Правила за пускане на обяви в раздела


Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.



Отговори на тема  [ 312 мнения ]  стр Предишна  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 16  Следваща
 Recall за Субару в Европа, каква е процедурата в БГ 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Пет Сеп 16, 2016 8:52 pm
Мнения: 50
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Tribeca H6 3.0
Рейтинг: 70
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
2 часа след като писах на Владимир Димитров - ето отговора:

Изображение

Какво ще стане - ще видим.

Пет Апр 21, 2017 4:53 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
На мен, още на 18 ноември, Владимир Димитров ми писа, че автомомилът ми не подлежи на тази кампания, ама как са го решили..чудя се дали мога да проверя и по друг начин...

Съб Апр 22, 2017 9:59 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 11, 2011 7:20 pm
Мнения: 781
Местоположение: София
Рейтинг: 223
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
https://fakti.bg/avto/244004-bankrut-za ... -earbegove

Сря Юни 21, 2017 10:43 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 26, 2015 10:17 am
Мнения: 808
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback B14 3.6
Рейтинг: 492
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Takata се предаде, обяви фалит

Фалитът явно вече е факт, а нещо повече за нас като индивидуални собственици на проблемни възглавници чува ли се?

Сря Юни 28, 2017 3:27 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Апр 30, 2008 1:30 pm
Мнения: 411
Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0i, '12 Lin.; 2 х SVX '93
Рейтинг: 253
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
На моя въпрос дали XV-то ми попада сред тези с проблемни възд. възглавници, а и дали има други сервизни акции, предвидени за него, получих следният отговор, който може да е полезен на колеги с XV:

...................................

от:
Vladimir Dimitrov ([email protected])
дата: 07.07.2017 13:45
.........
Здравейте г-н Ризов,

Прилагам ви информацията за вашия автомобил:

- Вашият автомобил не попада сред оборудваните с проблемните въздушни възглавници, производство на ТАКАТА

- За вашият автомобил има следните 2 кампании:
SRT 214 - Occupant Detection System Warning Light Failure
SRT 215 - Wire Harness Short Circuit in the steering column cover

За извършване на сервизните кампании, следва да се обърнете към нашите оторизирани сервизи в България:

Субару Моторс ООД, София, бул. Цариградско шосе 144
Приемна Сервиз: 02 / 973 87 88
[email protected]

или

Веко Ойл ЕООД, Габрово, бул. Христо Смирненски 41
Приемна Сервиз: 0886 448 909
[email protected]

Поздрави


Vladimir Dimitrov
Sales Area Manager Bulgaria
........................................

Пет Юли 07, 2017 1:32 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юли 21, 2010 11:41 am
Мнения: 27
Местоположение: София
Skype: chico_mkn
Автомобил: Subaru Impreza WRX
Рейтинг: 71
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да споделя и аз скорошно развитие по темата.
Тази седмица получих известие от близкия клон на Български пощи с което ме известяват за препоръчано писмо до моя милост. И тъй като напоследък по пощата идват само "честитки", отидох с леко смесени чувства :)
Та там ме очакваше плик изпратен от Соломарк ЕООД, от името на Субару Италия. Адреса на подателя е София 1164, ул. Момин кладенец 9.

С учудване отворих плика и вътре открих прикаченото писмо, подписано от цитирания по-горе г-н Димитров.
С две думи уведомяват ме, че автомобилът ми подлежи на сервизиране в Субару Моторс във връзка с проблемите на Takata. ;)

Това не е изненада, по-интересно ми е как са стигнали до актуалния ми пощенски адрес при положение че аз съм третия собственик в БГ на въпросния автомобил.
Логичното предположение е, че са се свързали със застрахователите и ползват данните от ГО :-?

Независимо от това беше приятна изненада, оказва се че някой все пак си върши работата съвестно. Така че =D> за г-н Димитров!
Сега остава и Субару Моторс да си свършат своята част. Ще пиша като има развитие.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Сря Юли 26, 2017 8:35 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Писах и аз сега да ме проверят, защото когато ми бяха писали, че не подлежи, не разбрах дали просто не беше тръгнала кампанията за БГ/Европа или конкретно моят не подлежи, пък и попитах ако има някакви други кампании, на които подлежи да кажат какви са:)

Чет Юли 27, 2017 2:42 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 05, 2014 3:34 pm
Мнения: 167
Местоположение: Варна
Skype: slav_ckc
Автомобил: Forester 2018, 2.5, CVT
Телефон: 08889566нулашест
Рейтинг: 92
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колеги, на кой e-mail трябва да пиша, за да разбера дали автомобилът ми подлежи за подмяна на проблемните Takata?

Чет Юли 27, 2017 3:48 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако е автомобила от профила ти - няма проблем с него.

Чет Юли 27, 2017 4:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 05, 2014 3:34 pm
Мнения: 167
Местоположение: Варна
Skype: slav_ckc
Автомобил: Forester 2018, 2.5, CVT
Телефон: 08889566нулашест
Рейтинг: 92
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да, за него ми беше питането. Благодаря

Чет Юли 27, 2017 4:52 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юли 16, 2008 10:13 am
Мнения: 831
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5 CVT Limited
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Говорите са автомобили купени от България и в гаранция нали? :) Че за CVT също има бюлетин.

Пет Юли 28, 2017 9:24 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Апр 30, 2008 1:30 pm
Мнения: 411
Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0i, '12 Lin.; 2 х SVX '93
Рейтинг: 253
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
[quote=.............Че за CVT също има бюлетин.[/quote]

Какво по-точно имаш предвид колега? Някакви установени дефекти по кутията ли?

Моята е със CVT, не е купена от България и вече е извън гаранция, но ще извършат за своя сметка това, което са посочили в писмото си до мен - виж 7 поста по-горе. То обаче не касае кутията.

Поздрави,

Пет Юли 28, 2017 10:38 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юли 16, 2008 10:13 am
Мнения: 831
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5 CVT Limited
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Радвам се че са отстранили нещата при теб =D> . Написах email на Субару Моторс. Колата ми е с пълна сервизна история, но съм по - скоро скептичен. :)

Имам в предвид това

Service Bulletin # 16-90-13 Design Change to Lock-Up Type Torque Converter

Bulletin Description: This bulletin announces the availability of a countermeasure torque converter assembly to address a customer concern of very low engine RPM when coming to a stop. The condition is similar to coming to a stop in a manual transmission equipped vehicle without depressing the clutch pedal. Thrust washer wear inside the torque converter can cause restriction of the oil passage used to bleed off lock-up clutch application pressure. The result is either a delayed (momentary low engine rpm) or no lock-up pressure release. The thrust washer has been changed from a solid bushing-type to a needle bearing type.

https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2014/ ... 6-0699.pdf

Обхваща Аутбек 10-12 CVT. На фесйлифта трябва да е отстранено. Явно не са само пластмасти разликите... Разликите в цените не са само от по новата година.

Препратка към тема на колегите http://www.subaruoutback.org/forums/66- ... -idle.html


([email protected]) ли е правилният email? Че аз писах на субару моторс направо :-? :)

Пет Юли 28, 2017 11:43 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Апр 30, 2008 1:30 pm
Мнения: 411
Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0i, '12 Lin.; 2 х SVX '93
Рейтинг: 253
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря за пояснението.

Да, това е мейла.

Поздрави,

Пет Юли 28, 2017 12:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Сеп 16, 2016 8:52 pm
Мнения: 50
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Tribeca H6 3.0
Рейтинг: 70
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте,

след около 3 месеца чакане, получих имейл от Владимир Димитров:

"Здравейте г-н ...,

Прилагам ви следната информация за вашия автомобил:

- Вашият автомобил e оборудван с въздушни възглавници от доставчика Takata, които може да предизвикат неизправности и слeдва да се извърши кампания:

WI16-015 SRT231 AIR BAG INFLATOR

- За вашият автомобил също има следната кампания:

WI16-012-237 TRIBECA HOOD

За извършване на сервизните кампании, следва да се обърнете към нашия оторизиран сервиз в София:

Субару Моторс ООД, София, бул. Цариградско шосе 144
Приемна Сервиз: 02 / 973 87 88
[email protected]


Аз ще информирам колегите от сервиза за вашия случай.


Поздрави"

След разговор с Георги Илиев от сервиза имам час за 21 август - разглабяне, проверка, снимки, поръчка и накрая смяна когато пристигнат частите

Чет Авг 03, 2017 11:13 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юли 16, 2008 10:13 am
Мнения: 831
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5 CVT Limited
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Ехее 3 месеца без отговор и накрая ти отговаря :-? ?

Чет Авг 03, 2017 11:40 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Сеп 16, 2016 8:52 pm
Мнения: 50
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Tribeca H6 3.0
Рейтинг: 70
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да, за 3 месеца нова кола могат да ми сглобят :D

Чет Авг 03, 2017 11:50 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 26, 2015 10:17 am
Мнения: 808
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback B14 3.6
Рейтинг: 492
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
pisan60 написа:
След разговор с Георги Илиев от сервиза имам час за 21 август - разглабяне, проверка, снимки, поръчка и накрая смяна когато пристигнат частите

Това какво точно означава? Защо проверка и снимки и тепърва след това поръчка? И колко време ще пристигат частите?

Пет Авг 04, 2017 11:29 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Сеп 16, 2016 8:52 pm
Мнения: 50
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Tribeca H6 3.0
Рейтинг: 70
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И на мен в първия момент ми стана странно, но аз съм трети собственик, колата е швейцарска, не е ясно дали не са сменени въздушните възглавници заради претърпяно птп в миналото. Процедурата е такава - разглабят, снимат патрона или там каквото беше, за да е документирано състоянието му (това е чисто с цел някаква статистика), сглабят колата да я карам, поръчват се нови патрони/възглавници, като срока за доставка е околол месец. На място ще проверят и за другата кампания в която влиза колата.

Това, което ме изуми е - Г.И. каза, че това ще е първата Трибека, на която ще сменят патрони/възглавници - никой досега не се е обадил. Друг е въпроса дали те се обаждат на клиенти, които са били закупили чисто нови Трибеки от тук.

Съб Авг 05, 2017 9:21 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юли 21, 2010 11:41 am
Мнения: 27
Местоположение: София
Skype: chico_mkn
Автомобил: Subaru Impreza WRX
Рейтинг: 71
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да рапортувам развитието по темата.
След обаждане до Субару Моторс ми определиха дата 29ти август за разглобяване и снимане. Тъй като не успях да я закарам на тази дата се наложи да определя нова - за 8ми септември сутринта.
Този път бях там в 9.30 сутринта с идеята да ги изчакам да разглобят и снимат за около час. Само че като отидох при приемчика се оказа, че са им докарали необходимите части и могат да сменят направо всичко необходимо. Тъй че им я оставих за смяна и в 11.30 получих SMS че колата е готова, със сменена възглавница.
За цялата процедура не съм плащал нищо.

Нед Сеп 10, 2017 1:52 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 312 мнения ]  стр Предишна  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 16  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 59 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор