Автор |
Съобщение |
Alxx
|
Прогресът върви бавно, но славно. Сега да се върнат и във WRC и да натрият нечии носове, викам аз.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Фев 25, 2020 7:47 pm |
|
|
kronos
|
Alxx написа: Прогресът върви бавно, но славно. Сега да се върнат и във WRC и да натрият нечии носове, викам аз. Напълно те подкрепям Ще стискам палци да сложат този двигател и във Форестър, но ме съмнява да го пуснат в изтрещяла Европа
|
|
|
Вто Фев 25, 2020 10:45 pm |
|
|
nikentce
|
kronos написа: Напълно те подкрепям Ще стискам палци да сложат този двигател и във Форестър, но ме съмнява да го пуснат в изтрещяла Европа Ако това животно покрие Евро стандартите - Субаристите трябва да вдигнем извънреден банкет Реалистично погледнато - не мисля,.че има шанс да го караме в Европа. Тук изтрещяваме на тема електрички.
|
|
|
Сря Фев 26, 2020 9:38 am |
|
|
kronos
|
nikentce написа: kronos написа: Напълно те подкрепям Ще стискам палци да сложат този двигател и във Форестър, но ме съмнява да го пуснат в изтрещяла Европа Ако това животно покрие Евро стандартите - Субаристите трябва да вдигнем извънреден банкет Реалистично погледнато - не мисля,.че има шанс да го караме в Европа. Тук изтрещяваме на тема електрички. 2,4 литра вече го имаме за животно, заради безумните рестрикции. То не ЕС, а тумберграстите на власт със своите абсурдни забрани са големия причинител на тази истерия за електрички. Всъщност темата е много сложна и рискуваме пак навлизане в излишни спорове, но забраните реално ще ни лишат от удоволствието да караме Субару с такъв двигател.
|
|
|
Сря Фев 26, 2020 10:01 am |
|
|
Greg4o
|
Alxx написа: Прогресът върви бавно, но славно. Сега да се върнат и във WRC и да натрият нечии носове, викам аз. С кой модел точно да се впишат между Ярис,i20, C3, Fiesta, Fabia??? Особено след като Тойота бележи и успехи. А дано, ама.......
_________________ Продава се 2015 Forester Boxer Diesel Lineartronic
|
|
|
Сря Фев 26, 2020 11:30 am |
|
|
jafaar
Регистриран на: Пет Ное 06, 2009 9:53 pm Мнения: 1162 Местоположение: СОФ
Skype: ubergruber
Автомобил: Impreza 2.0GRR!
Рейтинг: 71
|
Greg4o написа: С кой модел точно да се впишат между Ярис,i20, C3, Fiesta, Fabia??? Justy WRX
|
|
|
Сря Фев 26, 2020 11:40 am |
|
|
Miro1972
Регистриран на: Сря Сеп 01, 2010 7:34 pm Мнения: 857 Местоположение: Варна
Skype: miro461
Автомобил: Subaru Forester 2.0D 2H(Мечо)
Рейтинг: 236
|
Скачам в новото Фори ако е 400к
Sent from my iPhone using Tapatalk
_________________ Отначало момченцата се интересуват от коли , а момиченцата от кукли. По-късно ролите се разменят! It's all we'll drive- Subaru
|
|
|
Сря Фев 26, 2020 1:34 pm |
|
|
kronos
|
Miro1972 написа: Скачам в новото Фори ако е 400к
Sent from my iPhone using Tapatalk Заплювам си един тестдрайв като минавам през Варна
|
|
|
Сря Фев 26, 2020 5:43 pm |
|
|
Alxx
|
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Съб Мар 21, 2020 7:34 pm |
|
|
rosenaleks
Регистриран на: Съб Юни 02, 2018 4:41 pm Мнения: 56 Местоположение: Варна
Автомобил: Оpel Vectrolet, Outback 2,5 '10
Рейтинг: 90
|
|
Нед Май 17, 2020 12:35 pm |
|
|
kronos
|
|
Пон Юли 20, 2020 8:27 am |
|
|
nikentce
|
Само да покриват евро нормите ще е достойно за гранде национален Subaru купон . В статията обаче никъде не става въпрос за евро нормите изрично. "meet strict emissions and fuel economy targets" ми звучи прекалено общо маркетинг твърдение и продължавам да съм скептично настроен, че ще ги видим в Европа. Ще се моля да греша
|
|
|
Пон Юли 20, 2020 10:50 am |
|
|
kronos
|
nikentce написа: Само да покриват евро нормите ще е достойно за гранде национален Subaru купон . В статията обаче никъде не става въпрос за евро нормите изрично. "meet strict emissions and fuel economy targets" ми звучи прекалено общо маркетинг твърдение и продължавам да съм скептично настроен, че ще ги видим в Европа. Ще се моля да греша Имаш право. Зарадвах се преди да се сетя, че живеем в ЕС, където от догодина влиза евро 7 с 94 гр СО2 на километър - колкото отделя при дишане всеки от нас за 4 часа. Та няма как кола 300-400 к.с. да отделя толкова малко СО2, освен ако не гори водород Но ние и без това ще разчитаме на втора употреба, така че ще търсим нов внос от държави извън еврогейския съюз
|
|
|
Пон Юли 20, 2020 12:06 pm |
|
|
ico_tech
|
Не Ники, не грешиш. Турбомоторизацията е крайно невероятна за Европа. На хоризонта е Euro 7, а Субару не покрива Euro 6d temp (rev2). Естествено винаги има вариант да вземат да вдигнат "хибридната" част малко, че с 13 кв моторче не знам... Сега ако се загледаш в предложенията за еко компактни СУВ с 4х4 (Кона, Неро, C-HR и прочие) или са хибриди или са с малки турбо бензини. Комай сал Субару предлага атмосферни мотори . А германците вече разбраха, че това с турбобензина и директното впръскване е субоптимално след 100000 км. Като почне чистенето на главите.... та няма край. Субару обаче държи първенство в друго - разгледай снимки на повечето сувчета (вкл. Дачия ) - окачване и драйвтрейн. Ей тия снимки - с това, което е под купето и движи колата, виж кой как разбира задвижването. Даже и с просто око се вижда колко просто е устроено задвижването на Субару, даже и хибрида, и как се "пънат" конкурентите. Направо ми става смешно, как компания с технология от 80-те успява все още да седи на повърхността, даже и да расте на определени пазари. Да съвременните СУВ са доста по-вървежни, супер технологични и правят каквото прави и Субару, обаче на каква цена и с какви механизми. Онзи ден на плажа - от десет коли по черните пътища 3 са Субару. Явно има кой да ги купува, даже и без турбо
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пон Юли 20, 2020 12:13 pm |
|
|
nikentce
|
kronos написа: ........ Но ние и без това ще разчитаме на втора употреба, така че ще търсим нов внос от държави извън еврогейския съюз Ще разчитаме на внос от извън ЕС докато някой евро*§7№$ не му хрумне да го забрани със закон, защитавайки многомилиардните инвестиции в електрички на големите автопроизводители в Европа. В момента на дръвника е дизела, а утре глава ще положат и мощните бензини Иначе защо толкова интензивно ни облъчват на ежедневна база със статийки от рода: https://www.actualno.com/cars/pritejani ... 82470.htmlДано поне туй 1,5 DIТ, с малко помощ от електромотор както казава Ицо, да успее да покрие Евро 7. Ама и този електромотор да се включва и подпомага при рязко натискане на газта, а не само да служи за паркиране и потегляне.
|
|
|
Пон Юли 20, 2020 2:17 pm |
|
|
kronos
|
nikentce написа: kronos написа: ........ Но ние и без това ще разчитаме на втора употреба, така че ще търсим нов внос от държави извън еврогейския съюз Ще разчитаме на внос от извън ЕС докато някой евро*§7№$ не му хрумне да го забрани със закон, защитавайки многомилиардните инвестиции в електрички на големите автопроизводители в Европа. В момента на дръвника е дизела, а утре глава ще положат и мощните бензини Иначе защо толкова интензивно ни облъчват на ежедневна база със статийки от рода: https://www.actualno.com/cars/pritejani ... 82470.htmlДано поне туй 1,5 DIТ, с малко помощ от електромотор както казава Ицо, да успее да покрие Евро 7. Ама и този електромотор да се включва и подпомага при рязко натискане на газта, а не само да служи за паркиране и потегляне. Моето мнение за електричните съм го казвал много пъти, но за жалост все ме трият Не съм против тях, а съм против диктатурата и лобизма, с който ни ги налагат, без да се споменават и техните минуси. Дори съм се замислил сериозно след 1-2 години да си направя фотоволтаична система у нас, но както и да го смятам, трябват 10 години да се избие инвестицията. А за батерията на една електричка на старо, изобщо да не говорим. Дано успеем някой ден да покараме стоково боксерно Субару с 400 к.с.
|
|
|
Пон Юли 20, 2020 2:35 pm |
|
|
Vmax
|
@Kronos, Две уточнения: 1. Не те трият, а аз те трия, защото като набереш скорост си като тунинговано турбо Субару със стокови спирачки - ще оспамиш целия форум - да ме прощаваш 2. Както е тръгнало ЕС няма да го има като дойде време за приемане на БГ във ЕРМ2, дай боже и по-рано да им узреят главите че си правят харакири. @ico_tech: KISS = keep it simple and stupid. Евала на джапанките че не залитат по фън шуй изпърдяни маркетингови шмекерии:)
|
15
|
|
Пон Юли 20, 2020 10:58 pm |
|
|
kronos
|
Vmax написа: @Kronos, Две уточнения: 1. Не те трият, а аз те трия, защото като набереш скорост си като тунинговано турбо Субару със стокови спирачки - ще оспамиш целия форум - да ме прощаваш 2. Както е тръгнало ЕС няма да го има като дойде време за приемане на БГ във ЕРМ2, дай боже и по-рано да им узреят главите че си правят харакири. @ico_tech: KISS = keep it simple and stupid. Евала на джапанките че не залитат по фън шуй изпърдяни маркетингови шмекерии:) Е чак целия форум, та аз съм писал в 5-6 теми, защото не съм специалист по всичко, но претендирам, че поназнайвам нещо в тази област А и темата се казваше "За и против електричките", а не от сорта "Споделен опит" и не мисля, че всички трябва да мислим, че те са пътят и истината и животът, както и че са по-полезни от залесяването Нещата излязоха от добрия тон и за това спрях да пиша там. Все пак ти си модератор и се съобразявам Та ето още една новина за лоялността към марката: https://auto.dir.bg/news.php?id=27584695И аз ставам техен лоялен клиент заради смелостта им да не отказват от ДВГ заради забрани и субсидии.
|
|
|
Вто Юли 21, 2020 10:13 am |
|
|
kronos
|
|
Вто Сеп 01, 2020 3:21 pm |
|
|
nikentce
|
".......седанът ще използва и система за задвижване на четирите колела, създадена с използване на технологии от рали-версията Yaris WRC." И какво стана сега - култовата бегачка на Subaru ще използва AWD на Тoyota? Или аз нещо не разбирам написаното?
|
|
|
Вто Сеп 01, 2020 3:49 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 42 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|