Правила за пускане на обяви в раздела


Тук се обсъждат проблеми, касаещи повече от един модел на Субару и общи въпроси.



Отговори на тема  [ 11 мнения ] 
 Автоизложение - Монреал 2007 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 9:16 pm
Мнения: 657
Местоположение: Канада
Автомобил: аутбек 3.0R '05
Рейтинг: 31
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Познайте кой ходи днес да мери сокаците и да гледа коли цял ден. Еее, добре изплакнах окото, ама дали ще дойде ред да карам някой ден нова кола? Ще ви покажа сямо 3-4 снимки тука, които биха представлявали интерес.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Нед Яну 21, 2007 12:27 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 9:16 pm
Мнения: 657
Местоположение: Канада
Автомобил: аутбек 3.0R '05
Рейтинг: 31
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Мнение 
Хайде още 3 само :), да не претрупваме форума.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Нед Яну 21, 2007 12:33 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 1:21 pm
Мнения: 673
Местоположение: Canada
Рейтинг: 84
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
А кой размер е двигателя ?

Вижда се прекрасно тефлоновото покрите на буталата.

Нед Яну 21, 2007 1:26 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 9:16 pm
Мнения: 657
Местоположение: Канада
Автомобил: аутбек 3.0R '05
Рейтинг: 31
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Мнение 
Ами на блока се вижда според мен е EJ25. Сигурно е 2.5л. ама друго не съм гледал. Забелязах че отворите за свещите са на капака на главата. Бяхте писали тук за това, че било трудна смяната на свещите. Двигателя е SOHC. То сигурно се вижда от снимките.

Нед Яну 21, 2007 3:16 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 9:16 pm
Мнения: 657
Местоположение: Канада
Автомобил: аутбек 3.0R '05
Рейтинг: 31
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Мнение 
Опа, то май не е ЕJ, ами е нещо като SJ, не знам, не обърнах внимание на това. Или е S или 8, ама за второто се съмнявам.
Това което ми направи впечатление, са кобиличките на клапаните. Връзката им към разпределителния вал е посредством ролки. Мисля че така получаваме триене при търкаляне и то е в пъти по-малко от триенето при плъзгане. Навремето като ги учих тия неща в МЕИ-то поне така ни казваха :)А опашките на клапаните са тънки като солети, хехехе.
Мисля че и на моя EJ22 двигател са такива кобиличките с ролка, нали?

Нед Яну 21, 2007 3:20 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 1:21 pm
Мнения: 673
Местоположение: Canada
Рейтинг: 84
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Да, двигателя е SOHC 2.5, и това става ясно точно от щампата, за която говориш. До нея, има две петна, разделени точно от разделната линия на половинките на блока. Там пък е щампован монтажния клас на буталата и цилиндрите. Но тези знаци са по-фини и не се виждат. Ако някой от вас, някой ден , види на блока си два знака на лявата половина и два на дясната, това са класовете на буталата. В смисъл, ако сменяш бутала без да престъргваш, следва да се съобразиш с тези знаци. Ако виждаш бутало #3 обозначено с 'В' купуваш такова бутало.

За свещите - тези са от лесните, 15 минути работа.

За клапаните - клапаните са 7 мм стебло.

За твойте кобилици - не се сещам в момента. Всъщност, сещам се, и те са roller rockers

Нед Яну 21, 2007 4:15 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 9:16 pm
Мнения: 657
Местоположение: Канада
Автомобил: аутбек 3.0R '05
Рейтинг: 31
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Мнение 
Субару май не е автомобил с imperial размери на детайлите и скрепителните елементи. Щом казваш 7мм за клапана. Чудно ми е как се оправят твойте колеги, тука ако кажа на някой 28мм, или 15см нищо не им говори.

Нед Яну 21, 2007 4:56 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 1:21 pm
Мнения: 673
Местоположение: Canada
Рейтинг: 84
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Subaru, както и всички останали са метрични машини. Но хората вече не си играят шега. Примерно като се отвори манюала и всички спецификации са дадени по няколко начина. Но машината е метрична.

Нед Яну 21, 2007 6:33 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 9:16 pm
Мнения: 657
Местоположение: Канада
Автомобил: аутбек 3.0R '05
Рейтинг: 31
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Мнение 
В автомобилостроенето може да е така, ама в мойта област, тука машините са си imperial. Но аз им свикнах вече, и не ми пречи това.

Нед Яну 21, 2007 4:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юни 24, 2006 9:22 am
Мнения: 860
Рейтинг: 95
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Цял свят използва метричната система.Американците единствени се правят на итересни но то тяхното е като при футбола-да е различен.

_________________
http://imgur.com/a/OlnT2
http://imgur.com/a/Tq6Ut

Нед Яну 21, 2007 6:59 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 9:16 pm
Мнения: 657
Местоположение: Канада
Автомобил: аутбек 3.0R '05
Рейтинг: 31
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Мнение 
Абе не са само американците, канадците също и англичаните предполагам. Според мен е доста неподходяща тая система, ама какво да ги направиш. Досега не съм срещал някакъв чертеж в американска система, интересно ми е да видя как пишат допуските примерно. Примерно вал с диаметър 7/8" и допуските в някакви микрони :))

Нед Яну 21, 2007 10:04 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 11 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 63 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор