Правила за пускане на обяви в раздела


Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.



Отговори на тема  [ 35 мнения ]  стр 1, 2  Следваща
 Въпрос относно радиатор NRF 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Вто Юни 05, 2012 5:27 pm
Мнения: 83
Местоположение: Монтана
Автомобил: Оutback 2013 2.5 CVT
Рейтинг: 29
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Колеги помагайте!
Ще сменям водния радиатор на Outback B12 H6.След кратко проучване избрах да поръчам на марката NRF(това беше единствената която съм чувал от наличните).
От "БИ ЕН ГРУП" които имат тема тук в форума(потребител bngroup) с предимно положителни комертари ми предложиха:
ВАРИАНТ 1: BNR
ВАРИАНТ 2: BNR – MOBIL
ВАРИАНТ 3: BNR – NRF

Поръчах от тях вариант 3 , цената им беше малко по-добра.
Днес пристигна с куриер , извадих го от кашона,разгледах го , стори ми се ОК и го платих.
После като го свалих от колата загледах кашона там пише "AHE" не NRF :-?
Звъня на търговеца по телефона и от там най любезно ми обясняват:
- Ми то докато чакахме куриер и заваля , оригиналният кашон се намокри и се скапа , ние го прехвърлихме в един друг.

Сега го оглеждам на спокойствие - никъде по целия радиатор няма нито една буква щампована.
И в документите които са изпратили непише NRF .. в гаранционната карта пише: "Авторадиатор BN2778SUBKL".
Мисля си ,че са ме прецакали и са ми изпратили този от "ВАРИАНТ 1: BNR" който е по-евтин с около 100лв. ](*,)

Прикачвам снимки , моля по-запознатите да ударят по едно рамо с разпознаването на производителя.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Сря Окт 12, 2016 10:14 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm
Мнения: 2184
Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако не ти се жалят пари за колата, връщаи го и си вземи един Mishimoto.

_________________
Outback 2001 3.0 H6 - продаден
Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден
Subaru Baja МТ - продадена
first Love Leone '84 1.8 АТ
Facebook: Medovo Bee Farm

Чет Окт 13, 2016 9:16 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юни 05, 2012 5:27 pm
Мнения: 83
Местоположение: Монтана
Автомобил: Оutback 2013 2.5 CVT
Рейтинг: 29
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Mladen99 написа:
Ако не ти се жалят пари за колата, връщаи го и си вземи един Mishimoto.

Ми те Мишимото май нямат за H6.
http://www.mishimoto.eu/subaru-radiator ... minum.html

Чет Окт 13, 2016 10:16 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Юли 02, 2008 11:41 pm
Мнения: 1800
Местоположение: Sofia
Автомобил: '97 Impreza GF AT, 2.0, 115, SOHC
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
На снимката ясно се вижда кашона малкия етикет е изрязан и скъсан и е лепнат този от намокрения кашон, но защо на самия радиатор няма един номер или код или модел , не мога да си обясня

_________________
METHANE LIMITED EDITION (CNG)

Чет Окт 13, 2016 10:42 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Яну 25, 2014 9:52 pm
Мнения: 212
Местоположение: София
Автомобил: Outback '03 B12 EJ251 E-4AT
Рейтинг: 182
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Преди минути говорих с BNGroup: viewtopic.php?f=10&t=9939&hilit=bnr. Доволен съм от тях - през уикенда си поръчах радиатор, спрях се на Koyo. Но дали е Koyo или не действително не става ясно, тъй като на кутията на радиатора има 2 отделни PN - един съгласно номенклатурата на производителя, и друг според тази на BNGroup. Физически самия радиатор обаче не е брандиран, не е посочен и някой от PN по кутията. Вместо това има щампован друг, трети номер, който не зная дали и къде може да се провери.
Лично аз не се притеснявам, не се и чувствам прекаран или излъган. Ама това съм си аз, нормално е да има и по-мнителни предвид факта, че на всяка крачка някой се опитва да те излъже и прецака.

За да няма негативно развитие по темата, размисли и страсти, от BNGroup поеха ангажимент да се включат и в кратък срок да направят пояснения, предполагам в собствената си тема.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Чет Окт 13, 2016 12:00 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юни 05, 2012 5:27 pm
Мнения: 83
Местоположение: Монтана
Автомобил: Оutback 2013 2.5 CVT
Рейтинг: 29
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
martin7937 написа:
Преди минути говорих с BNGroup: viewtopic.php?f=10&t=9939&hilit=bnr. Доволен съм от тях - през уикенда си поръчах радиатор, спрях се на Koyo. Но дали е Koyo или не действително не става ясно, тъй като на кутията на радиатора има 2 отделни PN - един съгласно номенклатурата на производителя, и друг според тази на BNGroup. Физически самия радиатор обаче не е брандиран, не е посочен и някой от PN по кутията. Вместо това има щампован друг, трети номер, който не зная дали и къде може да се провери.
Лично аз не се притеснявам, не се и чувствам прекаран или излъган. Ама това съм си аз, нормално е да има и по-мнителни предвид факта, че на всяка крачка някой се опитва да те излъже и прецака.

За да няма негативно развитие по темата, размисли и страсти, от BNGroup поеха ангажимент да се включат и в кратък срок да направят пояснения, предполагам в собствената си тема.



Можеш да се свържеш с Koyorad. На сайта им пише:
" Feel free to contact us for authorized Koyorad OE aftermarket radiator and condenser distributor information."
http://www.koyorad.com/faq.asp#damagedpart
Прати им снимката с щампата на радиатора.

При мен е проблем ,че на моя нищо непише :-~

Чет Окт 13, 2016 12:38 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Ное 03, 2011 10:18 pm
Мнения: 23
Местоположение: Sofia
Рейтинг: 39
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Здравейте,колеги!
Както е писал колегата martin7937, на когото искрено благодарим за добронамереността и това, че ни се обади,за да ни подкани да вземем позиция по въпроса, сме тук, за да изразим мнение и да внесем яснота относно продуктите, които предлагаме.
Нямаме никакво желание да нападаме, упрекваме или да адресираме лично колегата GodDamn, поради факта,че той самият е предпочел да не се обърне директно към нас с притесненията, въпросите, съмненията си.Факт, който малко или много ни кара да се чувстваме засегнати, но сме длъжни да уважим избора му.
Ще говорим общо, като тук е мястото да кажем. че за нас, като фирма, която се занимава от 10 години единствено и само с охладителна система, съществуват 2 вида радиатори - Koyorad и всички останали!
Разбира се, качество има и при други производител, безспорно. Но това е брандът, който дава повече от цената, която се заплаща за продукта.Въпреки, че в България сме толкова бедни, че всеки търси цена, цена и само цена.И сме длъжни да предлагаме и други марки.
Тук е мястото да вметна, че ние си имаме собствена запазена марка BNR и всички наши продукти си имат референтен номер, под наша номенклатура, включително и радиаторите на Koyo.
Koyorad е единственият производител на радиатори, който маркира все още радиаторите си с информация, която по неуспорим начин да доказва,че точно от завода на Koyorad излиза този радиатор.Това е разход, който допълнително оскъпява продукцията и заводите като цяло избягват подобно маркиране на радиаторите си.
От стикерите и гравирания сериен номер на радиаторите на Koyorad може да се провери в кой от заводите им е произведен конкретният радиатор, в коя работна смяна, кой служител го е тествал и какви тестове е направил.
Както сме казвали на доста колеги, официалният офис на Koyorad в Европа е в Холандия.
Можете да се обърнете към техните служители, за да задавате всякакви въпроси относно истинността на продадените ви продукти.
Не се притесняваме да поместим техните мейли, тъй като сме дилър с изключителни права за България, което за нас е огромна чест и за което сме чакали и сме се доказвали около 10 години!
Отговорник на офиса е Г-н Ян ван Миер - [email protected]
Момчето, което следи движението на стоките е Г-н Марвин де Лаат - [email protected]
Що се касае за всички останали производители, опаковката може да е на AHE /това са наши колеги в Италия/,както е в случая на колегата GodDamn,но вътре продуктът да е от завода на NRF,който е в Индия, а самата фирма е в Холандия, с основен оперативен офис в Полша.Не виждам нищо лошо и никаква измама в това, при положение,че самите ние поръчваме в този завод радиаторите в кутии с нашето лого и това не ги прави по-малко NRF.....
Не е длъжен никой да го знае това, но сме достатъчно открити, откриваеми и коректни, за да даден тези обяснения на всеки един, който ги иска, да си поемем отговорността да действията си и продуктите, които разпространяваме на пазара, а и ако е нужно, да си приемем обратно продукта от човека и да му върнем парите, ако това е неговото желание и ако той се чувства прецакан!
Уважаваме форума, потребителите и всички наши фенове и поддръжници.Уважаваме и враговете си.Ако някой има някакви претенции или просто иска да проведе някакъв разговор с нас, контактите са ни валидни и непроменяеми в сайта!
На снимката с повечето хора сме със Собственика на Koyorad -Г-н Еджири и сина му Такума.
Бъдете здрави!


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Чет Окт 13, 2016 2:15 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm
Мнения: 2184
Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
GodDamn написа:
Ми те Мишимото май нямат за H6.
http://www.mishimoto.eu/subaru-radiator ... minum.html

https://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=11918&hilit=%D0%A0%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80+mishimoto

_________________
Outback 2001 3.0 H6 - продаден
Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден
Subaru Baja МТ - продадена
first Love Leone '84 1.8 АТ
Facebook: Medovo Bee Farm

Чет Окт 13, 2016 5:37 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Mladen99 написа:
Ако не ти се жалят пари за колата, връщаи го и си вземи един Mishimoto.

Мишамото за Н6 няма,ако имаше щях да съм го купил.Може да купи Мишамото за ВРХ 08 ,но трябва да се преправи на аргон.Друг по-евтин вариант е китайче за ВРХ 08 и пак аргон.За целта е нужно масления охладител за АТ да се изведе с външен ,вече работя по проекта и до дни ще имам готов пакет за по-ефикасно охлаждане .

Чет Окт 13, 2016 9:01 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юни 05, 2012 5:27 pm
Мнения: 83
Местоположение: Монтана
Автомобил: Оutback 2013 2.5 CVT
Рейтинг: 29
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Уважаеми BNGroup ,
когато получих офертата от вас
"ВАРИАНТ 1: BNR
ВАРИАНТ 2: BNR – MOBIL
ВАРИАНТ 3: BNR – NRF"
(умишлено съм скрил цените , но ще кажа за форума ,че между 1 и 3 има около 100лв. разлика)
Пуснах запитване за допълнителна информация понеже 1 и 2 нищо не ми говорят, но така и неполучих отговор.
Въпреки това поръчах най-скъпия.
Дойде радиатор без никакъв идентификатор! "Пестяли разходи" казвате , та това струва 1-2ст.!
Китайски продукти с цена 2-3$ масово имат сериен номер.
Искате да ме обедите ,че мултинационална корпорация с 90г. опит в производството не слага идентификатори на продуктите си?
Ако е така - как си оправляват тези хора наличностите в склада ?
Нямам от къде да знам как е организиран бизнеса им , но тази практика с липса на каквото и да е информация върху продукта е характерна само за китайски имитационни продукти!
Също е интересно как давате 1г. гаранция на продукти без сериен номер.Ако намеря от някъде подобен радиатор счупен - мога да ви го върна за гаранция.Отделно може този да протече и да не го приемете поради невъзможност за разпознаване.
Все още не съм ви обвинил в нищо , опитвам се да разследвам случея тъй като има основателни причини за съмнение.

За да изясним по-лесно нещата , моля дайте информация и снимки за другите 2 варианта:
ВАРИАНТ 1: BNR
ВАРИАНТ 2: BNR – MOBI
писали сте ,че са налични.

Чет Окт 13, 2016 10:54 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Ное 03, 2011 10:18 pm
Мнения: 23
Местоположение: Sofia
Рейтинг: 39
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Колега, от това, което си написал, виждам,че не си прочел задълбочено написаното от нас и е безсмислено да дълбаем и спорим.
А защо според теб компания с 90 - годишна история, холандска компания при това, не източноевропейска, изведнъж преди 7 години "развява белия байрак" и се продава на някакви си индийци??
Заповядай в склада ни, за да ти покажем радиатори на всички възможни производители.Няма какво да крием, но честно казано нямаме и време за безпредметни постове.
Нормалното поведение от твоя страна според нас е : Не си удовлетворен от покупката, вдигаш един телефон и го споделяш и търсим решение-връщаме пари или каквото си преценил.
По-лесно и много българско е да се реве и сипят л....а по нечий адрес, без дори да се опита човек да се информира и обогати малко!
Помествам снимката с екипа на Koyo,защото нещо не се е качила.
Апропо, не ти предложихме вариант на Koyo, понеже нямаме наличен към момента,чакаме доставка.

Поздрави!
Прикачени файлове:
BNGroup - Koyorad AM 2016.jpg


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Пет Окт 14, 2016 8:39 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 06, 2015 1:44 pm
Мнения: 453
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2003г. H6 3.0
Рейтинг: 250
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Когато съм си купувал части за предишната ми кола-VW,от официалния им представител,винаги серийният номер на кутията е отговарял на серийният номер,който е шампоан върху резервната част.Мисля ,че така трябва да бъде при всички резервни части.

Пет Окт 14, 2016 8:49 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Ное 03, 2011 10:18 pm
Мнения: 23
Местоположение: Sofia
Рейтинг: 39
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Емо74 написа:
Когато съм си купувал части за предишната ми кола-VW,от официалния им представител,винаги серийният номер на кутията е отговарял на серийният номер,който е шампоан върху резервната част.Мисля ,че така трябва да бъде при всички резервни части.



Мисля,че споменахте официалния представител, нали?
Не важи за алтернативните части.

Пет Окт 14, 2016 8:53 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
bngroup написа:


Мисля,че споменахте официалния представител, нали?
Не важи за алтернативните части.



Ако обичате отговорете ( тук, на лс или по тел. ) на този въпрос на колегата създал темата:

"За да изясним по-лесно нещата , моля дайте информация и снимки за другите 2 варианта:
ВАРИАНТ 1: BNR
ВАРИАНТ 2: BNR – MOBI
писали сте ,че са налични."


Избягването на отговор на този въпрос, създава усещане за нередност.

Пет Окт 14, 2016 10:50 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Ное 03, 2011 10:18 pm
Мнения: 23
Местоположение: Sofia
Рейтинг: 39
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Колега, ние поканихме колегата лично в склада ни.
Нима това е признак за притеснение от наша страна?
За човек, който задава толкова глобални въпроси за радиаторите, надали и няколко снимки ще са достатъчни, за да го убедят.
А и както споменах, отговаряме единствено от уважение към форума и нямаме твърде много време за снимки и спорове.Означава ли,че ако някой се запита дали пък снимката ни със собствениците на Koyorad не е фейк и това да не са японци, а някакви китайци, трябва да поканим Г-н Еджири и Г-н Такума, да дойдат от Япония и да се идентифицират?
Всеки избира на кого да се довери и на какво да вярва.
Важното е какъв ангажимент поема търговецът към клиента.
При положение,че дава писмена гаранция и възможност за връщане 30 дни от датата на получаване, не виждам проблем.
Целият този коментар би бил целесъобразен и оправдан,ако :
1. Колегата беше поискал предварително снимки на това, което ще получи,а бе получил нещо различно;
2. Ако се беше обадил и споделил с нас притесненията си,а ние бяхме отказали да ги обсъдим и да пристъпим към действия.И още по-лошо-ако бяхме отказали да си приемем обратно радиатора.
Нямаше и да разберем за терзанията му,ако другият колега не ни се беше обадил.
Лично ние затваряме темата.
За всички, които я следят и се интересуват от развоя на събитията, колегата се обади в офиса и се разбрахме да върне радиатора към нас.Това е неговата воля.Благодаря от името на фирмата ни,че благодарение на форума разбрахме какво иска клиентът и избегнахме по-големи недоразумения с човека, поради липса на диалог!

Поздрави!

Пет Окт 14, 2016 11:14 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5779
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Към bngroup,

Моля да обърнете внимание, че диалог липсва от ваша страна и е необходимо да коригирате това. Бизнесът не е само по телефона. При зададени конкретни въпроси се отговаря с клишета. Пишете за Koyo, а те нямат никаква връзка с проблема.
Проблемът му е пределно ясен - как да разбере коя стока сте му продали, освен на доверие? Друг начин има ли?

Също така аз самият взех радиатор от вас преди седмица-две и така и не стана ясно каква е разликата между трите предложения bnr, bnr-нещо си и NRF. Как да направя информиран избор? Къде има повече информация? Попитах за разлика в качеството или срока на гаранцията...нищо.
Тъй като аз лично нямам особени претенции, а и бях на зор - избрах средния по цена вариант. Звучи тъпо нали? Защо ме накарахте да се чувствам тъпо?

Пет Окт 14, 2016 7:07 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ

Регистриран на: Чет Ное 03, 2011 10:18 pm
Мнения: 23
Местоположение: Sofia
Рейтинг: 39
От звездите одобрен
Отговори с цитат
BAlexandrov,
Колегата, който започна темата няма никакви претенции. На всичкото отгоре се оказа доста културен и приятен човек.
Просто не успяхме да съчетаем интересите си, така да се каже, драми няма.
Явно човекът е патил някога и се е притеснявал да не сме сред поредните търговци, които ако клиентът не е удовлетворен от покупката си, може да откажат да му възстановят парите и да си вземат обратно стоката.
В момента, в който човекът разбра,че ние няма да окажем опозиция по никакъв начин и той ще си получи обратно парите, той се успокои.
Струва ли си според Вас да ровим и да разискваме повече?
Така, както сте се изразил, изглежда все едно,че сте бил принуден да закупите радиатор от нас.Що за абсурд?При тази конкуренция на пазара ние надали сме Ви били единственият избор.И пак опираме до въпроса- защо на място не го споделихте и защо въобще закупихте радиатор от хора /фирма/ ,които Ви карат да се чувствате глупаво?!
Говоря толкова за Koyo, поради 2 причини - както споменах за нас съществуват Koyo и всички останали.
И понеже имаше запитване как да се разпознае продукт на Koyo,дали е автентичен, обещахме в темата да дадем и тази информация.
Както писах по-рано тези дни,повечето, 90 % от производителите на гравират, маркират, щамповат или каквото и да е друго продуктите.
AVA например лепят една точка - оникс- синьо и червено и само хора, които са от бизнеса и знаят, че това е знакът им, могат като видят точката да кажат, че това е продукт на AVA.
Примери мога да дам още много, но пак казвам, темата е излишна.
Който е имал някакви претенции и не ги е представил на време, си е за негова сметка.
Смятаме,че към човека сме постъпили коректно.
Ако Вие бяхте решил да ни върнете радиатора, за да не се чувствате глупаво, сте могъл да го направите преди да го монтирате в рамките на 30 календарни дни от датата на закупуване на продукта.
Не искам да изпадам в капана на иронията, но се моля да не се включи някой, който да твърди, че сме го били и заплашвали, за да закупи радиатор от нас.
Бъдете здрави!
 14

Съб Окт 15, 2016 1:56 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5779
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Вижте, не оспорвам коректността. При дистанционна продажба така или иначе сте длъжни да приемете връщане на стоката, така че спазването на закона не е повод за гордост.
Говорим за бизнес практика и отношение. Вместо да отговорите по същество действате на принципа - Който задава въпроси: Върнете ни стоката и Отивайте при конкуренцията. Не ви прави чест.

За Koyo разбрахме, видяхме снимки и т.н. Тук сме фенове на японската техника, така че: Браво! Жалко, че нямате наличности поне за два от най-популярните Субару модела, но поне имате желание и снимки.

Въпросът е друг - каква е разликата между другите три марки, които продавате. Може ли снимки на трите за Outback B12 H6, както беше поискано - да видим поне на вид кой колко читав изглежда и колко разлики имат. Дали някой е по-тънък или по-лек, от различен материал? Няма информация на сайта ви, нито пък другаде тъй като са ваши марки. Все пак разликата в цената е голяма, а е неясно каква е разликата в качеството, гаранцията или каквото и да било, както за питащия, така и за мен, така и за сервиза, който ми го монтира. Нямате ли поне рекламна брошура някаква?

Съб Окт 15, 2016 2:17 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ

Регистриран на: Чет Ное 03, 2011 10:18 pm
Мнения: 23
Местоположение: Sofia
Рейтинг: 39
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Колега, никой не проявява гордост, още повече горделивост.Никого не изпращаме при конкуренцията.
Знам много добре какви други варианти на този модел може да намери колегата, както и какъв в техният произход.
Както виждаш, нито сме писали - Ти ще попаднеш на още по-голяма "клечка" или друго подобно.Може би точно защото не оплюваме конкурентите си, което ни е принцип, оставате с впечатлението, че го изпращаме при тях. Не, но разбира се, при положение,че човекът е бил неудовлетворен от покупката си, нека опита на друго място.Така е редно и морално.
За каква брошура става въпрос? Рекламни брошури имаме, но те рекламират марката ни BNR.Винаги сме казвали,че ние пазаруваме директно от заводите в Азия-Индия, Тайван,Корея, Китай, Индонезия,Иран и т.н. От същите заводи пазаруват и другите брандове радиатори като AVA,Nissens,Behr и т.н.
Дори и преоблечен Koyo често виждаме, но нали си го разпознаваме, сме сигурни,че е той,а идва като NRF,AVA,INternational Radiators.
С тази глобализация и това производство в Азия, това нас не ни учудва.
Но явно на вас, крайните потребители ви прави впечатление, нормално.Друг е въпросът, че е по-важно какъв ангажимент ви поема търговецът.
Твърде подробна информация и навлизане в детайли избягваме в тази дискусия и поради друг факт- чете се от колеги,сред които имаме конкуренти /други фирми-вносители/.
Колкото повече изпадаме в подробности, толкова повече рискуваме да изтече поверителна информация за доставчик и завод.
Стига ни това,че когато започнахме да предлагаме Koyo,почти всеки колега тук ги бъркаше с производителите на лагери, никой не знаеше,че това е друга фирма, пак японска, която произвежда радиатори.Започнахме да ги налагаме и оп - всеки ден колегите от Холандия ни препращат по няколко имейла на колеги, които искат да ни прескочат и смятат, че ще им продават директно....
Затова казах и по-рано - не се боим от това да покажем всичко, което ви интересува, но заповядайте в нашия склад.
Предложихме го и на човека, който е от Монтана, тъй като хората от Монтана през ден са в София и сметнахме,че не е проблем да дойде някога.
Да, имаме пробойни в наличността.Друг е въпросът,че тя постоянно се мени.
Доскоро пазарувахме от склада на Koyo в Холандия и там имат странна преценка за поддръжка на модели на склад.
Например, радиаторът за Tribeca за тях не бил интересен и държат по 4-5 бройки, като всеки път ги взимаме ние.
Затова, за да избегнем подобни "дупки", започнахме поръчки директно от заводите им, които са в Индонезия,Китай и отскоро Бирма.
Но се чака дълго.
Сега,ако го имахме този модел ,директно щяхме да го препоръчаме на човека и нямаше да тече тази дискусия.

Поздрави!

Съб Окт 15, 2016 5:36 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Ное 02, 2011 10:34 am
Мнения: 954
Местоположение: Варна; Габрово
Автомобил: Impreza 2,0
Рейтинг: 470
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
А снимки ще видим ли? Ще ни бъде ли обяснено точно разликата?
Форумът е място за информирация и споделяне на знание и опит. До тук само локуми се разпъват. Повечето хора четат дълги постове само ако съдържат някаква полезна информация.

_________________
Не ми казвай колко си учил, кажи ми колко си пътувал

Съб Окт 15, 2016 5:44 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 35 мнения ]  стр 1, 2  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор