Правила за пускане на обяви в раздела


Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.



Отговори на тема  [ 9 мнения ] 
 Времетраене при преминаване от "P" към "D" или "3" ? 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 29, 2017 2:42 pm
Мнения: 19
Автомобил: Subaru Forester SF 2.0 STurbo
Рейтинг: 27
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте колеги,

От около две седмици разглеждам форума, но така и не намерих пълен отговор на въпроса ми, за това и пускам нова тема.
От скоро съм собственик на Субару Форестер (СФ) 1999г. 2.0 турбо. Колата е с обслужена АСК преди 20к километра.

Въпросът ми е: Колко трябва да е времетраенето при преминаване от "P" към "D" или "3" ?

Времето при мен е различно, като понякога преминава 2-3-4-5 секунди. Съответно ако има проблем, как и къде може да се отстрани? Статията на колегата Mladen99 (viewtopic.php?f=37&t=9304) относно неутралната скорост, за този тип проблем ли се отнася (не ми стана много ясно..)?

Ще се радвам, ако получа отговори на въпросите си, от по-просветените от мен хора!

Благодаря предварително!
Поздрави :beer:

Вто Авг 29, 2017 2:54 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
1-1.5 сек

Над това време има проблем. Започва се с проверка на соленоиди ( по-точно соленоид А, отговорен за регулиране на налягането на маслото ), чистене на соленоиди и вътрешна цедка.
В твоя случай ( по старата кутия - 4ЕАТ фаза1 ) има една втулка/вал на маслената помпа към турбината, която се надира и не държи добро налягане, но може и някое уплътнение да изпуска.

При всички положения трябва да се прегледа в сервиз. Не е лошо да провериш и как е нивото на маслото след смяната, че често се случва проблеми да се появяват заради неточно ниво.

Вто Авг 29, 2017 3:28 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 29, 2017 2:42 pm
Мнения: 19
Автомобил: Subaru Forester SF 2.0 STurbo
Рейтинг: 27
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Благодаря за мнението колега! Ще те послушам и ще я заведа да я прегледат.
:good: :beer:

Вто Авг 29, 2017 3:59 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm
Мнения: 2184
Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Темата която съм писал е за МТ и е в друга посока.
Ще споделя че сега съм с АТ при мен N към R включва доста бързо почти мигновенно, но N към D има известно забавяне около 2сек.
От както съм я взел е така след смяна на масло си остана същото. На следващата със сигурност ще търя читав сервиз за да погледнат вътре клапани цедки както си му е реда.

_________________
Outback 2001 3.0 H6 - продаден
Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден
Subaru Baja МТ - продадена
first Love Leone '84 1.8 АТ
Facebook: Medovo Bee Farm

Сря Окт 04, 2017 3:00 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 29, 2017 2:42 pm
Мнения: 19
Автомобил: Subaru Forester SF 2.0 STurbo
Рейтинг: 27
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Очаквам доставка на добавка за скоростна кутия от Хамерика, ако има добър резултат ще споделя. Ако не пак ще споделя, поне да не си губят времето, хората с подобен проблем.

Пет Окт 06, 2017 9:43 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 29, 2017 2:42 pm
Мнения: 19
Автомобил: Subaru Forester SF 2.0 STurbo
Рейтинг: 27
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте,

реших си проблема!

Прикачвам снимка на продукта, който горещо препоръчвам.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Пон Ное 06, 2017 12:56 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5779
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Намерих една статия на руски, където е спомената и тази добавка - за информация
http://www.zfmaster.ru/interesnye-stati ... y-i-minusy

Пон Ное 06, 2017 3:33 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
BAlexandrov написа:
Намерих една статия на руски, където е спомената и тази добавка - за информация
http://www.zfmaster.ru/interesnye-stati ... y-i-minusy


Те го и на по-нормален език :D
http://www.subaruforester.org/vbulletin ... ts-162097/

Пон Ное 06, 2017 4:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 29, 2017 2:42 pm
Мнения: 19
Автомобил: Subaru Forester SF 2.0 STurbo
Рейтинг: 27
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Доста съм прочел, от чуждестранните форуми, преди да го сложа.. За това и го чаках 1 месец.
Пак казвам, със сигурност не е крайно решение, но, според мен, е наи-доброто от временните.

Пон Ное 06, 2017 5:34 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 9 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 64 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор