Правила за пускане на обяви в раздела
Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.
Отзиви от масла за атмосферни двигатели
Автор |
Съобщение |
pisan60
Регистриран на: Пет Сеп 16, 2016 8:52 pm Мнения: 50 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Tribeca H6 3.0
Рейтинг: 70
|
1. 2007г. 2. Tribeca B9 3. 3.0 бензин 4. 260k 5. Motul 8100 X-clean+ 5W-30 6. 0л. до 8к/ 1л. до 10к.
7. Доволен съм от маслото, въпреки отзивите на други колеги. Започва да го яде след 8к., 6 смени с него до момента.
|
|
|
Съб Яну 19, 2019 1:26 pm |
|
|
Пламен Янев
Регистриран на: Вто Мар 12, 2013 5:21 pm Мнения: 165 Местоположение: Търговище
Автомобил: Impreza Outback 2.0;125;2005
Телефон: 0894736253
Рейтинг: 136
|
1. 2005 г. 2. Impreza Outback 3. 2.0 бензин/газ 4. 190 х.км. 5. Amsоil Signature 5/30 6. 0 лт. до 7 х.км/ 1 лт. до 12 х.км.
7.Пет смени с това масло,почва го след 7к, имам и две смени с Red Line 5/30,същото е положението.
|
|
|
Пон Яну 21, 2019 2:01 pm |
|
|
Сарафов
Регистриран на: Съб Дек 15, 2018 6:05 pm Мнения: 14 Местоположение: Кърджали
Автомобил: Subaru Legacy V
Рейтинг: 0
|
1. 2012г. 2. LEGACY 3. 2000i 4. 158000 Силно се надявам да са толкова . Поне съвпадат със сервизната книжка. 5. FUCHS TITAN SUPERSYN LONGLIFE 5W-40 6. За около 7000км. не е мръднало, или ако е, е не повече от 100-150мл. Не виждам промяна на щеката. 7. Карал съм с най - различни марки, къде добри, къде лоши, но от около 7-8г. само с FUCHS. Държи едно и също качество и съм доволен.
|
|
|
Пет Яну 25, 2019 11:10 am |
|
|
Mitaka FU
Регистриран на: Вто Авг 12, 2014 11:52 am Мнения: 346 Местоположение: Germany
Автомобил: Legacy 2,0R Activ, 2006
Рейтинг: 171
|
1. 2006 2. Legacy IV 2.0 R 3. 255 000 км с газов инжекцион от 181 000 км 4. Редовна смяна между 6 и 10 К До сега с : Motul 8100 5W30 X-Clean, Revenol VMP 5W30 и веднъж с 5W40 , няколко пъти с Mobile 1 ESP 5W30, Meguin 5W30, Fuchs Titan GT1 Pro Gas 5W30 ... Последно, реших да пробвам с Addinol Giga light MV 5W30- при каране последните 1800 км по магистралите към България(средна скорост около 130 км/h ), се наложи да долея 1,5 литра в София... И то само при изминати 6 000 км !!? До сега, не ми се беше налагaло никога да доливам масло... Явно, това масло не е било ,,правилното" за моето Legacy!
_________________ Моля не стреляйте по пианиста! Той толкова си може.
|
|
|
Чет Апр 25, 2019 4:30 pm |
|
|
Alxx
|
Офтопик: адинол е боза с рециклирана хидрокрек база от белгийския Волф. Не офтопик: Баба я подкарах с Ravenol TSJ 10W30. Минерална база с добавки, стабилна при високи температури, моторът е по-тих и подягодите цена е ниска. По каталог си е точно за старите Субару, плюс има солидно количество ZDDP, демек става и за газ, метан, сладко от боровинки... . Разход на масло няма да коментирам, изтропал ми е четвърти цилиндър и почна да лапа здраво. Като сменя мотора ще пиша пак за същото масло.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Апр 25, 2019 6:31 pm |
|
|
tsvetanov
Регистриран на: Пет Окт 19, 2007 9:37 pm Мнения: 322 Местоположение: Sofia
Автомобил: Outback B12 H6, Outback B13,B14 2.5
Рейтинг: 109
|
Здравейте,
Outback b12 h6 първоначално карах с мотул Xcess 5w40, но след 6000км започваше да го гори като до 10 к км изгаряше 2-3л според карането, но вече втора смяна правя с Motul Sport 5W50 ,на което уж пише естер, та с него до 10к съм долял около 500мл и после до 12к още около 500мл. Като цяло ми се струва че то се държи доста по-добре откъм разход на масло поне, иначе разлика в работата на двигателя не виждам.
|
|
|
Сря Май 08, 2019 9:09 am |
|
|
Boris Boris
Регистриран на: Пет Юли 21, 2017 6:00 am Мнения: 18 Местоположение: Разлог
Автомобил: Аутбек 2002 Н6
Телефон: 0888273545
Рейтинг: 0
|
1. 2002г. 2. аутбек Н6/ газ 3.220 000 km . 4. eneos sustina 5w-40 5. 10 000km - 100мл.
|
|
|
Пон Май 13, 2019 3:52 pm |
|
|
GeorgiIv
Регистриран на: Чет Окт 19, 2017 3:03 pm Мнения: 244 Местоположение: гр.София
Автомобил: Forester SG 2.0X 2005 AT
Рейтинг: 232
|
1. MY2005 2. Forester SG 3. 2.0, ново BRC (от 2000км нататък) Смяна при покупка: 4. 180000 км. 5. 10W40 6. 0л./10к км. 7. За периода Юни-Декември. Нямам впечатления Първа смяна (нормална): 4. 190000 км. 5. Motul 5W40 LPG 6. 0л./9к км. 7. За периода Декември-Юни. Сложих същото и ще видя през летния сезон как ще се държи, дали ще го гори и т.н. Нямам лоши впечатления.
_________________ Forester 2.0X, 2005, АТ
Пътуване без граници FB/travelpagebg IG:@travelpagebg
|
|
|
Пон Юни 03, 2019 1:34 pm |
|
|
Alxx
|
Alxx написа: Баба я подкарах с Ravenol TSJ 10W30. Минерална база с добавки... Като сменя мотора ще пиша пак за същото масло. Речено-сторено: Двигател EJ20 v.4 втора ръка, на около 210к, купен със затягащи вече клапани, течащ на цивка и почти спекли сегменти. Опериран от течове, регулиран, сменени гумички клапани и разкиснати сегменти/почистени горивни камери с CarbonX. С въпросния Равенол първите хиляда км(магистрала 130-160км/ч) разход на масло - няма. Ще следя кога и дали ще започне да го пипа.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Юли 14, 2019 3:42 pm |
|
|
The Wolf
Регистриран на: Вто Ное 11, 2014 10:14 am Мнения: 14 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 04 H6
Телефон: 0876187609
Рейтинг: 0
|
1. 2004 2. OUTBACK (BL, BP) 3. 3.0 EZ30 РОМАНО 4. 357200 5. BARDAHL XTC 5w40 6. 200мл/11500 7. Добра работа на мотора нямам оплакване.
|
|
|
Пон Авг 05, 2019 6:09 pm |
|
|
SCRAPPER
Регистриран на: Пон Яну 16, 2012 10:31 pm Мнения: 389 Местоположение: Bulgaria;Sofia/Ireland/Slovenia
Автомобил: Душата ми кара AMG
Телефон: +359885330030
Рейтинг: 122
|
1-1998 2-Impreza 3-2,0-125 4-257 000 км 5-XADO 10w40 6-100 за 11000 км 7-Очарован останах тиха работа .Двигател след основен ремонт.Мисля да опитам и версията 10-60
_________________ Не е важно да губиш красиво,важно е да биеш грозно ! Не е важно колко коня имаш под капака, а какво магаре е зад волана!
|
|
|
Сря Авг 07, 2019 8:13 pm |
|
|
GeorgiIv
Регистриран на: Чет Окт 19, 2017 3:03 pm Мнения: 244 Местоположение: гр.София
Автомобил: Forester SG 2.0X 2005 AT
Рейтинг: 232
|
1. MY2005 2. Forester SG 3. 2.0, газ BRC 4. експоатация от 199000 до 209000 км. 5. Motul 5W40 LPG 6. 0.3л./10к км. 7. За периода Юни-Октомври. Явно лятото при по-топло време и повече кик-даун до морето и обратно го "опитва"
_________________ Forester 2.0X, 2005, АТ
Пътуване без граници FB/travelpagebg IG:@travelpagebg
|
|
|
Вто Окт 22, 2019 3:14 pm |
|
|
Alxx
|
Слаба активност нещо тука? 1. 1996 2. Impreza GF8 3. Ej20 v4 газ/бензин. 4. 215k km 5. Ravenol TSJ 10W30(Subaru specific), OEM Tokyo Roki филтър. 6. Сменено на 5к поради наложило се сваляне на картера. Разход: започна да бара(или тече от картера) след 2к. За 5к липсват 500гр, като подчертавам, че колата е карана умишлено "на тормоз" тези километри. 7. Всичко е отлично - тих мотор и много чист отвътре, нисък разход, газове в норми, цена - без коментар. Сега съм сипал нов модел масло(прави се отскоро Ravenol HPS 5W30) за тест в три коли - моята, една абсолютно идентична и един Фоз турбо. Причината да го пробвам е отличната цена, среднопепелно е и ей тая табличка(отзиви напролет ). Първата е от HPS 5W30, втората от TSJ 10W30:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Съб Дек 21, 2019 2:52 pm |
|
|
kantarev
Регистриран на: Пет Юни 22, 2018 10:34 am Мнения: 105 Местоположение: Plovdiv
Автомобил: Subaru Legacy 2.5 i Tourer 2012
Рейтинг: 15
|
Субару легаси 2012 2.5 бензин ГИ аев , около 200000 км, масло mobil 1 5 w30 esp formula На 8000 км е вече....разход не долавям
|
|
|
Съб Дек 21, 2019 7:25 pm |
|
|
dimitrov 1969
Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm Мнения: 464 Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
|
Отзиви от масла за атмосферни двигатели 1.2006 2.Форестър 3.2000 куб.на газ /BI FUEL/ 4.230 000 km 5.масло ЛЪКИ МОЛИ 5W-30 TOP TEC за LPG
Три последователни смени с 5W-30 ТОР ТЕС 4300/норми АСЕА- С2,А1,В1,А5,В5/ . Смяната е правена на 8000-8500 км.Разход на масло 400-500 гр. На следваща смяна смятам да пробвам едно белгииско масло естерна синтетика XENUM XPG 5W40
|
|
|
Нед Дек 22, 2019 10:25 am |
|
|
dzambok
Регистриран на: Нед Ное 23, 2014 8:13 pm Мнения: 116
Автомобил: Forester SG 2005
Рейтинг: 91
|
1.2005 2.Форестър 3.2000 куб.на газ
4.230 000 km-240 000-250 000km 5.масло castrol edge 5W30 2 смени за 1 година Смяната е правена на 8500-9000 км.Изкарвам с 5л туба. Разход на масло -0.5 -1 l /9000км
4.250 000 km-256 000 5.масло hilber 5w30 eco sport C2 5л туба. Разход на масло -0.5 -1l за 6000км
|
|
|
Нед Дек 22, 2019 1:32 pm |
|
|
exp626
Регистриран на: Нед Май 05, 2019 8:46 pm Мнения: 38
Автомобил: Форестър SH
Рейтинг: 30
|
Здравейте,
1.2009 2.Форестър SH 3.2000 куб.на газ, BRC bi fuel
4.136 000 km-по километраж! На дали е на тези километри! 5.масло Castrol Edge Titanium FST 5w30 зa 6000км. без разход, втора смяна с Ravanol 5w30 FDS - мотора работи по добре, по мазно, но вече на 3000км. долях 400мл.
|
|
|
Нед Яну 05, 2020 12:32 pm |
|
|
srg
|
srg написа: 1. 2003 2. Legacy B13 3. EZ30 със Vialle LPi 4. 168 000 + колкото са свалени в НИК АУТО 5. Bardahl 5w30 6. 0-1 литър в зависимост от десния крак 7. Субективни впечатления от няколко марки, които съм ползвал на конкретния автомобил; 7.1. Red Line 10w30 - добро, едно от маслата, създаващи най-добро впечатление при развъртане на ДВГ, скъпо ми идваше 2 сезона, бих карал отново с него ако изпадне на по-нормални пари 7.2. Ravenol TSJ 10w30 - уникално за тия пари масло, позволява развъртане на ДВГ почти както и Red Line, тъй като не е някаква ултра-гига синтетика препоръка за пробег с атмосферка 8к или абсолютен макс 10к, бих карал с него ако/когато се сетя да го поръчам навреме за смяна ... , два сезона ползване 7.3. Bardahl 5w30 - най-...хм, удобното масло по показатели "цена+достъпност+вероятност за менте+интервал на смяна+усещане ДВГ", не усещам разлика в работата на ДВГ през различните сезони, тествано под сериозен товар цялото последно лятото без драма в температура, 3 сезона, май ще има и четвърти Ъпдейт след 3 години и 50к км. : След още една смяна с Bardahl реших да направя една почистваща терапия с Amsoil 10W30 Signature, съответно следващите две смени бяха с това масло. След това се върнах на Ravenol TSG 10w30 и вече трета смяна съм с него, като при последната смяна от куртоазия "легирах" TSG-то с някаква добавка на Liqui Moly, май с високо съдържание на сълзи от непорочни девици... Btw след Amsoil-а рязко намаля горецитирания разход на масло при рязко увеличение теглото на левия крак и сега с Риванола нямам никакво доливане между предпоследната и последната смяна, като за този период колата нееднократно е била ....хм, да кажем насилвана... При всяка смяна задължителна промивка (30-40мин. клатене на празен ход) с продукт на Bardahl, Amsoil или ProTec, обикновено к'вото намеря от трите в последния момент.
_________________ For every action there is an equal opposite malfunction!
|
|
|
Нед Яну 05, 2020 1:08 pm |
|
|
dimitrov 1969
Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm Мнения: 464 Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
|
Отзиви от масла за атмосферни двигатели 1.2006 2.Форестър 3.2000 куб.на газ /BI FUEL/ 4.238 000 km 5.масло естерна синтетика XENUM XPG 5W40
Преди това направих промивка/отдавна не бях правил/ с XENUM M-FLUSH. С новото масло сложих и добавка към него XENUM CE300.Финансово олекнах,но пиша този пост след изминати 4000 км. Масло -не мърда от първоначалното състояние,а за шум на мотора-уникален/не се чува на празен ход/. Още:разход на гориво -същият,динамика-същата.
|
|
|
Пет Юни 05, 2020 11:37 am |
|
|
Alxx
|
Хъм, пак ми прокапа картерът и ми липсват някакви грамове. Предвид Noack volatility на Ravenol HPS 5W30 намирам за нормално да липсва по нещо. 1. 1996 2. Impreza GF8 3. Ej20 v4 газ/бензин. 4. 221k km 5. Ravenol HPS 5W30(Subaru specific), OEM Tokyo Roki филтър. 6. Смяна на 6к, основно градско покрай карантината и каране на тормоз - къси дистанции с жега(с десния крак). 7. Моторът отвътре буквално свети. Първата смяна тече чернилка, сега изтече бистро. Работи тихо, развърта се лесно и бързо стига работна температура. Перки включва не по-често от обичайното. Каква е осезаемата разлика? От 13 при 130 по магистрала(газ), сега е 11,2. Градският в задръствания с или без пуснат климатик варира 10,8 - 11,4. Цената е 20% над TSJ 10W30. Струва си.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Юни 05, 2020 6:11 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 37 госта |
|