Автор |
Съобщение |
xargs
Регистриран на: Вто Авг 05, 2014 4:23 pm Мнения: 263 Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.0 2006
Рейтинг: 238
|
adddt написа: Шипетата са ми в българия така че ще има развитие стига да смогна до тях,
ПС: Все още издирваме някой с Н6 които кара с Амсоил сигничър и е направил повечко километри а и няма мног друг инеща наляти в маслото. Аз съм с H6 5-30 Amsoil Signature Series. Сигурно е на 5-6 хиляди вече, а може и повече. Нищо друго освен масло не сипвам на мотора. Имам и една кварта за доливане. Карам на газ. Мога да погледна тези дни, ако мислите че ще върши работа.
|
|
|
Чет Яну 12, 2017 7:09 pm |
|
|
AP1
|
Привет, ако става въпрос за неизползвано масло, можем да предоставим нетоваряна бутилка за теста. Поздрави Александър Иванов AP1 Ltd. Vmax написа: Колеги,
Има ли някой с останало масло от Сигначър серията 0/40, 5/30, т.н. , да даде материал за теста. Събраните пари ще стигнат за един тест, после ако съберем още ще тестваме и отработено масло?
@addt - колко събират ампулките?
_________________ http://ap1shop.com http://facebook.com/ap1ltd
|
15
|
|
Чет Яну 12, 2017 8:14 pm |
|
|
Dimichos
Регистриран на: Съб Сеп 05, 2015 5:54 am Мнения: 167
Skype: ahead13
Автомобил: SUBARU LEGACY SPEC B
Телефон: 0889213119
Рейтинг: 28
|
Тия дни ще сменям масло, вече е на 8,5-9к, H-3R на газ,малко моточасове. Двигателят е на 15к от ремонт,т.е чист вътре. Единственият проблем е, че преди това беше с motul 300v и има някакви остатъци от него. Иначе филтъра е fram ultraнещо си, и без това не сколасах да пратя пари по сметката на колегата addt, сега мога да изпратя и двете, жалко е че парите стигат само за една проба- щеше да е хубаво да се види при различни режими стареенето на маслото. Моето е около 50%магистрала, останалите са извънградско и нанаъоварено градско. Забравих, маслото с което карам е Amsoil 0w40 signature series, sorry
Изпратено от моят D5803 с помощта на Tapatalk
|
|
|
Чет Яну 12, 2017 9:27 pm |
|
|
Vmax
|
Маслото ти е идеално за теста, само тоя Мотул малко цапа манджата.
Колеги, какво да правим - ново или ползвано да тестваме. Гледам xargs е много добър донор за тестова проба.. какво ще кажете?
ПС: @xargs, с какво масло си бил предната смяна?
|
|
|
Чет Яну 12, 2017 9:47 pm |
|
|
prizov
Регистриран на: Сря Апр 30, 2008 1:30 pm Мнения: 411 Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0i, '12 Lin.; 2 х SVX '93
Рейтинг: 253
|
Vmax написа: ... Колеги, какво да правим - ново или ползвано да тестваме... Един глас за отработено.
|
|
|
Чет Яну 12, 2017 9:56 pm |
|
|
vizor
|
Аз не виждам смисъл да се тества ново масло. Мисля, че е ясно какво има в него. По-скоро как действа българското гориво и начин на каране върху бутиковите масла е въпроса. Навън също е ясно. Има ужасно много тестове. Аз бих препоръчал някой да кара с HDD-то или онова 0в40 за моторните шейни и да се направи теста на неговия двигател. Особено двигател с високо натоварване като H6, STI или нещо подобно. Мисля, че тогава ще може да се види качеството, количеството (на всичко вътре) и това как пази мотора му.
Лично мнение от всичките тестове, които съм изчел.
|
|
|
Чет Яну 12, 2017 10:02 pm |
|
|
tuktu
Регистриран на: Сря Яну 27, 2016 12:24 pm Мнения: 107 Местоположение: гр.Сандански
Автомобил: Legacy 2007 2.0R AT Spec Wagon
Телефон: 0887247480
Рейтинг: 65
|
Vmax написа: Маслото ти е идеално за теста, само тоя Мотул малко цапа манджата.
Колеги, какво да правим - ново или ползвано да тестваме. Гледам xargs е много добър донор за тестова проба.. какво ще кажете?
ПС: @xargs, с какво масло си бил предната смяна? Един глас за отработено
|
|
|
Чет Яну 12, 2017 10:06 pm |
|
|
xargs
Регистриран на: Вто Авг 05, 2014 4:23 pm Мнения: 263 Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.0 2006
Рейтинг: 238
|
Vmax написа: Маслото ти е идеално за теста, само тоя Мотул малко цапа манджата.
Колеги, какво да правим - ново или ползвано да тестваме. Гледам xargs е много добър донор за тестова проба.. какво ще кажете?
ПС: @xargs, с какво масло си бил предната смяна? Същото, последните три смени са с Амсойл 5-30. Последните два пъти от AP1 го купувах.
|
|
|
Чет Яну 12, 2017 10:14 pm |
|
|
Vmax
|
Идеално - и аз съм за теста на отработеното масло от xargs.
да видим колко от останалите колеги са ок, за да решим на финала какво ще правим
|
|
|
Чет Яну 12, 2017 10:40 pm |
|
|
mitoko
Регистриран на: Сря Юли 02, 2008 11:41 pm Мнения: 1800 Местоположение: Sofia
Автомобил: '97 Impreza GF AT, 2.0, 115, SOHC
Рейтинг: 91
|
Vmax написа: Идеално - и аз съм за теста на отработеното масло от xargs.
да видим колко от останалите колеги са ок, за да решим на финала какво ще правим И аз съм за
_________________ METHANE LIMITED EDITION (CNG)
|
|
|
Чет Яну 12, 2017 10:42 pm |
|
|
Bivola
Регистриран на: Пон Окт 13, 2014 7:47 pm Мнения: 24 Местоположение: Най-голямото село
Автомобил: Citroen 1.4HDI, Fiesta 1.4TDCI
Рейтинг: 0
|
И аз съм за отработеното.
|
|
|
Чет Яну 12, 2017 10:48 pm |
|
|
Kum4oVul4o
Регистриран на: Вто Сеп 16, 2014 12:30 pm Мнения: 180 Местоположение: София
Skype: Vul4oKum4o
Автомобил: Outback 2.5 2000, Legacy 2.0 2001
Телефон: Нула879пет96две4пет
Рейтинг: 100
|
За колегата споменат 2 мнения по-горе + за ползвано масло.
_________________ _____________________________________________________ Простия човек си носи името, а Умния човек, името го носи!
|
|
|
Чет Яну 12, 2017 11:10 pm |
|
|
petko 69
|
За мен лично би било най важно теста да се направи на 6000км. и на 10000км. отработено масло от ДВГ работело поне три смени Амсойл (в случая маслото от Хардс е идеално) така ще се реши проблема на колко км. да сменяме маслото и какви са качествата след 6000км. пробег.Друг е варианта кой как си експлоатира колата и колко пъти оборотомера е над 6коб.Друг фактор е дневния пробег на автомобила без гасене , късите пробези рязко свалят качеството на маслото. Бих участвал в теста , но както веднъж написах Наско Железаров (директор на Кастрол) ми е съученик и приятел , казвам в Германия 80% от маслата са от отработени продукти (това не ги прави по лоши) и маслата с по- малка реклама пълна синтетика са по добри или по истински от тези с голямата реклама.Кастрол няма свое производство , но има лаборатория и стриктно следи качествата на договорените продукти.Друг е въпроса , че известните марки са доста фалшевицирани , затова избягвайте евтини доставки от нета и недоказани източници.
|
|
|
Чет Яну 12, 2017 11:30 pm |
|
|
vizor
|
Тук вече грешиш. Ако при него се позволява сменяне на 15 хиляди мили, според качеството на маслото му, не значи, че ти трябва да караш повече от 3750. Твоя двигател е различен, на различни километри, различен бензин, различни луфтове, различно триене и още един милион такива критерии. Те хората не правят тест навън на маслото колко ТИ можеш да караш с него, а колко НЕГОВИЯ ДВИГАТЕЛ може да кара с него. Защото за amsoil hdd съм виждал препоръки да кара ОЩЕ 5 хиляди мили освен тези 10к, които вече беше карал.
