Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 10:05 am



Отговори на тема  [ 9 мнения ] 
 Времетраене при преминаване от "P" към "D" или "3" ? 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 29, 2017 2:42 pm
Мнения: 19
Автомобил: Subaru Forester SF 2.0 STurbo
Рейтинг: 27
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте колеги,

От около две седмици разглеждам форума, но така и не намерих пълен отговор на въпроса ми, за това и пускам нова тема.
От скоро съм собственик на Субару Форестер (СФ) 1999г. 2.0 турбо. Колата е с обслужена АСК преди 20к километра.

Въпросът ми е: Колко трябва да е времетраенето при преминаване от "P" към "D" или "3" ?

Времето при мен е различно, като понякога преминава 2-3-4-5 секунди. Съответно ако има проблем, как и къде може да се отстрани? Статията на колегата Mladen99 (viewtopic.php?f=37&t=9304) относно неутралната скорост, за този тип проблем ли се отнася (не ми стана много ясно..)?

Ще се радвам, ако получа отговори на въпросите си, от по-просветените от мен хора!

Благодаря предварително!
Поздрави :beer:

Вто Авг 29, 2017 2:54 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
1-1.5 сек

Над това време има проблем. Започва се с проверка на соленоиди ( по-точно соленоид А, отговорен за регулиране на налягането на маслото ), чистене на соленоиди и вътрешна цедка.
В твоя случай ( по старата кутия - 4ЕАТ фаза1 ) има една втулка/вал на маслената помпа към турбината, която се надира и не държи добро налягане, но може и някое уплътнение да изпуска.

При всички положения трябва да се прегледа в сервиз. Не е лошо да провериш и как е нивото на маслото след смяната, че често се случва проблеми да се появяват заради неточно ниво.

Вто Авг 29, 2017 3:28 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 29, 2017 2:42 pm
Мнения: 19
Автомобил: Subaru Forester SF 2.0 STurbo
Рейтинг: 27
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Благодаря за мнението колега! Ще те послушам и ще я заведа да я прегледат.
:good: :beer:

Вто Авг 29, 2017 3:59 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Дек 21, 2007 8:57 pm
Мнения: 2184
Местоположение: Бургас
Автомобил: Outback '09 2.5
Рейтинг: 248
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Темата която съм писал е за МТ и е в друга посока.
Ще споделя че сега съм с АТ при мен N към R включва доста бързо почти мигновенно, но N към D има известно забавяне около 2сек.
От както съм я взел е така след смяна на масло си остана същото. На следващата със сигурност ще търя читав сервиз за да погледнат вътре клапани цедки както си му е реда.

_________________
Outback 2001 3.0 H6 - продаден
Outback 2001 2.5 AT VDC - продаден
Subaru Baja МТ - продадена
first Love Leone '84 1.8 АТ
Facebook: Medovo Bee Farm

Сря Окт 04, 2017 3:00 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 29, 2017 2:42 pm
Мнения: 19
Автомобил: Subaru Forester SF 2.0 STurbo
Рейтинг: 27
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Очаквам доставка на добавка за скоростна кутия от Хамерика, ако има добър резултат ще споделя. Ако не пак ще споделя, поне да не си губят времето, хората с подобен проблем.

Пет Окт 06, 2017 9:43 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 29, 2017 2:42 pm
Мнения: 19
Автомобил: Subaru Forester SF 2.0 STurbo
Рейтинг: 27
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте,

реших си проблема!

Прикачвам снимка на продукта, който горещо препоръчвам.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Пон Ное 06, 2017 12:56 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5776
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Намерих една статия на руски, където е спомената и тази добавка - за информация
http://www.zfmaster.ru/interesnye-stati ... y-i-minusy

Пон Ное 06, 2017 3:33 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Съб Мар 15, 2014 6:58 pm
Мнения: 1179
Автомобил: Subaru Forester XT
Рейтинг: 706
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
BAlexandrov написа:
Намерих една статия на руски, където е спомената и тази добавка - за информация
http://www.zfmaster.ru/interesnye-stati ... y-i-minusy


Те го и на по-нормален език :D
http://www.subaruforester.org/vbulletin ... ts-162097/

Пон Ное 06, 2017 4:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Авг 29, 2017 2:42 pm
Мнения: 19
Автомобил: Subaru Forester SF 2.0 STurbo
Рейтинг: 27
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Доста съм прочел, от чуждестранните форуми, преди да го сложа.. За това и го чаках 1 месец.
Пак казвам, със сигурност не е крайно решение, но, според мен, е наи-доброто от временните.

Пон Ное 06, 2017 5:34 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 9 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 58 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор