Правила за пускане на обяви в раздела


Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.



Отговори на тема стр <  1, 2, 3
 Въпрос за масло в автоматик ? 
Автор Съобщение

Регистриран на: Чет Авг 07, 2014 7:14 pm
Постове: 226
Автомобил: Субару Импреса 2,0
Рейтинг: 116
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
patko написа:
Само с корекция, че допълнителният охладител е последователно.
И при Н6 охладителят (отоплител) е външен, а не във водния радиатор.

Kолега,любопитно ми е защо наричаш охладителя и отоплител в скоби.На Н6 разбрах от написаното че е външен,като в този случай не би могъл да има функция като отоплител.Не знам какво представлява филтъра на АТ на Н6-с 5 скотости.Отделен филтриращ елемент ли е, или е като на 4 -преводната кутия подобаващ на масления филтър на двигателя.

Чет Юли 27, 2017 7:48 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 19, 2007 5:08 pm
Постове: 945
Местоположение: Бургас
Автомобил: Lexus LS 460, 2007
Рейтинг: 354
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
В едно от ръководствата http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Le ... Manual.pdf
стр. 2284, 2285 при описанието на детайлите пишат и двете. Може и аз да греша като го наричам така.
Филтърът ми се намира зад акумулатора - на външен вид е същия като за двигателното масло, но малко по-малък. За смяната му се вади акумулатора от мястото му.

_________________
LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007
TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008
TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023

Пет Юли 28, 2017 5:06 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Авг 07, 2014 7:14 pm
Постове: 226
Автомобил: Субару Импреса 2,0
Рейтинг: 116
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
patko написа:
В едно от ръководствата http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Le ... Manual.pdf
стр. 2284, 2285 при описанието на детайлите пишат и двете. Може и аз да греша като го наричам така.
Филтърът ми се намира зад акумулатора - на външен вид е същия като за двигателното масло, но малко по-малък. За смяната му се вади акумулатора от мястото му.

Благодаря за отговора.В мануела се разглежда освен изнесен радиатор и вариант с топлообменик,който има функция и за подгряване на АТФ и за охлаждане,доколкото може да се нарече охлаждане.Както винаги всички универсални решения са компромисни/полурешения/.
От къде би могло да се купи фин филтър за АТФ,като за твоето Субару,но не менте,което създава недопустим пад на налягането в кутията.

Пет Юли 28, 2017 9:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Ное 19, 2007 5:08 pm
Постове: 945
Местоположение: Бургас
Автомобил: Lexus LS 460, 2007
Рейтинг: 354
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
На линията на изходящото масло има клапан - съчма с пружина, който поддържа налягането - така го виждам на диаграмата. Това са номера 19 и 20 на стр. 2284
Аз си купих оригинален филтър от Мимо - по спомен беше 48 лева.

_________________
LEXUS LS 460, V8, 4.6, 2007
TOYOTA LAND CRUSER 200, V8, 5.7, 2008
TOYOTA CHR HYBRID GR SPORT, 2.0, 2023

Съб Юли 29, 2017 7:50 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема  стр <  1, 2, 3

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 87 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор