сменям на две години карета на кардана. Нищо не съм пипнал по двигател или окачване. Изключително здрав автомобил.
 6

Нед Ное 19, 2017 8:29 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Някой гледа ли последното врх Австралия.. Там Субару се състезаваше за шампион на Австралия с месния конкурент Ево 9 , това извън класирането на група Н . За ЕДИН етап Ево9 , в конкуренция със заводски коли ,изоставане 32 сек. на етап от Хюндай и Ситроен , хубаво , че Субаруто на Австалийския шампион се повреди в предишния етап за да не гледаме резила като на Ево 9. Лежим на стари лаври ,другите отбори работят и са много добри. :bow: :bow:

Пон Ное 20, 2017 9:53 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Окт 11, 2006 11:47 pm
Мнения: 2311
Местоположение: Sofia
Автомобил: EA839,MA1.20
Рейтинг: 506
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Логично е, че ще изостават...сравняваш ябълки с круши....марките в случая нямат значение, а кой в какъв клас рали коли инвестира и там вече е борбата. Субару и Мицубиши не правят WRC коли от много години.

Вто Ное 21, 2017 9:16 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 30, 2012 6:32 am
Мнения: 117
Местоположение: София
Skype: drizhelev
Автомобил: Toyota Verso 1.8 CVT
Телефон: +359897873851
Рейтинг: -12
Кофти...
Отговори с цитат
http://automedia.investor.bg/a/0-nachal ... edreshena/

_________________
BORN TO RUN

Сря Ное 22, 2017 2:12 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 11, 2011 7:20 pm
Мнения: 781
Местоположение: София
Рейтинг: 223
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Абсолютно потвърждение на изписаното по темата по-назад, абсолютно неконкурентни, с поостаряла технология ( изключвам айсайт и екс моуд ) и скъпи за това което предлагат ( за съжаление). И това , че сме фенове и си харесваме колите не променя този факт. Мисля, че в общи линии всички ( или поне по-голямата част ), сме наясно на къде отиват нещата, но до последно ще се заблуждаваме, че не е така. Не изкарат ли нещо адекватно за нуждите на пазара и съобразено с конкуренцията, в техническо, ценово и качествено отношение ( а това няма как да стане ), ще ,,глътнат въздух,,. Абе посоката е ясна....за съжаление и дори и пазара в Щатите няма да може да ги измъкне от там на където са се запътили.

Сря Ное 22, 2017 2:57 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 29, 2017 11:55 am
Мнения: 836
Местоположение: София
Skype: ypisom
Автомобил: Subaru Forester 2,5XT AT
Рейтинг: 403
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
DDD написа:
Абсолютно потвърждение на изписаното по темата по-назад, абсолютно неконкурентни, с поостаряла технология ( изключвам айсайт и екс моуд ) и скъпи за това което предлагат ( за съжаление). И това , че сме фенове и си харесваме колите не променя този факт. Мисля, че в общи линии всички ( или поне по-голямата част ), сме наясно на къде отиват нещата, но до последно ще се заблуждаваме, че не е така. Не изкарат ли нещо адекватно за нуждите на пазара и съобразено с конкуренцията, в техническо, ценово и качествено отношение ( а това няма как да стане ), ще ,,глътнат въздух,,. Абе посоката е ясна....за съжаление и дори и пазара в Щатите няма да може да ги измъкне от там на където са се запътили.

Не съм съгласен напълно с теб. Факт е, че повечето японски компании са доста мудни в подмяната на поколенията на моделите си. Няколко пъти писах, че STI не е мръднал и с конска сила за 15 години. GTR пък е вече на 10 години и пак не се вижда достоен негов наследник. Дори SL, CL, S 65 AMG за 15 години не е мръднал много от 612-те си к.с.
Обаче вижте какво правят другите немски концерни BMW и AUDI - за тези 15 години те не спират да бълват все по-мощни, по-автономни, по-луксозни и с повече екстри автомобили.
Да, може и да се чупят, но това е след като им изтече гаранцията и за такива като нас, каращи само втора употреба, няма място в тези автомобили.
За корейците пък да не коментираме - колите им са вече напълно конкуретноспособни с немските и по мощности по комфорт, дори ги задминават по здравина.
Тук обаче идва много тънкия момент с преекспонираната екология. Това ми е доста любопитна тема и за това съм изчел толкова много факти, гледни точки и мнения, но моята гледна точка се разминава с пропагандираното налагане на миксери.
Скандалът с Дизелгейт показва, че просто японците не можаха да излъжат и да реализират големи печалби :D Да не забравяме, че дизелът беше субсидиран по същия начин като сега електричките, заради същите лъжи за измислената борба с Глобалното затопляне.
Обаче нито в САЩ, нито в Япония екологичните изисквания са толкова безумно и антилогично завишени. За сега няма да обяснявам за лъжите за Глобално затопляне причинени от човека, защото темата ще се разводни.
За жалост геополитическата намеса прозира и много се зарадвах когато зелените екофашисти в Германия не успяха да съставят кабинет с предателката Меркел.
Извинявам се за политическата нотка, но за жалост всичко е взаимосвързано и марката Субару ще стане жертва на екотериризма и собствената си мудност. Дано се оказа лош пророк, но засега САЩ ще им осигурява финансовото спокойствие, а Европа спокойно могат да я зачеркнат докато не дойде Електрогейт и нещата си дойдат място.
 11

Сря Ное 22, 2017 8:16 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
@DDD

За съжаление или не точно пазара в САЩ движи и ще движи продажбите на FHI.
Вярно е че повечето японски производители са доста далеч от изискванията на европейските потребители, но поради една или друга причина на FHI не им дреме за този пазар.

Сря Ное 22, 2017 8:18 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 11, 2011 7:20 pm
Мнения: 781
Местоположение: София
Рейтинг: 223
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ами дано да греша, защото и на мен не ми харесва на къде отиват нещата, но това е реалността...поне за сега. А иначе САЩ са си САЩ, но така както навремето се наложиха японските производители, сега така навлизат корейските....е ще мине време, но основната идея ми е, че не се ли развиваш, няма ли нововъведения, иновации и т.н., без значение на кой пазар рано или късно ( в Щатите явно по-късно ), ноооо нещата няма да са розови. Не знам, защо, как и какво не им достига-пари, акъл, идеи и т.н( или от всичко)., за да изкарат нещо по-адекватно. А иначе ние си разсъждаваме от нашата камбанария от гледна точка на закупуването им втора (трета, петта и т.н.) ръка. От тази гледна точка за нашата си БГ действителност и нашите ограничени възможности, субаруто си е супер, но замислете се ако разполагате с повече възможност и сте решили да дадете 80 хил. за автомобил, колко човека биха си купили ново Субару? За това става въпрос, защото вече като се дават такива пари, само фенщината няма да е достатъчна ( поне за мен ), или в общи линии хората които са отделили толкова пари за кола, никога няма да ги дадат за Субару, защото в този ценови диапазон се предлагат доста по-добри автомобили със адекватано ( къде повече,къде по-малко) гаранционно обслужване и т.н. Защото като се дават толкова пари и това е от значение. И да проходими са субарутата, но колко хора ще си купят за 80 бона кола и ще я вкарат в гората? А автомобилните производители продават нови коли и за тях са важни продажбите на нови автомобили, това че ние тука купуваме някаква кола от ,, Ханс ,, от Германия - ,,много запазена,,...тях въобще не ги топли. Както и нас не ни топли, че продавали изгодно нови Субарута в Щатите-ами да си ги карат ( те и си ги карат ). Това е реалността. Става въпрос за нови коли, нови модели, двигатели, скоростни кутии и т.н.

Чет Ное 23, 2017 7:45 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
DDD написа:
...От тази гледна точка за нашата си БГ действителност и нашите ограничени възможности, субаруто си е супер, но замислете се ако разполагате с повече възможност и сте решили да дадете 80 хил. за автомобил, колко човека биха си купили ново Субару? За това става въпрос, защото вече като се дават такива пари, само фенщината няма да е достатъчна ( поне за мен ), или в общи линии хората които са отделили толкова пари за кола, никога няма да ги дадат за Субару, защото в този ценови диапазон се предлагат доста по-добри автомобили със адекватно ( къде повече,къде по-малко) гаранционно обслужване и т.н. Защото като се дават толкова пари и това е от значение. И да проходими са субарутата, но колко хора ще си купят за 80 бона кола и ще я вкарат в гората?...


Коментарът ти е много обективен и реален, особено за изхарчването на 80 бона за кола. Опитът от предните поколения на Субару е сложил солидна основа за фенщината, но конкуренцията не спи, а и вече никой производител, включително и Субару, нямат сметка и стимул да правят безкомпромисно здрави автомобили като преди години, защото това стимулира пазара втора ръка, който им бърка продажбите на нови автомобили. Бъдещето е на новите технологии, а не на здравината.
Субару вече и в задвижването не стърчат толкова напред, както преди години. Системи на конкуренцията: X-drive на BMW, Mazda и др. вече изключително много се доближават до представянето му. Честно казано новата Mazda CX-5 на съседа ми се представя доста впечатляващо в сняг и кал, а салонът и дизайнът й са космически, в сравнение с Forester.
За мен лично Субару все още е най-добрият избор за втора ръка AWD кола(5+ години), заради цялостната комбинация от мотор, задвижване, здравина, цена и др., но да видим до кога ще е така.

Чет Ное 23, 2017 12:01 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Яну 06, 2013 11:11 pm
Мнения: 656
Местоположение: София
Автомобил: WRX 2001
Рейтинг: 454
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Според мен Субару спря своето развитие от момента, в който излезе от WRC през 2008.

Чет Ное 23, 2017 10:01 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
tst написа:
Според мен Субару спря своето развитие от момента, в който излезе от WRC през 2008.


Затова ли имаш Фоз ХТ 2.0 ДИТ и имаше БРЗ? :D

Чет Ное 23, 2017 11:19 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
nikentce написа:
Субару вече и в задвижването не стърчат толкова напред, както преди години. Системи на конкуренцията: X-drive на BMW, Mazda и др. вече изключително много се доближават до представянето му. Честно казано новата Mazda CX-5 на съседа ми се представя доста впечатляващо в сняг и кал, а салонът и дизайнът й са космически, в сравнение с Forester.


Тази въпросна Мазда не е нищо повече от едно добре сглобено Лего на колела, и то толкова кашкавалено че няма накъде повече. На дизайн са много близки за съжаление. Ако трябва да се сравнява Фоз 2010+ с Мазда ЦХ5, то разликата е много в полза на Фози.
БМВ въобще няма нищо общо тук, най-малкото заради ценовата разлика.

Субару играе в нисък до среден ценови сегмент където 4х4 конкуренцията е много хилава и затова са успешни в САЩ.
Това че цената тук е неадекватна на пазара, не е проблем на Субару, а на дилърската система и доходите ни.

Чет Ное 23, 2017 11:27 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Мар 21, 2011 3:28 pm
Мнения: 465
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0'99 & 2.5XT'06
Рейтинг: 347
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колеги, положението върви към "Saab" май. Въпреки, че съм съгласен с много от казаните неща, не мисля че финансите и гаранцията ще са единственото, което ще диктува избора ми ако трябва да купувам кола сега както беше писан по-горе за 80к например. В смисъл, че не ми харесва откровенно нищо освен донякъде някои от малкото хибриди направени с някаква доза инжинерна мисъл.

Продължавайки с мрънкането си - цялата автомобилна индустрия предъвква дъвка на много години и иновациите, които стигат до пазара са твърде малко. Трябва лудост и силна конкуренция (война, състезания, глобална катастрофа), а не корпоративни споразумения за да излезе нещо дето да има смисъл на пазара, не само от Субару. В този ред на мисли - ако на нашите хора не им се подпали дупето и в същото време да си намерят топките положението отива на "Saab". Обаче същото се отнася и за останалите, защото автомобилната индустрия много прилича на застаряваща империя дето чака варварите да я опоскат.

_________________
Подозирам, че всичко е нарочно...

Пет Ное 24, 2017 6:47 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 581 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 30  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 66 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор