Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 11:03 am



Отговори на тема  [ 312 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 16  Следваща
 Recall за Субару в Европа, каква е процедурата в БГ 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Пет Сеп 16, 2016 8:52 pm
Мнения: 50
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Tribeca H6 3.0
Рейтинг: 70
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
2 часа след като писах на Владимир Димитров - ето отговора:

Изображение

Какво ще стане - ще видим.

Пет Апр 21, 2017 4:53 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
На мен, още на 18 ноември, Владимир Димитров ми писа, че автомомилът ми не подлежи на тази кампания, ама как са го решили..чудя се дали мога да проверя и по друг начин...

Съб Апр 22, 2017 9:59 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 11, 2011 7:20 pm
Мнения: 781
Местоположение: София
Рейтинг: 223
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
https://fakti.bg/avto/244004-bankrut-za ... -earbegove

Сря Юни 21, 2017 10:43 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 26, 2015 10:17 am
Мнения: 807
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback B14 3.6
Рейтинг: 492
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Takata се предаде, обяви фалит

Фалитът явно вече е факт, а нещо повече за нас като индивидуални собственици на проблемни възглавници чува ли се?

Сря Юни 28, 2017 3:27 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Апр 30, 2008 1:30 pm
Мнения: 411
Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0i, '12 Lin.; 2 х SVX '93
Рейтинг: 253
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
На моя въпрос дали XV-то ми попада сред тези с проблемни възд. възглавници, а и дали има други сервизни акции, предвидени за него, получих следният отговор, който може да е полезен на колеги с XV:

...................................

от:
Vladimir Dimitrov ([email protected])
дата: 07.07.2017 13:45
.........
Здравейте г-н Ризов,

Прилагам ви информацията за вашия автомобил:

- Вашият автомобил не попада сред оборудваните с проблемните въздушни възглавници, производство на ТАКАТА

- За вашият автомобил има следните 2 кампании:
SRT 214 - Occupant Detection System Warning Light Failure
SRT 215 - Wire Harness Short Circuit in the steering column cover

За извършване на сервизните кампании, следва да се обърнете към нашите оторизирани сервизи в България:

Субару Моторс ООД, София, бул. Цариградско шосе 144
Приемна Сервиз: 02 / 973 87 88
[email protected]

или

Веко Ойл ЕООД, Габрово, бул. Христо Смирненски 41
Приемна Сервиз: 0886 448 909
[email protected]

Поздрави


Vladimir Dimitrov
Sales Area Manager Bulgaria
........................................

Пет Юли 07, 2017 1:32 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юли 21, 2010 11:41 am
Мнения: 27
Местоположение: София
Skype: chico_mkn
Автомобил: Subaru Impreza WRX
Рейтинг: 71
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да споделя и аз скорошно развитие по темата.
Тази седмица получих известие от близкия клон на Български пощи с което ме известяват за препоръчано писмо до моя милост. И тъй като напоследък по пощата идват само "честитки", отидох с леко смесени чувства :)
Та там ме очакваше плик изпратен от Соломарк ЕООД, от името на Субару Италия. Адреса на подателя е София 1164, ул. Момин кладенец 9.

С учудване отворих плика и вътре открих прикаченото писмо, подписано от цитирания по-горе г-н Димитров.
С две думи уведомяват ме, че автомобилът ми подлежи на сервизиране в Субару Моторс във връзка с проблемите на Takata. ;)

Това не е изненада, по-интересно ми е как са стигнали до актуалния ми пощенски адрес при положение че аз съм третия собственик в БГ на въпросния автомобил.
Логичното предположение е, че са се свързали със застрахователите и ползват данните от ГО :-?

Независимо от това беше приятна изненада, оказва се че някой все пак си върши работата съвестно. Така че =D> за г-н Димитров!
Сега остава и Субару Моторс да си свършат своята част. Ще пиша като има развитие.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Сря Юли 26, 2017 8:35 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 15, 2010 3:44 pm
Мнения: 474
Автомобил: Subaru Outback, H6, 2005
Рейтинг: 117
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Писах и аз сега да ме проверят, защото когато ми бяха писали, че не подлежи, не разбрах дали просто не беше тръгнала кампанията за БГ/Европа или конкретно моят не подлежи, пък и попитах ако има някакви други кампании, на които подлежи да кажат какви са:)

Чет Юли 27, 2017 2:42 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 05, 2014 3:34 pm
Мнения: 167
Местоположение: Варна
Skype: slav_ckc
Автомобил: Forester 2018, 2.5, CVT
Телефон: 08889566нулашест
Рейтинг: 92
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колеги, на кой e-mail трябва да пиша, за да разбера дали автомобилът ми подлежи за подмяна на проблемните Takata?

Чет Юли 27, 2017 3:48 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако е автомобила от профила ти - няма проблем с него.

Чет Юли 27, 2017 4:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 05, 2014 3:34 pm
Мнения: 167
Местоположение: Варна
Skype: slav_ckc
Автомобил: Forester 2018, 2.5, CVT
Телефон: 08889566нулашест
Рейтинг: 92
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да, за него ми беше питането. Благодаря

Чет Юли 27, 2017 4:52 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юли 16, 2008 10:13 am
Мнения: 831
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5 CVT Limited
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Говорите са автомобили купени от България и в гаранция нали? :) Че за CVT също има бюлетин.

Пет Юли 28, 2017 9:24 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Апр 30, 2008 1:30 pm
Мнения: 411
Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0i, '12 Lin.; 2 х SVX '93
Рейтинг: 253
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
[quote=.............Че за CVT също има бюлетин.[/quote]

Какво по-точно имаш предвид колега? Някакви установени дефекти по кутията ли?

Моята е със CVT, не е купена от България и вече е извън гаранция, но ще извършат за своя сметка това, което са посочили в писмото си до мен - виж 7 поста по-горе. То обаче не касае кутията.

Поздрави,

Пет Юли 28, 2017 10:38 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юли 16, 2008 10:13 am
Мнения: 831
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5 CVT Limited
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Радвам се че са отстранили нещата при теб =D> . Написах email на Субару Моторс. Колата ми е с пълна сервизна история, но съм по - скоро скептичен. :)

Имам в предвид това

Service Bulletin # 16-90-13 Design Change to Lock-Up Type Torque Converter

Bulletin Description: This bulletin announces the availability of a countermeasure torque converter assembly to address a customer concern of very low engine RPM when coming to a stop. The condition is similar to coming to a stop in a manual transmission equipped vehicle without depressing the clutch pedal. Thrust washer wear inside the torque converter can cause restriction of the oil passage used to bleed off lock-up clutch application pressure. The result is either a delayed (momentary low engine rpm) or no lock-up pressure release. The thrust washer has been changed from a solid bushing-type to a needle bearing type.

https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2014/ ... 6-0699.pdf

Обхваща Аутбек 10-12 CVT. На фесйлифта трябва да е отстранено. Явно не са само пластмасти разликите... Разликите в цените не са само от по новата година.

Препратка към тема на колегите http://www.subaruoutback.org/forums/66- ... -idle.html


([email protected]) ли е правилният email? Че аз писах на субару моторс направо :-? :)

Пет Юли 28, 2017 11:43 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Апр 30, 2008 1:30 pm
Мнения: 411
Местоположение: София
Автомобил: XV 2.0i, '12 Lin.; 2 х SVX '93
Рейтинг: 253
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Благодаря за пояснението.

Да, това е мейла.

Поздрави,

Пет Юли 28, 2017 12:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Сеп 16, 2016 8:52 pm
Мнения: 50
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Tribeca H6 3.0
Рейтинг: 70
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравейте,

след около 3 месеца чакане, получих имейл от Владимир Димитров:

"Здравейте г-н ...,

Прилагам ви следната информация за вашия автомобил:

- Вашият автомобил e оборудван с въздушни възглавници от доставчика Takata, които може да предизвикат неизправности и слeдва да се извърши кампания:

WI16-015 SRT231 AIR BAG INFLATOR

- За вашият автомобил също има следната кампания:

WI16-012-237 TRIBECA HOOD

За извършване на сервизните кампании, следва да се обърнете към нашия оторизиран сервиз в София:

Субару Моторс ООД, София, бул. Цариградско шосе 144
Приемна Сервиз: 02 / 973 87 88
[email protected]


Аз ще информирам колегите от сервиза за вашия случай.


Поздрави"

След разговор с Георги Илиев от сервиза имам час за 21 август - разглабяне, проверка, снимки, поръчка и накрая смяна когато пристигнат частите

Чет Авг 03, 2017 11:13 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юли 16, 2008 10:13 am
Мнения: 831
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5 CVT Limited
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Ехее 3 месеца без отговор и накрая ти отговаря :-? ?

Чет Авг 03, 2017 11:40 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Сеп 16, 2016 8:52 pm
Мнения: 50
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Tribeca H6 3.0
Рейтинг: 70
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да, за 3 месеца нова кола могат да ми сглобят :D

Чет Авг 03, 2017 11:50 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Дек 26, 2015 10:17 am
Мнения: 807
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback B14 3.6
Рейтинг: 492
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
pisan60 написа:
След разговор с Георги Илиев от сервиза имам час за 21 август - разглабяне, проверка, снимки, поръчка и накрая смяна когато пристигнат частите

Това какво точно означава? Защо проверка и снимки и тепърва след това поръчка? И колко време ще пристигат частите?

Пет Авг 04, 2017 11:29 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Сеп 16, 2016 8:52 pm
Мнения: 50
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Tribeca H6 3.0
Рейтинг: 70
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
И на мен в първия момент ми стана странно, но аз съм трети собственик, колата е швейцарска, не е ясно дали не са сменени въздушните възглавници заради претърпяно птп в миналото. Процедурата е такава - разглабят, снимат патрона или там каквото беше, за да е документирано състоянието му (това е чисто с цел някаква статистика), сглабят колата да я карам, поръчват се нови патрони/възглавници, като срока за доставка е околол месец. На място ще проверят и за другата кампания в която влиза колата.

Това, което ме изуми е - Г.И. каза, че това ще е първата Трибека, на която ще сменят патрони/възглавници - никой досега не се е обадил. Друг е въпроса дали те се обаждат на клиенти, които са били закупили чисто нови Трибеки от тук.

Съб Авг 05, 2017 9:21 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юли 21, 2010 11:41 am
Мнения: 27
Местоположение: София
Skype: chico_mkn
Автомобил: Subaru Impreza WRX
Рейтинг: 71
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да рапортувам развитието по темата.
След обаждане до Субару Моторс ми определиха дата 29ти август за разглобяване и снимане. Тъй като не успях да я закарам на тази дата се наложи да определя нова - за 8ми септември сутринта.
Този път бях там в 9.30 сутринта с идеята да ги изчакам да разглобят и снимат за около час. Само че като отидох при приемчика се оказа, че са им докарали необходимите части и могат да сменят направо всичко необходимо. Тъй че им я оставих за смяна и в 11.30 получих SMS че колата е готова, със сменена възглавница.
За цялата процедура не съм плащал нищо.

Нед Сеп 10, 2017 1:52 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 312 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 16  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 63 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор