Група за тест на моторно масло Амсойл
Автор |
Съобщение |
vizor
|
И между другото горивата са им доста по-зле от нашите като гледам тестовете. Примерно карани на газ излизат доста по-кофти тестове от това, което тествахте и аз лично бих го отдал на газта тук и газта там. Vmax е много прав в случая
|
|
|
Чет Юни 22, 2017 11:02 pm |
|
|
srg
|
Точно изброените от вас разлики в горивата работят всъщност в наша полза, защото е логично в предвид вашите констатации там маслата реално да се "товарят" повече от тези при нас, респективно се налага да показват/доказват потенциала си в доста по-екстремни условия. Отделно от това - във онзи форум колегите не случайно са разделили разделите си на летни, зимни, (както и дизелови, мотоциклетни и не знам какви още какви "условия"), защото както имат локации с ниски температури, така и такива с доста високи, което дава малко по-широк поглед върху нещата. Факт е, че има непознати за българския пазар марки, но ако визираме маслата на марките тип Amsoil и т.н., то какъв е реалния шанс Amsoil да седнат и да правят бленд специално за Русия? Иначе и двамата сте прави, но на фона на огромното количество събрано инфо във вид на изследвания за наистина известните марки като тази, която вече е тествана и има побликувани резлтати в тази тема все си мисля, че човек може да отсее доста инфо, което реално да спомогне избора му за масло, а защо не и да научи нещо полезно като например защо не е добра идея точно Amsoil Signature да се ползва в ДВГ, който харчи масло и че неговия избор трябва да е европейската версия.
_________________ For every action there is an equal opposite malfunction!
|
|
|
Чет Юни 22, 2017 11:54 pm |
|
|
Vmax
|
Братушките са много напред - в този форум имаше една тема от над 150 страници и свят ми се зави докато я изчета, като от там се светнах за Равенола и др ( Лукойл масло ). По скоро имах предвид че тук не е много ясно Амсойла колко е с постоянно качество и не намеквам за АП1, а за разни вносове я от Полша и др. места. Не случайно на Риването сложиха холограмен знак, и направиха гърловината еднопосочна - да не се прибира щом веднъж я отвориш. Просто при нас има много ментета.
Хубаво беше че направихме тест, аз лично се интерсувам повече от тес на масло работило в турбо двг, че там нещата са доста по различни
|
11
|
|
Пет Юни 23, 2017 6:27 am |
|
|
AP1
|
Привет, според мен тестове на отработено масло в Български условия са доста ценни. Въпреки информацията в руски, американски и други форуми, условията в България са специфични и информацията от там не може да се пренесе едно към едно. На базата на тестове може да се прецени как се държат маслата в нашите условия и колко е оптималния пробег в България. Също така е вярно, че информацията от тест направен в Бъгария на даден автомобил, не се пренася автоматично на всички останали автомобили, но според мен е по-ценна от тест направен в Русия или САЩ. Затова искаме да направим по-голяма група от тестове на различни серии AMSOIL масла и различни автомобили, включително и турбо такива, както и ежедневни но карани и на писта. Но да видим. Интересно ми е от къде идва заключението, че AMSOIL European Can Formula е по-подходяща от AMSOIL Signature Series. Може би нивата на сулфатни пепели? Но аз лично имам съмнение отностно точността на измерването на сулфатни пепели в техните тестове. Данните се различават спрямо ограниченията на спецификациите, които AMSOIL Signature Series покрива. И в този случай съм по-склонен да вярвам да данните на прозиводителя. Поздрави Александър Иванов AP1 Ltd.
_________________ http://ap1shop.com http://facebook.com/ap1ltd
|
|
|
Пет Юни 23, 2017 1:01 pm |
|
|
proscrip
|
аз имам 0-40 Ams oil signature - за смяна - маслото е на 10-11 месеца. Колата е легаси турбо, подкован на 1.2 бара, като се разрежда с бензин - заради смесите и гасенето на детонации при жегите - направи ми впечатление, че се държи по същия начин като Ред лайн - след 3000 -3500 км или след 7-8 месеца, което настъпи първо, почва да пропушва при запалване - инак държи същото налягане при същата температура и обороти. В момента маслото ми е на не повече от 2000 км и е за смяна, за себе си оставам с впечатлението, че каквото и масло да сложа на мойта, смяната трябва да е края на пролетта, за да е прясно маслото през лятото.
|
|
|
Пет Юни 23, 2017 3:21 pm |
|
|
CANCEL
Регистриран на: Сря Юли 29, 2015 11:19 am Мнения: 219
Автомобил: пробита лейка
Рейтинг: 85
|
А дали може да направим тестове и на други марки масла и да видим , с колко са по-добри Амсоил ?
|
|
|
Пет Юни 23, 2017 5:40 pm |
|
|
AP1
|
proscrip написа: аз имам 0-40 Ams oil signature - за смяна - маслото е на 10-11 месеца. Колата е легаси турбо, подкован на 1.2 бара, като се разрежда с бензин - заради смесите и гасенето на детонации при жегите - направи ми впечатление, че се държи по същия начин като Ред лайн - след 3000 -3500 км или след 7-8 месеца, което настъпи първо, почва да пропушва при запалване - инак държи същото налягане при същата температура и обороти. В момента маслото ми е на не повече от 2000 км и е за смяна, за себе си оставам с впечатлението, че каквото и масло да сложа на мойта, смяната трябва да е края на пролетта, за да е прясно маслото през лятото. Привет, Престоят на маслото в картера си оказва негативно влияние върху него. В следствие на високи нива на гориво, киселинност в резултат от продукти образувани от процесите на горене и окисление, температурни цикли, контакт с кислород от атмосферния въздух и др., в маслото неизбежно протичат процеси на разпад, при което то променя характеристиките си. От там произтичат и препоръките на производители за максимален период на употреба на маслото независимо от изминатите километри. Синтетичните бази са по-устойчиви и затова AMSOIL препоръчва максимален период на смяна 12 месеца. При по ниските серии, които използват бази група 3, периодът е 6 месеца. При теб, ако маслото е на 10-11 месеца, то е към края на живота си, особено при използване в модифициран двигател, независимо, че изминатите километри са само 2000. Реално едно масло ще е в по-добро състояни при изминати 2000 километра за 3-4 месеца отколкото за 10-11 месеца при еднакви други условия. Твоята кола е идеална за тест, но в момента няма как да вземам качествена проба. Идеята ни е да е вземем по-голямо количество тестове от OelCheck и по този начин да се намали единичната цена за тест и да се спести от транспорт от/до Германия. Ще ни трябва още малко време, за да организираме това. Поздрави, Александър Иванов AP1 Ltd.
_________________ http://ap1shop.com http://facebook.com/ap1ltd
|
|
|
Пет Юни 23, 2017 6:08 pm |
|
|
AP1
|
Привет, колеги!
Тъй като нямаше реакция на нашето предложение да направим втори тест на същото масло, на което беше направен лабораторен анализ в OelCheck, ние все пак се свързахме с колегата xargs и взехме още една проба преди смяна на маслото, а именно на 12 000 км и приблизително 300 мото часа.
Маслото е AMSOIL Signature Series 5w30, двигателят е H6 3.0 на газ.
Днес излезнаха резултатите от теста. Може да ги видите прикачени по-долу.
Маслото има показатели, които сочат за още много живот, стабилен вискозитет и един щастлив двигател.
Поздрави! Павел Александров AP1 Ltd.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ http://ap1shop.com http://facebook.com/ap1ltd
|
|
|
Пет Юни 30, 2017 7:13 pm |
|
|
melhaer
Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
|
Понеже, не всички разбираме от техническите показания/характеристики, може ли още малко пояснения. Например, ако е в рамките на година, може ли това масло да се кара още 6-7-8к км отгоре на тези 12к? Аз например смених маслото април, 2016 (Ams Sig Series 5W30), и ще го сменям пак други ден (нач. юли, 2017) - просто нямах възможност преди това. Карана е колата около 11-12к. км, като в маслото има добавка на LubeGard - http://www.lubegard.com/~/C-306/LUBEGAR ... Protectant - та бих попитал - прехъврляне на интервала от една година с до 2-3 месеца може ли да окаже много негативно въздействие? Колата е на газ.
|
|
|
Вто Юли 04, 2017 6:57 pm |
|
|
Kum4oVul4o
Регистриран на: Вто Сеп 16, 2014 12:30 pm Мнения: 180 Местоположение: София
Skype: Vul4oKum4o
Автомобил: Outback 2.5 2000, Legacy 2.0 2001
Телефон: Нула879пет96две4пет
Рейтинг: 100
|
Според представените данни от тестовете, по-скоро НЕ(няма проблем)... маслото има поотенциал за още. Но имай едно на ум, всяка кола е различна!
_________________ _____________________________________________________ Простия човек си носи името, а Умния човек, името го носи!
|
|
|
Вто Юли 04, 2017 9:30 pm |
|
|
vizor
|
Има едно много интересно пояснение в документацията на amsoil. Беше нещо от типа, че ако сложите каквато и да било добавка е възможно намаляване на интервала на смяна и че маслата на amsoil нямат нужда от добавки от какъвто и да било тип. Мисля, че и на шишето го пише, че не се препоръчва използването на добавки. Може и рекламен трик да е в случая, но по-добре AP1 да обяснят. Като цяло не се препоръчва също така повече от година, което ти вече го имаш. Не само от производителя на маслото не се препоръчва, но и от производителя на автомобила ти.
Аз лично не бих го карал повече по няколко причини. Едната е, че този тест не важи за твоят автомобил, както писаха от AP1 по-горе. Това е за този автомобил, за който се говори, за неговия начин на каране и неговото гориво, което ползва. Съответно и състоянието на двигателя му. Аз не бих ти препоръчал да караш още с това масло. Особено ако му е първа смяна с него. Който без тест ти казва да караш толкова много за мен е безотговорен. Лично мнение. Не ангажирам никой с него.
|
|
|
Вто Юли 04, 2017 9:42 pm |
|
|
AP1
|
melhaer написа: Понеже, не всички разбираме от техническите показания/характеристики, може ли още малко пояснения. Например, ако е в рамките на година, може ли това масло да се кара още 6-7-8к км отгоре на тези 12к? Аз например смених маслото април, 2016 (Ams Sig Series 5W30), и ще го сменям пак други ден (нач. юли, 2017) - просто нямах възможност преди това. Карана е колата около 11-12к. км, като в маслото има добавка на LubeGard - http://www.lubegard.com/~/C-306/LUBEGAR ... Protectant - та бих попитал - прехъврляне на интервала от една година с до 2-3 месеца може ли да окаже много негативно въздействие? Колата е на газ. Здравей, Конкретният анализ показва, че маслото изпълнява функциите си добре и все още има ресурс в него. Алкалното число е високо и маслото все още има добри неутрализиращи свойства. Нитрацията е ниска. Поради наличието на есетери, конкретният тест не може да покаже нивото на окисление. Вискозитетът е стабилен, което все пак говори за ниски нива на окисление. Конкретният автомобил спокойно може да кара маслото до 15 хиляди километра без допълнителен анализ. Според мен това е добра отправна точка за ориентировъчен интервал за смяна при изправен атмосферен автомобил, който се кара на газ и с лек превес на извънградско шофиране. Най-вероятно AMSOIL Signature Series ще може успешно да изкара и по-голям пробег, но аз лично без анализ на конкретния автомобил не бих го препоръчал. Друга отправна точка е времето, което маслото е прекарало в картера. AMSOIL препоръчват използване максимум 12 месеца, с което ние няма как да не се съгласим. Натрупването на отпадни продукти от процесите на горене, повишаване на киселинността на маслото и неговото окисление с времето се отразяватнегативно на характеристиките му. При конкретния анализ маслото е прекарало в картера около 8 месеца (по спомен), което според мен също спомага за добрия резултат. Не съм запознат с конкретната добавка, която е добавена в маслото. Погледнах я набързо и изглежда да е съставена главно от носител (смес бази гр3/ПАО), инхибитори на корозия, естер с противоизносващи свойства, както и намаляващ окислението и предполагам други съставки (може да греша за състава на добавката). Не мисля, че има как знаем какъв е резулататът след смесването с маслото. Аз лично съм против добавки при изполване на правилно избрано и качествено масло в изправен двигател. В твоя случай вече караш маслото 14-15 месеца. Не мисля, че това ще е фатално, но все пак препоръчваме смяна на максимум 12 месеца. Поздрави Александър Иванов AP1 Ltd.
_________________ http://ap1shop.com http://facebook.com/ap1ltd
|
|
|
Сря Юли 05, 2017 3:03 pm |
|
|
opelcrumper
Регистриран на: Нед Май 22, 2016 10:29 pm Мнения: 116
Автомобил: Outback
Рейтинг: 39
|
Привет, Кое масло на Amsoil ми препоръчвате да сложа на Subaru Outback B13 (2005г) - 245к, 3.0 H6 - автомат. скорости? Колата се кара на ГАЗ. *Мотора е след ремонт (шлайфане глави + реглаж клапани + гарнитури...всичко по реда си) от Тенчо. В момента карам с Motul 8100 X-Clean SAE 5w40 (+промивка FLUSH преди смяната/ремонта) и съм изминал 8к км идва ред за смяна.
|
Последна промяна opelcrumper на Чет Юли 06, 2017 2:14 pm, променена общо 2 пъти
|
|
Чет Юли 06, 2017 2:00 pm |
|
|
melhaer
Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
|
Смених маслото днес и поне на вид беше кристално чисто:)
@opelcrumper - мисля, че Amsoil Signiture Series 5W30 - но нека спецовете кажат - аз иначе карам с него и съм с абсолютно същата кола като теб: Subaru Outback B13 (2005г) - 245к, 3.0 H6 - автомат. скорости, ГАЗ (Romano).
Ако не знаеш какво масло е имало досега, можеш да направиш и промивка с някоя добавка.
|
|
|
Чет Юли 06, 2017 2:07 pm |
|
|
opelcrumper
Регистриран на: Нед Май 22, 2016 10:29 pm Мнения: 116
Автомобил: Outback
Рейтинг: 39
|
melhaer написа: Смених маслото днес и поне на вид беше кристално чисто:)
@opelcrumper - мисля, че Amsoil Signiture Series 5W30 - но нека спецовете кажат - аз иначе карам с него и съм с абсолютно същата кола като теб: Subaru Outback B13 (2005г) - 245к, 3.0 H6 - автомат. скорости, ГАЗ (Romano).
Ако не знаеш какво масло е имало досега, можеш да направиш и промивка с някоя добавка. Привет, Също ли караш на газ колега? Да, промивката е задължителна. Може ли да споделиш впечатления след някой - друг ден/седмица? Особенно ако имаш OBD и наблюдение в/у темепратурите в жегите по софийските задръствания или натоварена кола ...
|
|
|
Чет Юли 06, 2017 2:17 pm |
|
|
melhaer
Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
|
Ще ти пиша на ЛС, за да не задръстваме темата.
|
|
|
Чет Юли 06, 2017 2:21 pm |
|
|
SanDRo
Регистриран на: Чет Юни 16, 2016 4:28 pm Мнения: 177 Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Outback 3.0 H6 2004 + Vialle LPi
Рейтинг: 68
|
Малко стара е темата, но тъй като и аз вече 2-ра смяна правя с AMSoil, гледах и разни клипчета, това ми се стори интересно, да го споделя тук, ако някой не го е гледал https://www.youtube.com/watch?v=E2zS8MyvJxUТeстовете са малко аматьорски, но пак имат известна подплата.
|
|
|
Съб Май 04, 2019 3:26 pm |
|
|
SanDRo
Регистриран на: Чет Юни 16, 2016 4:28 pm Мнения: 177 Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Outback 3.0 H6 2004 + Vialle LPi
Рейтинг: 68
|
|
Вто Юни 11, 2019 12:31 pm |
|
|
vizor
|
Точно на този тест няма по-добро от Red Line Oils Виж на Piotr тестовете. Има над 300-400 вида различни масла тествани по същия начин (и на загрели на 100 градуса масла и на студени). Amsoil се представя добре на студено масло, но като загрее не е чак толкова. RedLine-то не мърда и при студено и загряло. Разгледай го в youtube. Даже имам таблица с всичките масла, които тества в гуугъл драйва с резултатите от триенето.
|
|
|
Сря Юни 12, 2019 10:53 am |
|
|
GodDamn
Регистриран на: Вто Юни 05, 2012 5:27 pm Мнения: 83 Местоположение: Монтана
Автомобил: Оutback 2013 2.5 CVT
Рейтинг: 29
|
|
Сря Юни 26, 2019 4:12 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 60 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|