Дай го твоя приятел да проведем един интересен спор за маслата на Кастрол (изобщо не включвам фалшификатите) за да обясни каква е разликата между немския кастрол, произвеждан В Германия (в ЛАБОРАТОРИЯ, защото все пак пао синтетиката се прави именно в такава, а не в нефтозавод) и тези, които са произведен някъде другаде в евросюъза. Ще ми е интересен отговорът му.
Не се заяждам, но това, че работи някъде не значи, че е химик. По-скоро политик.
|
|
|
Чет Яну 12, 2017 11:44 pm |
|
|
proscrip
|
Аз съм първо да се направи тест на запечатана бутилка - за да имаме от къде да тръгнем и база за сравнение. Ние добре ще тестваме отработено масло и ще видим резултатите и до там, ще настане едно суетене и субективизъм - кой как разбрал параметрите. Друго си е да има черно на бяло качествата на новото, свежо масло - после ще си направим таблица, за да се види как това масло се променя с различните двигатели и режими на каране и натоварвания.
А и може да си направим някакви изводи спрямо това, което представя производителя като качества на маслото, инак параметрите на едно отработено масло остават някак да висят в пространството.
|
|
|
Пет Яну 13, 2017 7:52 am |
|
|
vizor
|
Аз чисто теоретично не виждам смисъл да се прави тест на ново масло. Изводи може да се извадят субективни за всяка кола. За това е хубаво да си го правиш на твоята кола и да знаеш с това масло ТИ колко можеш да караш с него. Ако искате да видите какво има в маслото вътре.. и в това не виждам смисъл По-скоро как се държи с нашите горива и начини на каране е важното. Но пак казвам.. не си правете изводи от теста за ВАШАТА кола.
|
|
|
Пет Яну 13, 2017 11:50 am |
|
|
Vmax
|
xargs написа: Аз съм с H6 5-30 Amsoil Signature Series. Сигурно е на 5-6 хиляди вече, а може и повече. Нищо друго освен масло не сипвам на мотора. Имам и една кварта за доливане. Карам на газ. Мога да погледна тези дни, ако мислите че ще върши работа.
50 - 70мл ще ни трябват - запази малко ако имаш все още. Сега говорих с adddt, тъй като е в чужбина и се връща края на следващата седмица, ще действаме с изпращането на пробите от 30 Януари. Бавно, но славно се придвижваме към целта
|
|
|
Пет Яну 20, 2017 3:17 pm |
|
|
vizor
|
И маслото като го източвате за теста е хубаво да е топло. След това няма значение топло ли е студено ли е. Трябва да е загряло добре, когато се източва. Това ако ще е работило масло само разбира се
|
|
|
Пет Яну 20, 2017 5:12 pm |
|
|
xargs
Регистриран на: Вто Авг 05, 2014 4:23 pm Мнения: 263 Местоположение: София
Автомобил: Outback 3.0 2006
Рейтинг: 238
|
Ще извадя със спринцовката тия дни и ще звънна на Vmax, за да дам мат'ряла и парите
|
|
|
Пет Яну 20, 2017 5:49 pm |
|
|
vizor
|
ТОПЛО!!! Да кажа пак. Защото всичките тестове, които правят от blackstone препоръчват маслото да е предварително карано и загрято заради разни метали и глупости.
|
|
|
Пет Яну 20, 2017 5:51 pm |
|
|