http://www.autoguide.com/auto-news/2017 ... rg20170322 Тест на наследника на Субару Трибека. Много общи черти със сегашния Бек и някои от Форестер. За съжаление няма признаци да е взел част от дизайна на концепта Viziv-7.
- Най-голямата въпросителна определено е DCCD-то. Субару дават малко двусмислена информация по въпроса: "The DCCD system, which previously used a combination of mechanical and electronic center limited slip differential control, now uses electronic control for quicker and smoother response." На мен поне не ми става ясно как да го разбирам това. Надявам се да не е даунгрейд, представен като ъпгрейд.
DCCD системата, която преди използваше комбинация от механичен и електронен среден диференциал с ограничено припълзване, сега използва електронен контрол за по-бърз и гладък "отговор"
Скептичен съм, че ще бъде хит в САЩ, където има поне още 20 подобни возила. Струва ми се, че по-скоро ще стане както с Тибеката - слабо търсене и постепенно сваляне от производство. Ръстът на продажбите на Субару като цяло за сега продължава да расте, но и цените им постепенно нарастват. Най-продаваните Форестер, Легаси и Аутбек се предпочитат в районите с по-изразени зимни и планински условия, но и в големите градовете вече се срещат изненадващо често. Отдавам го на сполучливата комбинация - 4x4 + компактен автомобил с висок просвет + икономичен (в сравнение с подобните в този клас).
Всъщност това е и основната причината да караме Субару!
Ако вкарат хибриден елемент ( 3.6 + хибрид, 2.5+хибрид ) и запазят текущата ценова политика, точно в САЩ ще е хит , защото там Субару е с най-голям ръст в продажбите, отделно че има тренд в търсенето на хибриди. По скоро в Европа няма да има търсене за подобен модел защото е прекалено голям, нямат такава популярност, нито читава дилърска мрежа, да не говорим че този сегмент е зает от Тойота и ВАГ групата. Иначе със стандартна моторизация това няма да е интересно предложение поне според мен де.
http://www.autoguide.com/auto-news/2017/03/subaru-s-new-three-row-crossover-spied-testing.html?utm_medium=email&utm_campaign=SubaruOutback.org_breaking&utm_source=SubaruOutback.org20170322 Тест на наследника на Субару Трибека. Много общи черти със сегашния Бек и някои от Форестер. За съжаление няма признаци да е взел част от дизайна на концепта Viziv-7.
Ето на това чудо халогените от пред и от зад са просто от друг свят...
Пет Апр 14, 2017 8:56 am
redplane
Регистриран на: Чет Юни 11, 2015 6:05 am Мнения: 44 Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Legacy 3.0R MY06
Рейтинг: 48
Ако запазят голяма част от инериора ще е супер. Все пак не вярвам бутоните за стъклата и огледалата да останат де Разположението на седлаките е интересно. И двигателя е нов 2,4 Н4. Знаеше се, че ще има нов двигател, но тайничко се надявах на 3.0DIT Хибрид все още не е потвърен, но много вероятен. Преполагам, че до няколко месеца ще занем всичко. Ако си изиграят картите добре и наистина пуснат хибрид може и да се продава доста добре. Трибека беше провал най-вече заради неадекватния фейслифт. Архаична скоростна кутия, отвратителна навигация и много слаба мултимедия. Вътрешния дизайн на мен ми харесваше, но на повечето хора не им допадна. Сега са заложили на доста по-конвекционален подход. А и тогава цената на горивото направо убиваше трибеката.
Турбото се подразбира Размерите са впечатляващи. От снимките не си личи, но Tрибеката ще изглежда малка в сравнение с Ascent. И наистина смятам, че този път дизайнерие са се постарали. Най-много ми харесва разположението на навигацията/мултимедията. Разположена е високо и е на едно ниво под очите. Също така не са се поддали на тенденцията да сложат един стърчащ дисплей като таблет върху таблото. Контролерите на климатика и аудиото също са доста по-нагоре. Явно са мислили основно за комфорта и удобството.
Доколкото разбирам, това ще е СУВ във високия клас със 7-места...конкуренция на Дискавъри 5, GLS, Q5....само, че вероятно ще е по-евтин и бюджетно направен в стил Субару. Ако е сравнително лек, 2.4 мотор ще свърши работа с едни 280-300 кс...Такова "нещо" само в Америка има потенциал, в Европа няма шанс...Там търсят повече концепцията за 7-местен СУВ, която за мен иначе е крайно безмислена, тъй като най-отзад нито се седи нормално, нито пък остава място за багаж. Тук който реално ще вози и хора на 3-ти ред ще си вземе Ван на Мерцедес или класиката - Мултиван. Който търси относителен имидж и ще дава над 100000 лв Субару няма да вземе, освен това за Европа не виждам как ще се продава семеен варел с 2.4 бензин...Адекватен дизел явно няма да има, защото не им се разработва. Хибрид е опция, но пак средно смислена, защото ще е нещо като Лексъс GS450h....нито върви особено много, нито пък е икономичен...демек пак за Америка върши работа, а в Европа само крайно целенасочен шофьор може да докара адекватен извънградски разход. Надявам се Субару да измислят нещо интересно в по-средния клас СУВ-та - Волво XC60, Q5, GLC...демек малко по-голям и по-изпипан СУВ от Форестър, но е желателно да бъде и с по-спортен и куул имидж, а не крайно таргетиран към домакинки. Примерно сега Алфа изкараха Стелвио, което изглежда доста добре, вътре е супер комфортно, с голям багажник и обещава да е забавно за каране. В този клас вървят лесно и по-малки мотори, така че това би било по-сериозна предпоставка за повече продажби. Задължително е обаче да се отърват от CVT-кутията в близко бъдеще, защото иначе се обричат на фенска маса, която явно е крайно далече от понятието автомобилни фенове.
Съб Апр 15, 2017 10:32 am
redplane
Регистриран на: Чет Юни 11, 2015 6:05 am Мнения: 44 Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Legacy 3.0R MY06
Рейтинг: 48
Колата е само за американския пазар. И както казах в предишния коментар, от снимките не може да се направи сметка за големината. Това чудо въобще не е в размера на Q5. На дължина,ширина и междуосие копира точно Q7, но е по-високо от аудито с почти 10см. Още един пример. По-дълго е от Тойота Ленд Крусер с почти 10см, всъщност е малко по-дълго и по-широко от Range Rover. Такова субару с такива размери в Европа няма бъдеще. Тук клиентелата ще се насочи към някои от гореизброените модели+BMW и VW В щатите обаче подобни автомобили се купуват масово и от средната класа, която не може да си позволи предложнията на големите марки, които предлагат много повече екстри , но на много високи цени. Затова и там предлагането на големи 7 местни SUV-ве , но със стандартни екстри и нормално обслужване и подръжка е огромно и конкуренцията е много силна. В Европа просто въобще няма такива модели, което е жалко, но това е положението. Пуснат ли хибрид мисля, че ще имат успех
Това чудо въобще не е в размера на Q5. На дължина,ширина и междуосие копира точно Q7, но е по-високо от аудито с почти 10см.
Грешка в числата съм направил , естествено Q7 имах предвид...после цитирах и Q5 като опция за друг модел на Субару в по-компактен клас.
Явно Субару са решили да завладеят Америка с коли по техен вкус. Вече дори не ги третирам като Японска марка, тъй като реално масовката им се проектира, произвежда и продава главно в САЩ. Жалко е, защото други марки като Мазда, Хюндай/Киа, Тойота, Форд и т.н. освен, че продават в САЩ масово, адаптират колите си и за Европа. Чисто европейските пък марки почти не се съобразяват с тамошните очаквания, а по-скоро моделират вкуса на Американците към по-добро. Всъщност ако се съобразяват, изкарват неземни боклуци - примерно Мерцедес R-клас. Признавам че всички СУВ-та, които се изкараха последните 15-на години са резултат на тръгналата в САЩ мода, но замислете се има ли днес всъщност дори 1 модел на Сув от Америка, който да съперничи с нещо на тези от Европа или Япония. Дори Гранд Чероки не става, защото се обръща и изключва от скорост в паркирано състояние . Сори , но не мога да симпатизирам на автоиндустрия , която има 4-5 относително смислени модела въобще (Мустанг, Корвет, Камаро, Форд ГТ, "Вранглер" и Раптора в пикантната сфера и това е май) и не е убедила почти никой нормален човек от останалия свят да си купува техни модели. Според мен всички марки от Япония и Европа трябва да възпитават Америка, а не да се нагаждат към вкуса на нация от която всеки 2-ри човек смята пикапа за автомобил и принципно е доказала, че като цяло добри коли не може да прави....
7
Съб Апр 15, 2017 12:23 pm
redplane
Регистриран на: Чет Юни 11, 2015 6:05 am Мнения: 44 Местоположение: Варна
Автомобил: Subaru Legacy 3.0R MY06
Рейтинг: 48
Съгласен съм с частта, че коли не могат да правят. Ако можеше и три ръце щях да вдигна, защото имам доста време прекарано в щатите и съм пределно наясно за какво става въпрос.(Lincolns не са лоши ама и цените има са едни.... )
Концепцията за 7 местен SUV поне според мен е супер. Говорим обаче за истински такъв. Трибеката не го броя. Той си беше малък за трети ред седалки. Возил съм се на трети ред на Honda Pilot. Ами добре беше. Нищо общо с трибека или ХС90. Доста пъти ми се случвало да се наложи да пътуваме 6 човека и да трябва да се делим в две коли. Дори когато сме 5 човека конфигурацията с трети ред е много по-удобна и остава и доста място за багаж(вдига се само единичната седалка на третия ред). И да не забравяме, че винаги можеш да си вземеш кутия за покрива, а няма как да сложиш допълнителен човек на покрива или в багажника Аз миниван не бих си взел, но много сериозно се замислям след 3-4 години да си взема някой SUV с подобен размер. А дизел няма смилъл да слагат. Той си отива. В Щатите и Япония не е популярен, а следващите 10 години и в Европа ще му стане доста трудно. Няма как малка компания да налива пари в подобна разработка. Нядявам се модела да се търси и евентуално да пробват и предлагане в Европа.
Колкото до това, че Субару вече не са европейска марка... Това им е първия чисто американски модел. В SUV сегмента размерите и вътрешното оформление винаги са били съобразени по-скоро с европейския пазар. Ако бяха по американския стандарт XV трябва да е 4,60-4,70, Forester-a - 4,80-4,90, a Outback-a трябва да е 5+ метра.Двигателите също не са "американски" просто изостанаха малко с масовото въвеждане на турбо дит и добре, че не се подведоха по масовата тенденция за downsizing. Само много съжалявам, че напуснаха сегмента, който те създадоха. Този на високите комбита. Ще видим какво точно ще изкарат и какъв ще им бъде хибрида. Само тогава ще се разбере има ли надежда за завръщане на европейския пазар.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 52 госта
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл