Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 7:07 pm



Отговори на тема  [ 17 мнения ] 
 Карбоново почистване на двигател 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пон Окт 19, 2015 11:15 am
Мнения: 110
Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0D
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Случайно попаднах в интернет на това нещо:
карбоново почистване на двигател или въглеродно.
Някой знае ли нещо по темата, правил ли е такова
и изобщо има ли ефект и трябва ли да се прави?
Поздрави.

Вто Авг 30, 2016 9:16 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 19, 2014 8:54 pm
Мнения: 214
Автомобил: Outback '10 2.5CVT,Outback '02 H6
Рейтинг: 252
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
за карбоново почистване не съм чувал..има почистване от въглеродни депозити. Ако това имаш предвид разгледай информация за "seafoam" и подобни продукти.

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Вто Авг 30, 2016 9:30 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Апр 29, 2014 9:29 am
Мнения: 359
Местоположение: Бургас
Skype: dj-stenly
Автомобил: SUBARU OUTBACK 2.5 2007
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Пише че отпушва катализатора ... аз имам чуството че моя е малко задръстен и понамирисва при повечко газ .... май ще се пробва.

Вто Авг 30, 2016 11:38 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 29, 2012 2:24 pm
Мнения: 704
Местоположение: Пловдив
Skype: demomanbg
Автомобил: WRX '02 & 2.0X '04
Рейтинг: 177
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Общо взето е това:

Сря Авг 31, 2016 10:30 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 13, 2012 9:08 am
Мнения: 162
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Субару Аутбек Н6 3.0 2005 год
Рейтинг: 59
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Чел съм за това по чуждите форуми и отзивите като цяло са добри. Не знаех, че го има и у нас. По БГ форумите всички са специалисти от ядрени инженери нагоре и цари типичен скептицизъм. Ако има подобна процедура в Пловдив и не е много скъпа бих пробвал.

Sent from my HUAWEI RIO-L01 using Tapatalk

Сря Сеп 07, 2016 1:50 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юни 01, 2016 3:34 pm
Мнения: 268
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Impreza 2.0
Телефон: 0898831186
Рейтинг: 180
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колеги дали някой е пробвал въпросното водородно почистване. Наумили сме с половинката да жертваме реното, но все пак ако някой го е правил да каже. Субаруто не мога да жертвам, но ако има нещо вярно в рекламите на фирмите, които го прилагат не е никак лоша процедура.

Съб Апр 01, 2017 2:26 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm
Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Автомобилите с газови уредби си го правят постоянно това почистване. При горенето на газ водата е около 3 пъти повече от тази при горене на бензин.
Т.че двигател на газ си е чист по принцип. И цилиндрите не би трябвало да имат нагар.
За да свърши работа трябва да е някаква водна инжекция , което да работи един месец всеки ден.
Ако е ударна доза за няколко минути.. ефекта не е голям. Вижда се и от клиповете в интернет. (Почистване със sea foam)

Сря Апр 12, 2017 2:28 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юни 01, 2016 3:34 pm
Мнения: 268
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Impreza 2.0
Телефон: 0898831186
Рейтинг: 180
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря за разяснението. Мислех да пробвам, но колите са ни на газ и явно няма смисъл.

Чет Апр 13, 2017 12:16 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Май 17, 2015 9:35 am
Мнения: 132
Местоположение: ПАЗАРДЖИК
Автомобил: Субару Легаси 1998 г.
Телефон: 0896634354
Рейтинг: 89
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте колеги на 20 метра от къщи има сервиз който предлага някаква подобна процедура ,но ми обясниха че се почиства целият въздушен тракт ( дано съм разбрал правилно ).Струва 50лв за 45 минути и сваляли разхода връщало конете и т.н. и т.н.Carbon Cleaning се казва и много ми го хвалят СОБСТВЕНИЦИТЕ. Та се чудя дали да го пробвам и ако някой колега има лични впечатления ще съм благодарен да ги сподели.я. Колата ми е Лекаси 1998г.Между другото предлагат добавката BG244 на 55 лв. !!!За сравнение колегата ivosaxo я дава на 24 ако не се лъжа

Пет Дек 01, 2017 2:07 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Мар 16, 2007 7:56 pm
Мнения: 747
Местоположение: Русе, БГ
Skype: miroslav.marinov2454
Автомобил: Subaru Outback 3.6, 2018
Телефон: 0889997071
Рейтинг: 88
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Миналата седмица го правих това почистване.Не усетих разлика спрямо преди
.

_________________
0889997071

Съб Дек 02, 2017 12:09 am
Върнете се в началото
Профил YIM

Регистриран на: Нед Май 17, 2015 9:35 am
Мнения: 132
Местоположение: ПАЗАРДЖИК
Автомобил: Субару Легаси 1998 г.
Телефон: 0896634354
Рейтинг: 89
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Може би ще пропусна поне докато не се съберат достатъчно положителни мнения. То и без това тези дни имам толкова оферти за намаляване на разхода и връщане на конете че ако ги направя всичките Суби ще стане 300 коня и ще гори 4 на 100 : :D

Съб Дек 02, 2017 7:36 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Мар 27, 2013 8:05 pm
Мнения: 393
Skype: mivanov_bbg
Автомобил: Subaru Legacy H6 2004
Рейтинг: 244
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Кога станаха модерни тези почиствания? ами след като двигателите станаха direct injection.
За Субару сигурно някой от най-новите мотори е такъв.. но за старите - просто са си нормални инжекциони.
Когато инжекционите са вътре в цилиндровата глава.. няма кой да чисти входящите клапани от нагар.
А нагара идва от EGR системата, която е задължителна за всички съвременни двигатели :)
Вътре в самите цилиндри, по буталата - може да се натрупа нагар, но той изобщо не е лесен за чистене.
По принцип почистването на буталата от нагар има ефект основно върху детонациите при сериозни натоварвания.
Не виждам как ще свали разхода на градско.. което всъщност е РАЗХОДА.. :)

Понякога дори е добре човек да сложи 50 лв и никого да не пита дали има ефект... самото плащане действа положително, успокоява и вдъхва увереност.
Честно казано дори се замислих.. сигурно ще им дам 50 лв някой ден. Още малко ще трябва да се почете по темата.
 30

Вто Дек 05, 2017 9:02 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
На теория се развива по-голяма температура в цилиндрите и изпускателния колектор, което спомага за изгарянето на отлаганията по компонентите. Тази по-висока температура на изгорелите газове също трябва да прочиства и катовете. По-ниския разход на гориво би дошъл от по-добрата работа на двигателя и по-доброто "аспириране".

Сря Дек 06, 2017 8:57 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Апр 09, 2017 11:31 pm
Мнения: 14
Skype: galli65
Автомобил: subaru WRX STI
Телефон: 0888924584
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги,аз правих такова почистване на Субару Импреза XV,дизел 2011г.Доволен съм,подобри се малко ускорението,и разхода падна с 10%,върви колата по добре.

Сря Фев 21, 2018 12:54 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
DJANO написа:
На теория се развива по-голяма температура в цилиндрите и изпускателния колектор, което спомага за изгарянето на отлаганията по компонентите. Тази по-висока температура на изгорелите газове също трябва да прочиства и катовете. По-ниския разход на гориво би дошъл от по-добрата работа на двигателя и по-доброто "аспириране".


На теория и с 50 градуса да напечеш отгоре един 2.5 турбо стоков мотор.. ще се цункат двата сегмента. Чисто информативно. Същата температура почти развива колата в бууст. За това си карайте колите просто ROFL

Карбоновите отлагания могат да се получат от много неща, но едно от най-известните от тях е EGR ефекта. Било то с или без EGR клапан. Аз лично слагам по една добавка на 5-6к километра. Както каза subarist.. не ме интересува дали има или няма ефект.

Сря Фев 21, 2018 12:50 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 29, 2013 10:15 am
Мнения: 424
Местоположение: София
Автомобил: Audi A8
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
О, не ме разбирай погрешно, че защитавам тази технология. Това беше инфо, което съм прочел. За мен редовното облужване на колата с хубави консумативи е повече от достатъчно и не смятам да се занимавам с хипер-гига карбон технологии :good:

Сря Фев 21, 2018 4:24 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Дек 22, 2017 9:15 pm
Мнения: 4
Местоположение: София
Автомобил: Субару Трибека 3.0, Infiniti Q30S
Рейтинг: 50
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте,
Да напиша и моите впечатления от направената процедура. Да започна от малко по-далече - автомобилът е В9 Трибека, 2007 г. и на газ. При потегляне беше осезаемо тромава, а при кик правеше една аномалия (за която съм питал във форума -температурата пада с едно деление надолу при ускорение и след това се нормализира - казаха, че е нормално но не го видях при нито една Трибека в youtube на клипчета с ускорение).
Та първо отивам в Митака сервиз - отговор двигателят ти се е скапал (заради скапани газаджии според тях) - трябва ремонт на главите, 2500-3000 лв. ремонт - бля, бля. Отивам в STI в Обеля, момчетата бяха много свестни, тестваха я температурата е в норма, двигателят е ОК, няма грешки от катализаторите, но автомобилът е леко тромав за километрите му било нормално - 240000. Но ми казаха, че нямат газ анализатор и да отида до Дунев сервиз за профилактично замерване (газ анализатор, термокамера и бекпрешър). Отивам в Дунев сервиз до зала Армеец - не направиха бекпрешър замерване за да не счупят сондите, но с термокамерата показа, че има леко запушване и те ми предложиха Карбоново почистване (според тях случвало им се е и на много други автомобили и ефекта бил голям). Казах ОК да пробваме - процедурата беше 60 мин.със специална машинка, автомобила работи на място, като от време на време го форсират и гледат някакви показатели на машинката.
Резултатът: Това сега е друг автомобил, набира пак като спортен въпреки, че е 1900кг, няма тромавост или замисляне като преди, скоростите превключват плавно, не ръмжи като чели се мъчи .... и я няма аномалията с температурата. За разхода не знам (кракът ми е тежък),
но при лежерно каране на магистрала 110 -120 слиза и под 15/100 газ.

Та за 50 лв процедура срещу 2500 - 3000 при Митака (няма да стъпя повече там).

P.S. Газовата е Романо и е настроена в Романо газ - на Военна рампа и от тях съм супер доволен, но това е друга тема.
 50

Нед Мар 25, 2018 8:06 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 17 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 55 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор