Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 5:09 pm



Отговори на тема  [ 73 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
 Отзиви от масла за атмосферни двигатели 
Автор Съобщение

Регистриран на: Вто Авг 30, 2011 8:53 pm
Мнения: 110
Местоположение: Sofia, Bulgaria
Автомобил: Legacy 2.5 GX AT 2001
Рейтинг: 11
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
1. 2000 г.
2. Legacy
3. 2500, с ГИ Romano N
4. ~ 220000 км
5. MOTUL SPECIFIC CNG/LPG 5W-40
6. 0 л / 10000 км

7. Общи впечатления- Нямам лоши впечатления! :giggle: ROFL

Пон Фев 12, 2018 7:36 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Окт 11, 2006 11:47 pm
Мнения: 2311
Местоположение: Sofia
Автомобил: EA839,MA1.20
Рейтинг: 506
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Легаси 2011, 2.0 бензин NA 150 кс, мотор с ангренажен ремък...170000 км....смяна на масло през 10000 км, в началото Арал от Субару Моторс, после различни - Мотул, Редлайн, Енеус Сустина...5w-30....не харчи масло от смяна до смяна или е нищожно малко
ГТ86 Субару 2.0 NA мотор с верига и директна инжекция- 24000 км - Масло "Тойота" 0-20....не харчи също нищо.Сменя се пак на 10000 км.

Пон Фев 19, 2018 10:41 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 31, 2010 11:00 am
Мнения: 93
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback H6,2007
Телефон: 0888007845
Рейтинг: 36
От звездите одобрен
Отговори с цитат
1. 2007
2.Outback H6
3. 186 000 км няма газ
4. Купих я с Red Line .Вече две смени съм с http://www.bardahl.bg/bg/product/a/6120.
Разход на масло нямам с никое масло.

Поздрави.

Сря Мар 07, 2018 12:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Авг 07, 2016 11:09 pm
Мнения: 13
Автомобил: Subaru Legacy
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
1. 2005
2. Субару Легаси
3. 2.0 (EJ20) на газ
4. 184000 km
5. Масло Motul x-clean 8100 5w40
6. Разход около 0.8-1л. на 11-12000км
7. Според мен е нормален разход, двигателя не се чува. Доволен

Чет Мар 08, 2018 12:52 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Апр 20, 2012 7:05 pm
Мнения: 122
Автомобил: Legacy EJ25 02 & Outback H6 05
Рейтинг: 51
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
1. 2002г.
2. Legacy B12 седан
3. EJ25 , наличие на ГИ ( да )
4. 283000км
5. Първа смяна след закупуването на автомобила ( преди повече от 5г ) Мотул 5W40, следва промивка на двигателя с XENUM от тогава до днешна дата Red Line 5W40 EURO Series
6. За 10к км с Мотул долят 1л. С Red Line най големия пробег е 17500км, ( кагато минах към Red Line ме посъветваха да го сменям на 20к км или 1 г. ) разход на масло 0.

7. След промивката и смяната на маслото двигателя се развърта доста по-бързо и е доста по тих.

1. 2006г.
2. Outback В13
3. EZ30 , наличие на ГИ ( да )
4. 342000km
5. Първа смяна след закупуването на автомобила Енеос 5W40
6. Изминати само 7к км до момента няма разход на масло.

Вто Мар 27, 2018 11:19 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Alxx написа:
1. 1997 г.
2. Субару Импреса ГФ
3. Двигател 2.0 (EJ20) с ГИ БСМ
5. Масло:
Сега: Fuchs Titan Pro XTL 5W30... Не виждам причина да сипя различно от Фукс - цената ме устройва, сипвам и на Мазда-та такова, а човекът, който ми го продава си кара Аутбек-а със същото.

Всичко е същото, обаче:
Километрите станаха 256к.
Хъм, има причина: Маслото вече е CoFran Syntolux Force 2 5W30. Фирмата е част от Fuchs group и маслото на практика е същото като Fuchs Titan Pro C2(точното за Субару, със съответната препоръка на кутията), само, че идва с 15-20% по-евтино.
За 7к ми "пипна" няма и 600 грама при доста агресивно каране градско(извън града имам под 2к) и още не съм го сменил. Хубавото е, че тук вече наистина пиша за похарчено масло, защото преборих всички течове и съм сух като барут.
Някога отдавна бях чувал за фирмата, а сега понаучих повече и го пробвах. Даже спонсорират отбор в пистов шампионат, каращ...Hawkeye :D

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Сря Май 23, 2018 11:00 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 10, 2014 12:31 pm
Мнения: 237
Местоположение: София
Skype: zarere
Автомобил: Outback 2.5 2019
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Alxx написа:
Alxx написа:
1. 1997 г.
2. Субару Импреса ГФ
3. Двигател 2.0 (EJ20) с ГИ БСМ
5. Масло:
Сега: Fuchs Titan Pro XTL 5W30... Не виждам причина да сипя различно от Фукс - цената ме устройва, сипвам и на Мазда-та такова, а човекът, който ми го продава си кара Аутбек-а със същото.

Всичко е същото, обаче:
Километрите станаха 256к.
Хъм, има причина: Маслото вече е CoFran Syntolux Force 2 5W30. Фирмата е част от Fuchs group и маслото на практика е същото като Fuchs Titan Pro C2(точното за Субару, със съответната препоръка на кутията), само, че идва с 15-20% по-евтино.
За 7к ми "пипна" няма и 600 грама при доста агресивно каране градско(извън града имам под 2к) и още не съм го сменил. Хубавото е, че тук вече наистина пиша за похарчено масло, защото преборих всички течове и съм сух като барут.
Някога отдавна бях чувал за фирмата, а сега понаучих повече и го пробвах. Даже спонсорират отбор в пистов шампионат, каращ...Hawkeye :D


Като караме на газ не е ли препоръчително да се ползва Mid-saps масла,че гледам Fuchs Titan Pro C2 и CoFran Syntolux Force 2 5W30 са low-saps.Видях в 1-яи пост от Vmax,че за въпроси за избор на маслa ще се трият коментарите,но аз по скоро питам не за избор на масло, а защо карате с low-saps.Ако решите,че тва е за триене го изтрийте или отговорете на лично,че темата на Алекс за избор на масла съм я чел и останах с впечатление,че субару с ГИ е добре да ползва мид-сапс масла.

Чет Май 24, 2018 9:58 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Невинаги нископепелните масла са зле за каране с газ. Аз, например, искам да имам здрав катализатор и чист отвътре двигател, затова - С2. Ако не харчеше масло, щях да се придържам към заводската препоръка да сипвам мид сапс А1.
P.S. Заиграването с масла богати на ZDDP невинаги носи добри резултати в обикновен двигател - влияе лошо на налягането. В момента топ 5W30 маслото в щатите(повсеместно признато) не е нито Редлайн, нито Амсойл. Те са бая назад в класацията. Относно оная тема и предвид лансираната марка, тя си е чисто бизнес такава и по-нататъчен коментар е безсмислен. Аз не карам никого да сипва Кофран или Фукс. Имам личен избор от пет марки масла(заради изгодната цена) и споделям кое от тях съм тествал и наистина става. За да не съм голословен, ще напиша и за тях:

Hilber EcoSport 5W30(производство на Mitan oil GMBH Германия) - hydrocrack Group III, отговаря на спецификациите на Субару. Боза, оставя нагари, ниско налягане при 100 градуса, висока консумация на масло и съсипва кат-а. Други марки коли с редови мотори се държат прилично с него.
Fera F 5W30 - всичко написано важи и за това масло. Маслото за дизел им е добро, един капризен Смарт нави 300к с такова.
Aral J Tronic - малко по-добре, но в дългосрочен план става F Tronic на по-старите Субар-ки. Ако живеех в Гърция(много високи средни температури) и карах на газ, щях да сипвам Aral 10W40 и изобщо нямаше да ми пука. На ВАГ-ове се държи отлично(А3/В3).
За Фукс и Кофран(майка и дъщерна фирма) вече писах. Бих добавил само, че удрят Motul X-Clean 8100 от земята по всички параметри, между тях и с цена. За турбо Субару има отлична смес 5W50 PAO/Ester 55/45% и от двете марки. Има А1/А5 синтетика 5W30, но последните две са доста скъпи.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
 38

Чет Май 24, 2018 1:30 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Фев 09, 2018 10:45 pm
Мнения: 18
Местоположение: София
Автомобил: Legacy 2.5 AT 2005
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
1. Година 2005
2. Модел Legacy
3. Двигател 2.5 бензин , наличие на ГИ - НЕ
4. Пробег 285К км
5. Марка масло и вискозитет - Motul 10w40 6100
6. Разход на масло 0.300л / 8500 км

Чет Май 24, 2018 3:20 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Авг 06, 2015 1:44 pm
Мнения: 453
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback 2003г. H6 3.0
Рейтинг: 250
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
1.Година-2003г
2.Outback H6,без Г.И
3.220.000km.
4.Масло-motul xces5w40,eneos sustina5w40 и последно- liqui moly sinthoil 5w40-пълната синтетика
5.Разход. С мотула и енеоса около 1литър за 10 000км. С liqui moly-600гр за 10 000км.Пак сипах от него.

Чет Юли 12, 2018 2:54 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юли 16, 2009 8:56 pm
Мнения: 80
Местоположение: Хюстън, САЩ
Skype: peshehodetz
Автомобил: 2021 Tesla Model S
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
1. Година: 2010
2. Модел: Аутбек 2.5i CVT
3. Двигател: 2.5 (EJ253), наличие на ГИ: не
4. Пробег: 160000 км (100000 мили )
5. Марка масло и вискозитет: Subaru Full Synthetic, 5W30 до 100000км
след това минах на Castrol Edge Full Synthetic 5W30
6. Разход на масло: няма

7. Общи впечатления - без проблеми за сервизния интервал но вместо на предвидените 7500 мили го сменях на всеки 6000.
Не мога да определя разлика в двата вида масло които съм използвал, просто в един момент ми писна от сервиза на Субару, където за смяна на масло трябваше да си записвам час за след два-три дни до седмица по някога.
Няма разход от смяна до смяна.

_________________
keep walking

ex Subaru Outback MY 2010 2.5i CVT

Чет Юли 12, 2018 10:32 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Alxx написа:
Невинаги нископепелните масла са зле за каране с газ. Аз, например, искам да имам здрав катализатор и чист отвътре двигател, затова - С2.

Да разпалим спора:
Цитат:
ACEA C2 Stable, stay-in-grade Engine Oil with Mid SAPS-Level, intended for use as catalyst compatible Oil at extended Drain Intervals in Vehicles with all Types of modern Aftertreatment Systems and High Performance Passenger Car & Light Duty Van Gasoline & DI Diesel Engines that are designed to be capable of using Low Viscosity Oils with a minimum HTHS Viscosity of 2.9 mPa*s.

https://www.oilspecifications.org/acea.php
Лична забележка:
Коли, с поизносени гумички клапани бих съветвал да избягват C2 масла - в гранични натоварвания(съчетано с висока температура, напр. лятото) ще го подхарчват доста, макар, че моторът ще е адекватно смазан. Съветът ми е към колите преди 2003-та основно - спазвайте си mid saps ACEA A1 с прилични нива zddp и няма да имате грижи. Ако моторът ви е поизносен и с големи хлабини, филмът с избора на масло се усложнява. Тогава се бяга от заводските препоръки за 5W30/10W30 и се отива(на първо време) на 5W40/10W40(финансов избор ;) ) ACEA A3/B3. Обаче ако моторът е щета - каквото и да изберете ще го харчи, ще вдига разход на гориво/масло и температура, и в крайна сметка ще кацне на масата за ремонт(или в моргата). Като ни подгонят по прегледите за вредни емисии, ситуацията с подбора ще стане още по-сложна...

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Юли 23, 2018 7:07 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Алекс, не се засягай, но дискусия за масла няма да започваме - тази тема се изчерпа и затова е заключена
Въпросната тема е САМО за отзиви и преки впечатления.

Прав си, че не е драма да се кара с мид и фул сапс масла на газ, както с HTHS индекс над 3.5

Пон Юли 23, 2018 9:32 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 03, 2013 12:08 am
Мнения: 787
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Legacy H6 (2004)
Рейтинг: 548
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Вече трета смяна съм с Amsoil 10W30 Signature, което масло смени Бардала, с който карах просто защото е едно от най-хубавите масла с визкозитет 10W30 и като цена идва съвсем малко по-скъпо от Бардал XTC 5W30, с което карах преди това.
Впечатления:
- топлоотнемането и топлоотдаването му е уникално, което се вижда особено под товар, като се оказа, че се държи подобно на RedLine 10W30, т.е., прави впечатление доста по-лесното и бързо достигане на почти 100 градуса температура на маслото при натискане при външна температура над 30 градуса без сериозно и драматично вдигане температурата на антифриза. С просто око съм виждал как температурата на маслото скача до 98-99 градуса и след това пада след отпускане на педала, а междувременно температурата на антифриза седи на стабилни 92-93 градуса, докато отново с просто око при Бардал 5W30 или Ravenol примерно съм виждал многократно как и двете температури под товар скачат заедно и почти в паралел.
- едно от малкото масла, с които съм спокоен от гледна точка интервал на смяна и се е случвало вече да го карам 12к км. просто защото при всяка проверка го "тествам" между пръстите и резултата дори и при 12к км. ме удовлетвори.
- за разход е безмислено да се пише, тъй като това на никой никаква работа няма да свърши като показател поради "спецификите", появили се по време на екслоатацията на всеки един двигател в следствие амортизация и обслужване, но ей така, за спорта да отбележа, че при продължително сериозно натискане и скорости над 160км/час се появява такъв дори при масло на 1000км., което не е нещо драматично.
- по нашите географски ширини точно този визкозитет може да се ползва целогодишно и не се налага да се сменя с масло с друг визкозитет, защото при последната зима при палене се държеше съвсем нормално при палене.

_________________
For every action there is an equal opposite malfunction!

Вто Юли 24, 2018 7:40 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Окт 31, 2017 4:43 am
Мнения: 35
Автомобил: Outback , H6 , 2001 г.
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
1. 2001
2.Outback H6
3. 213 000 км с газов инжекцион поставен на 206 000
4. Първа смяна с Valvoline 10w40 ,разход 2 л за 7000км. Пълна синтетика според търговеца последен пик на техниката, за това било хем 10 w40 хем пълна синтетика.
5.Следваща смяна със Eneos 5w40 , разход 1 л за 7 хил.км .Закупено от Mimo13 , на който всички имат доверие , значи е истинско.

Чудя се сега да доливам ли или направо да го сменям и с какво :-? . Целта ми е да изкарам 10 хил.км без доливане ....ясно е , че имам проблем с мотора в начален стадий , вероятно гумички на клапани , ама за сега не ме сърбят да давам 1-2 хил.лв за ремонт при този разход.

Нед Сеп 16, 2018 7:22 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm
Мнения: 464
Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
.2006
2.Форестър
3.2000 куб.на газ /BI FUEL/
4.210 000 km
5.масло ЛЪКИ МОЛИ 5W-30 TOP TEC 4300
Преди това бях с
Лъки Моли 5W-40 ТОР ТЕС 4100,което според нормите на АСЕА - С3,А3,В4.
След 2х км изминати с 5W-30 ТОР ТЕС 4300/норми АСЕА- С2,А1,В1,А5,В5/ направи ми впечатление по малкият разход на гориво/1-1.5 л за 100 км/.Стила на шофиране,газстанцията ,бензиностанцията и маршрутите за седмицата не са променяни.Абсолютно нищо и не е сменяно по автобила в този период.И 2-та вида масла са за автомобили с LPG.Това честно да ви кажа ме изненада.Засега и нивото на маслото е същото,но все пак са минати само 2 х км.

Пон Сеп 17, 2018 8:55 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Одъртях :D ,колата също.
Ще драсна един отзив от мен и от името на двама колеги(дано не се сърдят):
Моята - 262к(газ), Ravenol FDS 5W30. По каталог е това масло(за EJ20 до 2001). Харчи го(моторът ми е за ремонт вече), но държи налягане, газове още в норма и моторът е чист като сълза. Никакви нагари(свалях капаци).
Valqka кара едната EJ22-ka(газ) Легаси с Cofran 10W40 - не ми се е оплаквал от нищо. Разход има, ама моторът май е прескочил половин милион, чакам да потвърди. Cofran за България си отива като марка иначе. Поради малкия интерес вече няма внос.
Antropoz с неговото Легаси Б13 2.0(138к.с.) ползва Ravenol HCL 5W30 от известно време. Маслото е точен модел по заводския каталог на Равенол за неговата кола. Няма драми, чист мотор(на газ) и стабилно представяне. Не ми се е оплаквал до момента(никога не е късно :) ).
И трите масла са мид сапс, но с различни присадки. Преди да сложа мотора на масата напролет, мисля да тествам едно масло за стари дизели отпреди ерата на евро нормите, каквото вече малко фирми правят. Ravenol VDL 5W40. Много ми порастнаха в очите - имат серия масла, специална за всяко десетилетие от 1940-та насам.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Вто Яну 15, 2019 10:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2419
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мотора е на около 550-600к км, без да е отваряно долнището (до колкото е известно). Само глави и гарнитури. Харчи масло, защото явно са ми сложили кофти гумички при последната ревизия (при пускане на скорост после хвърля голям облак). За 8к км долях към 1.7-2литра Кофран 10в40. На дълго харчи повече (явно заради по-високите обороти), като се кара градско почити не пипа.
Доволно - като цяло.

_________________
http://www.hostit.bg/

Сря Яну 16, 2019 8:48 am
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Сря Дек 02, 2009 9:34 pm
Мнения: 1525
Местоположение: Варна
Skype: valio-xxx
Автомобил: Forester 2.0 sf5 ,Outback 2.5 b13
Телефон: 0888 8едно7 81две
Рейтинг: 556
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
1. Фори 1997
2. 122к.с. с газов инж.
3. 299 000км.
4. Elf Evolution 900 SXR 5W-30
5. 0.8л. на 14 500км.

6. За почти 10год. винаги съм карал с масла ЕЛФ ,доволен съм от маслото,защото в рамките на това време и изминати километри не наблюдавам повишен разход или повишен шум на мотора,а аз обичам да чувам прекъсвача на асматика.. :D
Забелязвам обаче че 5-30 е доста по стабилно за разлика от 5-40 ,второто има разход 0.8-1.0 за около 10к.Сега взех обаче 5-40 и специално ще ги съпоставя за да се знае.

Пет Яну 18, 2019 7:14 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 29, 2016 7:52 pm
Мнения: 50
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Tribeca 3.6
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
1. 2008 г.
2. Субару Трибека
3. Двигател 3.6 (36D)
4. Пробег 300000 км
5. Масло Равенол VSI 5w-40 две смени
6. Разход 2- 2,5 l / 8500- 9000 км
7. Сега съм с Amsoil 5w 30- нямам особени впечатление, защото е на 1500 км

Пет Яну 18, 2019 10:35 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 73 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 46 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор